Ik hoop het echt, maar vrees het ergste.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:38 schreef MC-M het volgende:
Ik heb Durrant in de pick'em.
Dat hij iedereen mag gaan verrassen.
Ik hoop dat Durrant & O'Connor een verboden gifje sturen, dan zijn we er zo van afquote:Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef Nober het volgende:
Vreselijk dat de sympathieke Searle tegen de sympathieke Borland moet terwijl arrogante klootzakken als Durrant en O'Connor prima gemist kunnen worden.
Oh jammerquote:Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zag er niks van, maar ineens wat herrie en er viel een camera om
We zien je graag weer terug. @T3hTommay heeft al excuses gemaakt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 17:21 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik wist al wel dat jullie mij graag zwart maken, maar nu ben ik er echt klaar mee. Mij zien jullie hier niet meer terug.
Was Teun al geboren toen Niels nog speeldequote:Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Teun heeft onder meer Niels de Ruiter als zijn held. Ok.
Diep respect als je met zulke gok gaat winnen want dan mag Glen rustig 20 puntjes hoger gaan gooienquote:Op woensdag 22 december 2021 13:38 schreef MC-M het volgende:
Ik heb Durrant in de pick'em.
Dat hij iedereen mag gaan verrassen.
En jezelf dan Rockstar noemenquote:Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Joe Cullen doet al 12 jaar mee? Jezus wat een onzichtbaar figuur
Zag hem in een filmpje van de PDC wel een toernooitje winnen waarbij de spelers bij 170 beginnen.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Diep respect als je met zulke gok gaat winnen want dan mag Glen rustig 20 puntjes hoger gaan gooien
Kap met deze Dimitri actquote:Op woensdag 22 december 2021 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst wordt Dimitri door een vervelende mof uitgeschakeld en nu de uiterst sympathieke @:neef_wuppie ook.
Hier ben ik goed ziek van.
Net als het haar op zijn achterhoofdquote:Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Vorig jaar was hij wel goed.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Oei, ver verleden.quote:
Meer voor de ouderenzorg.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind deze vrouw niet echt een type voor de dartswereld trouwens.
Mensen helpen bij het Leger des Heils.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Bontskootsquote:Op woensdag 22 december 2021 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
"Ja, da's een darter he?"quote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Voor iemand die al 25 jaar mee loopt in de dartswereld weet ze toch erg weinig van de spelers zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |