blanke vlaquote:Op donderdag 23 december 2021 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook gewoon nog "blank" hoor!
quote:
Misschien is er nog een zender waar je grauwe grijze lucht kunt zien waar geen sneeuw uit naar beneden komt dwarrelen?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:00 schreef drakin het volgende:
Dat wordt afwisselen tussen het haardvuur op de achtergrond en het pruttelende pannetje.
Hebben we nog meer van dit soort kerstzenders?
Ik wil ook nog naar twinkelende kerstboomlichtjes kijken
ik wil mijn kerstboom wel livestreamen?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:00 schreef drakin het volgende:
Dat wordt afwisselen tussen het haardvuur op de achtergrond en het pruttelende pannetje.
Hebben we nog meer van dit soort kerstzenders?
Ik wil ook nog naar twinkelende kerstboomlichtjes kijken
houtkachel doet sbs en netflix al.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil mijn kerstboom wel livestreamen?
of mijn houtkachel
Ik heb vrienden in gebieden waar vanaf oktober sneeuw ligt. Krijg wel foto's binnenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is er nog een zender waar je grauwe grijze lucht kunt zien waar geen sneeuw uit naar beneden komt dwarrelen?
ja die heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
houtkachel doet sbs en netflix al.
kerstboom nog niet gevonden.
Of een kerstdorpje ook leuk
Maar jij hebt een kerstboomquote:
Kersttreintje.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
houtkachel doet sbs en netflix al.
kerstboom nog niet gevonden.
Of een kerstdorpje ook leuk
Ik was al aan het zoeken daarnaar, zo'n kersttreintje door een dorpjequote:
Heb ikquote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is er nog een zender waar je grauwe grijze lucht kunt zien waar geen sneeuw uit naar beneden komt dwarrelen?
Ik begon gister hier met roze luchtquote:
Waarom?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
jongens wat laten jullie me toch schrikken vandaag
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook gewoon nog "blank" hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |