SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Flapflap.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, jij bent een pterodactylus met halve vleugels
Een latex broek.quote:
verkeerd gesorteerd?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Dat autootje is serieus in Strijp.
Toch stiekem een dekentje?quote:
Met een apart compartiment voor de 30cm.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even talkpoeder zoeken. Anders pas ik er nooit in.
Zit een gat in die broek op die hoogte.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een apart compartiment voor de 30cm .
Go Putin!quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil gewoon soviet v2maken.. en de EU de schuld geven
Volgens mij wil-ie met de VS onderhandelen over Europa en Europa weer opdelen in oost en west. Hij heeft gezegd dat de NAVO weg moet uit alle voormalige Sovjetstaten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil gewoon soviet v2maken.. en de EU de schuld geven
Russisch zijn past wel bij mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij wil-ie met de VS onderhandelen over Europa en Europa weer opdelen in oost en west. Hij heeft gezegd dat de NAVO weg moet uit alle voormalige Sovjetstaten.
Alvast even oefenen dan:quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Russisch zijn past wel bij mij.
Beter dan die US woke bullshit
Smoothquote:
moet ie glijmiddel zoeken, want anders past het er nooit inquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft US straks mijn peper en zoutmolen.
Niet de temperatuurquote:
Hoe komt datquote:
Hoe dan? Iedereen moet thuiswerkenquote:
Wel goed krabben hoorquote:
Nou blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 22 december 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe dan? Iedereen moet thuiswerken
wereld van verschil tussen moeten en daadwerkelijk doen...quote:Op woensdag 22 december 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik krab zelfs de lampen schoonquote:Op woensdag 22 december 2021 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goed krabben hoor
Heb al meerdere iglo's op wielen gezien
Ik had een soort handwarmer verwacht die je dan tegen je kruis kunt leggenquote:Op woensdag 22 december 2021 07:52 schreef Karzai het volgende:
om het zaakje warm te houden
https://www.hema.nl/heren(...)wart-1000000993.html
Blij dat ik binnen zit.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 22 december 2021 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wereld van verschil tussen moeten en daadwerkelijk doen...
tis niet alsof er gecontroleerd wordy en boetes uitgedeeld
Wel koude vingers nu.quote:
Dacht voor nieuwe vingersquote:Op woensdag 22 december 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel koude vingers nu.
En even naar de winkel om te passen gaat niet.Edit: voor betere handschoenen dus
ik blijf lekker binnen tot het nodig is vanmiddagquote:
Maar het is rozequote:Op woensdag 22 december 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik blijf lekker binnen tot het nodig is vanmiddag
ik ga NU kijkenquote:
Heb je je schoenen al?quote:Op woensdag 22 december 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb toffels aan, voel me net zo'n zinneloze daarmee
je hebt gelijk.quote:
dan stuur je ze een appjequote:Op woensdag 22 december 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
k schrok vandaag wakker omdat ik mij bedacht dat ik geen afzender bij de chocolaatjes voor de buren heb gezet
Wat voor toffels?quote:Op woensdag 22 december 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb toffels aan, voel me net zo'n zinneloze daarmee
Stille aanbidderquote:Op woensdag 22 december 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
k schrok vandaag wakker omdat ik mij bedacht dat ik geen afzender bij de chocolaatjes voor de buren heb gezet
Budbeequote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Budbee
We hebben een bezorging van Sneaker District gepland op 2021-12-22 tussen 17–20
Budbee
Je geplande bezorging op 2021-12-21 is geannuleerd
Krabkrabkrabkrab
ach ja gebeurt soms wel eens hequote:Op woensdag 22 december 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe ik zaterdag. Wel beetje dom
ik kan mijn werk voor 95% niet vanuit huis uitvoerenquote:Op woensdag 22 december 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat geldt lang niet voor iedereen op de weg.quote:Op woensdag 22 december 2021 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan mijn werk voor 95% niet vanuit huis uitvoeren
echt niet? het ziet er best koud uitquote:
lijkt maar zoquote:Op woensdag 22 december 2021 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt niet? het ziet er best koud uit
jij zit nog in bed onder je 28 dekens met je 3 lagen pyjama aanquote:
mooi, zo meteen dan maar gaan fietsenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij zit nog in bed onder je 28 dekens met je 3 lagen pyjama aan
Moet je poetsen vandaag?quote:Op woensdag 22 december 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
had vandaag wel echt moeite om onder de deken vandaan te komen ja
iedereen aan de zuip en jij maar poetsenquote:Op woensdag 22 december 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
misschien morgen eerder want dan hebben we om 1500 ook de borrel dat is niet handig gepland
quote:Op woensdag 22 december 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
iedereen aan de zuip en jij maar poetsen
Amaramadingdongquote:
Scheelt weer poetsen achteraf?quote:Op woensdag 22 december 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
iedereen aan de zuip en jij maar poetsen
+1quote:Op woensdag 22 december 2021 09:04 schreef bitterbal het volgende:
had vandaag wel echt moeite om onder de deken vandaan te komen ja
dat is waarquote:Op woensdag 22 december 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt weer poetsen achteraf?
hey een @4EverBlackEyed plantquote:
Sloveniëquote:Op woensdag 22 december 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
De vraag van de dag:
wat is je favoriete vakantieland?
i don't get itquote:
ik word apart genoemd omdat ik de allerliefste benquote:
Ik ben niet naar zoveel landen op vakantie geweest.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
De vraag van de dag:
Ik had eigenlijk Kirgistan willen zeggen. maar dan werd ik niet geloofdquote:
Engeland.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
De vraag van de dag:
Ik ook niet. Al heb ik in oktober 2 landen bezocht waar ik nooit eerder ben geweest..quote:Op woensdag 22 december 2021 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben niet naar zoveel landen op vakantie geweest.
Maar Engeland, lake district is altijd fijn om heen te gaan.
Italie vond ik ook altijd chill.
Bahama'squote:Op woensdag 22 december 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
De vraag van de dag:
quote:Op woensdag 22 december 2021 09:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van @:Bitterbal weten we denk ik wel dat ze op die vraag van @:Haags Thailand zou antwoorden..
Door bahama's te lezen heb ik nu Kokomo in m'n hoofd.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Door het zien van Bahama's heb ik nu Who Let the dogs out in mijn kop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dan liever dan wat ik heb...quote:Op woensdag 22 december 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door bahama's te lezen heb ik nu Kokomo in m'n hoofd.
Zwitserlandquote:Op woensdag 22 december 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
De vraag van de dag:
Ik haat m'n jukeboxhoofd.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door bahama's te lezen heb ik nu Kokomo in m'n hoofd.
Dit zong ik in Canada door de straten samen met een andere vrouw.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Door het zien van Bahama's heb ik nu Who Let the dogs out in mijn kop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ijsbeentjesquote:
nou ja gister avond geloof ik ook niet gezien?quote:Op woensdag 22 december 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is die missing in action?
Die is gewoon aan het relaxen nu dat ie z'n baan opgezegd heeft denk ikquote:Op woensdag 22 december 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja gister avond geloof ik ook niet gezien?
trek dan wat anders dan een panty aanquote:
Alle stress die loskomt en continu in coma.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is gewoon aan het relaxen nu dat ie z'n baan opgezegd heeft denk ik
the smurfing mayorquote:Op woensdag 22 december 2021 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is gewoon aan het relaxen nu dat ie z'n baan opgezegd heeft denk ik
Goed punt wel dit.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
trek dan wat anders dan een panty aan
Ik draag altijd goede punten aanquote:
HIJ LEEFT NOGquote:
Ja, ik ben nu wel dingen aan het loslatenquote:Op woensdag 22 december 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alle stress die loskomt en continu in coma.
komt datquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal was zich alweer druk aan het maken.
Als het langer duurt dan gaan we de Foqueville belboom toch afbellenquote:Op woensdag 22 december 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als vroeger en dan een ochtendwiebeldansje doen als het eerste lesuur uitvalt.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het langer duurt dan gaan we de Foqueville belboom toch afbellen
Beetje laat wel hoorquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hedde gij SARSquote:
Quarantaine ditdat!quote:
ben jij besmetquote:
jezus dat is wel heel lang.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:53 schreef Crack_ het volgende:
11 uur lang echt heerlijk geslapenWas kapottt
Maar nu ben je weer gemaakt.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:53 schreef Crack_ het volgende:
11 uur lang echt heerlijk geslapenWas kapottt
gelukkig maarquote:
Absoluutquote:Op woensdag 22 december 2021 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moeten elkaar een beetje in de gaten houden toch
👀
Neequote:Op woensdag 22 december 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft Godelieve je ziek gesnaveld?
quote:Op woensdag 22 december 2021 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je haar zit vandaag wel wat warrig
👀🙄
Zo'n wireless charger kopen.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Oplaadkabel van de telefoon doet het ineens niet meerWat een genaai is dat toch altijd.
Denk dat m'n telefoon daar te oud voor is.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n wireless charger kopen.
Vanaf 2016 zou dat in theorie moeten werken.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat m'n telefoon daar te oud voor is.
quote:Op woensdag 22 december 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf 2016 zou dat in theorie moeten werken.
https://www.amazon.nl/zkm(...)a-956051331099&psc=1
Ik krijg vandaag eindelijk mijn nieuwe oplaadkabel binnen.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Oplaadkabel van de telefoon doet het ineens niet meerWat een genaai is dat toch altijd.
Onder twintig besmettingen. Jeetje.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Steekproef GGD: bijna helft besmettingen Amsterdam is met omikronvariant
Uit een steekproef van de GGD onder twintig besmettingen in Amsterdam van afgelopen maandag blijkt dat het in bijna de helft van de gevallen om de omikronvariant gaat. In totaal gaat het om 48 procent, zegt een woordvoerder van de GGD. "Het geeft een duidelijk beeld van de stijging van het aantal omikrongevallen."
Amsterdam is koploper met het aantal besmettingen met deze variant van het coronavirus. De woordvoerder benadrukt dat het om een steekproef gaat en dat niet alle besmettingen van maandag zijn meegenomen.
Op dit moment is landelijk tussen de 10 en 15 procent van de coronabesmettingen veroorzaakt door de omikronvariant, zei RIVM-baas Jaap van Dissel gisteren. Hij gaat ervan uit dat de variant binnen enkele weken dominant is.
fascinerend wel hoe snel dat gaat
Jammer dat Covid-19 niet knalrood is en 38 miljoen keer groter, zag je overal van die rode skippyballen rond stuiteren.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Steekproef GGD: bijna helft besmettingen Amsterdam is met omikronvariant
Uit een steekproef van de GGD onder twintig besmettingen in Amsterdam van afgelopen maandag blijkt dat het in bijna de helft van de gevallen om de omikronvariant gaat. In totaal gaat het om 48 procent, zegt een woordvoerder van de GGD. "Het geeft een duidelijk beeld van de stijging van het aantal omikrongevallen."
Amsterdam is koploper met het aantal besmettingen met deze variant van het coronavirus. De woordvoerder benadrukt dat het om een steekproef gaat en dat niet alle besmettingen van maandag zijn meegenomen.
Op dit moment is landelijk tussen de 10 en 15 procent van de coronabesmettingen veroorzaakt door de omikronvariant, zei RIVM-baas Jaap van Dissel gisteren. Hij gaat ervan uit dat de variant binnen enkele weken dominant is.
fascinerend wel hoe snel dat gaat
Ik gewoon op Ali maar koop nooit zomaar één. Vorige is door mezelf kapot gegaan.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oplaadkabels koop ik allemaal van Anker. Beetje duurder maar die gaan niet zomaar stuk.
ben ik wel blij mee eigenlijkquote:Op woensdag 22 december 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat Covid-19 niet knalrood is en 38 miljoen keer groter, zag je overal van die rode skippyballen rond stuiteren.
Zeldaquote:Op woensdag 22 december 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf 2016 zou dat in theorie moeten werken.
https://www.amazon.nl/zkm(...)a-956051331099&psc=1
moet je vuilniszakken bestellen?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Parkeervergunning verlengd; vuilniszakken voor volgend jaar besteld; verzekeringen nagekeken. Alleen nog de zorgverzekering maar daar heb ik vandaag geen zin in.
Maar dan doen ze het een jaar of twee, drie, en ineens: 'ontgrendel je telefoon om dit accessoire te gebruiken' en dan laadt ie dus niet meer op.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oplaadkabels koop ik allemaal van Anker. Beetje duurder maar die gaan niet zomaar stuk.
Is het de kabel of het oplaadgat? Had dat laatst ook en heb toen met een beetje perslucht dat gat uitgeblazen en toen deed die het gewoon weer normaal.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Huehuequote:Op woensdag 22 december 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het de kabel of het oplaadgat? Had dat laatst ook en heb toen met een beetje perslucht dat gat uitgeblazen en toen deed die het gewoon weer normaal.
applequote:Op woensdag 22 december 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan doen ze het een jaar of twee, drie, en ineens: 'ontgrendel je telefoon om dit accessoire te gebruiken' en dan laadt ie dus niet meer op.
Gelukkig had mijn kabel een lampje waardoor ik goed kon zien dat hij geen connectie maakte.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het de kabel of het oplaadgat? Had dat laatst ook en heb toen met een beetje perslucht dat gat uitgeblazen en toen deed die het gewoon weer normaal.
Goed systeem wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan doen ze het een jaar of twee, drie, en ineens: 'ontgrendel je telefoon om dit accessoire te gebruiken' en dan laadt ie dus niet meer op.
ook mijn usb laadblokjes zijn van anker en heb ook een powerbank van henquote:Op woensdag 22 december 2021 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
als die ook dikker begint te worden gaat je batterij binnenkort ontploffenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, die hele telefoon is van de leg. Hij hing aan de oplader en had dus niet opgeladen, ik haal hem eraf, scheldend, want hij stond nog op 10%. Nu wil ik dus even in dat gat blazen huehue en een ander kabeltje pakken en nu staat ie op 18%, terwijl hij dus niet aan de kabel hangt.
Zoals bij m'n PSPquote:Op woensdag 22 december 2021 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
als die ook dikker begint te worden gaat je batterij binnenkort ontploffen
quote:
Kun je hem niet op je wasmachine leggen? Misschien is alles dan weer in evenwicht en ruikt je was weer lekker.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Wacht, die hele telefoon is van de leg. Hij hing aan de oplader en had dus niet opgeladen, ik haal hem eraf, scheldend, want hij stond nog op 10%. Nu wil ik dus even in dat gat blazen huehue en een ander kabeltje pakken en nu staat ie op 18%, terwijl hij dus niet aan de kabel hangt.
quote:Op woensdag 22 december 2021 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je hem niet op je wasmachine leggen? Misschien is alles dan weer in evenwicht en ruikt je was weer lekker.
Goedkoper dan in de winkel kopen.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je vuilniszakken bestellen?
Hoeveel bespaar je daar mee op jaarbasis?:Pquote:Op woensdag 22 december 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goedkoper dan in de winkel kopen.
Er zal wel pis in dat oplaadgat zitten.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je hem niet op je wasmachine leggen? Misschien is alles dan weer in evenwicht en ruikt je was weer lekker.
Nou, nu de was droog is ruikt die niet meer naar pis. Niet naar citrus zoals beloofd door het wasmiddel, maar gewoon neutraal.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Over een klein jaartje komen er opladers met voice commands van beroemheden of die je zelf kunt inspreken, dat gaat een flinke hype worden tegen kerst 2023, tevens te gebruiken als wekker en voice controlled nachtlampje.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Andere kabels doen het nog wel. RIP kabel van twee meter.
beter dan naar pis.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, nu de was droog is ruikt die niet meer naar pis. Niet naar citrus zoals beloofd door het wasmiddel, maar gewoon neutraal.
Dat klinkt kut.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een klein jaartje komen er opladers met voice commands van beroemheden of die je zelf kunt inspreken, dat gaat een flinke hype worden tegen kerst 2023, tevens te gebruiken als wekker en voice controlled nachtlampje.
Update uitbreiding winkelcentrum! 🛍quote:
gaat nog wel even durenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie mezelf voorlopig niet shoppen nee.
Wakker worden met de stem van je moeder, Marijke Helwegen, je geliefde die ver weg is of die van Darth Vader, ik wil het.quote:
Toch wel wat. Best veel spul dat online goedkoper is.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoeveel bespaar je daar mee op jaarbasis?:P
waar koop je dat dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch wel wat. Best veel spul dat online goedkoper is.
Broodje Ajam Pedisquote:Op woensdag 22 december 2021 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Update uitbreiding winkelcentrum! 🛍
Afgelopen maanden hebben we ontzettend hard gewerkt aan de uitbreiding van het winkelcentrum. Het nieuwe deel van Winkelcentrum Zuidplein krijgt nu écht vorm. Deze week wordt het eerste deel van de gevel geplaatst en binnenkort bereiken we het hoogste punt.
Zie jij shoppen in dit nieuwe deel van winkelcentrum Zuidplein al voor je? 🛒 Volgend jaar gaat dit gebeuren! Er komen nieuwe winkels en twee supermarkten in de uitbreiding die nu wordt gerealiseerd. Dit gaat om een verplaatsing van de Albert Heijn en er komt nog een tweede supermarkt, de Amazing Oriental.
We hebben nog geen exacte invulling gevonden voor alle kiosks. Wat zou jij graag in het winkelcentrum zien? Laat het ons weten in de comments!
misschien een met zon maaltijden corner?
quote:Op woensdag 22 december 2021 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar het het goedkoopste is natuurlijk. Amazon; Plein; Drogisterij.net; soms bol.com.
Die nieuwe sushitent in het dorp hier ziet er best netjes uit, en een heel stuk groter dan ik had verwachtquote:Op woensdag 22 december 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was pas bij die boot geweest. man man man wat een drukte en alles te krap op elkaar
quote:Op woensdag 22 december 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Wie het kleine niet eert...quote:Op woensdag 22 december 2021 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je gaat toch niet overal vuilniszakken vergelijken?
sushiquote:Op woensdag 22 december 2021 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die nieuwe sushitent in het dorp hier ziet er best netjes uit, en een heel stuk groter dan ik had verwacht
Ben je al onderweg?quote:
Google doet dat gewoon voor je hoor.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je gaat toch niet overal vuilniszakken vergelijken?
Vroeg. Moet nog brood kopenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op woensdag 22 december 2021 11:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn peper en zoutmolen zijn er ook. Heb de schoenen weer teruggegeven die gisteravond bezorgd werden.
Had dat gisteren gedaan danquote:
ach meid tochquote:
het is koud buiten. Let op.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want ga zo rest van de week boodschappen ook halen.
Waren gewoon de schoenen van US.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het ging gisteren nog over een latex broek
quote:Op woensdag 22 december 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn je oren aan het groeien.
Twee secondenquote:Op woensdag 22 december 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Halloooooo zonnestraaltjes van meNet terug van de parodontoloog
Mooi excursiepuntje om de "Kerstvakantie" mee af te trappen niewaar
![]()
Vandaag op deze uiterst zonnige dag krijgen we twee seconden daglengte E R B I J![]()
@:Haags
![]()
Kerstmis werd in Massachusetts in 1659 onwettig verklaard.
Ja voelt heel onnatuurlijk maar bij mij werkt het.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die ken ik nog niet maar geprobeerd
Je moet tussen het eten door ook nog een beetje ademen en het laten zakken en niet alles in 1 keer naar binnen schuiven ...quote:
geen tijd voorquote:Op woensdag 22 december 2021 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet tussen het eten door ook nog een beetje ademen en het laten zakken en niet alles in 1 keer naar binnen schuiven ...
Hoe zag Shima Haihai eruit?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren gewoon de schoenen van US.
jezusquote:Op woensdag 22 december 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Telefoon zegt -3, gelukkig staat verwarming thuis al aan.
Ohja je moet al bijna je schoenen aan gaan trekken natuurlijk, straks ben je nog te laatquote:
hij zegt hier nil graden maar voelt als min 4quote:Op woensdag 22 december 2021 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja doe er weinig aan verder. Zit hier met panty.
uhm zit nog in pyjamaquote:Op woensdag 22 december 2021 11:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja je moet al bijna je schoenen aan gaan trekken natuurlijk, straks ben je nog te laat
Gewoon bikini aantrekken en dan de hele dag zemelzeikwauwelen dat je het koud hebtquote:Op woensdag 22 december 2021 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja doe er weinig aan verder. Zit hier met panty.
Oei, dat wordt opschieten danquote:
Goed bezig Gianni. Hoelang gefietst?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
rondje gefietst.
nu wachten tot er weer gevoel in mijn tenen komt.
Vertel ons alles.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gisteren het clitorisboek gekregen als adventcadeautje
Het was dag 21, tijd voor cadeau nummer 21. De hint was 'Ontspan en luister naar je joni' oid en toen maakte ik het cadeautje open en dacht ik 'Oehhhh jaaaaa'. Vervolgens appte ik die vriend 'Oehhhh jaaaaa'quote:
Slim, wat voor kerstkransjes?quote:Op woensdag 22 december 2021 12:11 schreef Goitske het volgende:
Kerstkransjes zijn klaar![]()
Beetje in etappes alles klaar maken voor kerst zodat ik niet straks van alles nog moet en geen energie heb
"luister naar je joni"quote:Op woensdag 22 december 2021 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was dag 21, tijd voor cadeau nummer 21. De hint was 'Ontspan en luister naar je joni' oid en toen maakte ik het cadeautje open en dacht ik 'Oehhhh jaaaaa'. Vervolgens appte ik die vriend 'Oehhhh jaaaaa'
https://www.bol.com/nl/nl/f/clitorisboek/9200000091266313/
Mocht je het ook willen
Ze zien er goed uit!quote:Op woensdag 22 december 2021 12:11 schreef Goitske het volgende:
Beetje in etappes alles klaar maken voor kerst zodat ik niet straks van alles nog moet en geen energie heb
Was grappig geweest als je dat boek niet kon vinden.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"luister naar je joni"![]()
* besteld
foto's!quote:Op woensdag 22 december 2021 12:11 schreef Goitske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |