SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!![]()
![]()
Teveel mensen die omvallen.quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
true
maar dat ligt niet aan het vaccin![]()
![]()
![]()
Zo jammer dat het zo lang duurt mbt nieuwe info."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
goh waarom zouden ze er toch zo lang over doenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:45 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Zo jammer dat het zo lang duurt mbt nieuwe info.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
CBS had toch ook wat gezegd dat ze het niet konden ofzo.... Voor september 2022 oid.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
goh waarom zouden ze er toch zo lang over doen"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Er gebeurt zoveel onacceptabele BS."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
wanneer is genoeg genoeg vraag ik me afquote:Op donderdag 23 december 2021 12:49 schreef ludovico het volgende:
Er gebeurt zoveel onacceptabele BS.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan dit niet genoeg plusjes geven, het is voor mij altijd een vraagstuk geweest waarom ik mij ogenschijnlijk drukker maak dan de mensen die er het meest last van ( gaan ) hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Was ik toch niet zo dom om mijn eigen plan te trekken inzake de kinderen. Die gaan om de haverklap thuis zitten.
Succes Nederland
Horeca wordt een seizoensdingetje, samen met detailhandel.
Entertainment volledig op de schop.
Voor een fucking griep. Helemaal gek geworden zijn ze.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat de mensen die zwaar getroffen zijn door dit wanbeleid niet al eerder hun eigen plan hadden getrokken en bleven geloven in de leugens van Mark en Hugo en daar afhankelijk van bleven.
Als makke schapen van steunpakketje tot steunpakketje, voldoende om technisch gezien nét overeind te blijven maar wel voor de volle 100% afhankelijk gemaakt van de overheid![]()
![]()
Het is ook weer wat kouder buiten he, dan stijgen de hartaanvallen weer.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
true
maar dat ligt niet aan het vaccin![]()
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
gelukkig heeft het niet gesneeuwd!!!quote:Op donderdag 23 december 2021 12:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is ook weer wat kouder buiten he, dan stijgen de hartaanvallen weer.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Over welk onderzoek gaat dit? En newsflash: voor natuurlijke immuniteit moet je eerst besmet raken. En wanneer van de mensen die besmet raken een klein maar groot genoeg percentage om voor problemen te zorgen in het ziekenhuis terechtkomt dan is vaccinatie een uitstekende manier om de druk op de zorg te verminderen.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:49 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
27 keer!!!!!!!
echt hoor
27 keer!Huilen dan.![]()
Voor zwakkeren en ouderen valt dat argument zeker te maken. Voor de hele bevolking? Nee.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over welk onderzoek gaat dit? En newsflash: voor natuurlijke immuniteit moet je eerst besmet raken. En wanneer van de mensen die besmet raken een klein maar groot genoeg percentage om voor problemen te zorgen in het ziekenhuis terechtkomt dan is vaccinatie een uitstekende manier om de druk op de zorg te verminderen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Er is ook goed nieuwsquote:Op donderdag 23 december 2021 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig heeft het niet gesneeuwd!!!
Bier blijkt veel gezonder dan verwachtCheers!quote:Een sterker hart
In 2012 is er onderzoek gedaan naar de invloed van bier op je hart. Wat blijkt? Ongeveer anderhalf a twee bier per dag zorgt voor minder risico op een hartaanval. Ook voor personen die eerder te maken hebben gehad met hartproblemen is een pilsje geen verkeerde keuze. Mensen die eerder al een hartaanval hadden overleefd, bleven daarna nog ruim twintig jaar in leven wanneer zij frequent bier dronken.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er is ook goed nieuws
Bier blijkt veel gezonder dan verwacht
[..]
Cheers!![]()
ik drink geen alcohol
ben zo al gek zat
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In het geval van de boosters ben ik op basis van de nu beschikbare gegevens geneigd het daar redelijk mee eens te zijn. Voor de eerste twee prikken niet: zonder vaccinatie kwam 0.2-0.5% van de (relatief) jonge en gezonde mensen na een besmetting in het ziekenhuis. Wanneer je weet dat die groep zo'n 10 miljoen mensen betreft kan je zelf uitrekenen over hoeveel ziekenhuisopnames we het hebben, en bedenken of de zorg dat aankan en met welke maatschappelijke kosten dat gepaard zou gaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voor zwakkeren en ouderen valt dat argument zeker te maken. Voor de hele bevolking? Nee.Huilen dan.![]()
@DeVerzamelaar geef om mijn gezondheid en kom je belofte naquote:Op donderdag 23 december 2021 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er is ook goed nieuws
Bier blijkt veel gezonder dan verwacht
[..]
Cheers!Huilen dan.![]()
Zijn meer dan 6 miljoen hé 😉.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voor zwakkeren en ouderen valt dat argument zeker te maken. Voor de hele bevolking? Nee.
En ook gezonde mensen kan het treffen.
Dit jaar zo'n 100 kinderen onder de 15 met heftige reacties, waaronder hartontsteking, in het ziekenhuis.![]()
Ojee....
Omicron: Half of colds will be Covid, warn UK researchers
https://www.bbc.com/news/health-59768366
If you have a sore throat, runny nose and a headache there is a good chance it will be Covid, warn UK researchers.
"For most people, an Omicron positive case will feel much more like the common cold, starting with a sore throat, runny nose and a headache. You only need to ask a friend who has recently tested positive to find this out."In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
Wat is relatief jong en wat is gezond? Oprechte vraag aangezien bijvoorbeeld dit soort jongeren ook als "gezond" worden gezien tegenwoordig.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In het geval van de boosters ben ik op basis van de nu beschikbare gegevens geneigd het daar redelijk mee eens te zijn. Voor de eerste twee prikken niet: zonder vaccinatie kwam 0.2-0.5% van de (relatief) jonge en gezonde mensen na een besmetting in het ziekenhuis. Wanneer je weet dat die groep zo'n 10 miljoen mensen betreft kan je zelf uitrekenen over hoeveel ziekenhuisopnames we het hebben, en bedenken of de zorg dat aankan en met welke maatschappelijke kosten dat gepaard zou gaan.Daar zullen de overheden en andere momenteel invloedrijke instituten niet zo blij mee zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:32 schreef Tingo het volgende:
Ojee....
Omicron: Half of colds will be Covid, warn UK researchers
https://www.bbc.com/news/health-59768366
If you have a sore throat, runny nose and a headache there is a good chance it will be Covid, warn UK researchers.
"For most people, an Omicron positive case will feel much more like the common cold, starting with a sore throat, runny nose and a headache. You only need to ask a friend who has recently tested positive to find this out."Het is voornamelijk nogal hysterisch.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
<50 en zonder bekende serieuze (en ja hier kan je over discussiëren) onderliggende aandoeningen (waaronder obesitas). Belangrijkste punt is echter dat van de gezondste +-10 miljoen Nederlanders er hoogstwaarschijnlijk zo'n 20.000-50.000 na infectie in het ziekenhuis waren gekomen. E ja, als je de gezondste 2 miljoen pakt ligt dat percentage allicht nog een stuk lagerquote:Op donderdag 23 december 2021 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat is relatief jong en wat is gezond?Door wie? Behoorlijke kronkel wil je morbide obesitas gezond durven noemenquote:Oprechte vraag aangezien bijvoorbeeld dit soort jongeren ook als "gezond" worden gezien tegenwoordig..
Huilen dan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: