mwah, je maakt toch elke vrijdag weer dezelfde fouten.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar dat is toch iets nieuws, net als een nieuwe voetbalwedstrijd. Een serie blijft toch iedere keer hetzelfde en ook al is het een tijdje geleden weet je zodra je het ziet alles weer al.
Ja dit kan ik mij wel voorstellen, zeker tegenwoordig met erg weinig afleveringen en lange tussen periodes.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als seizoenen met en flinke tussenpoos uitgebracht worden dan is een recap wel handig maar echt alles opnieuw kijken, nee.
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mwah, je maakt toch elke vrijdag weer dezelfde fouten.
Ik geloof niet dat jij zulke capaciteiten hebt dat je bij een serie iedere keer hetzelfde ziet en zodra je het opzet alles weer weet. Naast dat ik dingen die ik leuk vind prima nog een keer kan kijken ja, ook al weet je hoe het verhaal grotendeels loopt.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar dat is toch iets nieuws, net als een nieuwe voetbalwedstrijd. Een serie blijft toch iedere keer hetzelfde en ook al is het een tijdje geleden weet je zodra je het ziet alles weer al.
Peaky Blindersquote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb best vaak dat ik een serie echt gaaf vind en je dan een jaar (of 2) moet wachten op het volgende seizoen. Dan weet ik echt niet meer precies wat er eerder is voorgevallen en laat ik dat nieuwe seizoen ook meestal zitten.
Erg jammer is dat altijd.
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mwah, je maakt toch elke vrijdag weer dezelfde fouten.
Vanavond Barney maat.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb best vaak dat ik een serie echt gaaf vind en je dan een jaar (of 2) moet wachten op het volgende seizoen. Dan weet ik echt niet meer precies wat er eerder is voorgevallen en laat ik dat nieuwe seizoen ook meestal zitten.
Joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 23 december 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond Barney maat.
Ik ga weer naar DRT, toedels.
Oh jaquote:Op donderdag 23 december 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond Barney maat.
Ik ga weer naar DRT, toedels.
Ja bij The Last Kingdom was dat, komt iedere keer pas mokerlaat in NL beschikbaar vanwege rechten. Dan neig je toch weer naar downloaden.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
Ja, veel herkenbare dingen. Yengodin.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan weet je genoeg met het 3e deel, want die is megagroot met eigenlijk alles erin.
In deel 1/2 zat niet eens yennefer of ciri.
Ik heb vroeger Training Day wel eens vaker gekeken, had de DVD.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zulke capaciteiten hebt dat je bij een serie iedere keer hetzelfde ziet en zodra je het opzet alles weer weet. Naast dat ik dingen die ik leuk vind prima nog een keer kan kijken ja, ook al weet je hoe het verhaal grotendeels loopt.
Dat doe ik persoonlijk liever dan een infantiel spelletje waar ik én niet goed in ben, niet goed in word en waar ik talloze frustraties aan over hou getuige een specifiek topic.
Die heb ik ook op dvd!quote:Op donderdag 23 december 2021 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb vroeger Training Day wel eens vaker gekeken, had de DVD.
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook jouw schuld. En er komen tribunalen.
Het is wel wel weer een prima toernooitje tot nu toe.quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 23 december 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ook nog serieus vanmorgen al
Wat een kutdag
Bij Bassie en Adriaan was je trouw.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
Heel gaaf.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb vroeger Training Day wel eens vaker gekeken, had de DVD.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |