Limburger he, ons dialect lijkt ontzettend veel op Duits. Niet dat ik daar trots op ben.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:04 schreef Perox het volgende:
Aardig interview - Max spreekt een lekker bekkie Duits zeg.![]()
Ik vind het ook echt volslagen belachelijk worden. Zelfs voor mij begint het allemaal te veel te worden, het speciale van een raceweekend is er inmiddels wel af.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)er-monteurs/6957583/
Het leven van het personeel in de Formule 1 is er de afgelopen jaren niet gemakkelijker op geworden. Een monteur vertelt openhartig hoe onder meer de uitdijende kalender en de loodzware triple-headers hem en zijn collega's tot het uiterste drijven.
Je kunt het probleem ook op een andere manier oplossen dan met minder raceweekenden. Bijvoorbeeld door meer gestandaardiseerde onderdelen, minder afstellingsmogelijkheden, eenvoudigere bolides.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt volslagen belachelijk worden. Zelfs voor mij begint het allemaal te veel te worden, het speciale van een raceweekend is er inmiddels wel af.
Dat is geprobeerd en is gefaald.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt het probleem ook op een andere manier oplossen dan met minder raceweekenden. Bijvoorbeeld door meer gestandaardiseerde onderdelen, minder afstellingsmogelijkheden, eenvoudigere bolides.
Maar ja, wanneer ga je een balans over waarin het geen Formule 1 meer is.
Dan ga je toch lekker bij de lokale automonteur werkenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)er-monteurs/6957583/
Het leven van het personeel in de Formule 1 is er de afgelopen jaren niet gemakkelijker op geworden. Een monteur vertelt openhartig hoe onder meer de uitdijende kalender en de loodzware triple-headers hem en zijn collega's tot het uiterste drijven.
Dat lost het toch niet op manquote:Op donderdag 23 december 2021 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt het probleem ook op een andere manier oplossen dan met minder raceweekenden. Bijvoorbeeld door meer gestandaardiseerde onderdelen, minder afstellingsmogelijkheden, eenvoudigere bolides.
Maar ja, wanneer ga je een balans over waarin het geen Formule 1 meer is.
Je verlicht het werk van de monteurs er mee. Je kunt ook meer ontwikkelstops invoeren.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat lost het toch niet op man
Probleem: te groot seizoen, jouw oplossing: we veranderen de regels
Uhhhh
Liberty Media moet ook etenquote:Op donderdag 23 december 2021 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat lost het toch niet op man
Probleem: te groot seizoen, jouw oplossing: we veranderen de regels
Uhhhh
Moet wel zeggen dat ik het hier eigenlijk toch een klein beetje mee eens benquote:Op donderdag 23 december 2021 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt volslagen belachelijk worden. Zelfs voor mij begint het allemaal te veel te worden, het speciale van een raceweekend is er inmiddels wel af.
Triple headers snap ik ook wel dat dat ruk is voor iedereen die er bij betrokken is. Ik zie liever wat meer double headers.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik het hier eigenlijk toch een klein beetje mee eens ben
Met een triple header en twee weken later een dubbel header die laatste weken had ik niet echt het idee dat een GP nog heel bijzonder aanvoelde
Maar het is nu eenmaal de strategie
dat denk ik ook maar dan zit je weer met je budgetquote:Op donderdag 23 december 2021 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liberty Media moet ook eten
Oplossing zou zijn rouleren van medewerkers
Mexico -> Brazilië -> Qatar was echt achterlijk. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat iemand dat een goed idee vond.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Triple headers snap ik ook wel dat dat ruk is voor iedereen die er bij betrokken is. Ik zie liever wat meer double headers.
Geoormerkte budgetten dus. Budgetcap iets verruimen en meer geld voor monteurs en minder voor doorontwikkeling gedurende het seizoen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik ook maar dan zit je weer met je budget
Dat sloeg nergens op. Maar double headers als tracks bij elkaar in de buurt liggen mag van mij het hele jaar door. Spa en Zandvoort, heerlijk na elkaar.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mexico -> Brazilië -> Qatar was echt achterlijk. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat iemand dat een goed idee vond.
een pitcrew ga je niet wisselen lijkt me dus ik weet niet in hoeverre dat echt gaat helpen, wel eens dat het wat teveel van het goeie is qua races en kan goed begrijpen dat die gasten er kapot aan gaanquote:Op donderdag 23 december 2021 11:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geoormerkte budgetten dus. Budgetcap iets verruimen en meer geld voor monteurs en minder voor doorontwikkeling gedurende het seizoen.
Een pitcrew is vrij inwisselbaar lijkt mij?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
een pitcrew ga je niet wisselen lijkt me dus ik weet niet in hoeverre dat echt gaat helpen, wel eens dat het wat teveel van het goeie is qua races en kan goed begrijpen dat die gasten er kapot aan gaan
uiteraard maar die gasten zijn zo ingewerkt, dat ga je niet wijzigen voor een team dat langzamer isquote:Op donderdag 23 december 2021 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een pitcrew is vrij inwisselbaar lijkt mij?
Ik weet niet of die mannen die die turbo pitstops uitvoeren ook nog andere taken hebben, lijkt me nu wel. Kun je er dus prima voor kiezen om taken te verdelen zodat die mannen alleen op de racedag een hoofdrol hebben. Natuurlijk moeten ze dan ook trainen en zo, maar takenverlichting moet wel kunnen.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
een pitcrew ga je niet wisselen lijkt me dus ik weet niet in hoeverre dat echt gaat helpen, wel eens dat het wat teveel van het goeie is qua races en kan goed begrijpen dat die gasten er kapot aan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |