SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Correction: A previous version of this post mistakenly said the upgrade from PS4 to PS5 is free. Players must pay for the upgrade. Square Enix hasn’t specified pricing.
Update is wel gratis als je FFVIIR geclaimed hebt afgelopen maart.quote:
Yes, de store is weer crack;quote:Op woensdag 22 december 2021 13:27 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Update is wel gratis als je FFVIIR geclaimed hebt afgelopen maart.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
9:00PST is 18:00 nedwrlandse tijd
quote:I had to go a very odd route to locate it.
Go to search, look for final fantasy Vii
Select the first version listed
Then go to the three dots and select View Product
Go to the three dots on the new screen
Select Final Fantasy VII REMAKE Upgrade for PS4 Version Owners
Then there is a drop-down which has Game listed twice
Select the second option
Option to download should show.
Buitendam typte in het vorige topic Hotmail ipv Hitmanquote:
Haha ja! Had zijn post gelezen inderdaad.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Buitendam typte in het vorige topic Hotmail ipv Hitman
Toen móest ik de lapo hebben
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:59 schreef Kingside het volgende:
Is Civilization VI de moeite waard voor 8,99? Speelt dat een beetje lekker op de PS5?
Heb op ps4 gespeeld.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:59 schreef Kingside het volgende:
Is Civilization VI de moeite waard voor 8,99? Speelt dat een beetje lekker op de PS5?
100% behaald zelfs.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
@:Kaneelstokje heeft hem volgens mij gespeeld.
Maar niet op PS5
quote:Op woensdag 22 december 2021 12:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik bedoelde gewoon Hotmail verdorie.
Heeft jumbo nou stiekem een post gewijzigd. (En ja ook in deze post zit een autocorrectie)quote:
Heerlijke game! Ik wil die nog steeds platinum halen maar de laatste trophy tot lv. 100 komen is echt een verschrikkelijke grindquote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef SpaceOddity het volgende:
Tony Hawk in de sale gehaald, straks weer lekker skateboarden op mn playstation.
En dan vanavond die nieuwe Matrix film kijken.
Party like its...
Dat zou ik nooit doen...quote:Op woensdag 22 december 2021 14:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Heeft jumbo nou stiekem een post gewijzigd. (En ja ook in deze post zit een autocorrectie)
Kutconsole zonder games ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:15 schreef Buitendam het volgende:
Walgelijk topic, vreselijke users.
Elden Ring is nabij makker.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kutconsole zonder games ook.
Wat voor een winkel?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Liep net langs een bijzonder winkeltje. Levensmiddelen bij de vleet, maar ook een selectie heel interessante sleutelhangers. Mijn determinatie en discipline bleken niet groot genoeg, dus nu heb ik de Blades of Chaos en Mjolnir aan m'n bos hangen.
[ afbeelding ]
Grote boosquote:Op woensdag 22 december 2021 17:15 schreef Buitendam het volgende:
Het was een Chinees winkeltje in Den Haag. Vraag me niet waar, want ik kom niet uit noch vaak in Den Haag. Dat eerste doet me ook vermoeden dat dit een soort profit scheme vanuit AliExpress is, maar dat geheel terzijde. Foto's in de spoiler, Mjolnir volgt later. De Blades kwamen per 1, dus voor enige accuraatheid heb ik er natuurlijk twee gekocht.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor een winkel?
Enne, foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Koffieplanter op 22-12-2021 17:39:57 ( ) ]Put these foolish ambitions to rest.
Ik ben hem aan het downloaden. Had de ps4 versie geclaimed toen maar niet gedownload.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:27 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Update is wel gratis als je FFVIIR geclaimed hebt afgelopen maart.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
9:00PST is 18:00 nedwrlandse tijd
En al helemaal de modsquote:Op woensdag 22 december 2021 17:15 schreef Buitendam het volgende:
Zeker wel een topper om mee te beginnen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik ben hem aan het downloaden. Had de ps4 versie geclaimed toen maar niet gedownload.
Heb nog nooit een Final Fantasy gespeeld
Hier is het vanavond al feestquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog één dagje en het is Kerst! Ik hoop dat de Kerstman jullie leuke games komt brengen (weet even niet welke dat zou moeten zijn voor PlayStation, maar ik gun het jullie wel). Geniet ervan boyz & girlz.
Er zijn genoeg PS4 en PS5-games uit de backlogquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog één dagje en het is Kerst! Ik hoop dat de Kerstman jullie leuke games komt brengen (weet even niet welke dat zou moeten zijn voor PlayStation, maar ik gun het jullie wel). Geniet ervan boyz & girlz.
weet niet of je werkgever het daar wel mee eens isquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fijne dagen, vrienden.
In het nieuwe jaar is mijn goede voornemen om meer tijd te maken voor jullie. En minder tijd te besteden aan werk.
De kerstman komt me in ieder geval LEGO brengen heb ik vernomen van een gevangen elfje.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
@dud0r kennende is dat elfje uit elkaar getrokken en ligt ze nu voldaan in de kelder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
Je hebt dat elfje toch niet gemarteld? 😱
Twee van mijn favoriete ex-PS4-exclusivesquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:47 schreef Enchanter het volgende:
Horizon + uitbreiding uitgespeeld , bazenspel
Nu met Days gone beginnen
Ik vond Days Gone veel leuker dan Horizonquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:47 schreef Enchanter het volgende:
Horizon + uitbreiding uitgespeeld , bazenspel
Nu met Days gone beginnen
Ik niet,quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vond Days Gone veel leuker dan Horizon
veel plezier
Ik vond je zusje maar kut spelen. Hoor je mij toch ook niet over klagen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vond Horizon maar kut spelen
als je het samen maar gezellig hebt gehad jimboquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vond je zusje maar kut spelen. Hoor je mij toch ook niet over klagen?
En dat is de ware kerstgedachtequote:Op zaterdag 25 december 2021 12:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je het samen maar gezellig hebt gehad jimbo
Eigenlijk best schandalig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
Beste optie, naast Telegramgroepen, is denk ik regelmatig op woensdagochtend voor 7.30u Bol in de gaten te houden.
Die hebben dan regelmatig even voorraad.
Echter niet elke woensdagochtend.
Ik ken een paar mensen die zo aan hun PS5 gekomen zijn.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
Beste optie, naast Telegramgroepen, is denk ik regelmatig op woensdagochtend voor 7.30u Bol in de gaten te houden.
Voor 07:30 pfoe laat maar zitten dan. Ben ik gelijk kapot op werk de rest van de dag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
wel als je om 0400 gaat slapenquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
Zo extreem vroeg is 7.30u nou ook weer niet
Ik ben al een jaartje verder. Al check ik bijna niet meer. Maar er zijn alleen maar van die kut bundels te koop ipv 500 euro de ps5.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Jiang153 het volgende:
Zo dat PS5 krijgen gaat ook niet zo makkelijk...
Dacht ff vandaag eentje scoren bij de Mediamarkt heb ik het in de winkelwagen gezet, maar kan ik het niet afrekenen.
gewoon laten verlopen en game pass ultimate nemen, heb je veel meer aanquote:
Niet op een PlayStationquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon laten verlopen en game pass ultimate nemen, heb je veel meer aan
11 maart 2022quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Valhalla eindelijk uitgespeeld.
Nu kijk ik the Witcher en wil ik daar weer eens opnieuw aan beginnen. Ooit gedaan maar nooit uitgespeeld. Wanneer komt die ps5 update?
True truequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel als je om 0400 gaat slapen
Alles is relatief.
Volgens mij is de exacte datum nog niet bekend.quote:
Nice, ik ben net een paar dagen terug begonnen met Valhalla.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Valhalla eindelijk uitgespeeld.
Nu kijk ik the Witcher en wil ik daar weer eens opnieuw aan beginnen. Ooit gedaan maar nooit uitgespeeld. Wanneer komt die ps5 update?
Idd, die werd een paar weken terug uitgesteld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij is de exacte datum nog niet bekend.
Ik kan er zo gauw niks over vinden.
In ieder geval Q2 2022
Mijn stukadoor is de broer van de kantinejuf bij CDPR. Die weet het echt wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij is de exacte datum nog niet bekend.
Ik kan er zo gauw niks over vinden.
In ieder geval Q2 2022
Niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Had dan met Black Friday een kaartje gekocht...
Dat is altijd verstandig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
Misschien doe ik het helemaal niet. Wil meer sparen komend jaar.
Sparen voor een xsx dus?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
Misschien doe ik het helemaal niet. Wil meer sparen komend jaar.
Ja het is vet.quote:Op maandag 27 december 2021 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Gister die Matrix demo gecheckt. Tering zeg, UE5 gaat echt mega worden.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn stukadoor is de broer van de kantinejuf bij CDPR. Die weet het echt wel.
Ik ben meestal aan het werk woensdagochtend half 8.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:25 schreef StateOfMind het volgende:
Het is niet elke woensdagochtend, maar wel zeer regelmatig.
In de gaten blijven houden dus
Mja, ik sta daar wat anders in. 30 of 60fps kan me niet zoveel schelen, ik heb liever mooiere plaatjes dan een iets soepelere ervaring.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:18 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja het is vet.
Maar ben er nu aan gewend dat op consoles 60fps de standaard is.
No way jose dat we weer allemaal braaf aan de 30 fps gaan.
ik vind het wel iets meer dan iets soepelere ervaring. 30 fps voelt echt als een powerpoint presentatiequote:Op woensdag 29 december 2021 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, ik sta daar wat anders in. 30 of 60fps kan me niet zoveel schelen, ik heb liever mooiere plaatjes dan een iets soepelere ervaring.
Maar dat is dus erg persoonlijk. Ik schakel wel eens tussen 30fps en 60fps bij games die dat ondersteunen, en dan denk ik dus 'oke, ik zie dus geen verschil, voel geen verschil'.quote:Op woensdag 29 december 2021 12:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik vind het wel iets meer dan iets soepelere ervaring. 30 fps voelt echt als een powerpoint presentatieKomt misschien ook omdat ik het meeste op pc speel. Als je dan terug moet naar een 30 fps op console dan valt het zo erg op.
Voor mij: 60 fps > betere graphics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |