Deze is leuk:quote:Op donderdag 23 december 2021 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klik ik hem lekker niet aan
quote:
met een sterretje?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
"In dit deel van Viva leggen we je uit hoe je je poesje voor kerstmis kunt opleuken."
Daar hangen al ballen aan en zit een stevige piek inquote:Op donderdag 23 december 2021 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik wil die kerstpoes wel eens zien dan!
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar hangen al ballen aan en zit een stevige piek in
Dan is het geen poesquote:Op donderdag 23 december 2021 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar hangen al ballen aan en zit een stevige piek in
Ah lief dankjewelquote:Op donderdag 23 december 2021 18:38 schreef Schakeltopia het volgende:
deze is voor mrsloveable
[ afbeelding ]
Die is grappig, kijk wel eens die filmpjes er vanquote:
Simons catquote:
ik ken het helemaal niet, kwam hem toevallig tegen. maar vond hem wel leuk bedachtquote:Op donderdag 23 december 2021 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is grappig, kijk wel eens die filmpjes er van
Geniale tekenfilms, met name de oudere afleveringen!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ken het helemaal niet, kwam hem toevallig tegen. maar vond hem wel leuk bedacht![]()
Uit een groothandel waar ik vaak spulletjes inkoop, ze hebben daar leuke simons cat spulletjesquote:
Ik vanavondquote:Op donderdag 23 december 2021 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]dankewol
nog helemaal geen pozza op deze week
echt wel!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
Schakeltje wordt verwend zeg...
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze is voor Solidasrock
[ afbeelding ]
Wilde hem in fobo opslaan maar werkt daar niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze is voor Solidasrock
[ afbeelding ]
Wat stom zegquote:Op donderdag 23 december 2021 18:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wilde hem in fobo opslaan maar werkt daar niet.
Deze site stamt uit de tijd dat er alleen nog bier met bovengisting bestond. Ik denk niet dat ze toen al bewegende gifjes hadden.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
kan je geen gifjes plaatsen ofzo?
Ik moet er één maken met schakelpozza.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
halloo, ik ben [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze site stamt uit de tijd dat er alleen nog bier met hoge gisting bestond. Ik denk niet dat ze toen al bewegende gifjes hadden.
nee want ik heb nog geen pozza gegeten deze week hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet er één maken met schakelpozza.
En jij denkt dat we dat geloven.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee want ik heb nog geen pozza gegeten deze week hoor
Its a story about a pussy , his name is Fat Dickquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Its a story about a pussy , his name is Fat Dick![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Its a story about a pussy , his name is Fat Dick![]()
Heb ooit fobo gezien vol met gifjes, duurde wel ff voordat pagina klaar was met laden. Weet zo ff 1 2 3 niet meer wie dat was. Dus het kan wel maar ik denk dat giphy en gyazo sowieso een domeinblock hebben op de fok fobo.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze site stamt uit de tijd dat er alleen nog bier met bovengisting bestond. Ik denk niet dat ze toen al bewegende gifjes hadden.
postimagequote:Op donderdag 23 december 2021 19:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ooit fobo gezien vol met gifjes, duurde wel ff voordat pagina klaar was met laden. Weet zo ff 1 2 3 niet meer wie dat was. Dus het kan wel maar ik denk dat giphy en gyazo sowieso een domeinblock hebben op de fok fobo.
Neu, MrsL had een leuke gifje voor mij maar echt veel meer moeite ga ik niet in steken om hem in fobo te krijgenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Neu, MrsL had een leuke gifje voor mij maar echt veel meer moeite ga ik niet in steken om hem in fobo te krijgen
Je kan ze toch alleen van je pc uploaden?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ooit fobo gezien vol met gifjes, duurde wel ff voordat pagina klaar was met laden. Weet zo ff 1 2 3 niet meer wie dat was. Dus het kan wel maar ik denk dat giphy en gyazo sowieso een domeinblock hebben op de fok fobo.
dat weet jij welquote:Op donderdag 23 december 2021 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Onhandig zeg, misschien ben je wel een negerin met paars haar. Geen idee hoor.
@:tot
@mrslovefable legt het je wel uitquote:Op donderdag 23 december 2021 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ze toch alleen van je pc uploaden?
Pakt die dan gifjes?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschen dat idd wel via uploaden wil
ja jaquote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pakt die dan gifjes?
Ik moet weer verder met de laminaat in slaapkamer, heb alles nu naar de andere kant van de kamer verplaatst zodat ik verder kan gaan maar wilde ff pauze.
Weet ik niet, nog niet geprobeerdquote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pakt die dan gifjes?
Ik moet weer verder met de laminaat in slaapkamer, heb alles nu naar de andere kant van de kamer verplaatst zodat ik verder kan gaan maar wilde ff pauze.
ik heb geen foboquote:Op donderdag 23 december 2021 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
Mensen zonder fobo zijn per definitie kloontjes tot het moment dat het tegendeel bewezen word met een uitgebreid fobo!
Toch zie ik ineens een fobo icoontje naast je naam verschijnenquote:
was er al mee bezig voor jou opmerkingquote:Op donderdag 23 december 2021 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch zie ik ineens een fobo icoontje naast je naam verschijnen![]()
Ah gelukkigquote:Op donderdag 23 december 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er al mee bezig voor jou opmerking
Een legendarische foto van een namaak van een jong superbadeendjequote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Foto gevonden van @:Superbadeendje
Hhm zie nu wel dat het een nepeendje van stof is ..
[ afbeelding ]
Ik heb hiervoor geposeerd.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Foto gevonden van @:Superbadeendje
Hhm zie nu wel dat het een nepeendje van stof is ..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een legendarische foto van een namaak van een jong superbadeendje![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor geposeerd.
* DerRabbit zit furieus hard te denken, over welke epische teksten hij greybones kan gaan schenken.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
verwacht dan wel een geweldige reactie van jou @:DerRabbit
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit zit furieus hard te denken, over welke epische teksten hij greybones kan gaan schenken.
Ik zou het niet doen, heb alleen een teken sketch versie van mezelf erop staan.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik zit te denken of ik er nu een foto op zal zetten of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |