SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Flapflap.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, jij bent een pterodactylus met halve vleugels
Een latex broek.quote:
verkeerd gesorteerd?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Dat autootje is serieus in Strijp.
Toch stiekem een dekentje?quote:
Met een apart compartiment voor de 30cm.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even talkpoeder zoeken. Anders pas ik er nooit in.
Zit een gat in die broek op die hoogte.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een apart compartiment voor de 30cm .
Go Putin!quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil gewoon soviet v2maken.. en de EU de schuld geven
Volgens mij wil-ie met de VS onderhandelen over Europa en Europa weer opdelen in oost en west. Hij heeft gezegd dat de NAVO weg moet uit alle voormalige Sovjetstaten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil gewoon soviet v2maken.. en de EU de schuld geven
Russisch zijn past wel bij mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij wil-ie met de VS onderhandelen over Europa en Europa weer opdelen in oost en west. Hij heeft gezegd dat de NAVO weg moet uit alle voormalige Sovjetstaten.
Alvast even oefenen dan:quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Russisch zijn past wel bij mij.
Beter dan die US woke bullshit
Smoothquote:
moet ie glijmiddel zoeken, want anders past het er nooit inquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft US straks mijn peper en zoutmolen.
Niet de temperatuurquote:
Hoe komt datquote:
Hoe dan? Iedereen moet thuiswerkenquote:
Wel goed krabben hoorquote:
Nou blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 22 december 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe dan? Iedereen moet thuiswerken
wereld van verschil tussen moeten en daadwerkelijk doen...quote:Op woensdag 22 december 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik krab zelfs de lampen schoonquote:Op woensdag 22 december 2021 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goed krabben hoor
Heb al meerdere iglo's op wielen gezien
Ik had een soort handwarmer verwacht die je dan tegen je kruis kunt leggenquote:Op woensdag 22 december 2021 07:52 schreef Karzai het volgende:
om het zaakje warm te houden
https://www.hema.nl/heren(...)wart-1000000993.html
Blij dat ik binnen zit.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 22 december 2021 07:52 schreef mschol het volgende:
[..]
wereld van verschil tussen moeten en daadwerkelijk doen...
tis niet alsof er gecontroleerd wordy en boetes uitgedeeld
Wel koude vingers nu.quote:
Dacht voor nieuwe vingersquote:Op woensdag 22 december 2021 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel koude vingers nu.
En even naar de winkel om te passen gaat niet.Edit: voor betere handschoenen dus
ik blijf lekker binnen tot het nodig is vanmiddagquote:
Maar het is rozequote:Op woensdag 22 december 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik blijf lekker binnen tot het nodig is vanmiddag
ik ga NU kijkenquote:
Heb je je schoenen al?quote:Op woensdag 22 december 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb toffels aan, voel me net zo'n zinneloze daarmee
je hebt gelijk.quote:
dan stuur je ze een appjequote:Op woensdag 22 december 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
k schrok vandaag wakker omdat ik mij bedacht dat ik geen afzender bij de chocolaatjes voor de buren heb gezet
Wat voor toffels?quote:Op woensdag 22 december 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb toffels aan, voel me net zo'n zinneloze daarmee
Stille aanbidderquote:Op woensdag 22 december 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
k schrok vandaag wakker omdat ik mij bedacht dat ik geen afzender bij de chocolaatjes voor de buren heb gezet
Budbeequote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Budbee
We hebben een bezorging van Sneaker District gepland op 2021-12-22 tussen 17–20
Budbee
Je geplande bezorging op 2021-12-21 is geannuleerd
Krabkrabkrabkrab
ach ja gebeurt soms wel eens hequote:Op woensdag 22 december 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe ik zaterdag. Wel beetje dom
ik kan mijn werk voor 95% niet vanuit huis uitvoerenquote:Op woensdag 22 december 2021 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat geldt lang niet voor iedereen op de weg.quote:Op woensdag 22 december 2021 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan mijn werk voor 95% niet vanuit huis uitvoeren
echt niet? het ziet er best koud uitquote:
lijkt maar zoquote:Op woensdag 22 december 2021 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt niet? het ziet er best koud uit
jij zit nog in bed onder je 28 dekens met je 3 lagen pyjama aanquote:
mooi, zo meteen dan maar gaan fietsenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij zit nog in bed onder je 28 dekens met je 3 lagen pyjama aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |