ook ja. Walgelijke speler vind ik dat. Bijna net zo walgelijk als Sergio Ramos.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:10 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dit ozou een rode kaart voor Alba moeten zijn
Die heb ik gehoord meen ikquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:04 schreef Chippiegang het volgende:
Voor de bingo, is dan goeie marker / nog een goeie marker niet allang geweest?
Ik ook ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik gehoord meen ik
Vast dezelfde idioot van de bingo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Welke mongool heeft dit bedacht als laatste partij eigenlijk?
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Sowieso is het schema op zijn minst opmerkelijk te noemen, met als beste voorbeeld die eerste 2 partijen van gisterenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Gaat nergens over.quote:
Meestal is de derde pot toch het hoogtepunt (niet dat dat vooraf een heel leuk affiesje was)quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Waar?quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Hardop gelachen net, goeie post Maxi
De logica achter de kutste partij aan het eind van de avond snap ik niet, uit hun oogpunt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal is de derde pot toch het hoogtepunt (niet dat dat vooraf een heel leuk affiesje was)
Alleen in R1 is dat anders
Duurde nog lang heaquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het mededeling dat je wist wie ging komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |