Sowieso komen de mensen op Schiphol in 99% van de gevallen uit landen waar relatief minder besmettingen zijn. Ook dat onnozele gezeik dat de winkels open zijn na de controle. Alsof daar massale uitbraken zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:45 schreef Spablauw214 het volgende:
Net als die mensen die nu lopen te janken over Schiphol. Die waren waarschijnlijk altijd al zuur over de luchtvaart.
Want zolang er dagelijks tienduizenden auto’s en vrachtwagens de grens over rijden, is Schiphol sluiten een druppel op een gloeiende plaat en pure symboolpolitiek.
Dan misschien wel ja, lastige van corona is dat het toch een beetje een ouwe lullen virus is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat als we een nog extremer en gevaarlijker virus zouden hebben dat de solidariteit dan wel echt groot zou zijn en we ook er echt gezamenlijk voor zouden gaan met z'n allen. Nu is het vooral kut omdat we het daar zelf naar maken.
Als het een soort ebola zou zijn, dan zou ik eerder genegen zijn een prik te nemen en wat meer binnen te blijven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:47 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat als we een nog extremer en gevaarlijker virus zouden hebben dat de solidariteit dan wel echt groot zou zijn en we ook er echt gezamenlijk voor zouden gaan met z'n allen. Nu is het vooral kut omdat we het daar zelf naar maken.
Hier ook heeft vrijwel niemand het er over. Mensen komen gewoon op bezoek, ik ga op bezoek. 99% van de gevallen ook gewoon een hand en omhelzing i.p.v. dat achterlijke boxen of elleboog-gedoe.quote:
No rain drop thinks it's responsible for the flood....quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:49 schreef Halcon het volgende:
Hier ook heeft vrijwel niemand het er over. Mensen komen gewoon op bezoek, ik ga op bezoek. 99% van de gevallen ook gewoon een hand en omhelzing i.p.v. dat achterlijke boxen of elleboog-gedoe.
Heropleving van de besmettingen, dit keer door Omicron...quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een heropleving nog wel. Is de eerste opleving al geweest dan?
Geen enkele individuele regendruppel is dan ook verantwoordelijk voor de overstromingquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
No rain drop thinks it's responsible for the flood....
Precies. Rare user die mij niet gelooft. Kom eens buiten bij de mensen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier ook heeft vrijwel niemand het er over. Mensen komen gewoon op bezoek, ik ga op bezoek. 99% van de gevallen ook gewoon een hand en omhelzing i.p.v. dat achterlijke boxen of elleboog-gedoe.
De instelling is altijd geweest dat ik toch wel besmet raak. Veel mensen die ik ken denken er zo over. Die zien het als iets dat onvermijdbaar is dat je 'n keer besmet raakt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
No rain drop thinks it's responsible for the flood....
Het gaat hier om 4 feestdagen. Iets eenmaligs dus. Dat kan onmogelijk effect hebben op de langere termijn, anders dan dat de toename op die 4 dagen ietsje meer is dan daar omheen. Volgens mij viel het effect vorige kerst ook reuze mee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:43 schreef _serial_ het volgende:
Gedrag tijdens feestdagen cruciaal om heropleving door omikron te remmen
Cruciaal mensen.
Vergaan is een beetje het andere uiterste, maar als uit cijfers blijkt dat 60+ veruit de grootste groep is in de ziekenhuizen, en je dat combineert met 50% op de verpleegafdeling/70% op de IC is niet gevaccineerd... waarom is er dan geen geen vaccinatieplicht voor 50+ of 60+ ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laat dat dorre hout maar vergaan dan. Die solidariteit ga ik niet meer opbrengen.
Maar dan is een paraplu misschien wel handig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:53 schreef Halcon het volgende:
Of om met jouw regendruppels te spreken. Als het gaat regenen, dan vallen de regendruppels toch wel. Dat houd je niet tegen.
Ik heb hem er nog niet over aan durven spreken vandaag. Ik denk dat hij licht geïrriteerd raakt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is wel lichtelijk ironisch.
Kan je gewoon naar Kleve of andere grensplaatsjes rijden. Die moffen boosteren iedereen, ook Nederlanders.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
Nog mensen die een wintersport in Oostenrijk op de planning hebben?
Mogelijk streep door wintersport voor Nederlanders in Oostenrijk
[..]
Heb je ook niet veel aan als je langer door de regen moet lopen en het bv. hard waait. Paraplu waait dan wel kapot, je wordt toch wel nat en je voeten worden ook wel nat. Of er knalt een auto door een plas die tegen je op spat of zo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar dan is een paraplu misschien wel handig.
Dat is dan ook wel weer waar maar je snapt waarom ik het zegquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:52 schreef chratnox het volgende:
Geen enkele individuele regendruppel is dan ook verantwoordelijk voor de overstroming
Dat ben ik met je eens. We hebben vorig jaar ook het feestdagen effect nauwelijks gezien.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:54 schreef galantis het volgende:
[..]
Het gaat hier om 4 feestdagen. Iets eenmaligs dus. Dat kan onmogelijk effect hebben op de langere termijn, anders dan dat de toename op die 4 dagen ietsje meer is dan daar omheen. Volgens mij viel het effect vorige kerst ook reuze mee.
De term dor hout vind ik nog steeds achterlijk. Net of iemand met een bepaalde ziekte minder waard is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laat dat dorre hout maar vergaan dan. Die solidariteit ga ik niet meer opbrengen.
40-45 procent. Ongeveer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:54 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe besmettelijk is corona eigenlijk vergeleken met een huis-tuin-en-keuken verkoudheid?
Het dor hout noemen hoeft van mij niet, maar er zijn grenzen voor wat je moet doen voor het rekken van een paar HLY. Voor zo ver die al H zouden zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:56 schreef Momo het volgende:
[..]
De term dor hout vind ik nog steeds achterlijk. Net of iemand met een bepaalde ziekte minder waard is.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:37 schreef Noek het volgende:
Ik scan de QR code bij binnenkomst. We zitten immers niet voor niks in een lockdown
Ik kan op de een of andere manier moeilijk om jouw plaatje van die hond heen kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Moet altijd zo lachen om jou. Heerlijk mens
Nu haal je er wel van alles bij om het te ontkrachten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je ook niet veel aan als je langer door de regen moet lopen en het bv. hard waait. Paraplu waait dan wel kapot, je wordt toch wel nat en je voeten worden ook wel nat. Of er knalt een auto door een plas die tegen je op spat of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |