SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Flapflap.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, jij bent een pterodactylus met halve vleugels
Een latex broek.quote:
verkeerd gesorteerd?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Dat autootje is serieus in Strijp.
Toch stiekem een dekentje?quote:
Met een apart compartiment voor de 30cm.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even talkpoeder zoeken. Anders pas ik er nooit in.
Zit een gat in die broek op die hoogte.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een apart compartiment voor de 30cm .
Go Putin!quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil gewoon soviet v2maken.. en de EU de schuld geven
Volgens mij wil-ie met de VS onderhandelen over Europa en Europa weer opdelen in oost en west. Hij heeft gezegd dat de NAVO weg moet uit alle voormalige Sovjetstaten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil gewoon soviet v2maken.. en de EU de schuld geven
Russisch zijn past wel bij mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij wil-ie met de VS onderhandelen over Europa en Europa weer opdelen in oost en west. Hij heeft gezegd dat de NAVO weg moet uit alle voormalige Sovjetstaten.
Alvast even oefenen dan:quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Russisch zijn past wel bij mij.
Beter dan die US woke bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |