mijquote:Op donderdag 23 december 2021 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Toe maar ... wie breng je daarvoor mee?
quote:
Ik heb een wasmand vol kiwi'squote:
oke okequote:
dan ben ik in een ander land, friesland is gewoon onderdeel van nederland. spreek maar gewoon nederlandsquote:Op donderdag 23 december 2021 12:50 schreef drakin het volgende:
[..]
En in Duitsland en Engeland zeg je dat ook zeker. Als je daar bent leer je toch ook om te communiceren?
Nederlands is hier niet gewoon, ook nooit geweest.
Dat de meeste Friezen Nederlands spreken heb je gewoon geluk mee, en diegenen die het niet willen, jammer dan. Jij bent op bezoek, dan moet je maar Fries leren.
greys. Want ik heb nog de striemen op m'n bovenbenen staan van vorige week dat ze dat bij mij deedquote:Op donderdag 23 december 2021 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Toe maar ... wie breng je daarvoor mee?
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke
[..]
dan ben ik in een ander land, friesland is gewoon onderdeel van nederland. spreek maar gewoon nederlands
[..]
greys. Want ik heb nog de striemen op m'n bovenbenen staan van vorige week dat ze dat bij mij deed
Ik maak vaak lilikoi of hoe het ook alweer heet, een Hawaiiaans recept.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak vaak lilikoi of hoe het ook alweer heet, een Hawaiiaans recept.
Wordt een superlekkere zoetige stroop wat je overal bij kan eten.
liefiequote:
?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:32 schreef drakin het volgende:
Het is tijd voor een duim naar beneden knop
Dislike button voor posts, denk ik?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
?
Die is er gewoon.
Maar niet als emoticon ...
Was die er ook op het forum? Ik dacht alleen op de FP.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dislike button voor posts, denk ik?Ik vind het ook echt onzin dat die verwijderd is.
wat is fp?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Was die er ook op het forum? Ik dacht alleen op de FP.
Moet je weg blijven, is het afvoerputje van FOK!quote:
Mwah, er zitten wel een aantal extremisten en trolls, maar verder is het wel goed hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weg blijven, is het afvoerputje van FOK!
Ik kom er alleen voor dhet F1 manager spel ieder jaarquote:Op donderdag 23 december 2021 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, er zitten wel een aantal extremisten en trolls, maar verder is het wel goed hoor.
Muah, gaat wel. Moet eigenlijk nog de deur uit voor boodschappen en nog glas wegbrengen enzo, maar heb totaal geen zinquote:
Same!quote:Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, gaat wel. Moet eigenlijk nog de deur uit voor boodschappen en nog glas wegbrengen enzo, maar heb totaal geen zin![]()
Hoestie daar dan?
Ik was daar nu even, maar niks om te dislikenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weg blijven, is het afvoerputje van FOK!
waar/wat wil je nog meer disliken?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was daar nu even, maar niks om te disliken
Klopt die blijven nog wel ff bezigquote:Op donderdag 23 december 2021 14:33 schreef greysbones het volgende:
valt niet tegen aan te vullen met kerst
en dan is het morgen nog drukkerquote:Op donderdag 23 december 2021 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt die blijven nog wel ff bezig
Denk het ook ja, misschien zaterdag ook nogquote:Op donderdag 23 december 2021 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan is het morgen nog drukker
Heb totaal geen kerst gevoelquote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dit wordt de raarste Kerst ooit. Denk ik. Zo weinig om naar uit te kijken. Je zou er somber van worden. Laten we elkaar hier maar een beetje vasthouden en het gezellig hebben. Dat is volgens mij nog steeds niet verboden
niet te dicht bij hequote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dit wordt de raarste Kerst ooit. Denk ik. Zo weinig om naar uit te kijken. Je zou er somber van worden. Laten we elkaar hier maar een beetje vasthouden en het gezellig hebben. Dat is volgens mij nog steeds niet verboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |