SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze nou de hele bevolking zo'n spironose hadden gedaan, had ik met liefde voor elke stap die ik naar buiten zet in zo'n ding geblazen.
Maar ja, die was niet accuraat genoeg ofzo. Ik ga niet voor elk bezoekje wat ik breng met een stokje in mijn neus zitten, 15 minuten wachten, om 99% van de keer 1 rood streepje te zien, wat ook nog eens geld kost.![]()
quote:
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Ik scan de QR code bij binnenkomst. We zitten immers niet voor niks in een lockdownGo hard or go home![]()
het werd ge-eist, heb geweigerd, de uitnodiging is ingetrokken, heb voorgesteld om bij hun die test te doen, heb ze zelf niet in huis.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het interesseert mij werkelijk geen drol of mensen een thuistest willen doen voordat ze hier over de vloer komen. Be my guest zou ik zeggen maar ik ga er echt niet om vragen laat staan eisen.![]()
Was je de enige die weigerde?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het werd ge-eist, heb geweigerd, de uitnodiging is ingetrokken, heb voorgesteld om bij hun die test te doen, heb ze zelf niet in huis.![]()
Dan zou ik mooi thuis blijven of elders op bezoek gaan. Ken wel een paar van die extremisten die zich ook houden aan dat advies van x-bezoek per dag. Daar ga ik dan niet spontaan langs, want wie weet zitten ze al aan hun Besuch quota.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het werd ge-eist, heb geweigerd, de uitnodiging is ingetrokken, heb voorgesteld om bij hun die test te doen, heb ze zelf niet in huis.![]()
Kost inderdaad klauwen met geld als je voor elke scheet zo'n zelftestje doet. Leef gewoon je leven. Heb je klachten? Doe een zelftest. Negatief? Ga weer verder met je leven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:36 schreef Scrummie het volgende:
Als ze nou de hele bevolking zo'n spironose hadden gedaan, had ik met liefde voor elke stap die ik naar buiten zet in zo'n ding geblazen.
Maar ja, die was niet accuraat genoeg ofzo. Ik ga niet voor elk bezoekje wat ik breng met een stokje in mijn neus zitten, 15 minuten wachten, om 99% van de keer 1 rood streepje te zien, wat ook nog eens geld kost.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik ga de oliebollen nummeren, zodat we niet per ongeluk uit dezelfde bal happen met Oud en Nieuw.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:37 schreef Noek het volgende:
Ik scan de QR code bij binnenkomst. We zitten immers niet voor niks in een lockdown![]()
is mij niet gemeld, het ging erom dat ze de dag erna (1 jan) naar hun bejaarde ouders gingen. ik zei: ik kom daar niet, zie ze nooit.quote:
heb ook geen zin om elke keer maar weer te bewijzen dat je dus niet ziek bent.![]()
Nog mensen die een wintersport in Oostenrijk op de planning hebben?
Mogelijk streep door wintersport voor Nederlanders in Oostenrijkquote:Het Oostenrijkse ministerie van Volksgezondheid wil vier landen, waaronder Nederland, aanwijzen als 'virusvariantgebieden', meldt de krant Tiroler Tageszeitung. Dat betekent dat toeristen uit die landen bij aankomst in Oostenrijk tien dagen in quarantaine moeten. Daarmee komt de wintersport voor veel Nederlanders mogelijk op losse schroeven te staan.
Het ministerie heeft nog geen beslissing genomen, maar volgens de krant gebeurt dat waarschijnlijk morgen en dan gaat de regel vrijdag in. Naast Nederland gaat het om Groot-Brittannië, Noorwegen en Denemarken.
De maatregel zou voor iedereen moeten gelden, dus ook voor volledig gevaccineerden en mensen die hun boosterprik al hebben gehad. De quarantaineregel geldt in principe voor tien dagen, maar wordt opgeheven bij een negatieve PCR-test na vijf dagen. Volgens de krant komt het neer op een inreisverbod.![]()
Zie maar dat iedereen z'n handen wast na het toiletbezoek voor 'ie graait in die bak met oliebollen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ga de oliebollen nummeren, zodat we niet per ongeluk uit dezelfde bal happen met Oud en Nieuw.![]()
Collega van me. Super lollig, die is een paar weken terug naar Oostenrijk gereden omdat hij dan op tijd zijn boosterprik had voor de winterstop.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
Nog mensen die een wintersport in Oostenrijk in de planning hebben?
Mogelijk streep door wintersport voor Nederlanders in Oostenrijk
[..]![]()
![]()
Pure paniek. Wat denk je hiermee als land te winnen? Omikron komt toch wel binnen en met de snelheid waarmee het zich verspreidt praat je over een paar dagen uitstel terwijl je wel vele miljoenen euro’s schade hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
Nog mensen die een wintersport in Oostenrijk in de planning hebben?
[..]![]()
Ja, wat moet je daar nu van zeggen... weer een "daadkrachtige" maatregel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
Dat is wel lichtelijk ironisch.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Collega van me. Super lollig, die is een paar weken terug naar Oostenrijk gereden omdat hij dan op tijd zijn boosterprik had voor de winterstop.![]()
![]()
Cruciale weken voor de boeg.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:43 schreef _serial_ het volgende:
Gedrag tijdens feestdagen cruciaal om heropleving door omikron te remmen
Cruciaal mensen.
Was je kerstmuts stuk.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zonder verplichte quarantaine na de scan? Matig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:37 schreef Noek het volgende:
Ik scan de QR code bij binnenkomst. We zitten immers niet voor niks in een lockdown![]()
Een heropleving nog wel. Is de eerste opleving al geweest dan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:43 schreef _serial_ het volgende:
Cruciaal mensen.![]()
Ik heb het idee dat ik alleen maar recalcitranter word van dit soort berichtenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:43 schreef _serial_ het volgende:
Cruciaal mensen.. Is dat dan het Nederlandertje in mij?
![]()
Fucking hel wat zijn mensen echt verkankerd de laatste twee jaar. Ik hoop echt gauw dat we dit achter ons kunnen laten en weer gewoon zoals eerst kunnen leven.
Ben ik blij dat ik vrienden heb die het geen reet boeit en waar als ik er ben we gewoon leven alsof corona er niet is. Dat geeft zo veel zin en voldoening.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Net als die mensen die nu lopen te janken over Schiphol. Die waren waarschijnlijk altijd al zuur over de luchtvaart.
Want zolang er dagelijks tienduizenden auto’s en vrachtwagens de grens over rijden, is Schiphol sluiten een druppel op een gloeiende plaat en pure symboolpolitiek.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een heropleving nog wel. Is de eerste opleving al geweest dan?![]()
![]()
Die mensen die daar werken die bang zijn om besmet te raken..quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:45 schreef Spablauw214 het volgende:
Net als die mensen die nu lopen te janken over Schiphol. Die waren waarschijnlijk altijd al zuur over de luchtvaart.
Want zolang er dagelijks tienduizenden auto’s en vrachtwagens de grens over rijden, is Schiphol sluiten een druppel op een gloeiende plaat en pure symboolpolitiek.
Euhhh..
Go hard or go home![]()
Ik denk dat als we een nog extremer en gevaarlijker virus zouden hebben dat de solidariteit dan wel echt groot zou zijn en we ook er echt gezamenlijk voor zouden gaan met z'n allen. Nu is het vooral kut omdat we het daar zelf naar maken.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Sowieso komen de mensen op Schiphol in 99% van de gevallen uit landen waar relatief minder besmettingen zijn. Ook dat onnozele gezeik dat de winkels open zijn na de controle. Alsof daar massale uitbraken zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:45 schreef Spablauw214 het volgende:
Want zolang er dagelijks tienduizenden auto’s en vrachtwagens de grens over rijden, is Schiphol sluiten een druppel op een gloeiende plaat en pure symboolpolitiek.![]()
Dan misschien wel ja, lastige van corona is dat het toch een beetje een ouwe lullen virus is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat als we een nog extremer en gevaarlijker virus zouden hebben dat de solidariteit dan wel echt groot zou zijn en we ook er echt gezamenlijk voor zouden gaan met z'n allen. Nu is het vooral kut omdat we het daar zelf naar maken.![]()
Als het een soort ebola zou zijn, dan zou ik eerder genegen zijn een prik te nemen en wat meer binnen te blijven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat als we een nog extremer en gevaarlijker virus zouden hebben dat de solidariteit dan wel echt groot zou zijn en we ook er echt gezamenlijk voor zouden gaan met z'n allen. Nu is het vooral kut omdat we het daar zelf naar maken.![]()
Hier ook heeft vrijwel niemand het er over. Mensen komen gewoon op bezoek, ik ga op bezoek. 99% van de gevallen ook gewoon een hand en omhelzing i.p.v. dat achterlijke boxen of elleboog-gedoe.quote:![]()
No rain drop thinks it's responsible for the flood....quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:49 schreef Halcon het volgende:
Hier ook heeft vrijwel niemand het er over. Mensen komen gewoon op bezoek, ik ga op bezoek. 99% van de gevallen ook gewoon een hand en omhelzing i.p.v. dat achterlijke boxen of elleboog-gedoe.Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Heropleving van de besmettingen, dit keer door Omicron...quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een heropleving nog wel. Is de eerste opleving al geweest dan?![]()
Geen enkele individuele regendruppel is dan ook verantwoordelijk voor de overstromingquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
No rain drop thinks it's responsible for the flood....![]()
![]()
Precies. Rare user die mij niet gelooft. Kom eens buiten bij de mensen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier ook heeft vrijwel niemand het er over. Mensen komen gewoon op bezoek, ik ga op bezoek. 99% van de gevallen ook gewoon een hand en omhelzing i.p.v. dat achterlijke boxen of elleboog-gedoe.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
De instelling is altijd geweest dat ik toch wel besmet raak. Veel mensen die ik ken denken er zo over. Die zien het als iets dat onvermijdbaar is dat je 'n keer besmet raakt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
No rain drop thinks it's responsible for the flood....
Of om met jouw regendruppels te spreken. Als het gaat regenen, dan vallen de regendruppels toch wel. Dat houd je niet tegen.![]()
Het gaat hier om 4 feestdagen. Iets eenmaligs dus. Dat kan onmogelijk effect hebben op de langere termijn, anders dan dat de toename op die 4 dagen ietsje meer is dan daar omheen. Volgens mij viel het effect vorige kerst ook reuze mee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:43 schreef _serial_ het volgende:
Cruciaal mensen.I'll give you something to do![]()
Vergaan is een beetje het andere uiterste, maar als uit cijfers blijkt dat 60+ veruit de grootste groep is in de ziekenhuizen, en je dat combineert met 50% op de verpleegafdeling/70% op de IC is niet gevaccineerd... waarom is er dan geen geen vaccinatieplicht voor 50+ of 60+ ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laat dat dorre hout maar vergaan dan. Die solidariteit ga ik niet meer opbrengen.![]()
Maar dan is een paraplu misschien wel handig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:53 schreef Halcon het volgende:
Of om met jouw regendruppels te spreken. Als het gaat regenen, dan vallen de regendruppels toch wel. Dat houd je niet tegen.There is only one religion![]()
Hoe besmettelijk is corona eigenlijk vergeleken met een huis-tuin-en-keuken verkoudheid?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik heb hem er nog niet over aan durven spreken vandaag. Ik denk dat hij licht geïrriteerd raakt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is wel lichtelijk ironisch.
Terwijl ik het behoorlijk decadent vond dat hij voor een prikje naar Oostenrijk reed om te kunnen wintersporten.
Ieder zijn ding hoor, ik heb sowieso niets met wintersport, maar hij moest en zou. Tja.![]()
Kan je gewoon naar Kleve of andere grensplaatsjes rijden. Die moffen boosteren iedereen, ook Nederlanders.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb je ook niet veel aan als je langer door de regen moet lopen en het bv. hard waait. Paraplu waait dan wel kapot, je wordt toch wel nat en je voeten worden ook wel nat. Of er knalt een auto door een plas die tegen je op spat of zo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar dan is een paraplu misschien wel handig.![]()
Dat is dan ook wel weer waar maar je snapt waarom ik het zegquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:52 schreef chratnox het volgende:
Geen enkele individuele regendruppel is dan ook verantwoordelijk voor de overstroming![]()
Ik vind zelf dat ellebogen een kleine moeite en het is wel grappig. Ik kan me wel voorstellen dat onzekere mensen het 'gek' vinden en dus maar niet doen of zo. En dat mondkapje is een kleine moeite en een beetje uit de buurt blijven ook.
Maar ja hoe meer mensen de regels negeren hoe strenger de overheid zal terugslaan. Het laatste wat ze willen is ziekenwagens in een wachtrij voor het ziekenhuis. Politici zijn heel erg bezig met beeldvorming. En hoewel tig doden door obesitas een statistiek is vrezen ze het plaatje in de krant van de tornado met ene handje vol doden.Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Dat ben ik met je eens. We hebben vorig jaar ook het feestdagen effect nauwelijks gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:54 schreef galantis het volgende:
[..]
Het gaat hier om 4 feestdagen. Iets eenmaligs dus. Dat kan onmogelijk effect hebben op de langere termijn, anders dan dat de toename op die 4 dagen ietsje meer is dan daar omheen. Volgens mij viel het effect vorige kerst ook reuze mee.
Wel het effect van de ramadan, maar dat is iets wat weken achter elkaar is.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
De term dor hout vind ik nog steeds achterlijk. Net of iemand met een bepaalde ziekte minder waard is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laat dat dorre hout maar vergaan dan. Die solidariteit ga ik niet meer opbrengen.![]()
40-45 procent. Ongeveer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:54 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe besmettelijk is corona eigenlijk vergeleken met een huis-tuin-en-keuken verkoudheid?![]()
Het dor hout noemen hoeft van mij niet, maar er zijn grenzen voor wat je moet doen voor het rekken van een paar HLY. Voor zo ver die al H zouden zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
De term dor hout vind ik nog steeds achterlijk. Net of iemand met een bepaalde ziekte minder waard is.![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:37 schreef Noek het volgende:
Ik scan de QR code bij binnenkomst. We zitten immers niet voor niks in een lockdownMoet altijd zo lachen om jou. Heerlijk mens
![]()
![]()
Ik kan op de een of andere manier moeilijk om jouw plaatje van die hond heen kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Moet altijd zo lachen om jou. Heerlijk mens
Heeft iets hypnotisch of zo
Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Nu haal je er wel van alles bij om het te ontkrachten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je ook niet veel aan als je langer door de regen moet lopen en het bv. hard waait. Paraplu waait dan wel kapot, je wordt toch wel nat en je voeten worden ook wel nat. Of er knalt een auto door een plas die tegen je op spat of zo.
There is only one religion![]()
Neuh, gewoon een feit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nu haal je er wel van alles bij om het te ontkrachten.![]()
Wat maakt het nog uit, alles is toch al dicht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:43 schreef _serial_ het volgende:
Cruciaal mensen.![]()
Het is ook gewoon lekker makkelijk om zo een hele groep mensen te chargeren. Vanachter je pc in de anonimiteit roepen dat die mensen maar gewoon pech hebben en dood moeten gaan, ik blijf het irritant vinden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
De term dor hout vind ik nog steeds achterlijk. Net of iemand met een bepaalde ziekte minder waard is.![]()
40-45% besmettelijker? Of als een verkoudheid 100% is, dan corona 40-45%?quote:A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik kan me er niet zo druk om maken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is ook gewoon lekker makkelijk om zo een hele groep mensen te chargeren. Vanachter je pc in de anonimiteit roepen dat die mensen maar gewoon pech hebben en dood moeten gaan, ik blijf het irritant vinden.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Dan gaat hij toch in Frankrijk skiën. Veel mooiere pistes ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb hem er nog niet over aan durven spreken vandaag. Ik denk dat hij licht geïrriteerd raakt.
Terwijl ik het behoorlijk decadent vond dat hij voor een prikje naar Oostenrijk reed om te kunnen wintersporten.
Ieder zijn ding hoor, ik heb sowieso niets met wintersport, maar hij moest en zou. Tja.![]()
De Jonge had het net weer over "boosteren", terwijl hij gisteren nog deze tweet heeft geliket:![]()
Als dat dan ook is deden dan hadden we geen probleem in de ziekenhuizen toch...quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is ook gewoon lekker makkelijk om zo een hele groep mensen te chargeren. Vanachter je pc in de anonimiteit roepen dat die mensen maar gewoon pech hebben en dood moeten gaan, ik blijf het irritant vinden.There is only one religion![]()
Sowieso. Naar Schiphol gaan om te "winkelen".quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:02 schreef Haags het volgende:
Schiphol mot ook dicht jong0ns. De winkels dan..
Dan is je leven wel echt écht heel erg leeg geloof ik![]()
![]()
Ja, maar ook met booster geldt - als het daadwerkelijk wordt ingevoerd - de quarantaineplicht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je gewoon naar Kleve of andere grensplaatsjes rijden. Die moffen boosteren iedereen, ook Nederlanders.![]()
Geeft nogal een lading dat die mensen ook niks waard zijn als je over dor hout praat. Dor hout verwijderd je liefst zo snel mogelijk van je woning. Ouderen, zieken moeten maar zo snel mogelijk dood gaan. Tenminste dat is hoe ik die term lees.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is ook gewoon lekker makkelijk om zo een hele groep mensen te chargeren. Vanachter je pc in de anonimiteit roepen dat die mensen maar gewoon pech hebben en dood moeten gaan, ik blijf het irritant vinden.![]()
Dan moet je ook een vliegticket kopen, want je zult voorbij de douane moeten komen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sowieso. Naar Schiphol gaan om te "winkelen".
Dan is je leven wel echt écht heel erg leeg geloof ik![]()
Misschien zie je die dubbel hier. En het is hont. En verder:quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:58 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Ik kan op de een of andere manier moeilijk om jouw plaatje van die hond heen kijkenHeeft iets hypnotisch of zo
![]()
![]()
Er waren tijdens de vorige strenge lockdown ook groepjes die dat gewoon deden en dan de hele dag daar in de pub gingen zitten. Vliegticket enkeltje is toch maar een paar tientjes. Toen dat eenmaal in de krant kwam was het snel klaar en moest het dicht. En nu dus exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je ook een vliegticket kopen, want je zult voorbij de douane moeten komen.![]()
Schiphol probeert het dus gewoon net zo lang te rekken totdat het mensen opvalt. Wat een goden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat zijn uitzonderingen, lijkt me. Heb het in de krant gezien ja. Ach ja, paar lui, leven en laten leven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren tijdens de vorige strenge lockdown ook groepjes die dat gewoon deden en dan de hele dag daar in de pub gingen zitten. Vliegticket enkeltje is toch maar een paar tientjes. Toen dat eenmaal in de krant kwam was het snel klaar en moest het dicht. En nu dus exact hetzelfde.![]()
Schiphol probeert het dus gewoon net zo lang te rekken totdat het mensen opvalt. Wat een goden.![]()
Ik ben echt zo enorm blij voor je. Zou willen dat ik dat ook kon.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik kan me er niet zo druk om maken eerlijk gezegd.![]()
Kleinzielig Nederlandse volkje heeft hen zinquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:02 schreef Haags het volgende:
Schiphol mot ook dicht jong0ns. De winkels dan..
Ben benieuwd wie de volgende is die ook kapot moet![]()
Serieus, was dat echt een ding?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren tijdens de vorige strenge lockdown ook groepjes die dat gewoon deden en dan de hele dag daar in de pub gingen zitten. Vliegticket enkeltje is toch maar een paar tientjes. Toen dat eenmaal in de krant kwam was het snel klaar en moest het dicht. En nu dus exact hetzelfde.![]()
Schiphol probeert het dus gewoon net zo lang te rekken totdat het mensen opvalt. Wat een goden.
Mensen zijn vindingrijke wezens.![]()
Bedankt en succes.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ben echt zo enorm blij voor je. Zou willen dat ik dat ook kon.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik ga uit in de Jumbo met een kopje koffie en een krantje!quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat maakt het nog uit, alles is toch al dicht.Plus als ik geluk heb dan zijn de warme broodjes net klaar
Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Ja, tamelijk briljant. Zou het denk ik ook wel overwegen als ik in de buurt zou wonen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Serieus, was dat echt een ding?
Mensen zijn vindingrijke wezens.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel fijn dat Rutte het signaal voor extra sluitingen hoort, want het signaal hoeveel schade de lockdown oplevert hoort hij niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:45 schreef Spablauw214 het volgende:
Paar mensen deden dat en dat haalde de krant. Lijkt me niet iets wat honderden mensen per dag doen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Serieus, was dat echt een ding?
Mensen zijn vindingrijke wezens.![]()
Johannesburg-Amsterdam zit stampvol hoor, no worries.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef Halcon het volgende:
Sowieso komen de mensen op Schiphol in 99% van de gevallen uit landen waar relatief minder besmettingen zijn.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Moeten de 12-jarigen onder ons nu ook verplicht een booster halen? Of de 30-jarige met twee vaccinaties en een besmetting? Zo benieuwd naar die regels omtrent de QR-code. Qr-code verlopen na 9 maanden, dus uhhh?![]()
De Kamer wilde toch niet meer bezig zijn met randzaken maar met de lange termijn?
En nu toch zitten kutten over een paar winkels op Schiphol.
Het zijn echt een stel achterlijken daaro.![]()
Ja, die krokodillentranen over dualisme zijn af en toe wel wat chanant als je dan ziet welke rol ze zichzelf vervolgens aanmeten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef Confetti het volgende:
De Kamer wilde toch niet meer bezig zijn met randzaken maar met de lange termijn?
En nu toch zitten kutten over een paar winkels op Schiphol.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Moesten 12 jarigen dan verplicht het vaccin nemen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef mir1986 het volgende:
Moeten de 12-jarigen onder ons nu ook verplicht een booster halen? Of de 30-jarige met twee vaccinaties en een besmetting? Zo benieuwd naar die regels omtrent de QR-code. Qr-code verlopen na 9 maanden, dus uhhh?![]()
Tsja, alsof politiek meer is dan scoren voor de buhne. De volkskrant kwam gisteravond laat met een verslagje van een dag op schiphol. Vast weer een of ander D66/PVDA typetje stelt er vandaag vragen over in de kamer en Rutte gaat zich ermee bezig houden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef Confetti het volgende:
Het zijn echt een stel achterlijken daaro.
Lekker gewerkt pik.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Weet niet? Zou kunnen? Dus uuhhh.. kan? Wie weet?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef mir1986 het volgende:
Moeten de 12-jarigen onder ons nu ook verplicht een booster halen? Of de 30-jarige met twee vaccinaties en een besmetting? Zo benieuwd naar die regels omtrent de QR-code. Qr-code verlopen na 9 maanden, dus uhhh?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
sowieso ben je al redelijk beperkt als je op Schiphol gaat winkelen voor veel te dure parfum ofzoquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef Confetti het volgende:
Het zijn echt een stel achterlijken daaro.
Laat dat lekker.Makkelijk eerste![]()
Zonder vaccin geen QR-code he, dus ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Moesten 12 jarigen dan verplicht het vaccin nemen?
https://www.volkskrant.nl(...)USz-qBs2VzZObzO3imDg
90% van de besmettingen in Denemarken zijn gevaccineerd..![]()
Logisch toch? Die 12-jarige die zelf nergens voor hoeft te vrezen? Of die 20-jarige? Lekker volspuiten!quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Weet niet? Zou kunnen? Dus uuhhh.. kan? Wie weet?![]()
Weet niet? We gaan het zien? Misschien 2G? Misschien verplichting? Misschien niet? Dus uuhhh.. tja?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:18 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Logisch toch? Die 12-jarige die zelf nergens voor hoeft te vrezen? Of die 20-jarige? Lekker volspuiten!Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Gevaccineerde die toch besmet kunnen raken, weet de pers dit al?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:17 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Zonder vaccin geen QR-code he, dus ja.
Ik kan me de krantenberichten nog wel voor de geest halen dat je niet meer besmettelijk zou zijn en de ouderen onder ons niet meer zou kunnen besmetten. Helaas pindakaas, dat klopt dus niet. Je doet het dus echt alleen voor jezelf.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Gevaccineerde die toch besmet kunnen raken, weet de pers dit al?![]()
Prima dan doe ik het alleen voor mezelf.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik kan me de krantenberichten nog wel voor de geest halen dat je niet meer besmettelijk zou zijn en de ouderen onder ons niet meer zou kunnen besmetten. Helaas pindakaas, dat klopt dus niet. Je doet het dus echt alleen voor jezelf.![]()
Snel boosteren dus...quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:17 schreef mir1986 het volgende:
[..]
En de verhouding in het ziekenhuis daar?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:17 schreef mir1986 het volgende:
[..]
In Denemarken is Omicron nu de dominante variant. Aantal besmettingen piekt, maar de ziekenhuiscijfers dalen (voorlopig).
https://www.reuters.com/w(...)ter-says-2021-12-21/![]()
Minder besmettelijk doel je denk ik op. Of heb je die krantenkoppen nog ergens liggen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:21 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik kan me de krantenberichten nog wel voor de geest halen dat je niet meer besmettelijk zou zijn en de ouderen onder ons niet meer zou kunnen besmetten. Helaas pindakaas, dat klopt dus niet. Je doet het dus echt alleen voor jezelf.
Verschilletje tussen delta en omikron. Maar dat wist je stiekum zelf ook wel.![]()
Vaccins zijn dan ook in eerste instantie ontwikkeld tegen de Wuhan variant. Gezien de vaccinatie graad in Denemarken betekent dit dus dat het niet of nauwelijks meer beschermt tegen besmettingen maar hopelijk wel tegen ernstig ziek wordenquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:17 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Hopen dat de winkels op schiphol morgen nog open zijn als ik er kom 😁quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:11 schreef Confetti het volgende:
Het zijn echt een stel achterlijken daaro.![]()
Ik krijg steeds meer de hoop dat Omicron een kerstkado is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:30 schreef Qarrad het volgende:
In Denemarken is Omicron nu de dominante variant. Aantal besmettingen piekt, maar de ziekenhuiscijfers dalen (voorlopig).
https://www.reuters.com/w(...)ter-says-2021-12-21/![]()
dat is idd de hoop, we zullen het meemaken de komende weken idd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vaccins zijn dan ook in eerste instantie ontwikkeld tegen de Wuhan variant. Gezien de vaccinatie graad in Denemarken betekent dit dus dat het niet of nauwelijks meer beschermt tegen besmettingen maar hopelijk wel tegen ernstig ziek worden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: