SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Het was een succesvolle jinxquote:Op woensdag 22 december 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het scheelde een half metertje.
Hij heeft een excuus.quote:
Beetje realiteit hier.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:13 schreef Tagliano het volgende:
@:coco is ijsblokjes in het bad aan het gooien
Hij heeft een week om zijn arm te rusten.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:13 schreef Drekkoning het volgende:
JAAAAAA
Maar met zulke darts gaat dit niet nog een ronde goed
Een week niet fappen.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft een week om zijn arm te rusten.
Wat dacht jij dan.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef Chippiegang het volgende:
Hopppaaaa!! en nu tijd voor Pompen!! Zou die trouwens weer een Aubergine meegenomen hebben?
Trekken met links komende weekquote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft een week om zijn arm te rusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef Chippiegang het volgende:
Hopppaaaa!! en nu tijd voor Pompen!! Zou die trouwens weer een Aubergine meegenomen hebben?
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef wimderon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax staat nog steeds 0-0. Ter info.
What can change the nature of a man?
Ja, dat is bijzonder mooi!quote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zijn nog een potje Murnan bespaard. Erg mooi. Mooi.
Denk het niet. DIe act is zooo vorig jaarquote:Op woensdag 22 december 2021 21:14 schreef Chippiegang het volgende:
Al een tijdje, gewoon via ziggy go.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus jaaaaaa
(als je het nu nog niet gezien hebt heb je gewoon een belachelijk trage stream)
Ja dat inderdaad. Was leuk. Niet meer doen.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het niet. DIe act is zooo vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dirk lijkt me niet iemand die met zijn tijd mee gaat.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het niet. DIe act is zooo vorig jaar
Je weet het nooit met Dirrekquote:Op woensdag 22 december 2021 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Was leuk. Niet meer doen.
Het is niet zo makkelijk om dat terug te kijken tochquote:Op woensdag 22 december 2021 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk Het Perfecte Plaatje, wat een topprogramma is dat mensen.
Zou jammer zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dirk lijkt me niet iemand die met zijn tijd mee gaat.
Ik verwacht wat meer verstand van Dirk. Het is geen Marcel.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:17 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Je weet het nooit met Dirrek
Ik gok dat Frank Lammers er niet in zit?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Het zou best eens kunnen dat ik dat niet weet.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is niet zo makkelijk om dat terug te kijken toch
Nee maar Marcel is dan ook geen vergelijkingsmateriaal, dat is bijna een beledigingquote:Op woensdag 22 december 2021 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht wat meer verstand van Dirk. Het is geen Marcel.
Je kunt gewoon niet met zekerheid vaststellen of die bal volledig over de lijn was. Cc RMA-AJA met de goal van Tadic.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:18 schreef Szura het volgende:
Leek mij geen geldige goal van Ajax
Maar boeiend
Ik vind deze post lastig te interpreterenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Murnan verliest, over 9 maanden een geboortegolf
Oke het is je vergeven Maniquote:Op woensdag 22 december 2021 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zou best eens kunnen dat ik dat niet weet.
Alleen de afleveringen met Raya gezien.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:17 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:16 schreef Wertha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel dartsliefhebbend Nederland is nu in totale euforiequote:Op woensdag 22 december 2021 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind deze post lastig te interpreteren
Of je bedoelt te zeggen dat de mensen met vriendin hier even goed los gaan nu of je bedoelt dat Murnan de komende weken met een regenjas de steegjes in gaat (beide lijken me even waarschijnlijk)
Kerona Stijn, kerona.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik dacht dat Aspinall nooit thuis trainde?
Slikt soms halve zinnen inquote:
Chisnall is ook zo'n toppuntquote:Op woensdag 22 december 2021 21:21 schreef Tagliano het volgende:
En dan zeggen ze dat Schotten niet te verstaan zijn
Je gaat alleen wel een x aantal momenten krijgen dat je "ja" zegt en hoopt dat dat het gewenste antwoord isquote:Op woensdag 22 december 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
Hier kun je prima een pintje mee pakken.
Dat is een vrij standaard zaterdagavond voor mij.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat alleen wel een x aantal momenten krijgen dat je "ja" zegt en hoopt dat dat het gewenste antwoord is
(goal)
Is daar al een gifje van?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van die inzoom hoe Wattimena depressief wegloopt krijg ik echt geen genoeg
Hier, kan je vaker kijkenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
GIF’jes-materiaalquote:Op woensdag 22 december 2021 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fortuna vind ik niet erg mooiquote:
Genieten dit.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier, kan je vaker kijken
[ afbeelding ]
113.gifquote:Op woensdag 22 december 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier, kan je vaker kijken
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij mathematisch onmogelijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Evenals PEC, Sparta, Willem II en Héracles Hèracles.
ja dat is wel zo op zich. Maar goed, ik heb niks met Fortunaquote:Op woensdag 22 december 2021 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Fortuna vind ik niet erg mooi
Ultee is opgezadeld met een ontiegelijke kutselectie
Ik herkende de stem van Joachim Broden dus ga ik er vanuit dat dat Sabaton was..quote:
Dirk heeft op deze manier geen beveiliging nodig johquote:Op woensdag 22 december 2021 21:26 schreef BB-King het volgende:
Beveiliging van Dirk moet zelf beveiligd worden tegen Dirk.
Ik denk dat Dirk tegen Dirk beschermd moet worden.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:26 schreef BB-King het volgende:
Beveiliging van Dirk moet zelf beveiligd worden tegen Dirk.
Grappige is dat Dirk tot de slimmere darters hoort.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
Schitterend. Zo ontzettend tokkie, maar schitterende tv
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis nog iemand die met techno opkomt
Nee Dirk is een lieve jongen. Dirk is de beveiliging.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat Dirk tegen Dirk beschermd moet worden.
Jij behoort ook tot de slimmere Feyenoord fans.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappige is dat Dirk tot de slimmere darters hoort.
Pilletje erin en hoppa
Limburgquote:Op woensdag 22 december 2021 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij behoort ook tot de slankere darters zekerquote:Op woensdag 22 december 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappige is dat Dirk tot de slimmere darters hoort.
Pilletje erin en hoppa
Hier wordt uitgedeeld.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij behoort ook tot de slimmere Feyenoord fans.
Het zegt beide alleen zo verrekte weinig.
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
zo dan sowquote:Op woensdag 22 december 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij behoort ook tot de slimmere Feyenoord fans.
Het zegt beide alleen zo verrekte weinig.
I know some of these wordsquote:Op woensdag 22 december 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
Dirk is die gast die rechtsvoor kaakschaatsend alleen maar staat te fistpumpen op 1 vierkante meter
Niet gek dat jij het woord kaakschaatsend weet.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
Dirk is die gast die rechtsvoor kaakschaatsend alleen maar staat te fistpumpen op 1 vierkante meter
Die Turk zal in de winterstop wel een bult huurspelers aantrekken.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Van die spelers die het gras opvreten?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die Turk zal in de winterstop wel een bult huurspelers aantrekken.
Boksen is geen sport.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:33 schreef Drekkoning het volgende:
Ik stel een kooigevecht voor als tiebreaker.
Die ga je hier ook niet zien.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Keegan Brown heb ik nog niet gezien.
Sloan poa. @Poepz0rquote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef The_Undertone het volgende:
Heeft er nog iemand zin omdat kekke oorbelletje uit Dirk zijn oor te trekken?
Ja net als Epsteinquote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef Kopiko het volgende:
Borsato had ook een tijdje zo'n aftastfase.
Halfje bijpakken voor de break dan.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:35 schreef Kopiko het volgende:
Dirk heeft alles eruit gepompt bij z'n opkomst.
Ik had Neeten.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef Szura het volgende:
Sommigen hebben Dirkie als hoogste gemiddelde
Stukje Goelagquote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Koltsov weet wel wat hem bij verlies te wachten staat bij thuiskomst
Die Rus moet ook nog even stoer doen dan.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:40 schreef fetX het volgende:
Ik teken wel voor een 1-1 en dan een woedende dirk.
Damn, QFT! Ultiem genot! Was te afgeleid van het lachen de eerste set.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
Schitterend. Zo ontzettend tokkie, maar schitterende tv
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Sifan Hassan gekozen tot Sportvrouw van het Jaar
Gekkenhuis in Ethiopië. @:Nober
+ schorsing.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Koos kreeg ooit een boete voor wiet roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |