omdat alles nee is dus ook de nee is neequote:
Owjah!quote:Op donderdag 23 december 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat alles nee is dus ook de nee is nee
quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Mrsloveable het volgende:
https://speld.nl/2021/12/(...)pannetje-ragout-uit/
Dat telt niet?quote:
Telt wel, maar dat heb ik gemist want daar kom ik nietquote:Op donderdag 23 december 2021 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat telt niet?
Vond het wel grappig bericht
Toen wel toch, of ook al niet meer ?quote:Op donderdag 23 december 2021 09:44 schreef maily het volgende:
[..]
Telt wel, maar dat heb ik gemist want daar kom ik niet
Nee hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen wel toch, of ook al niet meer ?
samequote:Op donderdag 23 december 2021 09:44 schreef maily het volgende:
[..]
Telt wel, maar dat heb ik gemist want daar kom ik niet
Jij had er geen zin meer in?quote:
inderdaad. daarom ben ik er ook al een jaar niet meer geweestquote:Op donderdag 23 december 2021 10:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij had er geen zin meer in?
Best knap hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. daarom ben ik er ook al een jaar niet meer geweest
ik ben best knap ja maar wat dat er mee te maken heeftquote:
Ik heb een tijdje geleden nog een poging gewaagd, maar was er alweer gauw klaar mee.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. daarom ben ik er ook al een jaar niet meer geweest
ik ga er niet meer aan beginnen. was er toen klaar mee, heb het na een paar maanden weer eens geprobeerd en was het snel zat.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden nog een poging gewaagd, maar was er alweer gauw klaar mee.
Voor mij was het ook de tweede poging .....quote:Op donderdag 23 december 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga er niet meer aan beginnen. was er toen klaar mee, heb het na een paar maanden weer eens geprobeerd en was het snel zat.
dus dan niet meer. zonde van m'n tijd en energie
Dacht dat jij ging winnen deze maandquote:Op donderdag 23 december 2021 10:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik post er ook niet voor de punten meer
Nee vorig maand geprobeerd, maar is niet geluktquote:Op donderdag 23 december 2021 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht dat jij ging winnen deze maand
had je wel je wekker gezet voor de DTquote:Op donderdag 23 december 2021 10:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee vorig maand geprobeerd, maar is niet gelukt
Tuurlijk niet, ben niet gekquote:Op donderdag 23 december 2021 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
had je wel je wekker gezet voor de DT
zo win je natuurlijk nooit. wel de DT pakkenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ben niet gek
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 23 december 2021 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo win je natuurlijk nooit. wel de DT pakken
meeste punten waren altijd in de vroege ochtend te pakken.quote:
Dat is wel veelquote:Op donderdag 23 december 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
meeste punten waren altijd in de vroege ochtend te pakken.
De maand dat ik won heb ik 1 dag gehad dat ik 140 heb gepakt in een ochtendin 1 keer
Ja dat was goed uitlopen.quote:
Gebeurd nog steedsquote:Op donderdag 23 december 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat was goed uitlopen.
Ook wel eens een uurtje ofzo in de ochtend gepakt. ergens rond 0500 of 0600 en dan ging mario weer uit z'n dak omdat niemand me blokte
Als hij dat deed dan gunde ik de ander juist puntjes.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat was goed uitlopen.
Ook wel eens een uurtje ofzo in de ochtend gepakt. ergens rond 0500 of 0600 en dan ging mario weer uit z'n dak omdat niemand me blokte
ja daar zal niks aan veranderd zijn gok ik.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij dat deed dan gunde ik de ander juist puntjes.
Puntjes gunnen vond ik sowieso leuker.quote:
Hij is er veel te veel met het spel bezigquote:Op donderdag 23 december 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja daar zal niks aan veranderd zijn gok ik.
En dan zeg je dat hij het zelf moet doen en gaat hij zeuren dat hij ook moet slapen.
Ook wel gehad dat ik een korte nacht had en dat hij begon te huilen dat hij al 24 uur niet geslapen had en ik moest gaan slapen want dan kon hij ook gaan slapen
nee over luigiquote:
Wie is dat?quote:
is mijn ALLERbeste vriend hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 11:21 schreef greysbones het volgende:
stiekemerds
die lieve man
zo plagen
wanneer ga je weer naar oostenrijk op visite?quote:
Kunnen ze samen skiënquote:Op donderdag 23 december 2021 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer ga je weer naar oostenrijk op visite?
Boven op de bergquote:
mag nu niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer ga je weer naar oostenrijk op visite?
Wordt vast een groot feestquote:
en de schnaps klaar zettenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
mag nu niet.
maar als ik ga dan zal ik mutti even inlichten. Dan kan ze een lekkere schnitzel voor me maken
samen zuipen tot we kruipen. En dan even die chick die corona in z'n dorp geïntroduceerd heeft uit elkaar trekken.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
samen zuipen tot we kruipen. En dan even die chick die corona in z'n dorp geïntroduceerd heeft uit elkaar trekken.
Sarah corona.
dat was ook wel mooi toen dat gebeurde.quote:
ik heb geen idee wat je precies bedoeltquote:Op donderdag 23 december 2021 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat was ook wel mooi toen dat gebeurde.
Er was een sarah in z'n dorp en die had corona, maar er was een feestje geweest waar hij was en zij dus ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je precies bedoelt
maar het klonk wel leuk
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er was een sarah in z'n dorp en die had corona, maar er was een feestje geweest waar hij was en zij dus ook.
Dus toen hebben we het verhaal er van gemaakt dat Sarah iedereen corona heeft gegeven en dat Mario haar helemaal uitgewoond had en nu dus ook corona ging krijgen
En elke keer als het over corona ging of over een feestje kwam Sarah weer tevoorschijnquote:
Daar heeft die gast toch helemaal geen tijd voorquote:Op donderdag 23 december 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er was een sarah in z'n dorp en die had corona, maar er was een feestje geweest waar hij was en zij dus ook.
Dus toen hebben we het verhaal er van gemaakt dat Sarah iedereen corona heeft gegeven en dat Mario haar helemaal uitgewoond had en nu dus ook corona ging krijgen
veel te druk met wc webcams bekijkenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:39 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heeft die gast toch helemaal geen tijd voor
of dts spelenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
veel te druk met wc webcams bekijken
Lekkerrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 december 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
Maar laten we het maar weer over wat anders gaan hebben.
Zoals dat de kilo pindarotsjes die ik maandag gehaald heb alweer bijna op is
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
Maar laten we het maar weer over wat anders gaan hebben.
Zoals dat de kilo pindarotsjes die ik maandag gehaald heb alweer bijna op is
Jaquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
was in de aanbieding bij de ah. 1kg voor 9 euro. puur, melk en wit gemengd
Wit is viesquote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
was in de aanbieding bij de ah. 1kg voor 9 euro. puur, melk en wit gemengd
quote:
jaquote:
Is een plastic trommeltjequote:
je bent zelf viesquote:
blanke vlaquote:Op donderdag 23 december 2021 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook gewoon nog "blank" hoor!
quote:
Misschien is er nog een zender waar je grauwe grijze lucht kunt zien waar geen sneeuw uit naar beneden komt dwarrelen?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:00 schreef drakin het volgende:
Dat wordt afwisselen tussen het haardvuur op de achtergrond en het pruttelende pannetje.
Hebben we nog meer van dit soort kerstzenders?
Ik wil ook nog naar twinkelende kerstboomlichtjes kijken
ik wil mijn kerstboom wel livestreamen?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:00 schreef drakin het volgende:
Dat wordt afwisselen tussen het haardvuur op de achtergrond en het pruttelende pannetje.
Hebben we nog meer van dit soort kerstzenders?
Ik wil ook nog naar twinkelende kerstboomlichtjes kijken
houtkachel doet sbs en netflix al.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil mijn kerstboom wel livestreamen?
of mijn houtkachel
Ik heb vrienden in gebieden waar vanaf oktober sneeuw ligt. Krijg wel foto's binnenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is er nog een zender waar je grauwe grijze lucht kunt zien waar geen sneeuw uit naar beneden komt dwarrelen?
ja die heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
houtkachel doet sbs en netflix al.
kerstboom nog niet gevonden.
Of een kerstdorpje ook leuk
Maar jij hebt een kerstboomquote:
Kersttreintje.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
houtkachel doet sbs en netflix al.
kerstboom nog niet gevonden.
Of een kerstdorpje ook leuk
Ik was al aan het zoeken daarnaar, zo'n kersttreintje door een dorpjequote:
Heb ikquote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is er nog een zender waar je grauwe grijze lucht kunt zien waar geen sneeuw uit naar beneden komt dwarrelen?
Ik begon gister hier met roze luchtquote:
Waarom?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
jongens wat laten jullie me toch schrikken vandaag
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook gewoon nog "blank" hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |