Uurvullergenotquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Morgen staat dopesmoker op de lijst, ik neem aan dat ze die naar de podcast hebben verplaatst
Alles onder de 1000 sturen ze niet naar de podcast toch? Wel kut als dat je uurtje is anders.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Morgen staat dopesmoker op de lijst, ik neem aan dat ze die naar de podcast hebben verplaatst
Ik heb het weer 5 minuten volgehouden in de zesde versnelling. Man man man. Ik spreek jullie weer bij de nabeschouwing om daarna een jaar lang weer verkeerde voorspellingen te doen. Hou je goed!quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles onder de 1000 sturen ze niet naar de podcast toch? Wel kut als dat je uurtje is anders.
Ik weet nog dat ik dat voor t eerst hoorde. Ik vertel daar morgen e over haha
ahhh nee, ga je t al opgevenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb het weer 5 minuten volgehouden in de zesde versnelling. Man man man. Ik spreek jullie weer bij de nabeschouwing om daarna een jaar lang weer verkeerde voorspellingen te doen. Hou je goed!
Anders gewoon Pinguin inschakelen de komende dagenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb het weer 5 minuten volgehouden in de zesde versnelling. Man man man. Ik spreek jullie weer bij de nabeschouwing om daarna een jaar lang weer verkeerde voorspellingen te doen. Hou je goed!
Idem.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Anders gewoon Pinguin inschakelen de komende dagenLijkt me voor mezelf misschien ook wel een goed plan voor af en toe..
Ik ben er wel met een schuin oog hoor. Al is het alleen al voor die ongelofelijke Dopesmoker-cliffhanger.quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ahhh nee, ga je t al opgeven
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt aangehaakt ben. Luister het later nog wel terug.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:58 schreef Eightyone het volgende:
Ratz viert z'n eigen feestje.
Er luistert toch amper iemand.
Qua playlistopbouw is het wel echt een ruklijst jaquote:Op maandag 27 december 2021 14:55 schreef W_Wolf het volgende:
Ik tref het niet echt met mijn luistermomenten vandaag. Eerst 20 minuten Dream Theater, nu een nummer van Opeth dat maar niet op lijkt te houden.
![]()
Het zou me niks verbazen als Dream Theater de band is die het meest te horen is in de Snob 2000. Niet met het meeste aantal nummers maar in totale speelduur. (Naast Sleep natuurlijk die met 1 nummer al een heel uur weten te vullenquote:Op maandag 27 december 2021 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Straks ook nog The Count of Tuscany van 19 minuten (maar met een tussenstuk van 5 minuten) maar die ga ik wel missen helaas.
2x een nummer van 23 min en 1 van 19 min, verder staan er nog een paar 'korte' nummers van ze in van 6 tot 9 minuten. Tool heeft ook over het algemeen lange nummers en die staan er 15x in. Dus ik denk wel dat 1 van die 2 het meest te horen zijn. Toevallig wel 2 van mijn favoriete bands.quote:Op maandag 27 december 2021 17:48 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Dream Theater de band is die het meest te horen is in de Snob 2000. Niet met het meeste aantal nummers maar in totale speelduur. (Naast Sleep natuurlijk die met 1 nummer al een heel uur weten te vullen)
Stemplaatgenot nu (wel voor de top 2000, maar daar is hij niet ingekomen).quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
Even een uurtje Snob vanwege DJ RatzBen benieuwd.
Jacques Brel zou een hoogtepunt zijn in dit uurtje van de top 2000quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stemplaatgenot nu (wel voor de top 2000, maar daar is hij niet ingekomen).
Wát er precies gebeurd is weet ik niet, maar ik heb begrepen dat 'ie privé een wat zware tijd achter de rug heeft. In z'n show op Ice Radio zaten wat maanden terug aardig deprimerende monologen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
Mooie muziek hoor, maar DJ Ratz is een stuk minder apart dan ik had verwacht. De jaren hiervoor lag ik dubbel van zijn uitspraken. Ik hoop dat hij toch nog even wat raars zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |