SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!![]()
![]()
Teveel mensen die omvallen.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
true
maar dat ligt niet aan het vaccin![]()
![]()
![]()
Zo jammer dat het zo lang duurt mbt nieuwe info."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
goh waarom zouden ze er toch zo lang over doenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:45 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Zo jammer dat het zo lang duurt mbt nieuwe info.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
CBS had toch ook wat gezegd dat ze het niet konden ofzo.... Voor september 2022 oid.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
goh waarom zouden ze er toch zo lang over doen"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Er gebeurt zoveel onacceptabele BS."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
wanneer is genoeg genoeg vraag ik me afquote:Op donderdag 23 december 2021 12:49 schreef ludovico het volgende:
Er gebeurt zoveel onacceptabele BS.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan dit niet genoeg plusjes geven, het is voor mij altijd een vraagstuk geweest waarom ik mij ogenschijnlijk drukker maak dan de mensen die er het meest last van ( gaan ) hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Was ik toch niet zo dom om mijn eigen plan te trekken inzake de kinderen. Die gaan om de haverklap thuis zitten.
Succes Nederland
Horeca wordt een seizoensdingetje, samen met detailhandel.
Entertainment volledig op de schop.
Voor een fucking griep. Helemaal gek geworden zijn ze.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat de mensen die zwaar getroffen zijn door dit wanbeleid niet al eerder hun eigen plan hadden getrokken en bleven geloven in de leugens van Mark en Hugo en daar afhankelijk van bleven.
Als makke schapen van steunpakketje tot steunpakketje, voldoende om technisch gezien nét overeind te blijven maar wel voor de volle 100% afhankelijk gemaakt van de overheid![]()
![]()
Het is ook weer wat kouder buiten he, dan stijgen de hartaanvallen weer.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
true
maar dat ligt niet aan het vaccin![]()
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
gelukkig heeft het niet gesneeuwd!!!quote:Op donderdag 23 december 2021 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is ook weer wat kouder buiten he, dan stijgen de hartaanvallen weer.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Over welk onderzoek gaat dit? En newsflash: voor natuurlijke immuniteit moet je eerst besmet raken. En wanneer van de mensen die besmet raken een klein maar groot genoeg percentage om voor problemen te zorgen in het ziekenhuis terechtkomt dan is vaccinatie een uitstekende manier om de druk op de zorg te verminderen.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:49 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
27 keer!!!!!!!
echt hoor
27 keer!Huilen dan.![]()
Voor zwakkeren en ouderen valt dat argument zeker te maken. Voor de hele bevolking? Nee.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welk onderzoek gaat dit? En newsflash: voor natuurlijke immuniteit moet je eerst besmet raken. En wanneer van de mensen die besmet raken een klein maar groot genoeg percentage om voor problemen te zorgen in het ziekenhuis terechtkomt dan is vaccinatie een uitstekende manier om de druk op de zorg te verminderen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Er is ook goed nieuwsquote:Op donderdag 23 december 2021 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig heeft het niet gesneeuwd!!!
Bier blijkt veel gezonder dan verwachtCheers!quote:Een sterker hart
In 2012 is er onderzoek gedaan naar de invloed van bier op je hart. Wat blijkt? Ongeveer anderhalf a twee bier per dag zorgt voor minder risico op een hartaanval. Ook voor personen die eerder te maken hebben gehad met hartproblemen is een pilsje geen verkeerde keuze. Mensen die eerder al een hartaanval hadden overleefd, bleven daarna nog ruim twintig jaar in leven wanneer zij frequent bier dronken.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er is ook goed nieuws
Bier blijkt veel gezonder dan verwacht
[..]
Cheers!![]()
ik drink geen alcohol
ben zo al gek zat
In het geval van de boosters ben ik op basis van de nu beschikbare gegevens geneigd het daar redelijk mee eens te zijn. Voor de eerste twee prikken niet: zonder vaccinatie kwam 0.2-0.5% van de (relatief) jonge en gezonde mensen na een besmetting in het ziekenhuis. Wanneer je weet dat die groep zo'n 10 miljoen mensen betreft kan je zelf uitrekenen over hoeveel ziekenhuisopnames we het hebben, en bedenken of de zorg dat aankan en met welke maatschappelijke kosten dat gepaard zou gaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voor zwakkeren en ouderen valt dat argument zeker te maken. Voor de hele bevolking? Nee.Huilen dan.![]()
@DeVerzamelaar geef om mijn gezondheid en kom je belofte naquote:Op donderdag 23 december 2021 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er is ook goed nieuws
Bier blijkt veel gezonder dan verwacht
[..]
Cheers!Huilen dan.![]()
Zijn meer dan 6 miljoen hé 😉.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voor zwakkeren en ouderen valt dat argument zeker te maken. Voor de hele bevolking? Nee.
En ook gezonde mensen kan het treffen.
Dit jaar zo'n 100 kinderen onder de 15 met heftige reacties, waaronder hartontsteking, in het ziekenhuis.![]()
Ojee....
Omicron: Half of colds will be Covid, warn UK researchers
https://www.bbc.com/news/health-59768366
If you have a sore throat, runny nose and a headache there is a good chance it will be Covid, warn UK researchers.
"For most people, an Omicron positive case will feel much more like the common cold, starting with a sore throat, runny nose and a headache. You only need to ask a friend who has recently tested positive to find this out."In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Wat is relatief jong en wat is gezond? Oprechte vraag aangezien bijvoorbeeld dit soort jongeren ook als "gezond" worden gezien tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In het geval van de boosters ben ik op basis van de nu beschikbare gegevens geneigd het daar redelijk mee eens te zijn. Voor de eerste twee prikken niet: zonder vaccinatie kwam 0.2-0.5% van de (relatief) jonge en gezonde mensen na een besmetting in het ziekenhuis. Wanneer je weet dat die groep zo'n 10 miljoen mensen betreft kan je zelf uitrekenen over hoeveel ziekenhuisopnames we het hebben, en bedenken of de zorg dat aankan en met welke maatschappelijke kosten dat gepaard zou gaan.Daar zullen de overheden en andere momenteel invloedrijke instituten niet zo blij mee zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:32 schreef Tingo het volgende:
Ojee....
Omicron: Half of colds will be Covid, warn UK researchers
https://www.bbc.com/news/health-59768366
If you have a sore throat, runny nose and a headache there is a good chance it will be Covid, warn UK researchers.
"For most people, an Omicron positive case will feel much more like the common cold, starting with a sore throat, runny nose and a headache. You only need to ask a friend who has recently tested positive to find this out."Het is voornamelijk nogal hysterisch.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
<50 en zonder bekende serieuze (en ja hier kan je over discussiëren) onderliggende aandoeningen (waaronder obesitas). Belangrijkste punt is echter dat van de gezondste +-10 miljoen Nederlanders er hoogstwaarschijnlijk zo'n 20.000-50.000 na infectie in het ziekenhuis waren gekomen. E ja, als je de gezondste 2 miljoen pakt ligt dat percentage allicht nog een stuk lagerquote:Op donderdag 23 december 2021 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat is relatief jong en wat is gezond?Door wie? Behoorlijke kronkel wil je morbide obesitas gezond durven noemenquote:Oprechte vraag aangezien bijvoorbeeld dit soort jongeren ook als "gezond" worden gezien tegenwoordig..
Huilen dan.![]()
De altijd immer betrouwbare MSM. Obesitas wordt simpelweg niet gezien als een onderliggende aandoening. En dat is in Nederland niet anders. Als je bijvoorbeeld de rapporten van stichting NICE bekijkt, kun je aan het BMI zien dat het overgrote deel van de mensen op de IC's (ernstig) overgewicht heeft, terwijl slechts pakweg 30% wordt bestempeld als patiënten met een onderliggende aandoening.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
<50 en zonder bekende serieuze (en ja hier kan je over discussiëren) onderliggende aandoeningen (waaronder obesitas). Belangrijkste punt is echter dat van de gezondste +-10 miljoen Nederlanders er hoogstwaarschijnlijk zo'n 20.000-50.000 na infectie in het ziekenhuis waren gekomen. E ja, als je de gezondste 2 miljoen pakt ligt dat percentage allicht nog een stuk lager
[..]
Door wie? Behoorlijke kronkel wil je morbide obesitas gezond durven noemen.
quote:Abby Chenoweth was a healthy 16-year-old. The Titusville teen took virtual school classes and wore a face mask when she left the house. Her mom said she didn't have pre-existing conditions, and she didn't go out often.
https://eu.floridatoday.c(...)th-lungs/5712232001/'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dus meer mensen gaan zorgen maken over en dus testen als ze griep symptomen hebben....quote:Op donderdag 23 december 2021 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar zullen de overheden en andere momenteel invloedrijke instituten niet zo blij mee zijn.
[..]
Het is voornamelijk nogal hysterisch.
Hoe meer tests = hoe meer 'positief cases'....
Besmet cijfers gaan stijgen.
Ik vraag me af hoeveel mensen zitten in quarantine of isoleren thuis....gebaseerd op griep symptomen.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Mja ik en mijn man laten ons komend weekend maar van de goeie kant zien om een horecaondernemer waar ik tijdelijk voor gewerkt heb, bij te staan in het realiseren van een afhaal-kerstdiner voor 2000 mensen. Leuk, gezellig en dankbaar werk wel. Gelukkig is bij deze ondernemer al aardig een knop om en weet hij dat hij op andere paarden moet gaan wedden omdat dit gewoon een kansloze missie dreigt te gaan worden in de donkere maanden van het jaar.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als man zit ik niet te wachten op tieten"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Griep heeft nooit bestaan. Dat was een dekmantel om ons af te leiden.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus meer mensen gaan zorgen maken over en dus testen als ze griep symptomen hebben....
Hoe meer tests = hoe meer 'positief cases'....
Besmet cijfers gaan stijgen.
Ik vraag me af hoeveel mensen zitten in quarantine of isoleren thuis....gebaseerd op griep symptomen.![]()
Tegenwoordig is elk overgewicht ongezond.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
<50 en zonder bekende serieuze (en ja hier kan je over discussiëren) onderliggende aandoeningen (waaronder obesitas). Belangrijkste punt is echter dat van de gezondste +-10 miljoen Nederlanders er hoogstwaarschijnlijk zo'n 20.000-50.000 na infectie in het ziekenhuis waren gekomen. E ja, als je de gezondste 2 miljoen pakt ligt dat percentage allicht nog een stuk lager
[..]
Door wie? Behoorlijke kronkel wil je morbide obesitas gezond durven noemen.
![]()
O, guttttt, dat dat kan gebeuren zo pardoes!quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
gaat goed schat?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
O, guttttt, dat dat kan gebeuren zo pardoes!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Japan gebruikt geen ivermectine.quote:
De rest heeft meer last van parasieten in de darmen, daar helpt ivermectine goed tegen.![]()
Creepy Kuipers wordt de nieuwe Clown volgens dit document
Ben benieuwd.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
lees ook al dat dit niet kloptquote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Creepy Kuipers wordt de nieuwe Clown volgens dit document
[ afbeelding ]
Ben benieuwd.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vroeg het me al af, Creepy Kuipers is verre van een politicus.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
lees ook al dat dit niet klopt
[ twitter ]Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
dat zijn er meerquote:Op donderdag 23 december 2021 15:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af, Creepy Kuipers is verre van een politicus.
quote:Het nieuwe Novavax-vaccin moet beschikbaar gesteld worden aan een beperkt aantal mensen, die geen prik met een mRNA-vaccin willen. Dat schrijft de Gezondheidsraad in een advies aan demissionair minister van Volksgezondheid De Jonge. Morgen wordt bekend of die het advies overneemt.
https://nos.nl/artikel/24(...)eperkt-aantal-mensenSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
kan geen kwaad om zaken van meerdere kanten te bekijken.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En jij gelooft die onzin?Plaats hier uw advertentie![]()
'dit zijn types die met mij voor geen geld in de wereld in discussie durven gaan omdat zij weten dat zij zich dermate belachelijk maken dat ze hun academische carriere kunnen vergeten'.quote:
Wat een gesprek![]()
Heerlijk hoe hij met sterke argumenten korte metten maakt met de aantijgingen van die twee Belgische vaccinologen dat hij desinformatie zou verspreiden.The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it![]()
Nederlanders voor boosterprik naar Duitsland: 'Ik wacht niet op Ruttequote:Sommige Nederlanders kunnen niet wachten tot het zetten van boosterprikken in ons land op gang is gekomen. In Aken staat een rij vol landgenoten voor de deur van een vaccinatielocatie. Sommigen willen goed beschermd zijn, anderen hebben de prik vooral nodig om op vakantie te kunnen.
Ik wil skiën, op naar Oostenrijk want daar zijn ze lekker streng.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
wel eerst quarantaine toch?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nederlanders voor boosterprik naar Duitsland: 'Ik wacht niet op Rutte
Ik wil skiën, op naar Oostenrijk want daar zijn ze lekker streng.Plaats hier uw advertentie![]()
vanaf vrijdagquote:Op donderdag 23 december 2021 19:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
wel eerst quarantaine toch?
vandaar dat mensen nu allemaal snel gaan
https://www.dailymail.co.(...)lab-leak-theory.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In hoeverre zou onderstaand kloppen en misschien ook hier gebeuren
https://systeembug.wordpr(...)de-ipv-vaccinschade/![]()
ik geloof dat er in NL ook dergelijke regels zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 19:56 schreef Emmerdeur het volgende:
In hoeverre zou onderstaand kloppen en misschien ook hier gebeuren
https://systeembug.wordpr(...)de-ipv-vaccinschade/
hoe die precies luiden weet ik nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar lees net goed nieuwsquote:Op donderdag 23 december 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof dat er in NL ook dergelijke regels zijn
hoe die precies luiden weet ik niet![]()
Je kan je ontgiften van de vaccinatie![]()
https://anastha-aurora.bl(...)Ya9FLTzDqja5Nyzk&m=1
En sowieso lijkt dit in NL ook wel redelijk goed te zitten toch?
https://anastha-aurora.bl(...)nabis-covid.html?m=1
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2021 20:09:31 ]![]()
lekkere jonkoquote:Op donderdag 23 december 2021 20:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar lees net goed nieuws![]()
Je kan je ontgiften van de vaccinatie![]()
https://anastha-aurora.bl(...)Ya9FLTzDqja5Nyzk&m=1
En sowieso lijkt dit in NL ook wel redelijk goed te zitten toch?
https://anastha-aurora.bl(...)nabis-covid.html?m=1
quote:
veel sneeuwquote:Op donderdag 23 december 2021 21:32 schreef Grems het volgende:
[..]
Klimaatverandering slaat hard toe dit jaar.![]()
Ik wil het interactie effect weten.quote:
Hoe zit het met mensen die een infectie hebben meegemaakt en daarna gingen "boosteren"??
Want als 40% de infectie heeft meegemaakt en 80% is gevaccineerd..... Dan is 32/80 besmet+vaccin.
En die groep drukt alsnog de gemiddeldes van de totale "gevaccineerden + onbesmet en niet gevaccineerd " groep naar beneden met een factor 5.
Hier komt ook een hele belangrijke data flaw naar boven.
Mensen die besmet zijn geweest + Vaccin. Worden die gerekend als besmetten of als gevaccineerd?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Koelt best flink af zo in de avond en dan straks in de lente ook nog gras maaien, dat was in mijn puberjaren wel anders! En dan ook nog de nodige foetale hartafwijkingen waar men voor waarschuwt, het is wat met dat klimaatquote:![]()
ik neem aan als gevaccedquote:Op donderdag 23 december 2021 21:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wil het interactie effect weten.
Hoe zit het met mensen die een infectie hebben meegemaakt en daarna gingen "boosteren"??
Want als 40% de infectie heeft meegemaakt en 80% is gevaccineerd..... Dan is 32/80 besmet+vaccin.
En die groep drukt alsnog de gemiddeldes van de totale "gevaccineerden + onbesmet en niet gevaccineerd " groep naar beneden met een factor 5.
Hier komt ook een hele belangrijke data flaw naar boven.
Mensen die besmet zijn geweest + Vaccin. Worden die gerekend als besmetten of als gevaccineerd?
maar ja das een aannameThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tis maar goed dat ik al kinderen hebquote:Op donderdag 23 december 2021 21:48 schreef Grems het volgende:
[..]
Koelt best flink af zo in de avond en dan straks in de lente ook nog gras maaien, dat was in mijn puberjaren wel anders! En dan ook nog de nodige foetale hartafwijkingen waar men voor waarschuwt, het is wat met dat klimaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat blijft ons gelukkig bespaard.quote:Ook Italië verplicht dragen mondkapje op straat
De Italiaanse regering verplicht het dragen van een mondkapje op straat en zet een streep door alle feestjes en partijen rond oud en nieuw. Ook in Italië is het dagelijkse aantal nieuwe coronabesmettingen naar recordhoogte gestegen.
Het is nog niet bekend wanneer de mondkapjesplicht in de buitenlucht ingaat. In het openbaar vervoer, bioscopen en theaters en bij sportevenementen worden straks bovendien zogeheten FFP2-mondmaskers verplicht. Tot 31 januari moeten ook de discotheken en nachtclubs dichtblijven.
De afgelopen 24 uur werden in Italië ruim 44.500 nieuwe besmettingen vastgesteld. Dat is een stijging van 70 procent in vergelijking met vorige week. In de ziekenhuizen liggen 9745 coronapatiënten, van wie 1023 op de intensive care.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ikron-nederland-rivmSteun het Kiva Fok! team!
Zquote:Op donderdag 23 december 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan als gevacced
maar ja das een aannameAls je het letterlijk leest is er gewoon overlap, gevaccineerd + besmet kan dan in theorie naar 200% van de bevolking.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan als gevacced
maar ja das een aanname"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Kan niet anders dan die woorden volledig onderschrijven.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZM8TDWCNv/
WtfHuilen dan.![]()
Je kan niet vooruitspoelen met die tiktok dingen?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZM8TDGFQs/
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Is toch ook helemaal niks raars of controversieels aan wat hij zegt?
Je kan vaccins beter aan landen geven die vaccins tekort komen om zelfs hun ouderen voor de 1e keer te vaccineren dan dat rijke landen die het kunnen veroorloven die vaccins gebruiken om hun kinderen te boosteren.Steun het Kiva Fok! team!
Ze weten dat het bs is. Komop ze zijn niet fucking achterlijkquote:Op donderdag 23 december 2021 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat blijft ons gelukkig bespaard."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Soms wel soms niet, is het filmpje te lang voor je?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je kan niet vooruitspoelen met die tiktok dingen?
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
In ieder geval niet slechter dan het vaccinquote:
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
In Griekenland word je nu de supermarkt uitgezet en beboet als je met een mondkapje boodschappen doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
Prollyquote:Op donderdag 23 december 2021 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, is het filmpje te lang voor je?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In Griekenland word je nu de supermarkt uitgezet en beboet als je met een mondkapje boodschappen doet
Kappen nou, serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Steun het Kiva Fok! team!
Wel pure blood smoothies toch?quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Krijg met de dag meer zin in oorlog.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-griekse-supermarkt"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Krijg met de dag meer zin in oorlog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
quote:Op donderdag 23 december 2021 23:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Vind wel serieus dat er getornd wordt aan fundamentele vrijheden. Best grim dat onze voorouders daarvoor hun leven hebben gegeven in de 2e wereldoorlog en wij het nu zo weggeven zonder te vechten. Kan niet joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er moeten heeeeel snel heel veel verstandige mensen opstaan die een zwarte streep gaan trekken.
Scheelt ook uit de hand lopende protesten."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ok danquote:
Ik in een staatsgreepquote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Krijg met de dag meer zin in oorlog.
Staatsgreep van 200 IC verpleegkundigen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Nee door mijquote:Op donderdag 23 december 2021 23:09 schreef ludovico het volgende:
Staatsgreep van 200 IC verpleegkundigen.
Dat noemen we vrijwillige machtsoverdracht.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:
Hahaha, was het maar waarquote:Op donderdag 23 december 2021 23:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat noemen we vrijwillige machtsoverdracht.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: