Zo mooi, van die strepen!quote:Op donderdag 23 december 2021 12:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begon gister hier met roze lucht
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom?
Jij vindt witte chocola wel lekker?
witte chocola is eigenlijk geen chocola want er zit geen cacao inquote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom?
Jij vindt witte chocola wel lekker?
Netflix ook, niks over gelezenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
houtkachel doet sbs en netflix al.
kerstboom nog niet gevonden.
Of een kerstdorpje ook leuk
nee geen strepen deze luchtquote:
Stond in het netflix topicquote:Op donderdag 23 december 2021 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Netflix ook, niks over gelezen
Ohquote:Op donderdag 23 december 2021 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Stond in het netflix topic
The Witcher: Fireplace - [VS] 2021 AL 0:59 uur - Netflix Original
Deze weldadige vlammen hebben veel heksers verwarmd in de Grote Zaal van Kaer Morhen en vormen een gezellige achtergrond van magisch vuur.
De link deed het nietquote:Op donderdag 23 december 2021 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh
Heb nu wel 3 openhaarden gevonden op Netflix
Wel eens geweest, best leuk!quote:
mooi niet dat ik daar rond de kerst naar toe gaquote:
Hier is een complete wijk elk jaar een kerstdorp, vorig jaar wonnen ze daar nog een prijs voorquote:Op donderdag 23 december 2021 12:33 schreef dud0r het volgende:
eurofleur leusden is ook erg leuk met de kerstshow elk jaar
snap ik wel. daar in het noorden van het land hebben jullie toch niks beters te doen dan een beetje buiten flierefluitenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier is een complete wijk elk jaar een kerstdorp, vorig jaar wonnen ze daar nog een prijs voor
Screensaver is er toch ook van?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet wel een openhaardje aan op de tv via YT
Je vergist je met Groningers, hier waren ze alweer aan het schaatsen gisterquote:Op donderdag 23 december 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
snap ik wel. daar in het noorden van het land hebben jullie toch niks beters te doen dan een beetje buiten flierefluiten
Het is allebei het noorden.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vergist je met Groningers, hier waren ze alweer aan het schaatsen gister
wat hebben friezen tegen groningers?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vergist je met Groningers, hier waren ze alweer aan het schaatsen gister
friezen hebben problemen met iedereen omdat ze vinden dat ze een eigen landje zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hebben friezen tegen groningers?
Dan graag wel groot Friesland zoals het hoort te zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is allebei het noorden.
En friesland moeten ze los steken en zo de waddenzee in duwen
Nee alleen dat stuk wat jullie nu hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan graag wel groot Friesland zoals het hoort te zijn
we zijn toch samen 1quote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
friezen hebben problemen met iedereen omdat ze vinden dat ze een eigen landje zijn
Ze zijn in Friesland gaan wonenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hebben friezen tegen groningers?
Wij wel schatjequote:
hmmquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan graag wel groot Friesland zoals het hoort te zijn
Dit is ook een kliervrij topic.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee alleen dat stuk wat jullie nu hebben.
Kan je zo afdrijven richten de noordpool. Doen jullie je naam nog eer aan ook
Nou als je altijd weer die kutopmerkingen aan moet horen die Friezen dagelijks naar hun oren geslingerd krijgen dan ben je toch niet 1?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook een kliervrij topic.
Dankuwel.
ik snap dat nietquote:Op donderdag 23 december 2021 12:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou als je altijd weer die kutopmerkingen aan moet horen die Friezen dagelijks naar hun oren geslingerd krijgen dan ben je toch niet 1?
Kunnen ze jou niet blauw maken?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook een kliervrij topic.
Dankuwel.
nie zo piepen niequote:Op donderdag 23 december 2021 12:43 schreef dud0r het volgende:
Ik ben vorig jaar nog in Friesland geweest
Wat een teringeind rijden zeg
Je moet er wat voor over hebben om op het mooiste plekje op aarde te zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 12:43 schreef dud0r het volgende:
Ik ben vorig jaar nog in Friesland geweest
Wat een teringeind rijden zeg
ik ben dan ook beter dan de restquote:Op donderdag 23 december 2021 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap dat niet
serieus
we wonen toch allemaal in NL
die randstedelingen voelen zich beter ja
die negeren we gewoon
ehhh neequote:Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om op het mooiste plekje op aarde te zijn
lake district was ook wel een stuk rijden jaquote:Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om op het mooiste plekje op aarde te zijn
De veluwe is ook hartstikke mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
houden ook van jouquote:Op donderdag 23 december 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben dan ook beter dan de rest
Nee hoor schatjes ik houd van jullie allemaal
meest verscheidenheid in natuur, gastvrije mensen en suikerbroodquote:Op donderdag 23 december 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
lake district was ook wel een stuk rijden ja
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
De veluwe is ook hartstikke mooi
Friesland is prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
suikerbrood is wel genieten jaquote:Op donderdag 23 december 2021 12:46 schreef drakin het volgende:
[..]
meest verscheidenheid in natuur, gastvrije mensen en suikerbrood
Nou nou nouquote:Op donderdag 23 december 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
houden ook van jou
je kunt er ook niks aan doen dat je besmet bent met dat virus
waarbij je brein lichtelijk is aangetast door die uitlaatgassen
geeft niks mopquote:Op donderdag 23 december 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
suikerbrood is wel genieten ja
ja zo gastvrij dat ik ze niet kan verstaan.
praat gewoon nederlands als ik daar ben
[..]
Nou nou nou
kan je wel even blauw slaan als je wil.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je wel even blauw slaan als je wil.![]()
even de zweep en paddle er overheen![]()
En in Duitsland en Engeland zeg je dat ook zeker. Als je daar bent leer je toch ook om te communiceren?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
suikerbrood is wel genieten ja
ja zo gastvrij dat ik ze niet kan verstaan.
praat gewoon nederlands als ik daar ben
[..]
Nou nou nou
Toe maar ... wie breng je daarvoor mee?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je wel even blauw slaan als je wil.![]()
even de zweep en paddle er overheen![]()
mijquote:Op donderdag 23 december 2021 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Toe maar ... wie breng je daarvoor mee?
quote:
Ik heb een wasmand vol kiwi'squote:
oke okequote:
dan ben ik in een ander land, friesland is gewoon onderdeel van nederland. spreek maar gewoon nederlandsquote:Op donderdag 23 december 2021 12:50 schreef drakin het volgende:
[..]
En in Duitsland en Engeland zeg je dat ook zeker. Als je daar bent leer je toch ook om te communiceren?
Nederlands is hier niet gewoon, ook nooit geweest.
Dat de meeste Friezen Nederlands spreken heb je gewoon geluk mee, en diegenen die het niet willen, jammer dan. Jij bent op bezoek, dan moet je maar Fries leren.
greys. Want ik heb nog de striemen op m'n bovenbenen staan van vorige week dat ze dat bij mij deedquote:Op donderdag 23 december 2021 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Toe maar ... wie breng je daarvoor mee?
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke
[..]
dan ben ik in een ander land, friesland is gewoon onderdeel van nederland. spreek maar gewoon nederlands
[..]
greys. Want ik heb nog de striemen op m'n bovenbenen staan van vorige week dat ze dat bij mij deed
Ik maak vaak lilikoi of hoe het ook alweer heet, een Hawaiiaans recept.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak vaak lilikoi of hoe het ook alweer heet, een Hawaiiaans recept.
Wordt een superlekkere zoetige stroop wat je overal bij kan eten.
liefiequote:
?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:32 schreef drakin het volgende:
Het is tijd voor een duim naar beneden knop
Dislike button voor posts, denk ik?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
?
Die is er gewoon.
Maar niet als emoticon ...
Was die er ook op het forum? Ik dacht alleen op de FP.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dislike button voor posts, denk ik?Ik vind het ook echt onzin dat die verwijderd is.
wat is fp?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Was die er ook op het forum? Ik dacht alleen op de FP.
Moet je weg blijven, is het afvoerputje van FOK!quote:
Mwah, er zitten wel een aantal extremisten en trolls, maar verder is het wel goed hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weg blijven, is het afvoerputje van FOK!
Ik kom er alleen voor dhet F1 manager spel ieder jaarquote:Op donderdag 23 december 2021 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, er zitten wel een aantal extremisten en trolls, maar verder is het wel goed hoor.
Muah, gaat wel. Moet eigenlijk nog de deur uit voor boodschappen en nog glas wegbrengen enzo, maar heb totaal geen zinquote:
Same!quote:Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, gaat wel. Moet eigenlijk nog de deur uit voor boodschappen en nog glas wegbrengen enzo, maar heb totaal geen zin![]()
Hoestie daar dan?
Ik was daar nu even, maar niks om te dislikenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weg blijven, is het afvoerputje van FOK!
waar/wat wil je nog meer disliken?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was daar nu even, maar niks om te disliken
Klopt die blijven nog wel ff bezigquote:Op donderdag 23 december 2021 14:33 schreef greysbones het volgende:
valt niet tegen aan te vullen met kerst
en dan is het morgen nog drukkerquote:Op donderdag 23 december 2021 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt die blijven nog wel ff bezig
Denk het ook ja, misschien zaterdag ook nogquote:Op donderdag 23 december 2021 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan is het morgen nog drukker
Heb totaal geen kerst gevoelquote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dit wordt de raarste Kerst ooit. Denk ik. Zo weinig om naar uit te kijken. Je zou er somber van worden. Laten we elkaar hier maar een beetje vasthouden en het gezellig hebben. Dat is volgens mij nog steeds niet verboden
niet te dicht bij hequote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dit wordt de raarste Kerst ooit. Denk ik. Zo weinig om naar uit te kijken. Je zou er somber van worden. Laten we elkaar hier maar een beetje vasthouden en het gezellig hebben. Dat is volgens mij nog steeds niet verboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |