mag nu niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer ga je weer naar oostenrijk op visite?
en de schnaps klaar zettenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
mag nu niet.
maar als ik ga dan zal ik mutti even inlichten. Dan kan ze een lekkere schnitzel voor me maken
samen zuipen tot we kruipen. En dan even die chick die corona in z'n dorp geïntroduceerd heeft uit elkaar trekken.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
samen zuipen tot we kruipen. En dan even die chick die corona in z'n dorp geïntroduceerd heeft uit elkaar trekken.
Sarah corona.
dat was ook wel mooi toen dat gebeurde.quote:
ik heb geen idee wat je precies bedoeltquote:Op donderdag 23 december 2021 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat was ook wel mooi toen dat gebeurde.
Er was een sarah in z'n dorp en die had corona, maar er was een feestje geweest waar hij was en zij dus ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je precies bedoelt
maar het klonk wel leuk
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er was een sarah in z'n dorp en die had corona, maar er was een feestje geweest waar hij was en zij dus ook.
Dus toen hebben we het verhaal er van gemaakt dat Sarah iedereen corona heeft gegeven en dat Mario haar helemaal uitgewoond had en nu dus ook corona ging krijgen
En elke keer als het over corona ging of over een feestje kwam Sarah weer tevoorschijnquote:
Daar heeft die gast toch helemaal geen tijd voorquote:Op donderdag 23 december 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er was een sarah in z'n dorp en die had corona, maar er was een feestje geweest waar hij was en zij dus ook.
Dus toen hebben we het verhaal er van gemaakt dat Sarah iedereen corona heeft gegeven en dat Mario haar helemaal uitgewoond had en nu dus ook corona ging krijgen
veel te druk met wc webcams bekijkenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:39 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heeft die gast toch helemaal geen tijd voor
of dts spelenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
veel te druk met wc webcams bekijken
Lekkerrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 december 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
Maar laten we het maar weer over wat anders gaan hebben.
Zoals dat de kilo pindarotsjes die ik maandag gehaald heb alweer bijna op is
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
Maar laten we het maar weer over wat anders gaan hebben.
Zoals dat de kilo pindarotsjes die ik maandag gehaald heb alweer bijna op is
Jaquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
was in de aanbieding bij de ah. 1kg voor 9 euro. puur, melk en wit gemengd
ik dacht een doosje ofzoquote:
Wit is viesquote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
was in de aanbieding bij de ah. 1kg voor 9 euro. puur, melk en wit gemengd
quote:
jaquote:
Is een plastic trommeltjequote:
je bent zelf viesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |