Wát er precies gebeurd is weet ik niet, maar ik heb begrepen dat 'ie privé een wat zware tijd achter de rug heeft. In z'n show op Ice Radio zaten wat maanden terug aardig deprimerende monologen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
Mooie muziek hoor, maar DJ Ratz is een stuk minder apart dan ik had verwacht. De jaren hiervoor lag ik dubbel van zijn uitspraken. Ik hoop dat hij toch nog even wat raars zegt
Ook ff Skyradio ontvlucht?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gevolgd door één van de mooiste nummers allertijden met I See a Darkness
T2000 was opnieuw weer een heel matig uur idd en dit is natuurlijk goddelijkquote:
The sarcasm is strong in this onequote:Op woensdag 29 december 2021 15:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind het op het randje hoor Midnight City & Bad Kingdom of Suzan & Freek. Die keuze is niet lichtjes te maken.
Jij rankt niet alleen plaatjes, jij rankt ook gewoon mensen in je omgeving?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Chauffeur is top 50 allertijden materiaal hier
Haha, de rijskills van Simon Le Bon heb ik dan weer geen weet vanquote:Op woensdag 29 december 2021 15:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Jij rankt niet alleen plaatjes, jij rankt ook gewoon mensen in je omgeving?
Gemist, maar dat is me wel vaker in het leven overkomen.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Twee MeisjesEven radio voor aangezet
ZEker. 2 keer live gezien zelfs.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gemist, maar dat is me wel vaker in het leven overkomen.
Maar serieus, jij kan Raymond ook wel goed hebben he?
Hahaha staat die zo hoogquote:Op donderdag 30 december 2021 11:58 schreef W_Wolf het volgende:
Net terug van een rondje hardlopen, kwam ook weer binnen bij Twee Meisjes.![]()
Nu even wat aanrommelen om straks om 13:05 klaar te zitten voor De Ballade Van Jannes Van Der Wal.
Hij is zelfs gezakt dit jaar, staat nu op 235 OK, afkomstig van #231 dus niet zo'n hele grote zakker.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha staat die zo hoogherinner me nog dat die in een van de eerste uren kwam, een paar jaar geleden
Nope.quote:Op donderdag 30 december 2021 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van metrum trekt de best man zich weinig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |