Dat komt door zijn opkomstnummer.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aspinall is echt een van de weinige darters waar iedere user hier sympathie voor heeft.
We mogen hem niet kwijt.
Heel eeehh... bijzonder.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maatje van me doet dat wanneer hij zich geen houding weet te geven. Zat ie constant z’n lachen in te houden op de begrafenis van een vader van een andere vriend van ons.
Ik zou die vriendschap verbreken. Je hebt nu ONS.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maatje van me doet dat wanneer hij zich geen houding weet te geven. Zat ie constant z’n lachen in te houden op de begrafenis van een vader van een andere vriend van ons.
hahahuhhohohihihighahahguoh peesontstekingquote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Aspinall met z'n arm? (Ik kom van Feyenoord)
Last, geen verdere duiding gehad.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Een peesontsteking en Marcel vindt het grappigquote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Wimz0r.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:wimderon telt niet, die haat alle spelers uit de top 16
Goddelijke walk-on ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat komt door zijn opkomstnummer.
The Killers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |