Deze is leuk:quote:Op donderdag 23 december 2021 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klik ik hem lekker niet aan
quote:
met een sterretje?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
"In dit deel van Viva leggen we je uit hoe je je poesje voor kerstmis kunt opleuken."
Daar hangen al ballen aan en zit een stevige piek inquote:Op donderdag 23 december 2021 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik wil die kerstpoes wel eens zien dan!
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar hangen al ballen aan en zit een stevige piek in
Dan is het geen poesquote:Op donderdag 23 december 2021 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar hangen al ballen aan en zit een stevige piek in
Ah lief dankjewelquote:Op donderdag 23 december 2021 18:38 schreef Schakeltopia het volgende:
deze is voor mrsloveable
[ afbeelding ]
Die is grappig, kijk wel eens die filmpjes er vanquote:
Simons catquote:
ik ken het helemaal niet, kwam hem toevallig tegen. maar vond hem wel leuk bedachtquote:Op donderdag 23 december 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is grappig, kijk wel eens die filmpjes er van
Geniale tekenfilms, met name de oudere afleveringen!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ken het helemaal niet, kwam hem toevallig tegen. maar vond hem wel leuk bedacht![]()
Uit een groothandel waar ik vaak spulletjes inkoop, ze hebben daar leuke simons cat spulletjesquote:
Ik vanavondquote:Op donderdag 23 december 2021 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]dankewol
nog helemaal geen pozza op deze week
echt wel!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
Schakeltje wordt verwend zeg...
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze is voor Solidasrock
[ afbeelding ]
Wilde hem in fobo opslaan maar werkt daar niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze is voor Solidasrock
[ afbeelding ]
Wat stom zegquote:Op donderdag 23 december 2021 18:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wilde hem in fobo opslaan maar werkt daar niet.
Deze site stamt uit de tijd dat er alleen nog bier met bovengisting bestond. Ik denk niet dat ze toen al bewegende gifjes hadden.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
kan je geen gifjes plaatsen ofzo?
Ik moet er één maken met schakelpozza.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
halloo, ik ben [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze site stamt uit de tijd dat er alleen nog bier met hoge gisting bestond. Ik denk niet dat ze toen al bewegende gifjes hadden.
nee want ik heb nog geen pozza gegeten deze week hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet er één maken met schakelpozza.
En jij denkt dat we dat geloven.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee want ik heb nog geen pozza gegeten deze week hoor
Its a story about a pussy , his name is Fat Dickquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Its a story about a pussy , his name is Fat Dick![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Its a story about a pussy , his name is Fat Dick![]()
Heb ooit fobo gezien vol met gifjes, duurde wel ff voordat pagina klaar was met laden. Weet zo ff 1 2 3 niet meer wie dat was. Dus het kan wel maar ik denk dat giphy en gyazo sowieso een domeinblock hebben op de fok fobo.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze site stamt uit de tijd dat er alleen nog bier met bovengisting bestond. Ik denk niet dat ze toen al bewegende gifjes hadden.
postimagequote:Op donderdag 23 december 2021 19:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ooit fobo gezien vol met gifjes, duurde wel ff voordat pagina klaar was met laden. Weet zo ff 1 2 3 niet meer wie dat was. Dus het kan wel maar ik denk dat giphy en gyazo sowieso een domeinblock hebben op de fok fobo.
Neu, MrsL had een leuke gifje voor mij maar echt veel meer moeite ga ik niet in steken om hem in fobo te krijgenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Neu, MrsL had een leuke gifje voor mij maar echt veel meer moeite ga ik niet in steken om hem in fobo te krijgen
Je kan ze toch alleen van je pc uploaden?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ooit fobo gezien vol met gifjes, duurde wel ff voordat pagina klaar was met laden. Weet zo ff 1 2 3 niet meer wie dat was. Dus het kan wel maar ik denk dat giphy en gyazo sowieso een domeinblock hebben op de fok fobo.
dat weet jij welquote:Op donderdag 23 december 2021 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Onhandig zeg, misschien ben je wel een negerin met paars haar. Geen idee hoor.
@:tot
@mrslovefable legt het je wel uitquote:Op donderdag 23 december 2021 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ze toch alleen van je pc uploaden?
Pakt die dan gifjes?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschen dat idd wel via uploaden wil
ja jaquote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pakt die dan gifjes?
Ik moet weer verder met de laminaat in slaapkamer, heb alles nu naar de andere kant van de kamer verplaatst zodat ik verder kan gaan maar wilde ff pauze.
Weet ik niet, nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pakt die dan gifjes?
Ik moet weer verder met de laminaat in slaapkamer, heb alles nu naar de andere kant van de kamer verplaatst zodat ik verder kan gaan maar wilde ff pauze.
ik heb geen foboquote:Op donderdag 23 december 2021 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen zonder fobo zijn per definitie kloontjes tot het moment dat het tegendeel bewezen word met een uitgebreid fobo!
Toch zie ik ineens een fobo icoontje naast je naam verschijnenquote:
was er al mee bezig voor jou opmerkingquote:Op donderdag 23 december 2021 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch zie ik ineens een fobo icoontje naast je naam verschijnen![]()
Ah gelukkigquote:Op donderdag 23 december 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er al mee bezig voor jou opmerking
Een legendarische foto van een namaak van een jong superbadeendjequote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Foto gevonden van @:Superbadeendje
Hhm zie nu wel dat het een nepeendje van stof is ..
[ afbeelding ]
Ik heb hiervoor geposeerd.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Foto gevonden van @:Superbadeendje
Hhm zie nu wel dat het een nepeendje van stof is ..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een legendarische foto van een namaak van een jong superbadeendje![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor geposeerd.
* DerRabbit zit furieus hard te denken, over welke epische teksten hij greybones kan gaan schenken.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
verwacht dan wel een geweldige reactie van jou @:DerRabbit
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit zit furieus hard te denken, over welke epische teksten hij greybones kan gaan schenken.
Ik zou het niet doen, heb alleen een teken sketch versie van mezelf erop staan.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik zit te denken of ik er nu een foto op zal zetten of niet
Die is wel leukquote:Op donderdag 23 december 2021 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, heb alleen een teken sketch versie van mezelf erop staan.
zag ik alquote:Op donderdag 23 december 2021 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, heb alleen een teken sketch versie van mezelf erop staan.
Als je zoekt op disney naked dan krijg je genoeg resultaten.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag ik al
ben aan het kijken of ik op mijn laptop een disney versie van mezelf kan maken
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je zoekt op disney naked dan krijg je genoeg resultaten.
Hoe maak je dat dan?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag ik al
ben aan het kijken of ik op mijn laptop een disney versie van mezelf kan maken
Moon.quote:
Oh dat heb ik nietquote:Op donderdag 23 december 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan het via snapchat
kan op de laptop nog niks vinden
Die is wel al echt oud, komt nog uit een reeks die al een aantal jaar helemaal dood isquote:
Kun je zo als kerstkaart versturen naar andere fokkers!quote:
Ik heb geen adressen meer.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je zo als kerstkaart versturen naar andere fokkers!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan toch wel?
niet quoten svpThinking is difficult, that’s why most people judge
Kan prima denk ik. Heb de tekst er maar uit gehaaldquote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:
hoe gaatie nou, het voelt alsof ik je al een week niet heb gesprokenquote:
Ik ben er wat minderquote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe gaatie nou, het voelt alsof ik je al een week niet heb gesproken
ben je zo druk geweest? of was ik druk
klote kerst ook altijd weerquote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben er wat minder
Het gaat efe niet zo
Hoest met jou
Pozzatijd dus!!!quote:Op donderdag 23 december 2021 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
klote kerst ook altijd weer
jaa hier gaat ie wel goed hoor. op een kleine minpunt na dat ik nog helemaal geen pozza op heb deze week![]()
maar als dat alles is, heb ik weinig te klagen denk ik
Snelquote:Op donderdag 23 december 2021 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja binnenkort weer denk ik.
over Straatquote:
Ik ook wel, hij was maar een paar jaar jonger dan ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
over Straat
schrik er wel ff van moet ik zeggen
en hey Koen
lekker fel altijdquote:Op donderdag 23 december 2021 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook wel, hij was maar een paar jaar jonger dan ik.
Iddquote:Op donderdag 23 december 2021 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
ja die kwam altijd stampvoetend dts binnen
geen blad voor zijn mond al had hij er net een ban opzittenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
Waar hij ook binnen kwam vallen was het 9 vd 10x stampvoetend.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
ik ben een beetje bleehhhhhh vanavond
beidequote:Op donderdag 23 december 2021 21:01 schreef suzi1 het volgende:
komt dat door kerstsferen of andere gedoe
dochter is er allergisch voorquote:Op donderdag 23 december 2021 21:02 schreef suzi1 het volgende:
ik heb wel 2 leuke poesjes voor je! die maken je blei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook voor badeendjes?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter is er allergisch voor
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:03 schreef suzi1 het volgende:
weet ik dus dan maar zoaaaaahhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zijn ze leukkkkkkkkkk![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
weet ik dus dan maar zoWat een leukerds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
nee kattenquote:
dan zet mijn BV mij uit huisquote:Op donderdag 23 december 2021 21:04 schreef suzi1 het volgende:
ze blijven nog tot ergens in januari. dus je moet snel zijn
Ah okquote:Op donderdag 23 december 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ses vertelde dat net in DTS en 40+
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
arme soesje ook al geen flixnet meer
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:26 schreef suzi1 het volgende:
dan ga ik nu flixe. want morgen is abo voorbij
![]()
ik zoeken naar die postquote:
was niet mijn abo. dus dan is de ellende des te groterquote:Op donderdag 23 december 2021 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
of heb je hem toch maar verlengt
en nou dan, verveel je je helemaal kapoetquote:Op donderdag 23 december 2021 21:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
was niet mijn abo. dus dan is de ellende des te groter
aaah een geleendequote:Op donderdag 23 december 2021 21:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Dan neem je zelf een abonnement?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weet ik dus dan maar zoimg not foundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef suzi1 het volgende:
dat is automaat verwijdering he. zal wel nogmaals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greysquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee want ik moet per jan. over op videoland
Engieeeeeequote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:34 schreef suzi1 het volgende:
engine alsuJaaa leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duidelijk familie
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engieeeeee
heb je ook zo zin om naar slapende mensen te kijken?
Videoland hoef je niet veel van te verwachten hoor... Had je beter Prime kunnen nemen voor 3 euro per maand.quote:
Nu moet je de mijne zoeken en vinden.quote:
Doe ik morgen welquote:Op donderdag 23 december 2021 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu moet je de mijne zoeken en vinden.
Nee gelukkig niet, maar ik was verdwaaldquote:Op donderdag 23 december 2021 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ligt er zoveel rotzooi in je kamer dat je je bed niet kan terugvinden?
ik neem steeds proefabbo. heb ik nodig voor bb. meer is er niet straks 3 maanden aan een stuk voor mijquote:Op donderdag 23 december 2021 21:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Videoland hoef je niet veel van te verwachten hoor... Had je beter Prime kunnen nemen voor 3 euro per maand.
voor BB solidquote:Op donderdag 23 december 2021 21:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Videoland hoef je niet veel van te verwachten hoor... Had je beter Prime kunnen nemen voor 3 euro per maand.
Daar houd ik je aan.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik lees net dat Straatverlichting die we allemaal wel kennen van DTS is overleden.![]()
maily in GC / In memoriam
Dat komt wel het meest in de buurt van een pozza.quote:
Het wordt nog druk in het tuinhuisje.quote:
Gezellig tochquote:Op donderdag 23 december 2021 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt nog druk in het tuinhuisje.
Kampvuurtje erbij.quote:
Komt je geliefde op bezoek?quote:
Lekker dromen.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:38 schreef suzi1 het volgende:
ik ga iets op flix zoeken en dan daarna lekker in bed liggen en dan lekker rotdromen <3
is chill he, met die ekte platen draaien.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:53 schreef suzi1 het volgende:
ik kijk nu bass d en draver
maar geef mij mooie dromen!
hoe komt dat zo. zit je elke avond horror films te kijken ofzoquote:Op donderdag 23 december 2021 22:53 schreef suzi1 het volgende:
ik droom alleen over heel veel enge katjes. dat is niet leuk
Dat is wel minder.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:56 schreef suzi1 het volgende:
nee ik hou niet van horror,
maar is grootste deel van me leven eigenlijk al, vrnmlk rotdromen. heel stom is dat
heb ook een tijd gehad dat juist de dromen het mooiste in mn leven waren. dat is ergens toch beter
Vroeger kon ik hele dromen navertellen nu ben ik ze al gauw weer kwijt.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:02 schreef suzi1 het volgende:
ik onthou het dus echt veel te goed. maar ik zal komend jaar eens gaan bekijken wat er nog meer tegen te doen valt.
en het is idd zo dat t op mn humeur slaat van de dag
Veel dingen aan je hoofd hebben is ook een reden voor dromen.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:11 schreef suzi1 het volgende:
das ook t beste. ik dacht dat als je maar snel opstond je het wel weer vergat, maar dan wordt er later iets gezegd of wat dan ook, en ineens herinner je je weer teveel
Helaas is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:15 schreef suzi1 het volgende:
klopt. maar een mens moet gwn eigenlijk ook zn gedachten uit kunnen zetten
Ja geef je medicijn maar de schuld.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:14 schreef suzi1 het volgende:
ik heb dus tijdje topiramaat geslikt. maar daar werd mn gedrag overdag een beetje te aso van. moet ik ook niet willen
Ik wil jou ook wel de schuld geven.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja geef je medicijn maar de schuld.
Als je niet kan slapen, er is altijd plaats onder mijn vleugeltje.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:21 schreef suzi1 het volgende:
nou die muziek laat me nog wel even opblijven!
Ja pcies.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:18 schreef suzi1 het volgende:
of nee, het kwam eruit, wat ik normaal nog binnen de perken kon houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |