quote:When asked if a possible rematch against his felled 2020 opponent, Trump, would affect his decision, Biden said with a laugh: "You're trying to tempt me now."
"Sure. Why would I not run against Donald Trump for the nominee? That'll increase the prospect of running," he said.
Jij leeft geloof ik in een compleet andere dimensie..quote:Op donderdag 23 december 2021 09:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Uiterst barre tijden. Niet verrassend, er zijn immers geen prestaties van Brandon waar je mee kunt pronken. Het marxistische plot omtrent 6 januari valt uiteen. En als kers op de taart is het socialsitische build back better bipartisan (zeer belangrijk, volgens Links), afgeschoten.
Geen wonder dat ze aan het Copium-infuus hangen.
Hij bedoelde dat niet zo..quote:Op donderdag 23 december 2021 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is er met Trump aan de hand? Eerder deze week sprak hij al z'n waardering uit voor de huidige regering en nu dit:
[ twitter ]
Idiocracy 2.0 featuring trump and the crazy crowd.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:42 schreef theguyver het volgende:
Ik kan niet wachten op de film waarbij de VS als held van deze pandemie word neergezet.
Ik hoop dat je sarcastisch bent, maar indien niet. Hij speelt een schaakspel zodat media geen extreme punten meer kan aandragen als hij voor 2024 opnieuw verkiesbaar gesteld wil worden.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is er met Trump aan de hand? Eerder deze week sprak hij al z'n waardering uit voor de huidige regering en nu dit:
[ twitter ]
Trump speelt geen schaakspel. De man is de oppervlakkigheid zelve, er zitten geen diepere intenties achter zijn gedragingen. Trump heeft ook geen sterke overtuigingen. Alles wat hij zegt en doet komt voort uit een ziekelijke, narcistische behoefte om geprezen te worden en aandacht te krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent, maar indien niet. Hij speelt een schaakspel zodat media geen extreme punten meer kan aandragen als hij voor 2024 opnieuw verkiesbaar gesteld wil worden.
Kijk maar uit dat je niet van hem begint te houden.
Trump blijft ondanks wat hij zegt en hoeveel boosters hij ook neemt de verlosser van WHO/WEF.
Nou nou, met dit soort teksten blijft er toch weinig over van de façade dat de links en progressieve geest zogenaamd zo altruïstisch, empathisch en pacifistisch is.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:43 schreef Ulx het volgende:
Zolang Trump's aanhang maar blijft weigeren om vaccins te nemen is er hoop dat die sterven als ratten voor 2024. Of dat ze dan het ziekenhuis liggen en dus niet naar het stembureau kunnen. (Stemmen per post mag niet)
Misschien iets minder heilig in je zelfgecreëerde stromannen geloven. Dat niet iedereen ter linkerzijde die eigenschappen bezit, had ik je ook kunnen vertellen.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou nou, met dit soort teksten blijft er toch weinig over van de façade dat de links en progressieve geest zogenaamd zo altruïstisch, empathisch en pacifistisch is.
Is er een probleem als men niet mag stemmen per post?quote:Op donderdag 23 december 2021 16:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou nou, met dit soort teksten blijft er toch weinig over van de façade dat de links en progressieve geest zogenaamd zo altruïstisch, empathisch en pacifistisch is.
Alex Baldwin in de hoofdrol ..quote:Op donderdag 23 december 2021 15:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idiocracy 2.0 featuring trump and the crazy crowd.
Fox News is de Christmas supply chain hoax nog aan het verwerkenquote:Op donderdag 23 december 2021 05:14 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
MERRY GRIFTMAS!
Oh en de Democraten gaan alweer Kerstmis verpesten (Omicron maatregelen) maar dat gaat ze niet lukken hoor!![]()
[ twitter ]
Eerst was het de supply chain die de democraten expres zouden dwarsbomen maar dat bleek een hoax.
[ twitter ]
Het kan natuurlijk ook zijn dat Fox News er juist voor gezorgd heeft dat het opgelost werd door hun berichtgeving!![]()
![]()
quote:Bernie Kerik, the former New York City police chief who aided Rudy Giuliani’s effort to discredit the results of the 2020 election, is inching closer to compliance with a subpoena from the Jan. 6 select committee for his testimony and documents.
In a Thursday letter to Chair Bennie Thompson, obtained by POLITICO, Kerik’s attorney Timothy Parlatore indicated that Kerik intends to share documents he believes are “not privileged” with the panel by the end of next week and produce a log of other documents he believes should be withheld due to various privileges.
Och jee, wat zal de klap voor jou hard zijn wanneer je straks bij de "20e schaakzet" erachter komt dat hij helemaal niet aan het schaken is maar gewoon in het wilde weg wat aan het heen en weer springen is.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent, maar indien niet. Hij speelt een schaakspel zodat media geen extreme punten meer kan aandragen als hij voor 2024 opnieuw verkiesbaar gesteld wil worden.
Kijk maar uit dat je niet van hem begint te houden.
Trump blijft ondanks wat hij zegt en hoeveel boosters hij ook neemt de verlosser van WHO/WEF.
Zou trump überhaupt de basis regels van het edele schaakspel kennen. Dus hoe welk stuk mag bewegen en je iemand schaak kan zetten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Och jee, wat zal de klap voor jou hard zijn wanneer je straks bij de "20e schaakzet" erachter komt dat hij helemaal niet aan het schaken is maar gewoon in het wilde weg wat aan het heen en weer springen is.
Niemand mag zaken doen met China ... Bad .quote:Op vrijdag 24 december 2021 05:18 schreef Kijkertje het volgende:
Trump doet ook weer lekker zaken doen met China! China! China!![]()
[ twitter ]
Ook al niet zuiver op de graat maar dat is normaal voor Trump![]()
[ twitter ]
![]()
Niet alle rechtse mensen zijn dom.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb het over stijl, jij bent degene die het telkens op uiterlijk gooit. Dit zijn nochtans geen synoniemen. Iemand kan misschien geen goed uiterlijk hebben, maar zich toch ergens netjes en stijlvol presenteren. Ik vind dat iedereen dit zou moeten doen, man of vrouw. Dus nee, dit heeft weinig te maken met vrouwen specifiek. Vanuit dat perspectief is het opmerkelijk dat je die kaart telkens probeert te spelen.
[..]
Over intelligentie heb ik het eigenlijk niet gehad, stropop dus. Ik vind het ook opmerkelijk dat jij exact het intellect van beide vrouwen in kwestie denkt te kunnen inschatten. Maar misschien heeft dat te maken met één van de dogma's binnen het links en progressiever gedachtegoed, dat linkse mensen per definitie slim zijn en rechtse mensen per definitie dom.
[..]
Dat Trump qua persoon geen geschikte president is ben ik helemaal met je eens. Maar dat maakt de hysterische en pathologische haat jegens zijn persoon nog niet normaal. Biden is ook niet geschikt als president en dit krijgt daar op deze manier niet mee te maken. Het komt simpelweg door politieke affiliatie, en we weten natuurlijk dat de MSM in de Amerika nogal gepassioneerde adepten van de Blauwen zijn.
[..]
Nee hoor, het benoemen van de intersectionele en raciaal essentialistische lens van de Woke-Progressieve geest wil niet zeggen dat dit een obsessie voor mij is. Ik ben noch woke, noch progressief en vind het niveau van melanine in iemand zijn of haar huid eigenlijk nietszeggend.
[..]
Klopt, je begint het te begrijpen.
[..]
Weinig overtuigend dit allemaal. Maar het wel aandoenlijk om je zo cholerisch te zien fangirlen voor de Obama's. Je denkt zelfs conclusies te kunnen trekken over hun relatie en die van de Trumps. Het benadrukt ook hoe goedgelovig je bent omtrent bepaalde narratieven en manieren hoe de MSM zaken portretteert.
Hebben ze de documentatie nu nog nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:21 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Terecht lijkt me. Een snel antwoord is toch ook wat Trump zal willen, denken jullie niet?
Trump is een paar dagen terug naar het SC gestapt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hebben ze de documentatie nu nog niet
Aha.. dan heeft hij niks te verbergen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Trump is een paar dagen terug naar het SC gestapt.
Er waren wel degelijk enkele fraudeurs en die liepen gelijk tegen de lamp.quote:Op zondag 26 december 2021 20:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Je lijkt het geen fraude te durven noemen?
En dan?quote:Op zondag 26 december 2021 21:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Een hoop fraude. Het lijkt me niet meer dan wenselijk dat alle staten een grondige en fatsoenlijke audit krijgen.
Veel geld voor die ninjaturtles waar we niets meer van horen, en het blijven aanwakkeren van leugens.. Standaard doorzichtige GOP werkwijze.quote:Op maandag 27 december 2021 06:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dan?
Wat hebben de vorige opgeleverd?
Logisch die wonen in het riool.quote:Op maandag 27 december 2021 08:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Veel geld voor die ninjaturtles waar we niets meer van horen, en het blijven aanwakkeren van leugens.. Standaard doorzichtige GOP werkwijze.
Interessant, en dit terwijl de Nederlandse adepten van de Blauwen met passie en furie alles blijven ontkennen. Zou deze groep dan nóg radicaler en nóg emotioneler zijn dan hun Amerikaanse medestanders? Hihihi.quote:Op zondag 26 december 2021 20:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Die indrukwekkende comebacks zijn inderdaad een problematisch fenomeen in de verkiezingen. Sommige comebacks duurden zelfs weken. Toch moedig dat je dat, als pro-Establishment, zo aan durft te halen. Jij bent de 41%?
[ twitter ]
Ajax wordt kampioen. 99% van alle Feyenoorders en 51% van alle Ajacieden denkt dat de competitie niet eerlijk is verlopen.quote:Op zondag 26 december 2021 20:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Die indrukwekkende comebacks zijn inderdaad een problematisch fenomeen in de verkiezingen. Sommige comebacks duurden zelfs weken. Toch moedig dat je dat, als pro-Establishment, zo aan durft te halen. Jij bent de 41%?
[ twitter ]
Dikke kans. Ze leven immers niet in de VS zelf, maar in de zeer Linkse online-VS. Daar krijgen ze geen rationele tegengeluiden voor de waanzin die ze tot zich nemen. Hihi.quote:Op maandag 27 december 2021 10:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Interessant, en dit terwijl de Nederlandse adepten van de Blauwen met passie en furie alles blijven ontkennen. Zou deze groep dan nóg radicaler en nóg emotioneler zijn dan hun Amerikaanse medestanders? Hihihi.
Vergeet niet:quote:Pennsylvania county election officials were caught on tape plotting to hide alleged violations of state election law.
New whistleblower videos capture Delaware County, Pennsylvania officials plotting to recreate missing election data from the November 2020 contest, with one official later bragging that the local Democrat district attorney “owes him.” These recordings represent the latest evidence of the alleged fraud officials in the Pennsylvania county undertook to hide widespread violations of the state’s election laws, according to a source familiar with the recordings.
Whistleblower Regina Miller, who worked as a contract employee for Delaware County, secretly recorded the behind-the-scenes videos of election officials after witnessing concerning conduct, according to sources with knowledge of a fraud lawsuit filed last month against county election officials, based in part on the recordings. That lawsuit alleged county election officials destroyed election data in response to a May 21, 2021 Right to Know Request filed with Delaware County that requested the final certified return sheets from the Nov. 3, 2020 general election for all Delaware County precincts, as well as the tapes from the voting machines.
While earlier videos captured Delaware County officials destroying election material or blocking out “derogatory” information in the copies made in response to the Right to Know Request, the latest video captures two election officials discussing putting in “blank” V-drives, which are the thumb drives that record the results from election machines, to recreate the election results reported by the county.
In one video, James Savage, who served as the chief custodian and voting machine warehouse supervisor for the Delaware County Voting Machine Department during the November 2020 election, is seen talking with another election official who is blocked from the camera’s view.
The duo are discussing the Right to Know Request, according to a source with knowledge on the matter, with Savage inquiring on “recreating data.” The individual off-camera chimes in with his suggested approach that would entail recreating results for “these jokers,” and “then create another set for the next set of jokers” — an apparent reference to the individuals who filed the Right-to-Know request — “but we cut it up and then we create a permanent record,” he explains.
“Here you go, here you go,” the election official is heard saying, mimicking what they could say as they provide the “jokers” the supposedly official election-data documentation. The unseen individual then continues, “We scan those cut, copied sheets in.”
“The first part has a lot of work, but it might save us work in the long run, if it’s gonna be a drip, drip, drip,” Savage is seen saying. The two then talk more about the process with Savage asking about whether they are talking about going to every machine and putting in a clean V-drive. The off-camera election worker appears to concur with that approach.
I sought comment from the attorney who represents Savage in a defamation action the Delaware County official filed against two local poll watchers, as well as Trump and his legal team. Savage, who had filed his lawsuit before news broke that a whistleblower had recorded closed-door conversations, did not answer whether he intended to continue with that defamation claim nor why was there a need to recreate election data.
Savage’s attorney did not respond to requests for comment.
Savage was previously seen on tape talking with an individual identified by people familiar with the litigation as James Allen, the director of election operations for Delaware County. In that video, Allen is heard telling Savage, “Then get rid of the pads and the second scanners.”
“We can’t talk about it anymore,” Savage replies, with Allen questioning, “Why?”
“It’s a felony,” Savage states.
The fraud complaint filed against the Delaware County officials added that, after declaring “it’s a felony,” Savage then allegedly “encouraged a private conversation to continue the conversation of the removal of the pads and scanners due to other Delaware County employees and [contract employee] Regina Miller,” who was present.
Savage stars in two additional short video clips I obtained, in which he brags that the local district attorney “owes” him because he had previously run elections from the other side.
“I was the vice-chair of the Democratic Party,” Savage is heard saying. “I was like Jack’s progressive shield, he held me up” — an apparent reference to Delaware County D.A. Jack Stollsteimer. Savage also explains he served as Jack’s “buffer.”
The videos featuring Savage are particularly concerning because the Delaware County Return Board, in transmitting its report to the Delaware County Board of Election, singled out Savage and his staff for “his guidance and help,” in the Return Board’s November 2020 reconciliation project. Also troubling was the Return Board’s inability to reconcile the election results for 79 precincts within Delaware County, including issues with some precincts that involved inconsistencies between the list of voters and the county return sheets, with the Return Board referring those precincts to Delaware County D.A. Stollsteimer.
Stollsteimer did not return a request for comment on Savage’s claim that Stollsteimer “owed” him. Also unanswered were The Federalist’s questions concerning whether the D.A.’s office has opened any investigation into the evidence seen on the whistleblower’s tapes.
En dit noem jij dan 'bewijs' voor fraude? Tja je moet wat he?!quote:Op maandag 27 december 2021 13:56 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi.
New Videos Capture Pennsylvania Officials Hiding Evidence Of Alleged Election Fraud
[..]
Vergeet niet:
Hij zegt het toch écht letterlijk.quote:Op maandag 27 december 2021 18:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En dit noem jij dan 'bewijs' voor fraude? Tja je moet wat he?!
Filmpje van Biden was totaal uit context gehaald ..quote:Op maandag 27 december 2021 18:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Doe toch eens niet zo wanhopig stropoppen. Altijd weer die obsessief-compulsieve reacties wanneer er onwelgevallige feiten worden gepost. Toch wel het absolute kenmerk van een verliezende partij.quote:Op maandag 27 december 2021 18:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Onwelgevallige 'feiten' zoals het filmpje van Biden zeker? Want hij zegt het letterlijk!quote:Op maandag 27 december 2021 19:13 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Doe toch eens niet zo wanhopig stropoppen. Altijd weer die obsessief-compulsieve reacties wanneer er onwelgevallige feiten worden gepost. Toch wel het absolute kenmerk van een verliezende partij.
Ik vond het juist een beetje sneu dat je dat nodig had om je punt te onderstrepen. Dat is toch nergens voor nodig?quote:Op maandag 27 december 2021 19:21 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel sneu hoor, zo getriggerd raken van een Biden-filmpje. Da's toch nergens voor nodig?
Welk punt maakte ik? Ik postte enkel een artikel.quote:Op maandag 27 december 2021 19:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vond het juist een beetje sneu dat je dat nodig had om je punt te onderstrepen. Dat is toch nergens voor nodig?
Het punt dat verkiezingsfraude nog steeds een mogelijkheid is?quote:Op maandag 27 december 2021 19:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Welk punt maakte ik? Ik postte enkel een artikel.
Het een punt willen (of moeten) maken komt van een gebrekkige instelling, dat je per se de ander moet overtuigen, of beter, onderwerpen. Ik vind het veel belangrijker om gewoon informatie te posten zodat mensen zelf een mening kunnen vormen. En uiteraard vooral artikelen die niet de MSM lijn volgen, we zitten immers in BNW.quote:Op maandag 27 december 2021 19:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het punt dat verkiezingsfraude nog steeds een mogelijkheid is?
Dat was niet de reden waarom je het artikel postte![]()
Je zou inderdaad zeggen dat de kerstdagen (even geen dagelijkse MSM-roes) de gemoedstoestand goed heeft gedaan, maar dit lijkt niet het geval te zijn. Waarschijnlijk doen Woke-Progressieven niet aan kerst. Dat is immers een product van de vermeend onderdrukkende, racistische en patriarchale westerse maatschappij. Hihi.quote:Op maandag 27 december 2021 19:21 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel sneu hoor, zo getriggerd raken van een Biden-filmpje. Da's toch nergens voor nodig?
De echte vraag is uiteraard waarom ze niet aan kerst doen... Hoogstwaarschijn,ijk omdat hun familie ze niet meer in de buurt willen hebben omdat ze chronisch verzuurd zijn en de sfeer bederven.quote:Op maandag 27 december 2021 19:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je zou inderdaad zeggen dat de kerstdagen (even geen dagelijkse MSM-roes) de gemoedstoestand goed heeft gedaan, maar dit lijkt niet het geval te zijn. Waarschijnlijk doen Woke-Progressieven niet aan kerst. Dat is immers een product van de vermeend onderdrukkende, racistische en patriarchale westerse maatschappij. Hihi.
Nou je artikel heeft anders een duidelijke mening. Waarom plaats je het dan? Je deelt die mening dus niet begrijp ik?quote:Op maandag 27 december 2021 19:31 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het een punt willen (of moeten) maken komt van een gebrekkige instelling, dat je per se de ander moet overtuigen, of beter, onderwerpen. Ik vind het veel belangrijker om gewoon informatie te posten zodat mensen zelf een mening kunnen vormen. En uiteraard vooral artikelen die niet de MSM lijn volgen, we zitten immers in BNW.
In al je boosheid ben je er niet eens inhoudelijk op ingegaan. Al zal dat wel een ongelukje zijn geweest.
quote:Pennsylvania county election officials were caught on tape plotting to hide alleged violations of state election law.
Och jeetje. Vertel, welke duidelijke mening is het? Laat het eens zien met wat passages.quote:Op maandag 27 december 2021 19:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou je artikel heeft anders een duidelijke mening.
Het is relevante informatie, die ook nog eens on-topic is. [Insert gevatte opmerking over jouw postgedrag]quote:Waarom plaats je het dan?
Welke mening? Waarom moet ik die delen? Doe toch niet zo wanhopig, meid.quote:Je deelt die mening dus niet begrijp ik?
quote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Och jeetje. Vertel, welke duidelijke mening is het? Laat het eens zien met wat passages.
[..]
Het is relevante informatie, die ook nog eens on-topic is. [Insert gevatte opmerking over jouw postgedrag]
[..]
Welke mening? Waarom moet ik die delen? Doe toch niet zo wanhopig, meid.
quote:New Videos Capture Pennsylvania Officials Hiding Evidence Of Alleged Election Fraud
quote:Pennsylvania county election officials were caught on tape plotting to hide alleged violations of state election law.
Hoezo is dat een mening?quote:
Ah dat is geen mening? Wat is het dan? Een 'feit'?quote:Op maandag 27 december 2021 19:44 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hoezo is dat een mening?
Hihi. Ik heb het gevoel dat je drifting om je heen aan het slaan bent en het artikel niet eens hebt gelezen. Ook heb je nog niet eens een (irrelevante) fact-check stropop geplaatst.
Onderbouw hoe het een mening is. Probeer het eens.quote:Op maandag 27 december 2021 19:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah dat is geen mening? Wat is het dan? Een 'feit'?
quote:Op maandag 27 december 2021 19:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Onderbouw hoe het een mening is. Probeer het eens.
Je begrijpt niet dat zolang het bovenstaande niet bewezen is het gewoon meningen zijnquote:New Videos Capture Pennsylvania Officials Hiding Evidence Of Alleged Election Fraud
Pennsylvania county election officials were caught on tape plotting to hide alleged violations of state election law.
Leg het eens uit, waarom zijn het meningen? Wat is het subjectieve dat niet objectief vast te stellen is? Waar is het (waarde)oordeel?quote:Op maandag 27 december 2021 19:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Je begrijpt niet dat zolang het bovenstaande niet bewezen is het gewoon meningen zijn
Pff dat dat nog uitgelegd moet worden ...quote:Op maandag 27 december 2021 19:54 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Leg het eens uit, waarom zijn het meningen? Wat is het subjectieve dat niet objectief vast te stellen is? Waar is het (waarde)oordeel?
Wat beweert het artikel dat er is dat niet "aantoonbaar" bewezen is? Hoe lang blijf je er omheen draaien, beste Kijkertje?quote:Op maandag 27 december 2021 19:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Pff dat dat nog uitgelegd moet worden ...
Maar ook ik doe nog eens een poging: zolang een bewering niet aantoonbaar bewezen is is het een mening en geen feit.
quote:Op maandag 27 december 2021 19:59 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wat beweert het artikel dat er is dat niet "aantoonbaar" bewezen is? Hoe lang blijf je er omheen draaien, beste Kijkertje?
quote:New Videos Capture Pennsylvania Officials Hiding Evidence Of Alleged Election Fraud
Pennsylvania county election officials were caught on tape plotting to hide alleged violations of state election law.
'Hiding evidence' en 'plotting to hide alleged violations of state election law' zijn beweringen die niet aangetoond zijn door de filmpjes, netzomin als aangetoond is dat Biden 'the most extensive voter fraud org' opgebouwd heeft.quote:Op maandag 27 december 2021 20:01 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wees eens specifiek, welk deel precies en waarom?
Dat is echter jouw mening, niet iets dat feitelijk is onderbouwd.quote:Op maandag 27 december 2021 20:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'Hiding evidence' en 'plotting to hide alleged violations of state election law' zijn beweringen die niet aangetoond zijn door de filmpjes, netzomin als aangetoond is dat Biden 'the most extensive voter fraud org' opgebouwd heeft.
Het is wel aangetoond? Hoe dan?quote:Op maandag 27 december 2021 20:07 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat is echter jouw mening, niet iets dat feitelijk is onderbouwd.
In de filmpjes. Precies zoals de bron beschreef.quote:Op maandag 27 december 2021 20:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is wel aangetoond? Hoe dan?
Eh nee voorgeselecteerde geknipte fragmenten van filmpjes dienen nooit als bewijsquote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
In de filmpjes. Precies zoals de bron beschreef.
Hihi. Jij hebt duidelijk de Rittenhouse-zaak niet gevolgd.quote:Op maandag 27 december 2021 20:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eh nee voorgeselecteerde geknipte fragmenten van filmpjes dienen nooit als bewijs
Tja als jij het artikel van de Federalist als een 'kwaliteitsstuk' beschouwt begrijp ik wel waar de schoen wringtquote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi. Jij hebt duidelijk de Rittenhouse-zaak niet gevolgd.
Maar goed, je hebt niks. Het is derhalve van belang dat zo'n kwaliteitsstuk als dat van The Federalist opnieuw wordt gepost zodat iedereen het voor Kijkertje onweerlegbare bewijs kan zien. Immers, die nonsensdiarree van jou mag niet worden beloond.
Bij deze de mogelijkheid voor jou voor het laatste woord, zodat je mag denken dat je toch nog hebt gewonnen. Mijn kerstcadeau aan jou.
Dit is echt heel grappig komend van een MSNBC kijkertje.quote:Op maandag 27 december 2021 20:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eh nee voorgeselecteerde geknipte fragmenten van filmpjes dienen nooit als bewijs
Voel je vrij om me daarop aan te spreken als ik een geknipt filmpje van MSNBC post waarbij (met opzet) de context is weggelaten om een punt te maken zoals QPJ dat doet met het Biden-filmpjequote:Op maandag 27 december 2021 20:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dit is echt heel grappig komend van een MSNBC kijkertje.
Rittenhouse zou in veel andere staten veroordeeld worden voor moord, En wapenbezit etc.quote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi. Jij hebt duidelijk de Rittenhouse-zaak niet gevolgd.
Maar goed, je hebt niks. Het is derhalve van belang dat zo'n kwaliteitsstuk als dat van The Federalist opnieuw wordt gepost zodat iedereen het voor Kijkertje onweerlegbare bewijs kan zien. Immers, die nonsensdiarree van jou mag niet worden beloond.
Bij deze de mogelijkheid voor jou voor het laatste woord, zodat je mag denken dat je toch nog hebt gewonnen. Mijn kerstcadeau aan jou.
Of wat te denken van al die korte filmpjes die Aaron Rupar altijd post op Twitter. Die worden driftig hier in en in AMV gedeeld. Immers, die geknipte fragmenten passen binnen het gewenste narratief van de radicaal linkse en progressieve MSM-adepten. Dán telt het dus wel. Bij deze mensen is A alleen A wanneer het hen uitkomt, anders is A eigenlijk B of zelfs C.quote:Op maandag 27 december 2021 20:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dit is echt heel grappig komend van een MSNBC kijkertje.
Rotzooi van Trump? Je bedoelt dat Biden voornamelijk alleen maar rotzooi aan het creëren is. Dat kan hopelijk een Republikeinse president vanaf 2024 weer gaan fixen, dit terwijl Amerikaans Links stampvoetend en snikkend vanaf de zijlijn mag toekijken.quote:Op maandag 27 december 2021 20:37 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen is Biden nog steeds de rotzooi van Trump aan het opruimen:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |