quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Scrummie het volgende:
RIP ouwe reus. Veel te vroeg...
[ afbeelding ]
Het stadion wat uit z,n dak als hij ging warm lopen, dat was grandioos .quote:Op woensdag 29 december 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik zo treurig was om iemand die ik niet ken. Voor mij was Gyan toch de eerste echte cultheld waar ik mee in aanraking kwam als iemand uit ‘88.
Zijn uitvaart gaat in ieder geval speciaal worden, daar gaan we alles aan doen.
1 van de mooiere herinneringen aan mijn tijd in de Kuip en dus Gyan, vergeet ik nooit weer.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het stadion wat uit z,n dak als hij ging warm lopen, dat was grandioos .
Kop op jongen, hij had als Nouri kunnen eindigen. Dat was pas treurig geweest.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik zo treurig was om iemand die ik niet ken. Voor mij was Gyan toch de eerste echte cultheld waar ik mee in aanraking kwam als iemand uit ‘88.
Als iemand uit '89 beaam ik deze post.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Mooiquote:Feyenoord start de tweede seizoenshelft op in Zuid-Spanje. De selectie van hoofdcoach Arne Slot trekt aan het begin van het jaar 2022 naar Jerez, om daar achter gesloten deuren toe te werken naar de hervatting van de competitie.
Ömer Gündüz, Noah Naujoks, Mimeirhel Benita en Mike Kleijn sluiten volgens het Algemeen Dagblad aan bij het eerste van Feyenoord. De talenten krijgen in Spanje de kans om zich te bewijzen. Slot vliegt met zijn team op maandag 3 januari van Rotterdam naar Jerez.
Die Kleijn staat wel hoog aangeschreven volgens mij, ook aanvoerder in een elftal hoger dan zijn leeftijd is. Maar meer dan dat weet ik ook niet eigenlijk. Wel benieuwd, hopelijk is er een oefenpotje te zien in het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Benita kan wel wat worden. Van die andere 3 niet echt een idee.
Die walgelijke tokkie heeft mij nog altijd geblokt op insta omdat ik een keer wat zei over FRFC1908quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:35 schreef fetX het volgende:
Volgens ZKA op instagram liggen Feyenoord en Heerenveen niet ver meer uit elkaar wat betreft Veerman.
Het is een ontzettend triest figuur, maar hij heeft af en toe wel nieuws. Dus dat is wel handig. Maar goed als er nieuws is komt dat toch wel in dit topic terechtquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die walgelijke tokkie heeft mij nog altijd geblokt op insta omdat ik een keer wat zei over FRFC1908
Ja, idd. Straks ook wel nieuwsgierig naar die website van hem (en anderen), ziet er wel goed uit tot nu toe.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is een ontzettend triest figuur, maar hij heeft af en toe wel nieuws. Dus dat is wel handig. Maar goed als er nieuws is komt dat toch wel in dit topic terecht
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ESPN elftal van het jaar bedoel je?
Neem aan dat ze wachten totdat Veerman binnen is, ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Jaaaaaaa
Diemers out, Veerman in.
Ja. Ze kwamen er alleen bij het middenveld achter dat het elftal wel eens uit 11 Feyenoorders kon gaan bestaan op basis van stemmenquote:
Beetje lachwekkend elftal wel. Vreemd ook dat juist Kokcu ontbreekt. Een van de beste spelers van Feyenoord in de eerste seizoenshelft.quote:
wie stemmen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Ze kwamen er alleen bij het middenveld achter dat het elftal wel eens uit 11 Feyenoorders kon gaan bestaan op basis van stemmen
Wanbeleid
Klopt. Dat was dus ook niet meer serieus te nemenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
en een Feyenoordhart, kaapten ze niet een tijdje dat speler van de week ook bij VI?
Trauner heeft het elftal echt wel beter gemaakt, Bijlow kan ik ook nog wel inkomen bij gebrek aan beter, Sinisterra vind ik echt een leuke speler maar zou bij mij niet hoger dan #3 komen op die plek, na Tadic en Gakpo.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Dat was dus ook niet meer serieus te nemen
Vanuit Feyenoord zou ik Trauner, Kokcu en Bijlow sowieso wel neerzetten eigenlijk. Bijlow blijft ondanks zijn paar mindere wedstrijden natuurlijk wel de beste keeper.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
Trauner heeft het elftal echt wel beter gemaakt, Bijlow kan ik ook nog wel inkomen bij gebrek aan beter, Sinisterra vind ik echt
al met al gewoon prima gedaan, heel knap van Slotquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanuit Feyenoord zou ik Trauner, Kokcu en Bijlow sowieso wel neerzetten eigenlijk. Bijlow blijft ondanks zijn paar mindere wedstrijden natuurlijk wel de beste keeper.
Ik vind Pedersen en Sinisterra ook wel echt goed, maar betwijfel of dat de beste zijn op hun positie met Tadic en bijvoorbeeld Mazraoui als concurrenten. Gakpo heeft toch te weinig laten zien met al die blessures. Malacia en Senesi waren echt te onbetrouwbaar de eerste seizoenshelft. Op linksback zou ik dan toch Wijndal maar neerzetten ook al vind ik dat niet veel bijzonders.
Mooie actie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:32 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.defeijenoorde(...)ilie-christian-gyan/
Feyenoordquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
De Feijenoorder was net op Rijnmond, nu al ¤36.000 binnen door ongeveer 2500 mensen.
dit is niet echt hahahquote:
Nu al bijna 65k door 4.400 mensen. Die actie gaat best goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:59 schreef Scrummie het volgende:
De Feijenoorder was net op Rijnmond, nu al ¤36.000 binnen door ongeveer 2500 mensen.
Mooi hoor. Prachtig hoe snel dat gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nu al bijna 65k door 4.400 mensen. Die actie gaat best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |