Welnee, gewoon een paar keren per dag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:24 schreef suzi1 het volgende:
xanax, iedere dag voor het ter bedde gaan zodat de rust je tegemoet komt
Oh je leert nog eens wat!quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoethout werd vroeger verkocht als medicijn bij hoest door slijm.
Dat hoefde ook weer niet, maar bij deze is je excuus door zijne konijnlijke hoogheid geaccepteerdquote:
dankewolquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hoefde ook weer niet, maar bij deze is je excuus door zijne konijnlijke hoogheid geaccepteerd
Daar had je mee moeten beginnen: het was haar schuld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ze lokte me net naar een andere topic, en vergat hier te kijken, en toen kwam ik terug en had ik laatste post
ik mag er 3 per dag. maar mooi dat ik dat niet doe!quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, gewoon een paar keren per dag.
ik noteer even op lijstje voor de volgende keer. bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar had je mee moeten beginnen: het was haar schuld.
Das weinig. Ik ken een dokter die de hele dag door Vicodin slikt voor de lol. Dan mogen wij best wel wat meer slikken toch?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik mag er 3 per dag. maar mooi dat ik dat niet doe!
wie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar had je mee moeten beginnen: het was haar schuld.
ja mogen, maar willen is een 4e. ik ben al suf van mezelfquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das weinig. Ik ken een dokter die de hele dag door Vicodin slikt voor de lol. Dan mogen wij best wel wat meer slikken toch?
ik heb zin in een big macquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
Nu heb ik zin in een pizza spicy pepperoni met extra sambal
wil je een kiwiquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Oke, allemaal even posten wat we willen eten en/of drinken
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lekkerder dan McChicken of Big Mac?
Heb je even?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Oke, allemaal even posten wat we willen eten en/of drinken
is ook duurquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:35 schreef suzi1 het volgende:
ik vind de bm's wel duur hoor
een cheeseburger mot ik niet, maar die is maar 1,60
Gaan we een flits meeting doen? Wij allemaal naar de McDonalds in Delft? Zie ik jullie zo bij de McDrive?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel zin hebben in een big mekkie
* maily geeft geen boks meer aan Solidasrockquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock streept maily naam door op zijn lijstje.
Voordat ik begin, betaal jij?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gaan we een flits meeting doen? Wij allemaal naar de McDonalds in Delft? Zie ik jullie zo bij de McDrive?
Ik heb het niet over halen en betalen maar over opschrijvenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voordat ik begin, betaal jij?
Schandalig duur voor wat je krijgt. Voor het geld voor een BM kun je makkelijk met 2 tot 3 personen in een snackbar eten en dan krijg je ook nog beter vlees en frietjesquote:
Je mag wel bij mij overnachten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Delft!!!
weet je hoe ver dat is voor mij
Wat een stom ding jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:20 schreef SolidasRock het volgende:
@:mrsloveable wat is die vileda easy wring turbo ding een pruts ding. Onderste steun brak af en de emmer kantelde tijdens het "pedalen" en gelijk vloer kletsnat.![]()
Heb voor weinig een nieuwe gescoord maar mocht ie weer dat doen dan ga ik over naar Leifheit.
Met je Cooper? Daar zit een lekker pittig motortje in. Half uurtje maximaal?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Delft!!!
weet je hoe ver dat is voor mij
* greysbones zegt tegen haar man ik ga even naar de Mac tot morgenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij overnachten.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zegt tegen haar man ik ga even naar de Mac tot morgen
gezellig tochquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:42 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
En als hij nou zegt; heej lekker, ik ga meeeeeeeeeeee!!
En dan gelijk een dicussie met hem beginnen hoelang even is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zegt tegen haar man ik ga even naar de Mac tot morgen
2 jaar oud (kan de aankoopdatum op amazon nog zien staan). denk niet dat ik iets kan claimen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een stom ding ja
Of jij bent gewoon te sterk hèhè
Gewoon terug sturen/brengen en je geld terug eisen
Solidequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
2 jaar oud (kan de aankoopdatum op amazon nog zien staan). denk niet dat ik iets kan claimen.
En ik heb gewoon een zware voet.
Bodem leggen bij de Maccie en daarna door richting het het binnenhof met pannen en pol lepels om in de vijver te flikkeren!quote:
Oh dan niet nee..quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
2 jaar oud (kan de aankoopdatum op amazon nog zien staan). denk niet dat ik iets kan claimen.
En ik heb gewoon een zware voet.
ah ik dacht gewoon naar Belgie daar kun je wel stappenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bodem leggen bij de Maccie en daarna door richting het het binnenhof met pannen en pol lepels om in de vijver te flikkeren!
Alsof ik jullie heidense Hollanders zomaar het Beloofde Land in laatquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah ik dacht gewoon naar Belgie daar kun je wel stappen
49.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dan niet nee..
Maat 45 zeker
even kaka doen in Belgiequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof ik jullie heidense Hollanders zomaar het Beloofde Land in laat
* DerRabbit mail naar het Ministerie van Nederlandse Zaken dat mevrouw Grijze Botjes tot nadere berichtgeving op zicht geschoten mag worden mits ze binnen 50 meter van de Belgische en/of Nederlands Limburgse grens komtquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar als ik mijn nagels knip is het 43.
[..]
Kijk maar uit dat ze geen pinguin is: Pinguins kampioen verpoepenquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit mail naar het Ministerie van Nederlandse Zaken dat mevrouw Grijze Botjes tot nadere berichtgeving op zicht geschoten mag worden mits ze binnen 50 meter van de Belgische en/of Nederlands Limburgse grens komt
ik sta nu in Belgiequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit mail naar het Ministerie van Nederlandse Zaken dat mevrouw Grijze Botjes tot nadere berichtgeving op zicht geschoten mag worden mits ze binnen 50 meter van de Belgische en/of Nederlands Limburgse grens komt
Zit achter een paywall.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ze geen pinguin is: Pinguins kampioen verpoepen
Heb je zulke lange nagels jakkie bahquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geniet van je avondquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga jullie verlaten, fijne avond en misschien kom ik straks nog terug.
Fijne avondquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
verlaten?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
wat een sjaak afhaak hequote:Op dinsdag 21 december 2021 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer?![]()
Fijne avond kerel.
[..]
quote:
boos wie ik?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je niet meer boos nu schakel?
vanmiddag of vanmorgen wanneer was je nu zo boosquote:
oh boos is een groot woord. was gewoon even geirriteerdquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanmiddag of vanmorgen wanneer was je nu zo boos
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen heeft wel eens een momentje van gefrustreerde woede.
De single man wat minder, de vent die samenwoont met een vrouwmensch vrijwel altijd als hij thuis is
ftfyquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen heeft wel eens een momentje van gefrustreerde woede.
De single man wat minder, de vent die samenwoont met een vrouwmensch vrijwel altijd als hij alleen thuis is
Dit dus, vrouwen met moderne technieken zoals wasmachines zijn niet te vertrouwenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus, vrouwen met moderne technieken zoals wasmachines zijn niet te vertrouwen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus, vrouwen met moderne technieken zoals wasmachines zijn niet te vertrouwen
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Dat is dus waarom wij 100.000 tupperware deksels hebben en vrijwel iedere week 450 nieuwe paren sokken nodig hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Wij maken sokken kwijt! Voor elke sok die je kwijtraakt, vind je een passend tupperware-deksel terug
Nee, daar hebben we wat aan .....quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Bijna.![]()
Ik ga in een hoekje zitten huilen.
Lekker flixi doen, veel kijkplezier.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:26 schreef suzi1 het volgende:
dan ga ik nu flixe. want morgen is abo voorbij
![]()
Ik denk dat meerdere het op fok hebben geprobeerd. Ik kon op de sec. posten.quote:
lekker flixe soesjequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:26 schreef suzi1 het volgende:
![]()
Flix ze!quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:26 schreef suzi1 het volgende:
![]()
Niemand hier: GC / Wie post hier op 21-12-21 21:12:21 ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat meerdere het op fok hebben geprobeerd. Ik kon op de sec. posten.
Ach het zou wel gaaf zijn geweest als het gelukt was.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Niemand hier: GC / Wie post hier op 21-12-21 21:12:21 ?
@HiDiHo kan datquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Niemand hier: GC / Wie post hier op 21-12-21 21:12:21 ?
Niet als het al geweest isquote:
De huidige TT is een tijdelijk buitenbeentjequote:Op dinsdag 21 december 2021 19:57 schreef Donna het volgende:
Wat hebben jullie toch steeds half Friese topictitels.
truequote:
jij bent toch ook Friesquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
De huidige TT is een tijdelijk buitenbeentje
Ik ook wel.quote:
Een halvequote:
@aloa kan dat ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
true
maar jij kunt wel op de seconde posten
Al die Friezen hierquote:
De onderste of de bovenste helftquote:
van boven links naar onder rechts, die andere helft is nogal dwarsquote:
Dan blijft 2x1/4 over.quote:
goed voorbereid om met zwembroek aan te gaan schaatsenquote:
Genot op de Veluwse heide. Rollebollen in de heiquote:
quote:
Rol je dan ook over je linker schouder?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:41 schreef drakin het volgende:
[..]
van boven links naar onder rechts, die andere helft is nogal dwars
Beter dan op de rechterknibbelquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Genot op de Veluwse heide. Rollebollen in de hei
[..]
[..]
Rol je dan ook over je linker schouder?
Dat heb ik dus ook. Ik kan wel over rechts rollen maar m'n voorkeur heeft het nietquote:
je bent een paard?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik kan wel over rechts rollen maar m'n voorkeur heeft het niet
In welke situatie moet jij eigenlijk over je schouder rollen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik kan wel over rechts rollen maar m'n voorkeur heeft het niet
judoquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
In welke situatie moet jij eigenlijk over je schouder rollen?
Je bent zeker een vrouw?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
als een paard?
ik snap er niks meer van ....
Één gedeelte maar en dat weet jequote:
Bij sprongen met grotere voorwaartse snelheidquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
In welke situatie moet jij eigenlijk over je schouder rollen?
als je alleen over 1 kant kunt rollen lijk je op een paardquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
als een paard?
ik snap er niks meer van ....
Daar ging ik op mijn 15e afquote:
een judorol dusquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Één gedeelte maar en dat weet je
[..]
Bij sprongen met grotere voorwaartse snelheid
Judo tot mijn 12de en daarna Karatequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar ging ik op mijn 15e af
Ook nog Jiu Jitsu gedaan, maar dat rolde toch minder
Twee vooruit, een opzij?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Één gedeelte maar en dat weet je
[..]
Bij sprongen met grotere voorwaartse snelheid
U gaat door voor de koelkast.quote:
Met judo-kaas?quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast.
Tegenwoordig kijk ik gewoon boosquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Judo tot mijn 12de en daarna Karate
Niet helemaal. Het lijkt er wel op.quote:
Jaquote:
een vliegrolquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het lijkt er wel op.
[..]
Ja
Dat boos kijken helpt bij jou niet dat je een honkbalknuppel in je hand had wel.quote:
Ik een resting Witch facequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik heb een resting bitch face
quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat boos kijken helpt bij jou niet dat je een honkbalknuppel in je hand had wel.
Een watquote:
Als FF nou eens stopt met op vakantie gaanquote:
hij leest meequote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een wat
[..]
Als FF nou eens stopt met op vakantie gaan
Oke.quote:
wij deden bij judo eerder altijd wedstrijdjes wie over de meeste mensen heen konquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een wat
[..]
Als FF nou eens stopt met op vakantie gaan
Ik ben The Witcher aan het kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jij doet dus wel een beetje toveren
Oh een duikrolquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij deden bij judo eerder altijd wedstrijdjes wie over de meeste mensen heen kon
dan deed je een vliegrol
Ik moet nog 2 afleveringenquote:
Ga kijken. Sexy mannen genotquote:
Magisch mooi!quote:
seizoen 2?quote:
Ja van seizoen 2quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
seizoen 2?
Had ik meteen al gezien, net seizoen 1 nogmaals en zo weer verder met opnieuw seizoen 2
Volgend jaar ga ik de boeken lezen.
Netflixquote:
Goed zoquote:
netflixquote:
serie is nu nr 1 meest gestreamde seriequote:
Niet teveel hequote:Op dinsdag 21 december 2021 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
serie is nu nr 1 meest gestreamde serie
Als je het net gaat kijken zijn de verschillende tijdlijnen wel verwarrend, maar nog steeds erg gaaf gemaakt allemaal.
Mijn favoriet in de serie is Roach
Waarom is hijzelf er niet? Weer in de Fokjail?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom is hijzelf er niet? Weer in de Fokjail?
8 afleveringen is wel te doen in een dagquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet teveel he
anders heb ik geen tijd meer om hier te komen
Ik ben nooit stoutquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
8 afleveringen is wel te doen in een dag
of 2 dagen
Daarna mag je zeuren dat er slechts 8 afleveringen zijn
Dan even op adem komen en hup met seizoen 2 beginnen
quote:
Niet?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik kan niet de hele dag netflix en chillen
Klopt. Ik ben heel saaiquote:
Tis wol in bytsje in mâlle Frysquote:
Ik zou dan de chil weglaten en alleen kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik kan niet de hele dag netflix en chillen
Kan iemand de ambulance bellen? Er heeft iemand een beroertequote:
Ik ga nu heel saai richting bedquote:
Misschien overdag maar als het avond wordt en het buitendonkerder...quote:
stikst do in de popcorn?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan iemand de ambulance bellen? Er heeft iemand een beroerte
Dan ga ik slaapjes doenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien overdag maar als het avond wordt en het buitendonkerder...
Neequote:
Kijkze drakin.quote:
daag Draakjequote:
al je je broek dan toch al uit hebtquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik dacht nog even gezellig te komen doen voor ik mijn nest ging opzoeken, maar er word me te veel buitenlands gepraat hier, doa velt migh gewoon de boks vanaaf![]()
Dus adijeuh wah auwe keal ean halt durgh!
Kwek kwek kwaak, kwaak kwak kwak.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
Ik dacht nog even gezellig te komen doen voor ik mijn nest ging opzoeken, maar er word me te veel buitenlands gepraat hier, doa velt migh gewoon de boks vanaaf![]()
Dus adijeuh wah auwe keal ean halt durgh!
Waarom denk je dat ik nog even gezellig wilde komen doen? Muis ligt al uitgeput op bedquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
al je je broek dan toch al uit hebt
kun je beter je bed induiken met muis
ja je kunt die broek ook voor mij laten zakken maar ik zie daar niks vanquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog even gezellig wilde komen doen? Muis ligt al uitgeput op bed
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja je kunt die broek ook voor mij laten zakken maar ik zie daar niks van
Ik ook niet als je naar mijn bed komtquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zo ook
niet alleen
dat scheelt
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook niet als je naar mijn bed komt
Doe ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een scheve schaats rijden dan?
Dat zou ik ook nooit doen.quote:
Ik was even met wat anders bezig.quote:
Beetje triest wel idd...quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit doen.
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was even met wat anders bezig.
Ik vind het ook vuil, als je voor iemand kiest dan kies je daarvoor.quote:
Volkomen mee eens...quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook vuil, als je voor iemand kiest dan kies je daarvoor.
Vriend.quote:
Nog wat leuks te melden?quote:
Het is ook bijna slaaptijd, slaap lekker kerel.quote:
Jij ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook bijna slaaptijd, slaap lekker kerel.
Schreeuw niet zoquote:
Daily maily heeft er altijd zin inquote:Op woensdag 22 december 2021 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Wow. maily heeft er zin in vandaag...
Sleep je luie karkas naar de keuken en zet wat meer.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn koffie is alweer op en ik ben alleen thuis
Ik denk dat ik me maar naar de keuken ga begeven, kan ik gelijk een paar broodjes smerenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Sleep je luie karkas naar de keuken en zet wat meer.
Of plaats het koffiezetapparaat naast je computer en zet er een jerrycan water naast.
O ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn koffie is alweer op en ik ben alleen thuis
Zelfs 3 dezelfdequote:Op woensdag 22 december 2021 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
O ja.
Heb je wel zelf je sokken gevonden? 2 dezelfde
Waren er zoveel schappen dan al leeg?quote:Op woensdag 22 december 2021 12:41 schreef greysbones het volgende:
Sjonge jonguh
Zijn mensen aan het hamsteren ofzo
Dachtvga alvast wat boodschappen doen voor de kerst.. man man man
3 winkels
2 uur onderweg
Lockdown + Kerst = dikke paniek.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waren er zoveel schappen dan al leeg?![]()
Of mensen slaan nu extra in ofz..
Misschien dat mensen nu extra pleepapier in sla, bang dat ze in de schijterij rakenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laatst was er ook weer nauwelijks pleepapier in de schappen!
echt geen ideequote:Op woensdag 22 december 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waren er zoveel schappen dan al leeg?![]()
Of mensen slaan nu extra in ofz..
De Casanova.quote:
Hij komt met 20 vriendinnetjes thuis.quote:
Toen we laatst bij de Eerste Hulp waren omdat hij 's avonds niet meer ophield met hoesten, zei die vrouwelijke arts ook al zoiets!quote:Op woensdag 22 december 2021 13:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij komt met 20 vriendinnetjes thuis.
Terecht ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen we laatst bij de Eerste Hulp waren omdat hij 's avonds niet meer ophield met hoesten, zei die vrouwelijke arts ook al zoiets!
Ook als je vraagt of hij een snoepje wil?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat hem nu nog niet lukken, want hij is ÉCHT in z'n "Alles-is-NEE"-fase!
Als je het puur in woorden vraagt: ja!quote:Op woensdag 22 december 2021 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook als je vraagt of hij een snoepje wil?
Dat is wel een heel dure kerstboom als je die tijdens de wc-rol crisis had moeten kopenquote:Op woensdag 22 december 2021 12:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien dat mensen nu extra pleepapier in sla, bang dat ze in de schijterij raken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2021 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
Keuken en mancave is weer opgeruimd. Nu alleen nog boodschappen halen en ik heb de rest van de dag voor mezelf/studie/studie ontwijkend gedrag
Misschien heeft die wel elke keer een wc rol apart gelegdquote:Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een heel dure kerstboom als je die tijdens de wc-rol crisis had moeten kopen![]()
Oké mevrouw, ik zal de goede student gaan uithangen en de komende vrije week snoei en snoei hard enkel gaan zuipen, hoeren en sloerenquote:Op woensdag 22 december 2021 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ga aan de slag met je scriptie
Dat vond ik ook, kerstcadeautje voor mijzelf.quote:
mooi man, goed bezigquote:Op woensdag 22 december 2021 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, kerstcadeautje voor mijzelf.
Hoe laat moest ik je ophalen?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké mevrouw, ik zal de goede student gaan uithangen en de komende vrije week snoei en snoei hard enkel gaan zuipen, hoeren en sloeren![]()
Nietusquote:Op woensdag 22 december 2021 15:38 schreef suzi1 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:39 schreef suzi1 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 5 posts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |