SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Toch vind ik Murnan wel een leuk soort antiheld ofzoquote:Op woensdag 22 december 2021 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
Joe Murnan is er een in de categorie Adam Hunt.
Stukje open wond.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:15 schreef Stoorzendert het volgende:
Die pijltjesdames verdienen meer aandacht!
Ha ha haquote:
DER RUDY!quote:
Dat vind ik een gevaarlijke opmerking met de studiogast van vandaag.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld
Zijn vrouw ligt te bevallen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r act weer opvallend aanwezig
Stukje maagdelijkheid
Heb jij een ook witte kerstboom tegen de verwarming aan staan?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r act weer opvallend afwezig
Stukje maagdelijkheid
Nee, ik heb wel smaak. Masker van sexfeesten genot als accessoire:')quote:Op woensdag 22 december 2021 20:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij een ook witte kerstboom tegen de verwarming aan staan?
Erg jammerquote:
Als iemand dan nog ff de blaffende kankerhond van de buurvrouw dood kan maken, dan komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg jammer
Gelukkig kun je je even reinigend onderdompelen in dit warme bad
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als iemand dan nog ff de blaffende kankerhond van de buurvrouw dood kan maken, dan komt het helemaal goed.
Denk dat het dwergpoepen inmiddels begonnen is.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:17 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r act weer opvallend afwezig
Stukje maagdelijkheid
Begrijpelijke frustratie.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als iemand dan nog ff de blaffende kankerhond van de buurvrouw dood kan maken, dan komt het helemaal goed.
Niet aardig om je buurman zo uit te schelden.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wohohohhoow Lonaa zegquote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou zeg., die hond kan er niets aan doen. Pak dan die buurvrouw aan die geen hond kan opvoeden.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Al gedaan, niet geholpen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou zeg., die hond kan er niets aan doen. Pak dan die buurvrouw aan die geen hond kan opvoeden.
Dat is ook wel zo. En als je hond dan toch constant blaft, hou hem dan binnen, niet iedereen hoeft mee te 'genieten' van zo'n beestquote:Op woensdag 22 december 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou zeg., die hond kan er niets aan doen. Pak dan die buurvrouw aan die geen hond kan opvoeden.
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze hond heeft ze nog niet zo lang, en als ie dan blaft dan doet ze m naar buiten want dan heeft ze er minder last van.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. En als je hond dan toch constant blaft, hou hem dan binnen, niet iedereen hoeft mee te 'genieten' van zo'n beest
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze hond heeft ze nog niet zo lang, en als ie dan blaft dan doet ze m naar buiten want dan heeft ze er minder last van.
Dierenpolitie bellen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze hond heeft ze nog niet zo lang, en als ie dan blaft dan doet ze m naar buiten want dan heeft ze er minder last van.
Alleen vreselijke mensen doen dat.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:24 schreef Lonaa het volgende:
als ie dan blaft dan doet ze m naar buiten want dan heeft ze er minder last van.
Volgens mij zijn jouw buren mijn overburen. Klinkt uiterst bekend. Beest gaat ook elke fucking keer als er iemand langs komt wandelen weer tekeer.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze doet het niet lang genoeg om dat te doen. Wel lang genoeg om HOOG in mijn irritatiezone te zitten, maar geen uren ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 27-11-2021 t/m 31-01-2022
nr / aantal posts / gebruiker
001 1707 maxi-mus Gerwyn Price
002 1422 Dr_Flash Peter Wright
003 1401 Poepz0r Michael van Gerwen
004 1240 Tagliano James Wade
005 1004 Neef_Wuppie Dimitri Van den Bergh
006 1001 Doevelaer Gary Anderson
007 0959 Zipportal Jose de Sousa
008 0790 fetX Jonny Clayton
009 0726 Szura Michael Smith
010 0676 GurneyIsBestOke Nathan Aspinall
011 0636 SlechteWoordgrappen Rob Cross
012 0613 wimderon Krzysztof Ratajski
013 0598 El-Stinho Joe Cullen
014 0533 Scorpion_17 Dave Chisnall
015 0531 Coco Ryan Searle
016 0505 engine Stephen Bunting
017 0486 Frozen-assassin Dirk van Duijvenbode
018 0462 Kopiko Danny Noppert
019 0453 Pino112 Luke Humphries
020 0439 Immerdebestebob Simon WhitlockHaha, @Neef_Wuppie is Dimitri van den Bergh (want die is ook uitgeschakeld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met pijn en moeite derde
Jup.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw buren mijn overburen. Klinkt uiterst bekend. Beest gaat ook elke fucking keer als er iemand langs komt wandelen weer tekeer.
We hebben een gevallen held zie ik jaquote:Op woensdag 22 december 2021 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haha, @:neef_wuppie is Dimitri van den Bergh (want die is ook uitgeschakeld)
Teepquote:Op woensdag 22 december 2021 20:27 schreef Chippiegang het volgende:
Wat heeft Asp eigenlijk op zijn Arm zitten?
Sporttape.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:27 schreef Chippiegang het volgende:
Tattoos (tattoos zijn voor tokkies)quote:Op woensdag 22 december 2021 20:27 schreef Chippiegang het volgende:
En allebei door een mof.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben een gevallen held zie ik ja
Kinesiotapequote:Op woensdag 22 december 2021 20:27 schreef Chippiegang het volgende:
De mods van F1 zijn allemaal Nederlanders zover ik weetquote:Op woensdag 22 december 2021 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En allebei door een mof.
Geblesseerd denk ik, dit is ter ondersteuning.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:27 schreef Chippiegang het volgende:
Hee hee, niet allemaal hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tattoos (tattoos zijn voor tokkies)
Naja, ééntje kwam uit Oostenrijk dacht ik maar dat is ook niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 22 december 2021 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De mods van F1 zijn allemaal Nederlanders zover ik weet
Sterker nog ...quote:Op woensdag 22 december 2021 20:28 schreef Zorro het volgende:
Aspinall is mijn 3-0 in gevaar aan het brengen.
Oh okee, tot zo ver mijn ontdekkingquote:Op woensdag 22 december 2021 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Dat hoofd van Verstappen heeft ze erop geplakt. Die heeft geen tijd voor die Jumbo troep.
Ter info.
Ga wegquote:Op woensdag 22 december 2021 20:29 schreef Tagliano het volgende:
Stel je voor dat Murnan opeens een ongekende run maakt zoals Jamie Lewis
Bohhhh
Sowquote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fireballquote:Op woensdag 22 december 2021 20:29 schreef Tagliano het volgende:
Bohhhh
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie nou pas dat Max Verstappen ook in die Jumbospot zit
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Dat hoofd van Verstappen heeft ze erop geplakt. Die heeft geen tijd voor die Jumbo troep.
Ter info.
Jamie Lewis, wie mist hem nietquote:Op woensdag 22 december 2021 20:29 schreef Tagliano het volgende:
Bohhhh
Te lang met Jamie Caven gespeeldquote:Op woensdag 22 december 2021 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Rtl7 kunnen jullie ook uitzoeken wat Murnan met zn oog heeft?
en/of een ontstekingquote:Op woensdag 22 december 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien moeten ze bij Marcel ook met tape gaan werken.
Marcel lacht altijd.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:34 schreef Kopiko het volgende:
Marcel LACHEND: "Jij-uhhh-hebt daar OOK ervaringen mee?"
... waarom LACHEND, Marcel?
Gestoken door een weps.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Rtl7 kunnen jullie ook uitzoeken wat Murnan met zn oog heeft?
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:36 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij is @:maxi-mus 15 likes kwijt
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Asp gaat roemloos ten onder
Maatje van me doet dat wanneer hij zich geen houding weet te geven. Zat ie constant z’n lachen in te houden op de begrafenis van een vader van een andere vriend van ons.quote:
@wimderon derhalve niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aspinall is echt een van de weinige darters waar iedere user hier sympathie voor heeft.
We mogen hem niet kwijt.
Lul!quote:Op woensdag 22 december 2021 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aspinall is echt een van de weinige darters waar iedere user hier sympathie voor heeft.
We mogen hem niet kwijt.
Dat komt door zijn opkomstnummer.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We mogen hem niet kwijt.
Heel eeehh... bijzonder.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maatje van me doet dat wanneer hij zich geen houding weet te geven. Zat ie constant z’n lachen in te houden op de begrafenis van een vader van een andere vriend van ons.
Ik zou die vriendschap verbreken. Je hebt nu ONS.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maatje van me doet dat wanneer hij zich geen houding weet te geven. Zat ie constant z’n lachen in te houden op de begrafenis van een vader van een andere vriend van ons.
hahahuhhohohihihighahahguoh peesontstekingquote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Aspinall met z'n arm? (Ik kom van Feyenoord)
Last, geen verdere duiding gehad.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Een peesontsteking en Marcel vindt het grappigquote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Wimz0r.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:wimderon telt niet, die haat alle spelers uit de top 16
Goddelijke walk-on ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat komt door zijn opkomstnummer.
The Killers
beginnende peesontsteking volgens de geleerdenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Stukje fysiotherapie van de koude grondquote:Op woensdag 22 december 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beginnende peesontsteking volgens de geleerden
Ik heb de opkomst wel gekeken hoor.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
En de opkomst missen van Aspinall vanwege een al beslist potje voetbal van Feyenoord kan niet. @:slobeend
quote:
Je weet het nooit bij Feyenoordquote:Op woensdag 22 december 2021 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
En de opkomst missen van Aspinall vanwege een al beslist potje voetbal van Feyenoord kan niet. @:slobeend
Peesontstekingquote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik praat vriend van de show @Slobeend even bij, niks meer niks minder. Ik zeg ook maar wat ik hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 20:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Stukje fysiotherapie van de koude grond
Ik vond de 1e helft maar matig eigenlijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet het nooit bij Feyenoord
(Het was best therapeutisch om weer eens een goed Feyenoord te zien)
Moet zeggen dat ik dat ook wel een vrij rare keuze vondquote:
Eens. Had toen al 0-4 moeten zijn. Kwaliteitaids.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond de 1e helft maar matig eigenlijk.
Hahahahaquote:
Want wijn drinken is absoluut niet te combineren met darts kijken natuurlijkquote:
Er werd wel echt goed druk gezet, aan de bal was het zo zo maar er kwamen genoeg kansen uit.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond de 1e helft maar matig eigenlijk.
"Wijn drinken"quote:
Ja, tegen Heerenveen. Daar was Cambuur afgelopen zondag met 10 man ook nog de baas tegen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er werd wel echt goed druk gezet, aan de bal was het zo zo maar er kwamen genoeg kansen uit.
Een peesontsteking overigensquote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Hahahahaaquote:
Nou enquote:Op woensdag 22 december 2021 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, tegen Heerenveen. Daar was Cambuur afgelopen zondag met 10 man ook nog de baas tegen.
Beter dan bier.quote:
Ja, en er is hier hevig gemodereerd nadat er gisteren naziplaatjes zijn gedeeld.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Waarom zouden we sympathie hebben voor Aspinall?
Wie modereert hier nou? Totaal niet nodig in dit warme bad.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en er is hier hevig gemodereerd nadat er gisteren naziplaatjes zijn gedeeld.
Tribunalen hebben gevolgd.
Het was een oprechte vraag. Ik heb er ook niks tegen hoor, daar niet van.quote:
Omdat Murnan het alternatief isquote:Op woensdag 22 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Opkomst, doet normaal, leuke vent in interviews, brengt leuke reuring met publiek.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Wel als je de boel onder komt kotsen met nazimeuk.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie modereert hier nou? Totaal niet nodig in dit warme bad.
Precies. Het negatieve sentiment kwam ook steeds meer terug, zeker na die kutwedstrijd van zondag en dan nog een periode zonder publiek. Dit was even hard nodig. Ook met dank aan een wel erg zwak Heerenveen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een fijne afsluiter zo natuurlijk.
Waarom opeensquote:Op woensdag 22 december 2021 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en er is hier hevig gemodereerd nadat er gisteren naziplaatjes zijn gedeeld.
Tribunalen hebben gevolgd.
Ah, het is een speler met een 'prettige' beleving. Nooit hatelijk naar zijn tegenstanders, nooit in de overdrive, maar wil er gewoon wat van maken op het podium en met het publiek. En een fijn ritme in zijn spel.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was een oprechte vraag. Ik heb er ook niks tegen hoor, daar niet van.
Ik vond mijn grapje wel onschuldig, maar verder heb je gelijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel als je de boel onder komt kotsen met nazimeuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |