SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Fijn dat het geregeld kon wordenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
Heb trouwens net geregeld dat we toch 1e kerstdag bij mijn ouders mee-eten. Als iedereen zich een beetje aan de regels houdt en afstand houdt moet het mogelijk zijn. En mijn kinderen gaan sowieso vooraf een zelftest doen. En ik ook denk ik.
Goed geregeld.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
Heb trouwens net geregeld dat we toch 1e kerstdag bij mijn ouders mee-eten. Als iedereen zich een beetje aan de regels houdt en afstand houdt moet het mogelijk zijn. En mijn kinderen gaan sowieso vooraf een zelftest doen. En ik ook denk ik.
Ik verwachtte eigenlijk dat alleen DJ11 en/of livelink dit weten.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Dit is zo'n typisch nummer dat je 100 keer gehoord hebt en je geen idee hebt van wie het is en hoe het heet…
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:44 schreef Symphonic het volgende:
De op een na meest beroerde kutband die ik ooit het zien spelen
Bastille
Zelfs ik wist de bandquote:Op donderdag 23 december 2021 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat alleen DJ11 en/of livelink dit weten.
Nee, ik had hetzelfde als MadMaster. Je kent het wel, maar verder geen idee.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
als je deze kinderen hoort zingen welquote:
Ik wist dit niet. Ik weet sowieso vrij weinig van de hitmuziek van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je nog proberen om bij familie aan te schuiven ?quote:
Trop de tempsquote:Op donderdag 23 december 2021 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dat The Shorts een cover moeten opnemen van Duurt Te Lang
Zo klinkt het ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik eet een amandel met een laagje (yoghurt/witte chocola)karamel-zeezout. Het is euh...ietwat zoet...
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Engelbert Humperdinck - The Spanish Night Is Over…
Uiteraard. Maar ik mag nog niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks mee te maken, vaccineren!
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Weer die hijger van de BeeGees, met Diana Ross?
Sing-Sang-Sungquote:Op donderdag 23 december 2021 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Samantha Sang, The BeeGees over-dubbed it.
Typisch Amerikaans.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Na Do They Know It's Christmas Time is dit zo'n muzikale afknapper…
En wie was jij?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij die disco waar ik vrijwilliger was werd deze single vaak uit de kast getrokken en dan gezellig met een groep mensen meebleren
Gewoon alles meebleren. Het initiatief kwam altijd van een stel cliënten, vonden ze gezellig, soort idee van polonaise lopenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
USA for Africa - We Are The World…
Dat is ook typisch Amerikaans.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Er komt geen eind aan, of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan jou. Want ik hoor iets anders.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Er komt geen eind aan, of ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Golden Earring - Just A Little Bit Of Piece In MY Heart
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Bow Wow Wow - Do You Wanna Hold Me?
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan naar de tv, bedankt tot zover
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iets te jong toen, maar wel prettig om te beluisteren…
Apart jurkje wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iets te jong toen, maar wel prettig om te beluisteren…
TV ze…quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel plezier bij/met de tvquote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:
Dat is dit jaar ook wel leuk, ja. Vorig jaar vond ik het ook al leuk.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ben niet aan het luisteren ... We kijken en luisteren serious request.
Ik ben al jaren helemaal klaar met SR. Voornamelijk vanwege de gekozen doelen, en de opzet ervan.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ben niet aan het luisteren ... We kijken en luisteren serious request.
Vorig jaar heb ik het niet gezien, dit jaar vind ik het echt weer leukquote:Op donderdag 23 december 2021 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is dit jaar ook wel leuk, ja. Vorig jaar vond ik het ook al leuk.
Het is dit jaar weer een glazen huis hè? En ik vind het dit jaar een erg goed doel.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben al jaren helemaal klaar met SR. Voornamelijk vanwege de gekozen doelen, en de opzet ervan.
Glazen huis is juist dit jaar weer onzin, mijn inziens. Er mag geen publiek bij, begreep ik?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is dit jaar weer een glazen huis hè? En ik vind het dit jaar een erg goed doel.
Ik heb al eeuwen niet meer naar 3FM geluisterd, terwijl het jarenlang dé zender was…quote:Op donderdag 23 december 2021 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Glazen huis is juist dit jaar weer onzin, mijn inziens. Er mag geen publiek bij, begreep ik?
En weet niet wat het doel dit jaar is.
Vorig jaar zaten ze in een loods. Was toen ook totale lockdown. Was heel kneuterig, maar wel leuk. En het doel dit jaar is prima, ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik het niet gezien, dit jaar vind ik het echt weer leuk
Het maakt het juist heel intiem zo vind ik. En ze hebben goede alternatieven en gasten.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Glazen huis is juist dit jaar weer onzin, mijn inziens. Er mag geen publiek bij, begreep ik?
Het wordt dit jaar suf gepromoot. Maar er luistert geen hond meer naar 3FM, dus het bereik is gewoon stukken minder dan vroeger.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Weer een doel, wat zeker goed is. Net als (bijna) alle andere goede doelen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het maakt het juist heel intiem zo vind ik. En ze hebben goede alternatieven en gasten.
Het goede doel is het Wereld Natuur Fonds, voor de ernstig bedreigde regenwouden van Zuid-Amerika. Erg belangrijk!
Ik luister nog steeds naar 3 FM, maar dat is alleen 's ochtends tot ik ga werken. Ik ben juist allergisch voor radio 2.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al eeuwen niet meer naar 3FM geluisterd, terwijl het jarenlang dé zender was…
Iets met Owls. Ben het vergeten.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
Firefly , geen idee wie dit zingt..
Wij ook niet, maar ik zie nog wel een het een en ander voorbij komen op Facebook.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al eeuwen niet meer naar 3FM geluisterd, terwijl het jarenlang dé zender was…
Dat je dit wist.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
Firefly , geen idee wie dit zingt..
Dat is belangrijk, maar dit is belangrijker en gaat iedereen aan mijn inziens. En ze hebben volgens mij al eerder een actie gehad voor voedselbanken toch?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Weer een doel, wat zeker goed is. Net als (bijna) alle andere goede doelen.
Maar ik vind dat men wel eens een actie mag doen, tegen bv de armoede in Nederland.
Ik vind het een vreselijk nietszeggend nummer. Daar ben ik goed in.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je dit wist.
[ afbeelding ]
Goed doel maar volgens mij moeilijk te realiseren. Dan kunnen ze beter voedselbanken gaan steunen!quote:Op donderdag 23 december 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Weer een doel, wat zeker goed is. Net als (bijna) alle andere goede doelen.
Maar ik vind dat men wel eens een actie mag doen, tegen bv de armoede in Nederland.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is belangrijk, maar dit is belangrijker en gaat iedereen aan mijn inziens. Ze hebben al eerder een actie gehad voor voedselbanken toch?
Ik vermaak me 's ochtends prima met Jan Willem en Jeroen…quote:Op donderdag 23 december 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds naar 3 FM, maar dat is alleen 's ochtends tot ik ga werken. Ik ben juist allergisch voor radio 2.
Alles wat mis was bij 3 FM is naar Radio 2 gegaan naar mijn mening.
Waar luister jij naar in je vrije tijd dan?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar ieder mag zijn mening hebben. En ik denk dat ze het beter anders kunnen doen.
Niet dat ik dan wel zou luisteren, overigens. Ik luister zelden meer radio, voornamelijk door de muziek die er gedraaid wordt.
Vicky Leandros, André Hazes, Village People…quote:Op donderdag 23 december 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar luister jij naar in je vrije tijd dan?
Soms Spotify tijdens het werk of R49.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar luister jij naar in je vrije tijd dan?
Dat weiger ik te geloven. Maar alleen maar Iron Maiden lijkt me ook weer stug.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vicky Leandros, André Hazes, Village People…
Ik moet meerdere dagen per week Q Music aanhoren. Ik kan je verzekeren dat Radio 2, ondanks de tekortkomingen, dan een verademing is.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister nog steeds naar 3 FM, maar dat is alleen 's ochtends tot ik ga werken. Ik ben juist allergisch voor radio 2.
Alles wat mis was bij 3 FM is naar Radio 2 gegaan naar mijn mening.
en wat is de favoriete zender van Vout ?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms Spotify tijdens het werk of R49.
Maar ook heel vaak niets.
Hij draait het hier toch ook?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven. Maar alleen maar Iron Maiden lijkt me ook weer stug.
Dat is inderdaad ook niet zo. Verre van zelfs.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven. Maar alleen maar Iron Maiden lijkt me ook weer stug.
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet meerdere dagen per week Q Music aanhoren. Ik kan je verzekeren dat Radio 2, ondanks de tekortkomingen, dan een verademing is.
Maar natuurlijk haalt niks het bij Melting op Radio 49
Ja, maar dan komt de professionele dj in Melting naar boven.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij draait het hier toch ook?
Ik ook, geweldig die twee!quote:Op donderdag 23 december 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vermaak me 's ochtends prima met Jan Willem en Jeroen…
Die luisterde vaak naar zo'n internet humor zender met cabaret, of ook Spotify.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
en wat is de favoriete zender van Vout ?
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Wel of geen luisteraars, laat zo de server nog maar even aan, Melting.
Ik ga me zo weer even opwarmen…
Lionel Ritchie - Runnin' With The Night
Die andere.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Faithless - God Is A DJ (onze nummerplaat van de auto!)
Fijne avond nog.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook weer afsluiten. We gaan nog even De Slimste Mens terugkijken. Fijne avond
Fijne avond Diaanquote:Op donderdag 23 december 2021 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook weer afsluiten. We gaan nog even De Slimste Mens terugkijken. Fijne avond
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting![]()
Ik pak nog een stukje MadMaster mee. De uitzending, bedoel ik.
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt Melting![]()
Ik pak nog een stukje MadMaster mee. De uitzending, bedoel ik.
MadMaster plays Faithless - God Is A DJ (Skynet Remix)quote:Op donderdag 23 december 2021 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Hmmm deze remix herken ik zo niet. Niet de Serious Danger remix (die erg vet is).
Ja, niet al te gek voor de donderdagavond.quote:
Heb een beetje gesmokkeld wegens de key, het zijn 2 versies door elkaar.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Het is overduidelijk Blue Monday dat eraan komt
Leuke update, lekker dicht bij het origineel. Sowieso hebben de Freemasons leuke dingen gedaan. Ze hebben ook tracks van HURTS geremixt.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb een beetje gesmokkeld wegens de key, het zijn 2 versies door elkaar.
Eerst de originele 12"versie, nu:
MadMaster plays New Order - Blue Monday (Freemasons Remix)
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik ben een beetje moe en lees mijn eigen TT nu als "Kap er maar mee". Dus ik vraag me af wie er zo'n onaardige TT heeft gemaakt
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik ben een beetje moe en lees mijn eigen TT nu als "Kap er maar mee". Dus ik vraag me af wie er zo'n onaardige TT heeft gemaakt
O bedankt voor de reminder, ook voor mij tijd om wat te drinkenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb er nog een koffie (caffeïnevrij) bijgepakt
Volgens mij had ik de laatste post en postte jij toen door het slotje heen.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik had wel de laatste post van het vorige topic, maar ik heb de TT niet bedacht...
Ik zit aan de suikervrije sinas, best te doen...quote:Op donderdag 23 december 2021 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb er nog een koffie (caffeïnevrij) bijgepakt
Yep, je was me net voor...quote:Op donderdag 23 december 2021 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij had ik de laatste post en postte jij toen door het slotje heen.
Gisteren heeft mw. MM haar afspraak gemaakt en vandaag de prik laten zetten.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Beter. M'n vader heeft deze week de prik ook gehad. M'n moeder (om medische reden) al eerder.
Ik hoop dat ik ook snel de afspraak kan maken.
Het gaat nu ineens weer hard. Je bent vast snel aan de beurt.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Beter. M'n vader heeft deze week de prik ook gehad. M'n moeder (om medische reden) al eerder.
Ik hoop dat ik ook snel de afspraak kan maken.
en ik heb al véél eerder een afspraak gemaakt en mag "pas" maandagquote:Op donderdag 23 december 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat nu ineens weer hard. Je bent vast snel aan de beurt.
Ik kon ook niet zo snel een afspraak maken hoor. Je bent toch afhankelijk van wat die site je voorschotelt.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
en ik heb al véél eerder een afspraak gemaakt en mag "pas" maandag![]()
maar fijn dat het een beetje op gaat schieten!
Het gaat zeker hard.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zijn bij 1967, geloof ik. Ik ben van '76.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat je zelf al aangaf, wat creatief met postcode zijn en er zijn ineens genoeg mogelijkheden.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kon ook niet zo snel een afspraak maken hoor. Je bent toch afhankelijk van wat die site je voorschotelt.
Het gaat per dag nu met twee jaargangen zo ongeveer. Dan mag je voor het eind van het jaar al een afspraak maken als het zo doorgaat.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zijn bij 1967, geloof ik. Ik ben van '76.
Ja dat klopt! Mijn broer woont in Spijkenisse en die werd eerst naar Delft verwezenquote:Op donderdag 23 december 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kon ook niet zo snel een afspraak maken hoor. Je bent toch afhankelijk van wat die site je voorschotelt.
Ja, klopt. Maar toen ik de Jaarbeurs als mogelijkheid zag ben ik er meteen voor gegaan. Dat is voor mij met het OV het best te bereiken.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je zelf al aangaf, wat creatief met postcode zijn en er zijn ineens genoeg mogelijkheden.
In Amsterdam mocht ik ook pas op 11 januari aantreden...
Ik wist van voorgaande keren dat ik Zaandam aangeboden kon krijgen, dus ik ben iets die kant op gegaan met mijn postcode en dat verliep prima. Ook omdat Amsterdam Noord helaas geen priklocatie meer heeft...quote:Op donderdag 23 december 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar toen ik de Jaarbeurs als mogelijkheid zag ben ik er meteen voor gegaan. Dat is voor mij met het OV het best te bereiken.
zal ik eerst moet uit-stuiterenquote:Op donderdag 23 december 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Nog 2 tracks en dan mogen jullie gaan slapen...
Ik slaap zelden tot nooit voor middernacht. Bovendien is het straks vrijdag en wil ik om 00:00 uur altijd even op Spotify neuzen.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Nog 2 tracks en dan mogen jullie gaan slapen...
Alleen een beetje wiegen op de bank is ook OK...quote:Op donderdag 23 december 2021 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
zal ik eerst moet uit-stuiteren
Ik denk dat dat niet het geval zal zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:13 schreef just me het volgende:
Ik was vorige zomer met Merel en de kabouters in Eurodisney en ik zei toen tegen haar ik hoop toch niet dat dit de toekomst van de kinderen gaat worden dat ze alleen maar mensen met mondkapjes zien....
quote:21:00 : Faithless - God Is A DJ (Skynet Remix)
21:07 : 2 Flying Stones - Maybe Tomorrow (After Outside Mix)
21:12 : The Disco Freaks - Make My Dreams Reality (Original Version)
21:16 : The Mackenzie ft Jessy - You Got To Get Up (Original Club Mix)
21:22 : New Order - Blue Monday (Techno Mix)
21:25 : New Order - Blue Monday (Freemasons Remix)
21:29 : Three Drives - Greece 2000 (Original Mix)
21:35 : Powell - I Am Ready (First Take)
21:39 : Lord Of The Drums Ft Michelle Luna - Slept 2 Gether (Sexy Drums Mix)
21:43 : Antic - Pulse
21:46 : Two Pieces - Magic Bells
21:51 : S.O. Project - Direct Dizko (Original Version)
21:54 : Emmanuel Top - Acid Phase (Kai Tracid Remix)
21:58 : C*Y*B - It's Too Funky (Extended Mix)
22:02 : Three 'N One - Reflect
22:07 : T-Phobia - Body Heat (Da Loop Brother Mixx)
22:11 : Natural Exprezzion - Landscapes
22:16 : Three Drives - Sunset On Ibiza (12" Original Mix)
Geen paniek, dat hoeft alleen bij een aardbeving...quote:Op donderdag 23 december 2021 22:20 schreef livelink het volgende:
Dit is al de 3e lockdown deze uitzending![]()
Ik zit inmiddels al onder mijn bureau
tijd voor vakantie voor jouquote:Op donderdag 23 december 2021 22:20 schreef livelink het volgende:
Dit is al de 3e lockdown deze uitzending![]()
Ik zit inmiddels al onder mijn bureau
Het is 16 graden op mijn kamer, maar door dat gepiel krijg ik het vanzelf wel warm...quote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef livelink het volgende:
Dat was een lekkere after-Melting-show, MadMaster. Een soort cooldown,ondanks dat het voor jou een opwarmertje was.
Heel klein stukje Nits maar...quote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Klonk als: The Nits in de remix
Bedankt MM
quote:
Lekker! Ik ben geen gourmet-fan, maar voor dit soort vlees zou ik een uitzondering maken.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Morgen eerst vroeg op pad om de gourmetschotels op te halen.
Weer lekker met hertenbiefstuk, lamsvlees en andere vleessoorten die ik normaal zelden haal…
Idem, maar mijn schoonouders vinden het geweldig en het is bij hun thuis.quote:Op vrijdag 24 december 2021 06:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker! Ik ben geen gourmet-fan, maar voor dit soort vlees zou ik een uitzondering maken.
Goedemorgen Mad.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, maar mijn schoonouders vinden het geweldig en het is bij hun thuis.
Die stank wil ik niet in huis…
Goedemorgen vroege vogels!
Ai!quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:02 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat scherven geluk brengen. Ik kreeg vanochtend nog even een schoonmaak-aanval. Een beetje gehaast en ongestructureerd. Dus nog even snel het konijnenhok verschonen, nog even de keuken en wc's doen, nog even de was wegwerken, de prullenmand legen enz.
En dan gaat het dus fout, want bij het leeghalen van de afwasmachine liet ik een glazen deksel vallen. Natuurlijk in miljoenen stukjes.
Dus kwam 'nog even stofzuigen' er ook nog bij
De ramen laat ik voor wat ze zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai!![]()
Nog even de ramen lappen en je bent klaar…
Nou, eigenlijk wel. Want nu is man naar het werk en de kinderen liggen nog in bed. Ik heb er echt een hekel aan om schoon te maken als er mensen om je heen hangen. En waarschijnlijk is het ook een soort nesteldrang om alles voor de feestdagen klaar te hebben.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:11 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
@:livelink heb je teveel energie? Dat schoonmaken hoeft niet zo vroeg hè
Oh dat begrijp ik dan wel weer, maar voorzichtig doen hèquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Want nu is man naar het werk en de kinderen liggen nog in bed. Ik heb er echt een hekel aan om schoon te maken als er mensen om je heen hangen. En waarschijnlijk is het ook een soort nesteldrang om alles voor de feestdagen klaar te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
Onze keuken en toilet is na wat grotere en kleinere tegenslagen zo goed als klaar. Er moet alleen nog een keer worden geverfd en wat muurstickers bevestigd worden.Ons idee pakt goed uit, de ruimte voelt zelfs groter. En al het nieuwe apparatuur en de niet zichtbare vloerverwarming
Wat voor muurstickers moeten er nog op komen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Er komt een afbeelding van Bob Marley met tekst op een muurtje en boven de kastjes een stukje tekst van John Lennon.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor muurstickers moeten er nog op komen dan?
Ik sla het over, ik hou er niet zo van. Komt vooral door de spijs. Dat vind ik echt vies.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker, kerststol, ik heb er net mee ontbeten
quote:Ben je geboren in 1968, 1969 of 1970 én ben je minimaal 3 maanden geleden volledig gevaccineerd of hersteld van corona? Dan kan je vanaf vandaag online, via www.coronavaccinatie-afspraak.nl, een afspraak inplannen bij de GGD voor een boostervaccinatie tegen het coronavirus. Ook tijdens de feestdagen zijn veel priklocaties open.
Help elkaar bij het maken van een online afspraak. Lukt het zelf niet om online een afspraak te maken? Vraag hulp aan familie, buren of vrienden, vraag hulp bij de bibliotheek of bekijk de uitlegfilm op www.uitlegprikafspraak.nl.
Meer informatie ➡ https://www.rivm.nl/nieuw(...)or-boostervaccinatie
Ik heb rozijnenbrood gekocht, heerlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik sla het over, ik hou er niet zo van. Komt vooral door de spijs. Dat vind ik echt vies.
Vul een andere postcode in en kijk of je iets aangeboden krijgt wat meer in de buurt ligt…quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph krijgt alleen de meest achterlijke opties voorgeschoteld, dus we doen vanmiddag wel een vierde poging. Over 2 weken in de Rai, 4 januari ‘s ochtends om 8 uur in Alphen a/d Rijn etc etc. Doe ff normaal
Wat stom, anders bellen en nr 2 indrukken zo kreeg mijn broer ook een locatie dichtbij huisquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph krijgt alleen de meest achterlijke opties voorgeschoteld, dus we doen vanmiddag wel een vierde poging. Over 2 weken in de Rai, 4 januari ‘s ochtends om 8 uur in Alphen a/d Rijn etc etc. Doe ff normaal
We hebben al tig postcodes geprobeerd, ook van plekken zowat naast vaccinatielocaties in de regio (ijmuiden, velsen-noord, alkmaar, beverwijk, schagen, nieuwe woonplaats)quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vul een andere postcode in en kijk of je iets aangeboden krijgt wat meer in de buurt ligt…
Dan is het kennelijk gewoon druk, de geboortejaren en dus het aantal personen dat zich mag aanmelden vliegen er nu doorheen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben al tig postcodes geprobeerd, ook van plekken zowat naast vaccinatielocaties in de regio (ijmuiden, velsen-noord, alkmaar, beverwijk, schagen, nieuwe woonplaats)
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:00 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop toch wel de booster hier in de stad te kunnen halen als ik mag. Is anders wel ver trappelen.
Mag je als nog geen 40 jarige risico groep eigenlijk al bellen?
Dan doen we dat ook braafjes niet.quote:
dat is geen kwestie van inpikken het is een kwestie van op je beurt wachtenquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan doen we dat ook braafjes niet.
Wil hem wel heel graag, maar niet de plek van een ander inpikken.
Wachten, wachten, wachten duurt zo langquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:08 schreef just me het volgende:
[..]
dat is geen kwestie van inpikken het is een kwestie van op je beurt wachten
Het is niet moeten, het is kunnen, je bent gewoon nu nog té jong en bedenk maar zo als het medisch gezien super noodzakelijk was had je misschien wel iets van je huisarts gehoord.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:12 schreef Rafeiro het volgende:
24 juni had ik de 2e prik, dus had theoretisch die booster al lang gehad moeten hebben. 24 september dus.
Ik ben er klaar voor, niet dat ik veel boodschappen moest doen maar toch...quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, alle pakjes zijn weer binnen, net even 2 (met jurkjes erin)bij het pakketpunt opgehaald, vanochtend kwamen onze testproducten ook al en gisteren 2 pakketjes voor Symph.
Ik weet nu ook nog niet hoeveel trek ik morgenavond heb nadat we bij Junior zijn geweest, ik heb gewoon wat dingen in de vriezer gegooid en dan zie ik wel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoefde gisteren alleen nog brood te halen, woensdag hadden we verder alles in huis gehaald. Nu wordt het ook niks heel erg ingewikkelds. Oh ja, toen ik gisteren brood haalde nam ik nog 2 extra stukjes afgeprijsde kaas mee: Taleggio en Kernhem. Kaas is altijd goed
Fles goedkope nep Amaretto van de supermarkt er doorheen gooien tijdens het koken, zoals mw. MM ook altijd doet...quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga wel vanavond wel stoofpeertjes maken
ga ik dat een volgende keer proberenquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fles goedkope nep Amaretto van de supermarkt er doorheen gooien tijdens het koken, zoals mw. MM ook altijd doet...
Ik heb mezelf net ook even een jeukneus bezorgd…quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:28 schreef just me het volgende:
[..]
zo even een zelftest erin rammen en dan weet ik of ik morgen naar Junior kan
LOL, vind je toch niet ergquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net ook even een jeukneus bezorgd…
Ik kom nu niet meer onder 3 avonden/nachten spelletjes doen uit.
en dat op kerstavondquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:51 schreef Symphonic het volgende:
Die docu kwam wel binnen zeg…. Pfffffff![]()
![]()
Die staat klaar om opgenomen te worden, ik loop steeds naar de keuken om te kijken of mijn peertjes nog stovenquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga jij de film op NPO1 zo ook kijken?
Laat je niks op de mouw spelden gaat dus niet op in dit geval.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Die staat klaar om opgenomen te worden, ik loop steeds naar de keuken om te kijken of mijn peertjes nog stoven![]()
en ik moet nog aan een trui manchetten naaien! De mouwen zijn nét te kort en dat ziet er niet uit.
Kan het natuurlijk ook morgenochtend doen maar laat ik maar verstandig zijn
nee en gisteren al in mijn vinger geknipt, haastige spoed enzoquote:Op vrijdag 24 december 2021 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laat je niks op de mouw spelden gaat dus niet op in dit geval.
Kan maar weer gebeurd zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Geboosterd!
Binnen 15 minuten stond ik weer buiten, soepel geregeld…![]()
Nu wel Moderna en vorige keer Pfizer.
Op weg naar het kwartet…
Ja, het was aardig rustig op de lichtjesroute tussen Purmerend en Landsmeer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Kan maar weer gebeurd zijn
Nog lichtjes wezen kijken ?
Ben trots op jequote:Op vrijdag 24 december 2021 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
50 minuteten met zussie gebeld, afgesprokeken morgen pa en ma even te bellen en 2e kerstdag even te buurten bij zus. Toch nog wat invulling dus.
Toch mooi op kerstavondquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het was aardig rustig op de lichtjesroute tussen Purmerend en Landsmeer.
Helaas weer geen warme chocomel onderweg. Er stonden her en der wel muziekkappelen te spelen…
Voor mij was in de pre corona tijd traditie geworden om met een vriend en zijn partner naar de kerk te gaan op kerstavond. Nu zit ik via you tube de mis bij te wonen. Met een glaasje wijn en een blokje kaasquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje een traditie…
Ik stiekem ook wel beetje, de ..... 50 minuten bellenquote:
dat is wel super fijn!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel beetje, de ..... 50 minuten bellen
Daar doe ik normaal een jaar over
Maar moeders heeft een nieuw huisje 3 februari de sleutel.
Duurt lang, maar ook weer niet. Mooi in de buurt, 10 minuten fietsen ofzo.
Zelfs wij gingen hier of daar nog wel eens naar een kerstmis.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij was in de pre corona tijd traditie geworden om met een vriend en zijn partner naar de kerk te gaan op kerstavond. Nu zit ik via you tube de mis bij te wonen. Met een glaasje wijn en een blokje kaas
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs wij gingen hier of daar nog wel eens naar een kerstmis.
En naar het kerstconcert van een vriend van ons, in het kerkje in Monnikendam.
Helaas lukt dat nu even allemaal niet, maar dat komt wel weer…
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Geboosterd!
Binnen 15 minuten stond ik weer buiten, soepel geregeld…![]()
Nu wel Moderna en vorige keer Pfizer.
Op weg naar het kwartet…
daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerstvolgende ontmoeting zing ik 'Stillige Nacht' voor je…
Damn, dat is nog snel gegaan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmiddag is de buurvrouw van mijn moeder overleden, ze is slechts 65 jaar (gisteren) geworden.
Mijn moeder woonde er pas sinds maart, maar ze waren inmiddels vriendinnen geworden en deden veel samen omdat zij ook alleen was. Na het overlijden van mijn vader heeft ze ook veel voor ons gedaan. Ik was onlangs nog bij haar bezoek. Het cadeautje voor haar verjaardag staat hier nog klaar.![]()
Zo gek dat ik nu niet naar mijn moeder kan om haar te troosten en om te beseffen dat de buurvrouw er niet meer is. Ze was zo lief en betrokken.
Ja bizar snel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, dat is nog snel gegaan.
En waardeloos dat je niet even langs kan gaan, zeker nu iemand dat zo nodig heeft.
Sterkte met de situatie, hopelijk slaat ook je moeder er zich een beetje doorheen…
Wat naar. Sterkte ermee.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het ook altijd leuk om naar de mis te gaan op Kerstavond.
Vanmiddag is de buurvrouw van mijn moeder overleden, ze is slechts 65 jaar (gisteren) geworden.
Mijn moeder woonde er pas sinds maart, maar ze waren inmiddels vriendinnen geworden en deden veel samen omdat zij ook alleen was. Na het overlijden van mijn vader heeft ze ook veel voor ons gedaan. Ik was onlangs nog bij haar bezoek. Het cadeautje voor haar verjaardag staat hier nog klaar.![]()
Zo gek dat ik nu niet naar mijn moeder kan om haar te troosten en om te beseffen dat de buurvrouw er niet meer is. Ze was zo lief en betrokken.
Damnquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Oh wat verdrietig....quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ja ik was en ben er ook echt een beetje door van slag.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeetje Diaan, daar word je stil van zeg
Dat mag toch ook!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik was en ben er ook echt een beetje door van slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |