No Tagforce, No, No, No, you are so not right.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:22 schreef TagForce het volgende:
[..]
Check anders even de beelden en probeer te liplezen... Je hoort het eerst over de radio, en vervolgens zie je Toto in de pitbox die zin zeggen. Je ziet hem duidelijk zijn tong tegen zijn verhemelte drukken... Dat doe je niet als je een 'i'-geluid maakt, maar wel als je een korte 'l' zegt.
Maik-l.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:22 schreef TagForce het volgende:
[..]
Check anders even de beelden en probeer te liplezen... Je hoort het eerst over de radio, en vervolgens zie je Toto in de pitbox die zin zeggen. Je ziet hem duidelijk zijn tong tegen zijn verhemelte drukken... Dat doe je niet als je een 'i'-geluid maakt, maar wel als je een korte 'l' zegt.
Maik-l.
ik verstond ook Mikey maar doet het wat af aan het kussentje? Niet dat ik zelf zoiets zou kopen maar grappig vind hem welquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:11 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hij zei Mikey en niet Michael.
Ik begrijp niet dat veel mensen dat niet hebben verstaan.
Je bent echt kwarteltjesdoof als je niet hoort dat hij Mikey zegt inderdaad.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Hij zegt heel duidelijk "Mikey".
Wat sowieso geen manier van aanspreken vd wedstrijdleider is, erg onprofessioneel. Nog afgezien vd rest van zijn boodschap die m.i. ook erg onprofessioneel is.
lolquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:28 schreef Dauthi het volgende:
[..]
No Tagforce, No, No, No, you are so not right.
Inderdaad... En daarom zegt hij ook Maikl, op z'n duits, wat klinkt als Mikey als je het niet goed hoort.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat sowieso geen manier van aanspreken vd wedstrijdleider is, erg onprofessioneel. Nog afgezien vd rest van zijn boodschap die m.i. ook erg onprofessioneel is.
Sorry, maar dat zegt hij echt niet. Het verschil tussen die 2 woorden is echt heel duidelijk te horen. Maikl lijkt voor geen meter op Mikey.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
lol
[..]
Inderdaad... En daarom zegt hij ook Maikl, op z'n duits, wat klinkt als Mikey als je het niet goed hoort.
Wat let je?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:56 schreef babylon het volgende:
De discussie gaat nu over Mikey of Micheal. Volgens mij kan dit forum wel weer even in de box box box tot februari 2022
Een redbull medewerker is het met jou eens, zie rechts op de fotoquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
lol
[..]
Inderdaad... En daarom zegt hij ook Maikl, op z'n duits, wat klinkt als Mikey als je het niet goed hoort.
Ja daarom zegt hij dus niet Mikeyquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet in de communicatie met Masi inderdaad (dat deed RB een stuk netter dan Mercedes), maar ook Marko heeft genoeg dingen in de pers geroepen over Mercedes dit jaar die te ver gingenquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook vanuit RBR?
Not even close...
Hij heeft een contract, dat is het enige dat tot nu toe officieel is toch? Hij en Wolff lieten wat hints vallen dat volgend jaar nog geen zekerheidje is, maar geloof niet dat hij daar echt over twijfeltquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)pen-f1-2022/6977726/
Bernie Ecclestone ziet Max Verstappen op dit moment als de beste coureur ter wereld. Wel vreest hij dat de Nederlander in 2022 niet meer de strijd kan aangaan met zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton.
Ham had toch al aangekondigd om gewoon door te gaan volgend jaar?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)pen-f1-2022/6977726/
Bernie Ecclestone ziet Max Verstappen op dit moment als de beste coureur ter wereld. Wel vreest hij dat de Nederlander in 2022 niet meer de strijd kan aangaan met zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton.
Ham had toch al aangekondigd om gewoon door te gaan volgend jaar?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft een contract, dat is het enige dat tot nu toe officieel is toch? Hij en Wolff lieten wat hints vallen dat volgend jaar nog geen zekerheidje is, maar geloof niet dat hij daar echt over twijfelt
Same here. Wolff probeert de boel te dramatiseren. Het is een groot onrecht wat Mercedes aangedaan is en Mercedes stelt daarnaast dat ze juridisch een protest zeker zouden winnen, maar in het belang van de sport het protest laten vallen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft een contract, dat is het enige dat tot nu toe officieel is toch? Hij en Wolff lieten wat hints vallen dat volgend jaar nog geen zekerheidje is, maar geloof niet dat hij daar echt over twijfelt
Mja, hoe groot is de spotlight als hij volgend jaar wordt verslagen door Russel bijvoorbeeld en dan afscheid neemt? (wat ik niet verwacht, maar het kan wel)quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Zoals ik al eerder zei: hij zal de sport nooit verlaten zonder de grootst mogelijke spotlight op zich gericht te krijgen die een vertrekkende coureur ooit heeft gehad. En 100% dat Liberty hun posterjongen daarmee gaat uitmelken...
-nou nou nou-quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Zoals ik al eerder zei: hij zal de sport nooit verlaten zonder de grootst mogelijke spotlight op zich gericht te krijgen die een vertrekkende coureur ooit heeft gehad. En 100% dat Liberty hun posterjongen daarmee gaat uitmelken...
Mwa ik denk toch wel Verstappen voor een enorme toename in kijkers heeft gezorgd en niet alleen in Nederland, dus of hij nu alleen de posterboy is vraag ik me af, dat hij denkt dat hij het is geloof ik wel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:45 schreef Sinister-D- het volgende:
"George, engine mode 9, cooling problem..." "George, pit, puncture, box box..." "George, sorry to inform you that we need a new ICE.."quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, hoe groot is de spotlight als hij volgend jaar wordt verslagen door Russel bijvoorbeeld en dan afscheid neemt? (wat ik niet verwacht, maar het kan wel)
Doldraaiende wielmoeren, ook een leuke.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"George, engine mode 9, cooling problem..." "George, pit, puncture, box box..." "George, sorry to inform you that we need a new ICE.."
En anders hebben ze altijd Long Covid nog.
Ik hoop dat hij volgend jaar nummer 8 pakt. En misschien wel ook nummer 9 het jaar daarna.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:55 schreef DKUp het volgende:
Natuurlijk gaat Lewis niet weg.
Lewis gaat met een heel mediacircus weg.
Als hij tegenover George tegenvalt, dan is het zijn laatste seizoen.
Qua statistieken is hij dat toch sowieso al?quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij volgend jaar nummer 8 pakt. En misschien wel ook nummer 9 het jaar daarna.
Dan moet hij het jaar wel consistent presteren en minder fouten maken, maar is hij wel de succesvolste aller tijden.
Liberty lacht zich kapot met Verstappen. Hun woke golden boy vs. de agressieve bad guy.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa ik denk toch wel Verstappen voor een enorme toename in kijkers heeft gezorgd en niet alleen in Nederland, dus of hij nu alleen de posterboy is vraag ik me af, dat hij denkt dat hij het is geloof ik wel.
"Maar ik ben wel fan van Verstappen hoor."quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij volgend jaar nummer 8 pakt. En misschien wel ook nummer 9 het jaar daarna.
Dan moet hij het jaar wel consistent presteren en minder fouten maken, maar is hij wel de succesvolste aller tijden.
Klopt. Maar nummer 8 is wel belangrijk omdat je tegenwoordig meer races hebt zodat je ook meer overwinningen kan pakken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua statistieken is hij dat toch sowieso al?
Klopt. Ook, jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"Maar ik ben wel fan van Verstappen hoor."
Ik hoop het niet, niet eens om hem of zo, het is tijd voor anderen ook qua constructeur, dat hele goat gebeuren interesseert me ook niet zoveel, voor de fanboys is hij al de beste, net zo zinloos om daar tegenin te gaan als tegen wappies.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik geloof weinig van het verhaal dat Hamilton zou stoppen, ik kan mij wel voorstellen dat de deceptie van Abu Dhabi hem aan het twijfelen bracht of hij nog door wil gaan maar ik denk dat hij te eerzuchtig is en dat hij Schumacher's 7 titels wil verbeteren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij op papier de beste is kan niemand het hem meer ontzeggen. Hij verdient het meer dan Michael.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, niet eens om hem of zo, het is tijd voor anderen ook qua constructeur, dat hele goat gebeuren interesseert me ook niet zoveel, voor de fanboys is hij al de beste, net zo zinloos om daar tegenin te gaan als tegen wappies.
Mag je vinden, natuurlijk. ik vind bijvoorbeeld het hele goat of beste verhaal ronduit gelul wat leuk is voor autisten op redditquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij op papier de beste is kan niemand het hem meer ontzeggen. Hij verdient het meer dan Michael.
Dus als ik Verstappen fan ben mag ik niet meer Hamilton fan zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je wordt met de dag zieliger. Knap wel, dat je je eigen bodem steeds weer wat dieper graaft.
Op papier, dat geldt alleen voor Ajax, verder niet met je eens dat hij het meer verdient maar wat ik al een post eerder zei een zinloze discussie.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij op papier de beste is kan niemand het hem meer ontzeggen. Hij verdient het meer dan Michael.
Het is ook totaal onvergelijkbaar, want de sport in de tijd van Schumacher was totaal anders dan nu. Toen ging het om racen, in Hamiltons heerschappij om snelle rondjes rijden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mag je vinden, natuurlijk. ik vind bijvoorbeeld het hele goat of beste verhaal ronduit gelul wat leuk is voor autisten op reddit
En hoe woke je kan zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook totaal onvergelijkbaar, want de sport in de tijd van Schumacher was totaal anders dan nu. Toen ging het om racen, in Hamiltons heerschappij om snelle rondjes rijden.
Ook niet helemaal waar, Schumacher heeft met Ferrari ook seizoenen gehad waarbij niemand bij ze in de buurt kon komen net zoals Hamilton die bij Mercedes heeft gehad. Of dat iemand "de beste rijder ooit" maakt vind ik nogal een vreemde vraag of vaststelling eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is ook totaal onvergelijkbaar, want de sport in de tijd van Schumacher was totaal anders dan nu. Toen ging het om racen, in Hamiltons heerschappij om snelle rondjes rijden.
Dus ham heeft niet optimaal gepresteerd afgelopen seizoen, ondanks de auto.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lul niet. Met woke win je geen titels, met de snelste auto en optimaal presteren wel.
Nee, dat heeft hij niet maar dat had hij niet per se zelf in de hand, Verstappen presteerde ook optimaal en had soms de snellere auto. Ik vond Hamilton met name in het begin van het seizoen een air hebben van vergane glorie, Monaco was ronduit pijnlijk voor hem en het team te noemen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus ham heeft niet optimaal gepresteerd afgelopen seizoen, ondanks de auto.
Dat hij kwetsbaar is, was al goed te zien tijdens het Rosberg kampioensjaar.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet maar dat had hij niet per se zelf in de hand, Verstappen presteerde ook optimaal en had soms de snellere auto. Ik vond Hamilton met name in het begin van het seizoen een air hebben van vergane glorie, Monaco was ronduit pijnlijk voor hem en het team te noemen.
Mexico werd hij compleet weggereden, pas toen hij de rocket engine kreeg in Brazilie zag je de oude Hamilton weer terug wat voor mij een teken is dat Hamilton gewoon kwetsbaar is als hij niet veel sneller is dan andere rijders en auto's
Dat verschil was echt kleiner. En sowieso waren dat bij Schumacher 3 seizoenen en geen 7. De gedachte dat HAM minimaal zijn eerste 3 seizoenen bij Merc kampioen werd met een motor die ze vrijwillig hebben teruggeschroefd doet afbreuk aan elk verhaal over de grootheid van HAM.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar, Schumacher heeft met Ferrari ook seizoenen gehad waarbij niemand bij ze in de buurt kon komen net zoals Hamilton die bij Mercedes heeft gehad. Of dat iemand "de beste rijder ooit" maakt vind ik nogal een vreemde vraag of vaststelling eigenlijk.
Winnaars winnen maar soms hebben de meest getalenteerde rijders simpelweg pech omdat ze niet in de juiste auto zitten.
Precies ditquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat verschil was echt kleiner. En sowieso waren dat bij Schumacher 3 seizoenen en geen 7. De gedachte dat HAM minimaal zijn eerste 3 seizoenen bij Merc kampioen werd met een motor die ze vrijwillig hebben teruggeschroefd doet afbreuk aan elk verhaal over de grootheid van HAM.
Ik ben overigens ook totaal geen Schumacher fan hoor en zijn record zal me worst wezen. Pedante en arrogante kerel en een eikel op en naast de baan. En waarschijnlijk ook nog minimaal 1 kampioenschap met een illegale wagen (als het er niet meer zijn geweest).
Er zijn veel grotere coureurs dan HAM en Schumi, met veel minder titels.
Als hij in 2016 en dit jaar meer zijn best had gedaan had hij er al 9. Dus die 9 kan er nog zeker wel komen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op papier, dat geldt alleen voor Ajax, verder niet met je eens dat hij het meer verdient maar wat ik al een post eerder zei een zinloze discussie.
Hij is 2 keer in de snelste auto verslagen, noem dat maar een goat.
Dus afgelopen seizoen begon hij met 90% focus? Of 80%?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij in 2016 en dit jaar meer zijn best had gedaan had hij er al 9. Dus die 9 kan er nog zeker wel komen.
2022 begint hij denk ik met 100% focus.
Chevy denkt dat de absolute dominantie de laatste paar races te danken is aan Hamilton die plots op 100% ging rijden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus afgelopen seizoen begon hij met 90% focus? Of 80%?
Meer zijn best? Beter bedoel je en verder zijn die titels van 17-20 gewoon verdiend hoor maar ik denk dat er van de huidige F1 coureurs wel enkelen bij zitten die met die auto de titels ook hadden gepakt, Verstappen en Alonso zeker, Vettel, Ricciardo, Leclerc en Sainz waarschijnlijk ook wel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij in 2016 en dit jaar meer zijn best had gedaan had hij er al 9. Dus die 9 kan er nog zeker wel komen.
2022 begint hij denk ik met 100% focus.
Ook 100. Maar hij heeft het hele seizoen gedacht dat het wel goedkwam en hij verloor af en toe focus heb ik het idee. Tot aan ronde 53 dacht hij terecht dat hij het kampioenschap had gewonnen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus afgelopen seizoen begon hij met 90% focus? Of 80%?
It ain't over until the fat bitch sings.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook 100. Maar hij heeft het hele seizoen gedacht dat het wel goedkwam en hij verloor af en toe focus heb ik het idee. Tot aan ronde 53 dacht hij terecht dat hij het kampioenschap had gewonnen.
terecht?quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook 100. Maar hij heeft het hele seizoen gedacht dat het wel goedkwam en hij verloor af en toe focus heb ik het idee. Tot aan ronde 53 dacht hij terecht dat hij het kampioenschap had gewonnen.
Lijkt me eerder dat het met een nieuwe motor en een illegale achtervleugel te maken hadquote:Op vrijdag 24 december 2021 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chevy denkt dat de absolute dominantie de laatste paar races te danken is aan Hamilton die plots op 100% ging rijden.
Nee, Hamilton liet Max gewoon winnen daarvoor.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat het met een nieuwe motor en een illegale achtervleugel te maken had
Ja, deed Mercedes bewust om het kampioenschap spannend te maken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Hamilton liet Max gewoon winnen daarvoor.
Klopt er zullen zeker meer coureurs wat titels hebben gepakt in de Mercedessen van 17-20. Zeker in 19 en 20, want toen kreeg Hamilton geen echte tegenstand te verduren natuurlijk. In 17 en 18 had je nog Vettel die wat strijd bood.quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meer zijn best? Beter bedoel je en verder zijn die titels van 17-20 gewoon verdiend hoor maar ik denk dat er van de huidige F1 coureurs wel enkelen bij zitten die met die auto de titels ook hadden gepakt, Verstappen en Alonso zeker, Vettel, Ricciardo, Leclerc en Sainz waarschijnlijk ook wel.
Hier kan Hamilton uiteraard niets aan doen, daarom ook zo pijnlijk voor hem dat het hem dit jaar niet lukte met echte tegenstand.
Totdat Mercedes na de zomerstop weer met een update kwam en Vettel het nakijken had.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt er zullen zeker meer coureurs wat titels hebben gepakt in de Mercedessen van 17-20. Zeker in 19 en 20, want toen kreeg Hamilton geen echte tegenstand te verduren natuurlijk. In 17 en 18 had je nog Vettel die wat strijd bood.
Ik heb het seizoen teruggekeken en het viel me juist op dat in de openingsraces de RBR helemaal niet zo dominant was en Lewis gewoon de meeste races op z'n naam schreef. Max kwam pas aan de leiding na de overwinning in Monaco, daarvoor ging Lewis gewoon aan kop. Het is wel waar dat wanneer Lewis een race won, Max als tweede over de streep kwam. Wat dat betreft had RBR een betere start dan voorgaande jaren. Maar het was echt niet zo dat ze een voorsprong hadden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:25 schreef beantherio het volgende:
In de eerste helft van het seizoen had ik helemaal niet het gevoel dat Hamilton er voor de volle 100% voor ging. Hij oogde opvallend vermoeid. Pas in de laatste 4 races, doen de auto ook superieur was, zag je de "oude" Hamilton weer terug.
Het hele gezever van HAM dat RB het hele jaar de dominante wagen heeft gehad slaat ook nergens op. Op zijn best waren ze gelijkwaardig en hadden ze hier en daar wat meer voordeel per baan. Maar na de zomerstop was de Mercedes gewoon dominant. Vrijwel elke race de RB daarna nog heeft gewonnen was op tactiek of omdat de auto het circuit echt niet lag voor Mercedes.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen teruggekeken en het viel me juist op dat in de openingsraces de RBR helemaal niet zo dominant was en Lewis gewoon de meeste races op z'n naam schreef. Max kwam pas aan de leiding na de overwinning in Monaco, daarvoor ging Lewis gewoon aan kop. Het is wel waar dat wanneer Lewis een race won, Max als tweede over de streep kwam. Wat dat betreft had RBR een betere start dan voorgaande jaren. Maar het was echt niet zo dat ze een voorsprong hadden.
In het WDC heb je gelijk. Maar Bottas heeft het voor de WCC natuurlijk wel veel beter gedaan dan Perez, al heeft RB wel een aantal keer nadrukkelijk Perez zijn race opgeofferd omdat zij meer nog dan Mercedes, hun eerste rijder kampioen wilde maken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb nog eens zitten denken over Perez vs Bottas. Even los van of beiden genoeg hebben gebracht denk ik dat Perez het beter heeft gedaan dan Bottas. Die laatste eindigde maar 1 keer voor VER, namelijk in Turkije. Verder pakte hij alleen in de sprintraces in Italië en Brazilië één punt af van Verstappen. Perez pakte punten af van Hamilton in Monaco en Turkije. Ook in Baku zou hij zonder klapband punten hebben afgepakt. Wat vooral blijft hangen zijn ook de felle duels die hij uitvocht zodra hij bij Hamilton in de buurt zat. In Baku hield hij hem achter zich en ook in Turkije kwam Hamilton er niet voorbij doordat Perez tot het uiterste ging. In Brazilië deed hij het maximale en tot slot zorgde hij er in Abu Dhabi voor dat HAM geen vrije pitstop had, hetgeen naar alle waarschijnlijkheid cruciaal geweest is.
In Hongarije en Abu Dhabi boekte hij buiten zijn schuld om 0-resultaten, terwijl hij ook in Bahrein te maken had met technisch malheur. Ik weet dat hij ook enkele domme fouten maakte (België, sprint in UK, Imola) en dat vooral zijn kwalificatie beter moet. Maar het beeld dat bottas meer heeft bijgedragen bestrijd ik. Hamilton heeft op Turkije na niets aan Bottas gehad en dat hij wat obligate derde plaatsen heeft geboekt doet daar niets aan af. Zelfs strategisch kan ik me geen race herinneren waarin Verstappen last heeft gehad van Bottas. Zelfs als hij na een stop achter Bottas kwam was hij er in no time voorbij.
Corona.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:25 schreef beantherio het volgende:
In de eerste helft van het seizoen had ik helemaal niet het gevoel dat Hamilton er voor de volle 100% voor ging. Hij oogde opvallend vermoeid. Pas in de laatste 4 races, doen de auto ook superieur was, zag je de "oude" Hamilton weer terug.
Volgens mij wordt er alleen naar eindstand gekeken, zonder tussenliggende meetmomenten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:10 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe zit het met het windtunnelgebruik? Mag Merc vanaf januari als constructeurskampioen minder windtunnel uren maken en Red Bull als nummer 2 maar leider bijn de constructeurs halverwege 2021 weer iets meer doen? of is het volgende meetmoment halverwege 2022?
Hoe werkt dat überhaupt? Lopen er continu inspecteurs van de FIA rond om te klokken hoeveel windtunneluren een team maakt? Of is het een kwestie van blauwe ogen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:10 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe zit het met het windtunnelgebruik? Mag Merc vanaf januari als constructeurskampioen minder windtunnel uren maken en Red Bull als nummer 2 maar leider bijn de constructeurs halverwege 2021 weer iets meer doen? of is het volgende meetmoment halverwege 2022?
https://www.formula1.com/(...)N4A0cjbNRbdYx8a.htmlquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er alleen naar eindstand gekeken, zonder tussenliggende meetmomenten.
quote:The fact that the FIA seems more interested in penalising Lewis Hamilton for not showing up to the awards ceremony than examining why it bent it own rules so that another driver could win the championship is highly indicative of where its priorities now lie. It also illustrates how much Formula 1 symbolizes a certain type of privilege.
Oh wist ik niet, dank!quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/(...)N4A0cjbNRbdYx8a.html
2x per jaar
Niks nieuws toch. Nog steeds een enorm minderwaardigheidscomplex.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is It Time For Formula 1 To Retire?
Lekker zuur stukje van deze Engelse journalist. Onder het mom van "de F1 is niet groen genoeg" maar eigenlijk:
[..]
Lewis gaat echt niet stoppen. Dit is gewoon allemaal weer een toneelstukje, zodat ze volgend jaar weer iets kunnen vertellen om te laten zien hoe zwaar zij het wel niet hebben gehad en hoe Lewis zich weer uit een diepe diepe diepe put heeft kunnen trekken om goed te kunnen presteren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:43 schreef Sfancta het volgende:
Als Hammie stopt zijn de volgende 7 wereldtitels in Maxjes zak, simpel als wat.
Die onnozele Russel (zijn tweets na de laatste race) maakt totaal geen kans. Verder is er geen een op de grid die in de schaduw van verstappen mag staan.
Wat minder Engelsen in de F1 zou pas een welkome verandering zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Is It Time For Formula 1 To Retire?
Lekker zuur stukje van deze Engelse journalist. Onder het mom van "de F1 is niet groen genoeg" maar eigenlijk:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat het wel een stuk meer van de coureur in kwestie mag gaan afhangen dan van de auto.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:05 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)-mannen-moeten-zijn/
Kan iemand deze jankbal weggooien?
Ik doel natuurlijk op het laatste deel waarin hij weer wil doen voorkomen dat hij moeilijke races wil en dat de jonge coureurs te veel de limiet opzoeken (hij doelt natuurlijk maar op 1 iemand)quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat het wel een stuk meer van de coureur in kwestie mag gaan afhangen dan van de auto.
V10/V12 is natuurlijk sentiment.
Ah ja. Hij was vroeger natuurlijk de perfecte coureur.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik doel natuurlijk op het laatste deel waarin hij weer wil doen voorkomen dat hij moeilijke races wil en dat de jonge coureurs te veel de limiet opzoeken (hij doelt natuurlijk maar op 1 iemand)
Doodvermoeiend team is het dat Mercedes. Doorzichtig ook.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lewis gaat echt niet stoppen. Dit is gewoon allemaal weer een toneelstukje, zodat ze volgend jaar weer iets kunnen vertellen om te laten zien hoe zwaar zij het wel niet hebben gehad en hoe Lewis zich weer uit een diepe diepe diepe put heeft kunnen trekken om goed te kunnen presteren.
Het hang toch allemaal af van de auto. In de Toro Rosso maakte Verstappen ook geen klote klaar voor het kampioenschap.quote:Op vrijdag 24 december 2021 21:43 schreef Sfancta het volgende:
Als Hammie stopt zijn de volgende 7 wereldtitels in Maxjes zak, simpel als wat.
Die onnozele Russel (zijn tweets na de laatste race) maakt totaal geen kans. Verder is er geen een op de grid die in de schaduw van verstappen mag staan.
Met een illegale motor, ja. Ferrari dus.quote:Op vrijdag 24 december 2021 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt er zullen zeker meer coureurs wat titels hebben gepakt in de Mercedessen van 17-20. Zeker in 19 en 20, want toen kreeg Hamilton geen echte tegenstand te verduren natuurlijk. In 17 en 18 had je nog Vettel die wat strijd bood.
Bedoel je niet de partymode aan en uitzettenquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is 1 grote act, alle aandacht vragen terwijl die aandacht zou moeten gaan naar de WDC. Lowietje gaat natuurlijk gewoon door.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:39 schreef koosbasterd het volgende:
Hamilton ontdoet zich van zijn 26 miljoen volgers op Instagram
https://www.msn.com/nl-nl(...)0AU?ocid=mailsignout
Hamilton volgt niemand meer op Instagram, radiostilte houdt aan
https://www.msn.com/nl-nl(...)7IR&ocid=mailsignout
Dit hadden Vettel of Massa moeten doen toen zij wel alle credits aan HAM gaven.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is 1 grote act, alle aandacht vragen terwijl die aandacht zou moeten gaan naar de WDC. Lowietje gaat natuurlijk gewoon door.
Nou ja, misplaatste quote.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verstond ook Mikey maar doet het wat af aan het kussentje? Niet dat ik zelf zoiets zou kopen maar grappig vind hem wel
Ik denk dat jij er weer wat meer of anders van maakt dan ik, ik zie het eerder als een te amicale manier van toespreken, niet kleinerend. Maar blijft vreemd dat ze de quote veranderd hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:41 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nou ja, misplaatste quote.
En dat het niet de situatie duidt, het totale verlies van controle over zijn emoties door Toto.
De verhoudingen zoals hij die ziet, het is een kleinerende manier van praten.
Het zal ook wel de keiharde uitspraak van Masi hebben uitgelokt, "Toto it is called a motorrace, we went car racing".
De fans zijn zo trouw dat ze hem allemaal alweer hebben gevolgdquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:28 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Hij heeft nog steeds een instagramaccount met 26,3 mio volgers. Wat een onzin bericht weer.
Hamilton volgt alleen zelf niemand meer. Lekker belangrijk.
Amicaal is prima wanneer je samen in de kroeg staat.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er weer wat meer of anders van maakt dan ik, ik zie het eerder als een te amicale manier van toespreken, niet kleinerend. Maar blijft vreemd dat ze de quote veranderd hebben.
wat bedoel je nou? Hij heeft er toch geen volgers afgegooidquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De fans zijn zo trouw dat ze hem allemaal alweer hebben gevolgd
@ChatbotChevy probeert het zo te draaien dat zijn grote idool er mooier uitkomt. Dat is zijn rol hier.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat bedoel je nou? Hij heeft er toch geen volgers afgegooid
het is te amicaal als een deelnemer meent de hoofdscheidsrechter op die manier te kunnen aansprekenquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:53 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Amicaal is prima wanneer je samen in de kroeg staat.
Wanneer je in iemand z'n oor staat te schreeuwen dat je het niet eens bent met zijn beslissingen tijdens het werk, komt dat echt heel anders over.
Zeker wanneer je op TV bent met een miljardenpubliek, waar alles om beeldvorming draait en Toto zich daar heel bewust van is.
Gohquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat bedoel je nou? Hij heeft er toch geen volgers afgegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |