Boeit ook niks nee maar PSV supporters zijn weer aan het schuimbekken op social media terwijl je die jongen helemaal geen aandacht meer moet geven... de media probeert altijd weer te stoken wanneer het rustig is bij PSV en alles goed verloopt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar wat boeit het?Wordt toch nooit meer wat.
En dat is prachtig voor PSV, omdat?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch prachtig nieuws voor PSV lijkt me? Echt 0 kans dat deze jongen ooit nog op een serieus niveau aan het ballen komt.
Ik vind het vooral lollig. Leuk voor het voetbal als hij zijn beloften nog inlost en als hij faalt is het ook prima wat mij betreft.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Boeit ook niks nee maar PSV supporters zijn weer aan het schuimbekken op social media terwijl je die jongen helemaal geen aandacht meer moet geven... de media probeert altijd weer te stoken wanneer het rustig is bij PSV en alles goed verloopt.
Vanuit persoonlijk oogpunt niet zo best maar een PSV-er zal het toch altijd mooi vinden als spelers op sportief gebied falen in Amsterdam?quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat is prachtig voor PSV, omdat?
Alleen de media geeft het nog overdreven veel aandacht terwijl iedereen bij PSV hem alweer was vergeten. Volgens VI en Voetbalzon is het zelfs een stunt!quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lollig. Leuk voor het voetbal als hij zijn beloften nog inlost en als hij faalt is het ook prima wat mij betreft.
Echt, het boeit me geen hol wat hij doet. Al maakt ie volgend jaar de winnende tegen PSV, dan ben ik nog blij dat hij hier de boel niet meer verziekt. Bij PSV was het klaar, wellicht lukt het elders nog maar ik houd mijn adem niet in tot hij een succes is.
Ik ben echt PSV supporter hoor, maar ik hoop vooral dat de competitie een periode in gaat waar de topclubs elkaar tot ongekende hoogte brengen. Competitie is goed.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vanuit persoonlijk oogpunt niet zo best maar een PSV-er zal het toch altijd mooi vinden als spelers op sportief gebied falen in Amsterdam?
Zo fanatiek zijn ze wel in Eindhoven!
Dus naar een subtopper in Europa óf een subtopper in Europa?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:35 schreef Ciscus het volgende:
In eerste instantie baalde ik van het 'Ihattaren naar Ajax'-verhaal, maar bedacht me daarna dat ik het geen leuke gozer vind die ik succes gun met mijn cluppir. Hij kostte uiteindelijk vooral veel energie. Met een beetje geluk wordt hij een basisspeler en gaat hij het waar maken, maar er wordt bij Ajax meer van een speler verwacht dan bij PSV. En Ten Hag vs Schmidt...dat maakt geen reet uit.
Als ik die jongen zou mogen adviseren: ga lekker bij Utrecht ballen, en zet daarna de stap naar Ajax of een mooie subtopper in Europa.
Ik schat de kans dat het nog wat gaat worden ook niet zo hoog in mede door de concurrentie op zijn posities maar ik begrijp wel van zijn kant dat als je kan kiezen tussen Utrecht of Ajax het dan Ajax wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:35 schreef Ciscus het volgende:
Als ik die jongen zou mogen adviseren: ga lekker bij Utrecht ballen, en zet daarna de stap naar Ajax of een mooie subtopper in Europa.
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bahquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben echt PSV supporter hoor, maar ik hoop vooral dat de competitie een periode in gaat waar de topclubs elkaar tot ongekende hoogte brengen. Competitie is goed.
In dat opzicht is het wel mooi als er een reeks spelers faalt bij Ajax, dan komt PSV weer een beetje bij.
Prachtige meltdownquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
Viesmadquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben klaar met voetbal, met PSV, met al die fucking onbegrijpelijke kuttoernooien, met Schmidt, met kunstgras, met de VAR, scheidsrechters, de vage regels, het bosman-arrest, het niet-loyale gedrag van spelers en coaches, met synthetische fluoriserende meisjesschoenen, met nepsupporters, met kinderen die voor Ajax zijn en 3 spelers kennen, met Kieft die zit te lachen dat Bruma niet scoort, met het gehinnik en gegrinnik van die nare natte Gijp, van alle zakkenvullers die zich bezighouden met voetbal, met Teze die niet snapt dat hij geen rechtsback is, met Lammers die z'n pink mag breken, met het feit dat Feyenoord het net Diemers en Linssen beter doet dan PSV, met voetbal, bah bah bah
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Megawoest.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Wiens meme is ditquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat dan niet ?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:35 schreef Ciscus het volgende:
PSV heeft interesse in de 24-jarige Nathaniel Phillips, wordt gezegd. Dat is dus echt een Alex (zonder de pegel)...Als hij voor max 10 miljoen te halen is, dan doen. Dat legt elke premier league- club lachend voor hem neer uiteindelijk.
0-4 incoming.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:07 schreef PSVCL het volgende:
de media team van PSV is de topper van morgen weer overdreven aan het uitmelken met interviews en grote woorden..
#Onzewedstrijd!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |