omdat alles nee is dus ook de nee is neequote:
Owjah!quote:Op donderdag 23 december 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat alles nee is dus ook de nee is nee
quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Mrsloveable het volgende:
https://speld.nl/2021/12/(...)pannetje-ragout-uit/
Dat telt niet?quote:
Telt wel, maar dat heb ik gemist want daar kom ik nietquote:Op donderdag 23 december 2021 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat telt niet?
Vond het wel grappig bericht
Toen wel toch, of ook al niet meer ?quote:Op donderdag 23 december 2021 09:44 schreef maily het volgende:
[..]
Telt wel, maar dat heb ik gemist want daar kom ik niet
Nee hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen wel toch, of ook al niet meer ?
samequote:Op donderdag 23 december 2021 09:44 schreef maily het volgende:
[..]
Telt wel, maar dat heb ik gemist want daar kom ik niet
Jij had er geen zin meer in?quote:
inderdaad. daarom ben ik er ook al een jaar niet meer geweestquote:Op donderdag 23 december 2021 10:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij had er geen zin meer in?
Best knap hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. daarom ben ik er ook al een jaar niet meer geweest
ik ben best knap ja maar wat dat er mee te maken heeftquote:
Ik heb een tijdje geleden nog een poging gewaagd, maar was er alweer gauw klaar mee.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. daarom ben ik er ook al een jaar niet meer geweest
ik ga er niet meer aan beginnen. was er toen klaar mee, heb het na een paar maanden weer eens geprobeerd en was het snel zat.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden nog een poging gewaagd, maar was er alweer gauw klaar mee.
Voor mij was het ook de tweede poging .....quote:Op donderdag 23 december 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga er niet meer aan beginnen. was er toen klaar mee, heb het na een paar maanden weer eens geprobeerd en was het snel zat.
dus dan niet meer. zonde van m'n tijd en energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |