Oh jammerquote:Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zag er niks van, maar ineens wat herrie en er viel een camera om
We zien je graag weer terug. @T3hTommay heeft al excuses gemaakt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:21 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik wist al wel dat jullie mij graag zwart maken, maar nu ben ik er echt klaar mee. Mij zien jullie hier niet meer terug.
Was Teun al geboren toen Niels nog speeldequote:Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Teun heeft onder meer Niels de Ruiter als zijn held. Ok.
Diep respect als je met zulke gok gaat winnen want dan mag Glen rustig 20 puntjes hoger gaan gooienquote:Op woensdag 22 december 2021 13:38 schreef MC-M het volgende:
Ik heb Durrant in de pick'em.
Dat hij iedereen mag gaan verrassen.
En jezelf dan Rockstar noemenquote:Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Joe Cullen doet al 12 jaar mee? Jezus wat een onzichtbaar figuur
Zag hem in een filmpje van de PDC wel een toernooitje winnen waarbij de spelers bij 170 beginnen.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Diep respect als je met zulke gok gaat winnen want dan mag Glen rustig 20 puntjes hoger gaan gooien
Kap met deze Dimitri actquote:Op woensdag 22 december 2021 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst wordt Dimitri door een vervelende mof uitgeschakeld en nu de uiterst sympathieke @:neef_wuppie ook.
Hier ben ik goed ziek van.
Net als het haar op zijn achterhoofdquote:Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Vorig jaar was hij wel goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Oei, ver verleden.quote:
Meer voor de ouderenzorg.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind deze vrouw niet echt een type voor de dartswereld trouwens.
Mensen helpen bij het Leger des Heils.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Bontskootsquote:Op woensdag 22 december 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
"Ja, da's een darter he?"quote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voor iemand die al 25 jaar mee loopt in de dartswereld weet ze toch erg weinig van de spelers zelf
Erasure. De meest gaye band aan deze kant van de dampkringquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ken dit nummer niet, los van Borland's vorige opkomst, maar het publiek lijkt het wel soort van oké te vinden
En hij heeft hele zware pijlen.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:46 schreef franklop het volgende:
Searle loopt erbij alsof hij net een dartpijl in zijn achterste heeft gehad
Je moet natuurlijk wel je bijnaam waarmaken.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hij heeft hele zware pijlen.
Hij lijkt op een dwerg uit The Hobbitquote:Op woensdag 22 december 2021 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een gruwelijk walgelijk gebit heeft Borland gatverdamme
Bijna net zo erg als Raymond Smith gisterquote:Op woensdag 22 december 2021 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij lijkt eerder op een hobbit.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij lijkt op een dwerg uit The Hobbit
Dit hadden ze al wel eerder mogen besluitenquote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Buijs gaat (na dit seizoen) weg. @:tagliano
Ze zijn beiden gruwelijk lelijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het meer een achtergrondvis uit Spongebobquote:Op woensdag 22 december 2021 13:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij lijkt op een dwerg uit The Hobbit
Announce Kees.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Verrekquote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het meer een achtergrondvis uit Spongebob
OOK TEGEN BROOKS HE, WE MOETEN NIET VERGETEN DAT DIE OOK FANTASTISCH STOND TE SPELEN!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef BB-King het volgende:
Hoe heeft Borland ooit een 9 darter gegooid?
Hopelijk ook uit de Eredivisie.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
Was het dan toch fake newsquote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef BB-King het volgende:
180-177-144quote:Op woensdag 22 december 2021 13:49 schreef BB-King het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Erg mooi. @:Szura Polderhont gaat ook weg.
Als ik Kees was zou ik er niet instappen met Fludderus daar en die Wouter Gudde, die constant de harde onderhandelaars willen spelen en ziekelijk krenterig zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik Groningen was zou ik eerst een bult spelers announcen.
Fledderus die zijn beste speler Matusiwa niet vervangt, simpelweg fantastisch.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ik Groningen was zou ik eerst een bult spelers announcen.
Durrant zowaar kanshebber om niet het laagste gemiddelde van de middag te gooienquote:Op woensdag 22 december 2021 13:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
William Borland 69.13 0/6 0%
Dit is een verbeteringquote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bingofans, kleine update. Heb de overlopende kleuren veranderd en om het iets overzichtelijker te maken een legenda geplaatst zodat je in een oogopslag ziet dat groen wel geweest is en rood niet. Geen kruis want ondanks dat het overzichtelijker is staat het ook minder leuk (je kan immers moeilijker de teksten teruglezen).
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |