Heerlijke game! Ik wil die nog steeds platinum halen maar de laatste trophy tot lv. 100 komen is echt een verschrikkelijke grindquote:Op woensdag 22 december 2021 14:30 schreef SpaceOddity het volgende:
Tony Hawk in de sale gehaald, straks weer lekker skateboarden op mn playstation.
En dan vanavond die nieuwe Matrix film kijken.
Party like its...
Dat zou ik nooit doen...quote:Op woensdag 22 december 2021 14:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Heeft jumbo nou stiekem een post gewijzigd. (En ja ook in deze post zit een autocorrectie)
Kutconsole zonder games ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:15 schreef Buitendam het volgende:
Walgelijk topic, vreselijke users.
Elden Ring is nabij makker.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kutconsole zonder games ook.
Wat voor een winkel?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Liep net langs een bijzonder winkeltje. Levensmiddelen bij de vleet, maar ook een selectie heel interessante sleutelhangers. Mijn determinatie en discipline bleken niet groot genoeg, dus nu heb ik de Blades of Chaos en Mjolnir aan m'n bos hangen.
[ afbeelding ]
Grote boosquote:Op woensdag 22 december 2021 17:15 schreef Buitendam het volgende:
Het was een Chinees winkeltje in Den Haag. Vraag me niet waar, want ik kom niet uit noch vaak in Den Haag. Dat eerste doet me ook vermoeden dat dit een soort profit scheme vanuit AliExpress is, maar dat geheel terzijde. Foto's in de spoiler, Mjolnir volgt later. De Blades kwamen per 1, dus voor enige accuraatheid heb ik er natuurlijk twee gekocht.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat voor een winkel?
Enne, foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Koffieplanter op 22-12-2021 17:39:57 ( ) ]Put these foolish ambitions to rest.
Ik ben hem aan het downloaden. Had de ps4 versie geclaimed toen maar niet gedownload.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:27 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Update is wel gratis als je FFVIIR geclaimed hebt afgelopen maart.
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
9:00PST is 18:00 nedwrlandse tijd
En al helemaal de modsquote:Op woensdag 22 december 2021 17:15 schreef Buitendam het volgende:
Zeker wel een topper om mee te beginnen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik ben hem aan het downloaden. Had de ps4 versie geclaimed toen maar niet gedownload.
Heb nog nooit een Final Fantasy gespeeld
Hier is het vanavond al feestquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog één dagje en het is Kerst! Ik hoop dat de Kerstman jullie leuke games komt brengen (weet even niet welke dat zou moeten zijn voor PlayStation, maar ik gun het jullie wel). Geniet ervan boyz & girlz.
Er zijn genoeg PS4 en PS5-games uit de backlogquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog één dagje en het is Kerst! Ik hoop dat de Kerstman jullie leuke games komt brengen (weet even niet welke dat zou moeten zijn voor PlayStation, maar ik gun het jullie wel). Geniet ervan boyz & girlz.
weet niet of je werkgever het daar wel mee eens isquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fijne dagen, vrienden.
In het nieuwe jaar is mijn goede voornemen om meer tijd te maken voor jullie. En minder tijd te besteden aan werk.
De kerstman komt me in ieder geval LEGO brengen heb ik vernomen van een gevangen elfje.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
@dud0r kennende is dat elfje uit elkaar getrokken en ligt ze nu voldaan in de kelder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
Je hebt dat elfje toch niet gemarteld? 😱
Twee van mijn favoriete ex-PS4-exclusivesquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:47 schreef Enchanter het volgende:
Horizon + uitbreiding uitgespeeld , bazenspel
Nu met Days gone beginnen
Ik vond Days Gone veel leuker dan Horizonquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:47 schreef Enchanter het volgende:
Horizon + uitbreiding uitgespeeld , bazenspel
Nu met Days gone beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |