ook ja. Walgelijke speler vind ik dat. Bijna net zo walgelijk als Sergio Ramos.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:10 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dit ozou een rode kaart voor Alba moeten zijn
Die heb ik gehoord meen ikquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:04 schreef Chippiegang het volgende:
Voor de bingo, is dan goeie marker / nog een goeie marker niet allang geweest?
Ik ook ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik gehoord meen ik
Vast dezelfde idioot van de bingo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Welke mongool heeft dit bedacht als laatste partij eigenlijk?
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso is het schema op zijn minst opmerkelijk te noemen, met als beste voorbeeld die eerste 2 partijen van gisterenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat nergens over.quote:
Meestal is de derde pot toch het hoogtepunt (niet dat dat vooraf een heel leuk affiesje was)quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Hardop gelachen net, goeie post Maxi
De logica achter de kutste partij aan het eind van de avond snap ik niet, uit hun oogpunt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal is de derde pot toch het hoogtepunt (niet dat dat vooraf een heel leuk affiesje was)
Alleen in R1 is dat anders
Duurde nog lang heaquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het mededeling dat je wist wie ging komen.
Nee daar heb ik verder ook geen flauw idee van, staat me alleen bij dat het wel vaak zo isquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De logica achter de kutste partij aan het eind van de avond snap ik niet, uit hun oogpunt.
Als het erg laat wordt druipen de meeste mensen af naar de metro en bij een zaadpot komt dat wel goed uit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De logica achter de kutste partij aan het eind van de avond snap ik niet, uit hun oogpunt.
Volgens Stijn is dit voor de Australische fans een wat gunstiger tijdstip.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Siswet, had jij daar geen goeie gifs van?quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
Jezelf filmen zegt Niels. Stukje siswet.
quote:
Whitlock - Kleermaker is wel leukquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee daar heb ik verder ook geen flauw idee van, staat me alleen bij dat het wel vaak zo is
Andere potjes waren op zich aardig (oké in de eerste 2 gevallen alleen maar van 1 speler)quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik had net zo goed de tv NIET aan kunnen zetten.
Scholten zou Siswet een godstalent noemen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
Jezelf filmen zegt Niels. Stukje siswet.
Voor de middag zou ik voor Humph-Rowby gaan denk ikquote:
Ik heb schijt aan die eilandbewoners.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:14 schreef spleeh het volgende:
[..]
Volgens Stijn is dit voor de Australische fans een wat gunstiger tijdstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |