abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202733783
Want lockdown :{
pi_202733802
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 december 2021 09:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Da's nou de enige kersttraditie waar ik een bloedhekel aan heb, vooral het 'voor wat hoort wat'-gehalte: als jij niks stuurt, stuurt de ander ook niks meer, lekker puh. Zak d'r maar in, denk ik dan.
Waarom heb jij het idee dat het ‘voor wat hoort wat’ is? Ik stuur naar mensen die ik lief vind, of die iets voor mij betekenen. We hebben zondag kerstkoekjes gebakken voor de hele straat en die rondgebracht, met kerstkaart erbij. Omdat wij daar blij van worden. Ik verwacht echt niet dat mensen nu ook koekjes voor ons gaan bakken oid.
pi_202733828
Verdomme. Toch een heftige reactie op de boosterprik.

:'(
Werewolf
pi_202733834
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Want lockdown :{
Dikke knuffel
Werewolf
pi_202733885
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:

Toevallig ben je de 3e die ik daarover hoor. Moeder van A’s vriendje heeft ook dagen vette koorts gehad en schoonzus ook.
Vervelend!
Waar heb je last van?
pi_202733935
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:55 schreef vencodark het volgende:

[..]
Toevallig ben je de 3e die ik daarover hoor. Moeder van A’s vriendje heeft ook dagen vette koorts gehad en schoonzus ook.
Vervelend!
Waar heb je last van?

Uitslag. Straks even huisarts want blijft dik en warm.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinnenmutske op 21-12-2021 14:13:00 ]
Werewolf
pi_202733983
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:24 schreef oh-oh het volgende:
:'( er is al een schapenvacht ondergekotst, de bank al zes keer, en drie manden.
Iemand nog een leuke pup hebben gratis?
Ruilen tegen mijn pup?
pi_202733986
Heerlijk gesprek gehad met de Lidl net over mijn nog steeds niet geleverde bestelling.
'We kunnen een deel niet versturen omdat het bakje in het magazijn leeg was.'
En nu dan?
'Tja, het is uitvrekocht.'
En de 4 dingen die jullie nog wel hebben?
'Ja dat is een goede vraag, dat weet ik eigenlijk ook niet.'

En dat ging zo even door he, ik geloof dat de 4 artikelen die ze wel hebben extra worden besteld en dat de bestelling die dus in een soort zwart gat is beland ook nog ooit een keer binnenkomt.
Ik ga voor de zekerheid maar even snowboots bij Decathlon bestellen.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:05:40 #9
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202734011
Snowboots? Ik heb net de voorspelling bekeken. Het wordt 7 graden boven nul de hele week. We verwachten toch niet serieus snowboots weer nu?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202734028
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef laziness het volgende:
Snowboots? Ik heb net de voorspelling bekeken. Het wordt 7 graden boven nul de hele week. We verwachten toch niet serieus snowboots weer nu?
Beter te vroeg dan te laat, zoals in februari :D
Ik heb al schaatsen, snowboots en een skibroek bij de kringloop gehaald :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202734055
quote:
Het is hier echt ijskoud nu hoor, bevroren auto's, zo noordelijk woon ik toch niet.
B kan momenteel kiezen tussen zijn sneakers en zijn sneakers. Dus met buiten rondbaggeren de komende weken, zijn warme schoenen wel fijn. B loopt er in zijn vrije tijd best vaak op, vooral alstie de speeltuin in gaat.

En ik ken onszelf, dan vallen er sneeuwvlokken en heeft B nog steeds alleen zijn sneakers.

Bij de Lidl gaat de verkoop van skispul altijd in de Herfstvakantie in, dan, bestel ik meestal meteenvoor beide koters. Dan heb ik het maar liggen, maar dit jaar dus vergeten. En nu is het dus deels uitverkocht.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:13:05 #12
244125 laziness
pi_202734094
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:09 schreef exode het volgende:

[..]
Het is hier echt ijskoud nu hoor, bevroren auto's, zo noordelijk woon ik toch niet.
B kan momenteel kiezen tussen zijn sneakers en zijn sneakers. Dus met buiten rondbaggeren de komende weken, zijn warme schoenen wel fijn. B loopt er in zijn vrije tijd best vaak op, vooral alstie de speeltuin in gaat.

En ik ken onszelf, dan vallen er sneeuwvlokken en heeft B nog steeds alleen zijn sneakers.
Ja maar dat het 's nachts een beetje vriest maakt het toch niet meteen sneeuwpoppen weer? Ik snap de stress van dat het nu moet dat skipak niet zo geloof ik als ik naar de voorspelling kijk.

Maar goed wij zijn ivm wintersport altijd up to date met dit spul dus ik schiet niet in de stress van een vlokje.
pi_202734262
Draag je snowboots alleen met sneeuw dan?
Het is hier momenteel 1 graad buiten en de wereld is nog deels wit. Voorspelling zegt eind van de week een uitschieter naar 8 graden maar daarna temperaturen van max 0 tot 2 graden.
pi_202734373
Joh. Wat maakt het uit wie wanneer snowboots haalt?
Wij zijn altijd laat met die dingen en ik zie wel wanneer het sneeuwt. Meestal ligt het er toch maar 1 dag. :')
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:30:07 #15
244125 laziness
pi_202734376
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef Elleska het volgende:
Draag je snowboots alleen met sneeuw dan?
Het is hier momenteel 1 graad buiten en de wereld is nog deels wit. Voorspelling zegt eind van de week een uitschieter naar 8 graden maar daarna temperaturen van max 0 tot 2 graden.
Het ging om boots en een pak en nog meer toch? En het klinkt alsof flinke stress als het niet nog voor kerst arriveert. Ja het is lekker warm maar om nou te zeggen dat er geen andere opties om warm aan te kleden zijn als het niet gaat sneeuwen. Ik snap de stress van nu nu nu want het vriest een paar dagen niet zo.

Maar het zal wel aan mij liggen dan :')
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:42:14 #16
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202734536
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ruilen tegen mijn pup?
Ik heb oprecht een hekel aan puppies dus thnx but no thnx :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202734546
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:30 schreef laziness het volgende:

[..]
Het ging om boots en een pak en nog meer toch? En het klinkt alsof flinke stress als het niet nog voor kerst arriveert. Ja het is lekker warm maar om nou te zeggen dat er geen andere opties om warm aan te kleden zijn als het niet gaat sneeuwen. Ik snap de stress van nu nu nu want het vriest een paar dagen niet zo.

Maar het zal wel aan mij liggen dan :')
Als de rest niet binnen komt dan komen de snowboots ook niet. Ik lees dat ze de snowboots dan wel bij de decathlon haalt dus ik zie geen flinke stress om de rest.

Geen idee wat de temperaturen bij jou zijn maar hier heeft het de hele ochtend gevroren (vanmorgen was het -5) en de verwachting is nog meer vorst dus ik snap wel dat iemand warm schoeisel in huis wil hebben want die droeg ik vanmorgen ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 21-12-2021 12:51:13 ]
pi_202734562
Wij hebben straks kinderfeestje van de jongste. Foto speurtocht, fikkie stoken.. heb de ouders maar getipt om minimaal muts en wanten mee te geven :D

Maar het zonnetje is er lekker bij. Even opladen (binnen, voor het raam)
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:45:29 #19
176471 oh-oh
pi_202734578
Oh hier is het nog 0 graden nu maar stralend zonnetje wel.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202734636
2 graden, zonnig.

Al heb ik meer zin in opruimen/schoonmaken dan naar buiten gaan. :') :@
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:50:19 #21
176471 oh-oh
pi_202734646
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef vencodark het volgende:
2 graden, zonnig.

Al heb ik meer zin in opruimen/schoonmaken dan naar buiten gaan. :') :@
KOM MAAR SNEL!
( Groucho Marx )
pi_202735021
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
KOM MAAR SNEL!
Jaaaaaa doei! :W :P
Geen kots!
pi_202735034
Hier 2 graden, maar wel een strakblauwe lucht en heerlijk zonnetje O+
Met enige tegenzin een rondje gaan wandelen na de lunch, maar nu wel heel blij dat ik het gedaan heb; daar knap je toch best van op :)
pi_202735138
Ik begrijp niet helemaal waarom ik stress zou hebben, maar wees gerust, dat heb ik niet.

Ik was vooral verbaasd over de Lidl, ik snap ook nog steeds wat nu de oplossing is, zolang ik maar of de artikelen krijg of geld terug.

En met toestemming ga ik zo snowboots bestellen :)

Hier straalt de zon heerlijk, maar wat is het koud joh. Ijs staat nog steeds op de slaapkamer ramen. (Buitenkant he).
pi_202735401
Ik bestelde gisteren ook een skipak. Meestal haal ik mooie van Next maar zowel nieuw als tweedehands was het schaars. Nou maar eentje van Decathlon. Kan Poffertje over een paar jaar ook nog in. :s)

Wij missen heel veel onderdelen uit een Lego doos. Lijkt wel alsof ik een heel zakje met kleine onderdelen er niet in zat.
Nou heb ik die online aangevraagd via de website maar het zijn zoveel onderdelen dat die order er door de computer uit gefilterd is.

Het genot van zoiets uitzoeken en bestellen met twee kleine kinderen.
Mag ik chocola? Nootjes dan? En een bakje. Water!!! Neemt dan met tegenzin een slok omdat hij het bijna omstoot en ik het weg wil leggen. Smarties? Mag ik al Smarties? -O-

Dat bij het rustgevende gejengel van Poffertje. *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202735447
Ohja kerstkaarten. Eigenlijk ben ik gestopt, vooral omdat ik de postzegels te duur vind.

Maar vandaag of morgen wil ik toch wat kaarten schrijven omdat ik kaartjes in de buurt rondbrengen wel lekker knus vind. O+
  dinsdag 21 december 2021 @ 13:42:37 #27
176471 oh-oh
pi_202735450
:'( Hij kotst nog steeeeeeds, de laatste onbekotste items in mijn kamer hangen nu ook vol.
( Groucho Marx )
pi_202735618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:42 schreef oh-oh het volgende:
:'( Hij kotst nog steeeeeeds, de laatste onbekotste items in mijn kamer hangen nu ook vol.
Gooi zand over de kots leerde ik hier. Als dat niet genoeg helpt, gooi zand over je hond. ^O^
pi_202735698
D
quote:
Decathlon kan je 365 dagen retour sturen, dus als er geen snowboots weer komt dan kunnen ze altijd nog terug...
Zo hebben wij de schaatsen nog even gepast, die konden nog. Anders had ik schaatsen besteld en ze in de verpakking gelaten tot we ofwel konden schaatsen of dat de winter voorbij was. ;).
De skibroeken heb ik ergens verstopt... iemand nog een briljant idee waar je die dingen kan laten...?

Het is hier inmiddels 0 graden maar het gras (in de schaduw) is nog bevroren, zonnetje schijnt wel :).

Kon bij de supermarkt ineens geen ruitenwisservloeistof vinden, ze waren bij de garage zo vriendelijk om het er gelijk ff in te gieten ^O^ .

@oh-oh, sterkte met de kots pup... :*
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 december 2021 @ 13:54:59 #30
176471 oh-oh
pi_202735733
Ik heb geen zand :'(
( Groucho Marx )
pi_202735751
Haha herkenbaar hoor @exode. Normaal zijn wij altijd heel last minute maar vorig jaar had ik toen de corona cijfers beginnen te stijgen meteen in november al gezorgd voor de skibroeken en snowboots. Het zal nl niet de eerste keer zijn dat ik halsoverkop nog wat moest regelen.

Vorig jaar beviel dat prima dus voor dit jaar ook maar op tijd alles geregeld. Misschien moeten we dat er maar eens inhouden
pi_202735806
Schaatsen had ik bij de kringloop willen halen, 2 weken geleden lag er nog niets en nu zijn ze dicht.
We hebben wel een hele doos met houtjes maar die touwtjes zijn vergaan en in de vrieskou touwtjes knopen vond ik vorig jaar geen succes.

Ik kan alleen geen smalle dubbele ijzers vinden zoals we bij de houtjes hebben. Ga je dan van de gewone dubbele ijzers direct over naar enkel?
pi_202736029
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:59 schreef Elleska het volgende:
Schaatsen had ik bij de kringloop willen halen, 2 weken geleden lag er nog niets en nu zijn ze dicht.
We hebben wel een hele doos met houtjes maar die touwtjes zijn vergaan en in de vrieskou touwtjes knopen vond ik vorig jaar geen succes.

Ik kan alleen geen smalle dubbele ijzers vinden zoals we bij de houtjes hebben. Ga je dan van de gewone dubbele ijzers direct over naar enkel?
enkel met stevige schoen ging hier goed. Al heeft oudste ook nog soort zijwieltjes gehad (zandstra easy glider had een soort extra schaatsje..https://www.google.com/se(...)imgrc=_GQO7c8R-9fHTM)
pi_202736055
als het serieus gaat vriezen doen wij gewoon mee met het grote schaatsen-ruilspel via marktplaats.. Schaatsen die we hebben zetten we erop en voor hetzelfde geld kopen we andere in de maat die we dan weer nodig hebben.. Gaat tot nu toe altijd goed.
pi_202736105
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik heb oprecht een hekel aan puppies dus thnx but no thnx :D
Joep is beledigd.
pi_202736120
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:50 schreef PKM het volgende:

[..]
Gooi zand over de kots leerde ik hier. Als dat niet genoeg helpt, gooi zand over je hond. ^O^
Lol. Ik haal het zand gewoon uit de speeltuin bij ons achter.
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:22:18 #37
176471 oh-oh
pi_202736175
Ik hou echt het meest van hele oude hondjes. Puppies zijn lastig, net als kinderen.
Ik denk dat die eikel een houten kraal heeft opgegeten want die komt er nu in stukjes uit, daar gaat ie denk ik niet dood van.
( Groucho Marx )
pi_202736238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]
enkel met stevige schoen ging hier goed. Al heeft oudste ook nog soort zijwieltjes gehad (zandstra easy glider had een soort extra schaatsje..https://www.google.com/se(...)imgrc=_GQO7c8R-9fHTM)
Zijwieltjes voor de schaatsen :D Maar dat is denk ik wel wat ik zoek, net even wat meer stabiliteit dan enkele ijzers. Zal marktplaats daarvoor eens in de gaten houden. Vind die easy gliders op marktplaats nog best prijzig maar goed punt dat je daarna mee kan doen aan het ruilspel.
pi_202736268
Haha, ik heb begin dit jaar toen er sneeuw werd voorspeld inderdaad nog een avond het halve dorp doorgereden voor marktplaats-aankopen van skibroeken en sleetjes _O- Daarmee ben ik nu gelukkig nog voorzien.
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:29:32 #40
176471 oh-oh
pi_202736276
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:19 schreef amaranta het volgende:

[..]
Lol. Ik haal het zand gewoon uit de speeltuin bij ons achter.
:{ dat zit altijd vol met kattenstront hier :X
( Groucho Marx )
pi_202736467
Wij hebben geen schaatsen, wel snowboots. En ik heb geen winterjas. De jas die ik nu heb is wel redelijk dik, maar nu het vriest toch best koud. Zou er nog ergens een winterjas te vinden zijn? Dat wordt googelen na kerstkaartjes maken. Dat wilde Kim graag op de valreep. Morgen mag ze nog 2 uurtjes naar school en donderdag stage. Kan ze nog net op tijd kerstkaartjes uitdelen. Verder doen we er niet veel aan, een aantal buren, wat familie en goede vrienden.
pi_202736472
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Arme jij en hij!
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:51:28 #43
176471 oh-oh
pi_202736596
Leuke jassen genoeg online te bestellen Ingrid!
Ik kocht een extra jas bij Bonprix, heel snel geleverd, ik vond hem toch net niet tof, vrijdag kwam hij binnen, zelfde dag retour gestuurd en gisteren al verwerkt ook!
( Groucho Marx )
pi_202736857
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij hebben geen schaatsen, wel snowboots. En ik heb geen winterjas. De jas die ik nu heb is wel redelijk dik, maar nu het vriest toch best koud. Zou er nog ergens een winterjas te vinden zijn? Dat wordt googelen na kerstkaartjes maken. Dat wilde Kim graag op de valreep. Morgen mag ze nog 2 uurtjes naar school en donderdag stage. Kan ze nog net op tijd kerstkaartjes uitdelen. Verder doen we er niet veel aan, een aantal buren, wat familie en goede vrienden.
Wat is je budget ? En maat. Ik heb nog een zgan winterjas die voor een klein prijsje weg mag.
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:12:54 #45
176471 oh-oh
pi_202736905
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:09 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wat is je budget ? En maat. Ik heb nog een zgan winterjas die voor een klein prijsje weg mag.
Ik heb er ook nog een die weg kan, dus als je me je maat even wil laten weten?
( Groucho Marx )
pi_202737010
Anders staat bijvoorbeeld ook Vinted vol met winterjassen voor een klein prijsje. Ik heb mijn twee oude daar net verkocht.
pi_202737079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:19 schreef lunapuella het volgende:
Anders staat bijvoorbeeld ook Vinted vol met winterjassen voor een klein prijsje. Ik heb mijn twee oude daar net verkocht.
Tnx, die kende ik nog niet.
pi_202737488
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]
:{ dat zit altijd vol met kattenstront hier :X
Da's nu toch bevroren dus schep je er zo uit ;)

Mijn vakantie is door de lockdown nu begonnen *O* (helaas de rest van de week dus geen zzp inkomsten, maar goed, ook geen opvang-stress)
  dinsdag 21 december 2021 @ 17:23:28 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202739101
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:42 schreef PKM het volgende:
Ohja kerstkaarten. Eigenlijk ben ik gestopt, vooral omdat ik de postzegels te duur vind.

Maar vandaag of morgen wil ik toch wat kaarten schrijven omdat ik kaartjes in de buurt rondbrengen wel lekker knus vind. O+
Dit, ik vind de prijs van postzegels echt bizar, en van decemberzegels ook.

Maar goed, op het moment dat ze het bedrag vervingen voor een 1 en een 2 op de postzegels kon je verwachten dat de prijzen hufterig zouden stijgen, en dat is ook gebeurd.

Tot de invoering van de postzegels zonder waarde (okt 2013) was de decemberzegel ¤ 0,10 goedkoper dan een gewone postzegel, sinds december 2013 nog maar ¤ 0,05 goedkoper... en dan hebben we het niet eens over procentueel :X

December 2012:
Gewone postzegel ¤ 0,50
Decemberzegel ¤ 0,40
20% goedkoper.

December 2021
Gewone postzegel ¤ 0,96
Decemberzegel ¤ 0,91
5% goedkoper...

[ Bericht 8% gewijzigd door Leandra op 21-12-2021 17:32:43 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202739595
Ik had maar 7 postzegels nodig, dus gewoon Willem gehaald ^O^
pi_202739923
Ik kwam nog een oud velletje tegen. Mag vast niet maar heb ze gewoon opgeplakt
pi_202739977
Tenzij ze van voor 2010 waren mag je oude kerstzegels gewoon gebruiken. Ik heb daarom wel kerstzegels gekocht, dan kan ik weer een paar jaar vooruit.
pi_202741239
Ik koop decemberzegels altijd ruim in, dan hoef ik om het jaar geen zegels te kopen. Duur is het zeker. En kerstkaarten koop ik vaak in de uitverkoop na kerst, dus die zijn meestal veel goedkoper dan de zegels _O-
  dinsdag 21 december 2021 @ 19:55:30 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202741468
Ik stuur alleen als ik tijd en inspiratie heb om een leuke kaart te bedenken. En dus dit jaar niks. Ik vind het altijd wel rot als ik dan zie dat ik toch wel kaartjes van anderen krijg, maar het zat er even niet in tot dusver.
Meestal verstuur ik sws pas na kerst trouwens, dus kaarten met 'de beste wensen' in een of andere vorm.

Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal... :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 47% gewijzigd door BE op 21-12-2021 20:02:26 ]
  dinsdag 21 december 2021 @ 19:58:04 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_202741537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:55 schreef BE het volgende:
Ik stuur alleen als ik tijd en inspiratie heb om een leuke kaart te bedenken. En dus dit jaar niks. Ik vind het altijd wel rot als ik dan zie dat ik toch wel kaartjes van anderen krijg, maar het zat er even niet in tot dusver.
Meestal verstuur ik sws pas na kerst trouwens, dus kaarten met 'de beste wensen' in een of andere vorm.

Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal... :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach BE, wat een naar bericht. Heel veel sterkte voor jullie en vooral ook voor je moeder :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:03:30 #56
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202741715
BE, jij hebt inderdaad wel even wat anders aan je hoofd dan kerstkaartjes versturen. :*
in de haak.
pi_202741720
O BE, wat verdrietig. Heel veel sterkte :*
pi_202741729
quote:

SPOILER
Jeetje BE. Wat een verschrikkelijk bericht om te krijgen ;( heel veel sterkte :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_202741744
O nee BE. Wat een schok. Veel sterkte de voor haar, jou en je familie.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:06:41 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202741793
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:

sterkte, hopelijk trekt 't snel weg.
in de haak.
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:09:25 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202741882
quote:

SPOILER
Wat een vreselijk rotnieuws. Sterkte :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:11:29 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202741940
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:15 schreef F_r het volgende:
Ik kwam nog een oud velletje tegen. Mag vast niet maar heb ze gewoon opgeplakt
Decemberzegels mogen ook van oude jaren, gewone zegels ook trouwens, dat is ook gelijk het enige voordeel van het gegeven dat er geen waarde meer op staat.

Alleen decemberzegels van voor 2013 moet je de waarde bijplakken tot je aan het totaalbedrag komt wat je er nu op zou moeten plakken, maar een zegel waar geen bedrag meer op staat blijft geldig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:12:18 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_202741965
quote:

SPOILER
Och wat verschrikkelijk lieve BE ;( :* neem rustig de tijd om dat te verwerken, het is nogal wat.
disclaimer
pi_202741972
Oh nee BE, wat enorm verdrietig nieuws. Wat heftig. Sterkte :*
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:12:38 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202741984
quote:

SPOILER
Ai, wat een ellende :{
Sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202742014
Wat naar BE. Veel sterkte!
pi_202742059
@BE Dat is schrikken. Sterkte.
pi_202742359
Ik ben me net een partij afgezet in de supermarkt :') heb 18 rollen koekjes betaald terwijl ik er 1 kocht. Ik moest wat meer betalen dan anders maar dacht, zal wel komen door wat duurdere varianten van producten voor kerst.
Ik ben benieuwd of ik mijn geld terug kan krijgen hiervoor, vrees van niet als ik morgen pas terug kan gaan |:(
pi_202742395
Heel veel sterkte BE
pi_202742407
Sterkte BE.. :S___D
pi_202742414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:25 schreef Hupje het volgende:
Ik ben me net een partij afgezet in de supermarkt :') heb 18 rollen koekjes betaald terwijl ik er 1 kocht. Ik moest wat meer betalen dan anders maar dacht, zal wel komen door wat duurdere varianten van producten voor kerst.
Ik ben benieuwd of ik mijn geld terug kan krijgen hiervoor, vrees van niet als ik morgen pas terug kan gaan |:(
Ligt eraan bij welke winkel. Je kunt eventueel al online een bericht sturen met bon en product.
pi_202742534
@BE
Wat een vreselijk nieuws. ;( En zo volslagen onverwacht, begrijp ik?
Moeilijk. Sterkte. :*
pi_202742551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:27 schreef F_r het volgende:

[..]
Ligt eraan bij welke winkel. Je kunt eventueel al online een bericht sturen met bon en product.
Lidl...

Stom van mezelf om de bon niet beter te controleren, maar ja, haast voor sluitingstijd, mensen die geen afstand houden achter je en toen sloeg ik dat dus over. Plus dat ik eigenlijk dus minder kwijt was geweest dan ik had verwacht.
pi_202742604
Och BE, wat een verschrikkelijk nieuws!
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:42:03 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202742814
Tx lieve meiden! *;
pi_202742905
BE, wat een vreselijk nieuws, sterkte :*
pi_202742913
BE :*
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:53:53 #78
176471 oh-oh
pi_202743159
Jeetje BE dat is echt heftig...
( Groucho Marx )
pi_202743687
Sterkte @BE :*
pi_202743799
Jemig @BE wat ontzettend heftig en verdrietig. ;( Heel veel sterkte komende tijd. :*
pi_202744124
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:32 schreef Hupje het volgende:

[..]
Lidl...

Stom van mezelf om de bon niet beter te controleren, maar ja, haast voor sluitingstijd, mensen die geen afstand houden achter je en toen sloeg ik dat dus over. Plus dat ik eigenlijk dus minder kwijt was geweest dan ik had verwacht.
Als je verder ook geen spullen voor tig man hebt gekocht geloven ze dat vast wel.
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:33:27 #82
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_202744365
BE sterkte voor jullie allemaal. Kerstkaartjes overslaan is echt geen probleem lijkt me in deze situatie.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:37:45 #83
176471 oh-oh
pi_202744465
Ik weet niet meer wie het wilde weten trouwens, maar ik het die onderwaterdiscodinges binnen van Ali.
En ik krijg hem onmogelijk open om er batterijen in te doen :+
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:40:58 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202744577
Ach BE wat ongelooflijk kut. Heel erg veel sterkte.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202744889
Jeetje @BE, wat ongelofelijk klote! :'(
Pfff, heel veel sterkte! :*
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:56:05 #86
176471 oh-oh
pi_202745034
:') Ik heb me net aangemeld op de wachtlijst voor picnic.
Nr 3946...
( Groucho Marx )
pi_202745250
@BE, wat een kl*tenieuws. Heel veel sterkte gewenst.
pi_202746029
Veel sterkte @BE !
Ik heb het vorig jaar met mijn vader meegemaakt. Het is een van de ergste dingen die er met een ouder kan gebeuren. De onzekerheid over de komende periode alleen al... :{
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:41:27 #89
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202746203
@BE dikke :* voor jou
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:43:17 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202746251
O+ :*
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:46:28 #91
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202746349
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef BE het volgende:
O+ :*
;( :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_202746596
Jeetje BE, wat een klotenieuws :{
Sterkte :*
pi_202747111
Sterkte BE. Wat heftig zeg :*
pi_202747278
Wat een klote nieuws BE. ;(
Ik heb jaren geleden een vergelijkbare situatie doorstaan met betrekking tot mijn vader, als je bij iemand je ei kwijt wilt die een beetje snapt hoe het is dan staat mijn DM altijd voor je open.
Heel veel sterkte. :*
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 23:45:34 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202747489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef oh-oh het volgende:
:') Ik heb me net aangemeld op de wachtlijst voor picnic.
Nr 3946...
Dat zegt niet zoveel. Per nieuw autootje stijg je meteen een paar honderd plaatsen ^O^

Dikke :* voor @BE
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_202747536
Ach BE, wat verdrietig. Heel veel sterkte. :*
pi_202748137
quote:

SPOILER
Sterkte!!! Knuffel uit 🇧🇪
Werewolf
pi_202748331
😗😗😗 BE wat een verdrietig nieuws.
Sterkte de komende tijd.
pi_202748334
quote:
Oeps.
  woensdag 22 december 2021 @ 07:20:34 #100
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202748392
quote:
Daar kun je echt nog wel mee terug hoor.
in de haak.
pi_202749048
Och BE, wat verdrietig. Heel veel sterkte voor jullie😘
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_202749219
Zo net weer een stok in mijn neus gehad, ik blijf maar verkouden en gisteren ook ineens keelpijn en hees. Hopelijk snel uitslag. (antigeen test)

En dan denk je dus bij het krabben van je auto 'ik moet nog een voorruit ijsdeken kopen', kijken of we die online kunnen scoren. Wat is het mooi nu buiten, alles is bevroren O+
  woensdag 22 december 2021 @ 09:42:45 #103
176471 oh-oh
pi_202749336
:D Verwacht vooral niet dat je die morgen hebt dan hoor, of voor de kerst, kun je zo een ding niet bij een tankstation halen?
Eerste klant van de dag, schold me al uit dat haar pakket 1 dag later is gekomen.
Dat wordt nog een laaaaaaaaange werkdag.
Maar het lichtjesding werkt, en het is echt leuk voor die paar euro!
( Groucho Marx )
pi_202749388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 09:42 schreef oh-oh het volgende:
:D Verwacht vooral niet dat je die morgen hebt dan hoor, of voor de kerst, kun je zo een ding niet bij een tankstation halen?
Eerste klant van de dag, schold me al uit dat haar pakket 1 dag later is gekomen.
Dat wordt nog een laaaaaaaaange werkdag.
Maar het lichtjesding werkt, en het is echt leuk voor die paar euro!
Oh ja een tankstation, daar kan ik ook even kijken.
Nou ja, ik heb nog nooit zo'n ding gehad, maar ik zie alle auto's in de straat met zo'n fancy ijsdeken en die zijn een stuk sneller weg dan ik met al dat gekrab. Ik bedenk dat als ik er al 1 had 'moeten' hebben, nooit in de herfst of zo.

Bol toch? Hier komen de pakketjes allemaal hartstikke netjes op tijd binnen. Vandaag laatste pakket van een grote bestelling.
Uitschelden? Dan hang je op toch?
pi_202749453
Onze auto kun je voorverwarmen, hoef je niet te krabben. Heerlijk :@ Alleen de ingeklapte buitenspiegels zitten daar niet aan gekoppeld, die wilden dus niet uitklappen :')

Ik heb na een preek over bon controleren in de winkel toch mijn geld teruggekregen *O*
  woensdag 22 december 2021 @ 09:54:46 #106
176471 oh-oh
pi_202749458
Mijn koffie is een dag vertraagd maar ja, ik ben echt al lang blij als ie er vrijdag is.
En die komt niet van bol.
Het was brievenbuspost van die dame, die is lost tussen al mijn kerstkaarten denk ik :P
( Groucho Marx )
  woensdag 22 december 2021 @ 10:19:17 #107
244125 laziness
pi_202749683
BE, wat een verdrietig nieuws. Sterkte voor jou en je familie :*
pi_202749981
Voorruitverwarming O+ Toen we de auto kochten vond ik dat zo’n onzin, maar het is echt heerlijk! Hooguit 1 minuut en je kunt gewoon wegrijden _O_
pi_202750026
Ohja ik moet ook nog een nieuwe ijsdeken kopen. Ik heb die van vorig jaar kapot getrokken omdat het portier rechts ‘s nachts niet meer open wilde. :') Die had een defect en zo kan je niet naar huis rijden. :P :%
pi_202750513
@BE, wat een rotnieuws. Sterkte :*

IJsdeken is heel handig, hoewel ik gisteren alsnog niet zo snel weg was, mijn airco doet het niet supergoed, dus voor de binnenkant ook zodanig was dat ik kon zien waar ik reed in de schemer, waren we zo weer een paar minuten verder.
Vandaag hoef ik niet met de auto weg, dus deken er niet opgegooid gisteren. En volgens mij gaat het weer dooien vannacht of morgen.
pi_202750515
quote:

SPOILER
:'( :'( :'( Jemig wat een heftig nieuws. Is er al wat gezegd over de mogelijkheden om eventueel levensverlengend te behandelen? Heel veel sterkte, hopelijk kunnen jullie elkaar goed steunen in dit verdriet. Dikke knuffel :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 december 2021 @ 11:50:39 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202750691
Tx! *;

quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]
:'( :'( :'( Jemig wat een heftig nieuws. Is er al wat gezegd over de mogelijkheden om eventueel levensverlengend te behandelen? Heel veel sterkte, hopelijk kunnen jullie elkaar goed steunen in dit verdriet. Dikke knuffel :*.
Nog niet, ze krijg volgende week dinsdag een echoscopisch onderzoek waarbij er biopten worden genomen en dan heeft ze 3 januari een afspraak om idd te bespreken wat er nog mogelijk is met chemo en/of immuuntherapie.
pi_202751242
quote:

SPOILER
;( :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202751296
quote:

SPOILER
Wat ontzettend verdrietig ;( Sterkte :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202751706
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:50 schreef BE het volgende:
Tx! *;
[..]
Nog niet, ze krijg volgende week dinsdag een echoscopisch onderzoek waarbij er biopten worden genomen en dan heeft ze 3 januari een afspraak om idd te bespreken wat er nog mogelijk is met chemo en/of immuuntherapie.
Dat wordt een spannend gesprek dan. Eer het nu zover is. Ik hoop dat er nog mogelijkheden zijn. :)
pi_202751857
quote:
0s.gif Op woensdag 22 december 2021 11:50 schreef BE het volgende:
Tx! *;
[..]
Dat worden heel spannende feestdagen voor jullie. Ik zal een kaarsje branden voor je :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 december 2021 @ 15:11:57 #117
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202753701
Ontzettend veel sterkte en kracht voor jou, Stinkie en de kids @BE :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_202754019
BE :* ;( heel veel sterkte de aankomende tijd.
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn vader. M’n dm staat open voor je.. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_202755561
Sterkte BE. Wat een rot bericht :(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 december 2021 @ 17:25:31 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_202755749
Sterkte BE! :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_202757286
BE, heel veel sterkte!
  woensdag 22 december 2021 @ 19:58:24 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202758111
Tx lieve ladies! *;
pi_202758889
Ik wilde een prik afspraak maken voor mijn zoon, want die is 12 geworden.
Maar dat kan online niet meer. Online kan alleen nog maar voor de booster prik.
Volgens de site moeten we naar een prikken zonder afspraak locatie.
Dat gaan we maar doen dan. En hopen dat er vaccins beschikbaar zijn.
Ik heb overigens niet geprobeerd om via de telefoon een afspraak te maken.
Mijn ouders hebben gisteren hun boosters gehaald en het was er heel druk.
pi_202758907
Oh en vrienden van ons gaan dus naar Dld voor de boosters zodat ze naar Oostenrijk op vakantie kunnen gaan.
pi_202758956
@BE , wat een vreselijk naar nieuws, veel sterkte :*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 23 december 2021 @ 06:38:25 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202764927
Brrrr k-k-koud! :o Maar nog wel droog. Na vandaag is het echt prut zag ik… -O-

Hebben jullie alle boodschappen al binnen?
Hier komt picnic vanavond met een flinke bestelling. *O*
  donderdag 23 december 2021 @ 06:40:55 #127
37150 livelink
pi_202764935
Nog helemaal geen boodschappen gedaan hier. Fulltime werken en een lockdown is geen goede combinatie als het voor plannen om boodschappen gaat. Heb zelfs nog geen idee wat we gaan eten met de Kerst. Waarschijnlijk wordt het kerstdiner bepaald door wat er op vrijdagavond tussen 18.00 en 19.00 nog te krijgen is bij de AH.
pi_202765048
Ik kan ook vrijdag pas kerstboodschappen doen. Maar ik ga juist in alle vroegte, hopelijk valt de drukte dan nog mee. Kerstavond en eerste kerstdag worden voor ons verzorgd, dus het is vooral eten voor tweede kerstdag regelen.
pi_202765065
Ik was gister even in de AH. Wat een drukte… was blij dat ik mijn oordoppen bij me had. Straks ga ik nog even naar de Jumbo en dan is het mooi geweest.
  donderdag 23 december 2021 @ 07:17:03 #130
37150 livelink
pi_202765078
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 07:11 schreef lunapuella het volgende:
Ik kan ook vrijdag pas kerstboodschappen doen. Maar ik ga juist in alle vroegte, hopelijk valt de drukte dan nog mee. Kerstavond en eerste kerstdag worden voor ons verzorgd, dus het is vooral eten voor tweede kerstdag regelen.
Ja, ik zag dat de winkel om 07.00 al open was, dus dat doe ik misschien ook. Moet wel om 08.30 aan het werk zijn, dus dat wordt dan wel haasten.
  donderdag 23 december 2021 @ 07:25:51 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202765119
Ik had geen zin in stress en drukte. Ik heb de afgelopen vier weken bijna non-stop gewerkt en hoewel F ook had kunnen gaan natuurlijk was ik blij op tijd een bezorgplekje te hebben gereserveerd.

En wat er niet is, is maar pech. We verhongeren vast niet. :+
pi_202765149
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 06:40 schreef livelink het volgende:
Nog helemaal geen boodschappen gedaan hier. Fulltime werken en een lockdown is geen goede combinatie als het voor plannen om boodschappen gaat. Heb zelfs nog geen idee wat we gaan eten met de Kerst. Waarschijnlijk wordt het kerstdiner bepaald door wat er op vrijdagavond tussen 18.00 en 19.00 nog te krijgen is bij de AH.
Op dat tijdstip zit ik aan het kerstdiner :D (kerst begint voor mij de avond van de 24e)

Ik laat sinds een jaar of 6 de boodschappen thuisbezorgen en heb een bezorgbundel van de AH. Daarmee kan je wekelijks een tijdslot reserveren, weken vooruit staat het vast O+ dus de boodschappen kwamen gisteren, alleen de afbakcroissants waren niet leverbaar. Dus mijn wederhelft loopt nog even naar de supermarkt vandaag, en langs de bakker en kaasboer. Vrijdagochtend naar de boerderijwinkel en dan zijn we good to go.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 23 december 2021 @ 08:09:19 #133
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202765541
Ik laat gewoon 2 kerstdagen voor me koken. :s) .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 23 december 2021 @ 08:14:02 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_202765599
Ik kwam er vanmorgen achter dat ik mijn bestelling voor morgen tot 01:00 had kunnen aanpassen :')
Alle gourmetzooi had ik dus wel al besteld maar voor de rest van de week nog niets. Dus ik rij zo ook maar ff naar de jumbo voor uien en bloemkool enzo 8-)
disclaimer
  donderdag 23 december 2021 @ 08:16:21 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_202765626
Maar mijn sterke drank is allemaal in huis! #prioriteiten
disclaimer
pi_202765706
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:09 schreef Lemijn het volgende:
Ik laat gewoon 2 kerstdagen voor me koken. :s) .
Gourmet bij ouders en een dinerbox hier :Y eerste kerstdag kook ik. Wij zijn vaak in een hotel in Duitsland met kerst of mijn zoon is er niet, dus als we een keetje met z'n drieën thuis zijn, moet ik het er wel van nemen O+
pi_202765718
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:16 schreef SQ het volgende:
Maar mijn sterke drank is allemaal in huis! #prioriteiten
Vertel eens wat meer over je assortiment en plannen :D

Ik laat ook al jaren bezorgen dus weinig stress hier. De paar dingen die ze niet hadden, missen we vast niet voor de gourmet en dinerbox
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202765768
Sterkte BE, geniet lekker van elkaar deze kerstdagen!

Gisteren de meeste boodschappen gedaan(druk!). Moet alleen nog taart halen. Denk morgenochtend voor het ontbijt even langs de ah :P

Eerste kerstdag soepjes-vlees-ijs voor kerst. Ook taart voor verjaardag jongste. Braaf met 4 volwassen gasten (en nog 3 kinderen).

Tweede kerstdag ben ik alleen thuis, man gaat met de kinderen naar zijn moeder. In het verzorgingshuis mogen alleen niet zoveel mensen tegelijk naar binnen. Jammer, maar ik kan wel van zo'n dagje genieten. Dus ik ga eens lekker een foute serie bingen :D
  donderdag 23 december 2021 @ 08:38:54 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_202765773
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik laat ook al jaren bezorgen dus weinig stress hier. De paar dingen die ze niet hadden, missen we vast niet voor de gourmet en dinerbox
Gewoon adten toch?
disclaimer
pi_202765819
Ik wilde gister kipgehakt halen. Heb bij twee supermarkten en bij Een kipwinkel gekeken maar alles was uitverkocht. Ook echt lege schappen bij de Jumbo. -O-
Protège moi de mes désirs.
pi_202765838
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Welke dinerbox doe jij? :7
pi_202765841
Ik ga het vanavond om 6 uur proberen (hopelijk eet dan iedereen ;) )
En morgenochtend om 7 uur voor deel 2 :)

Ik heb zin in kerst! Gaat gezellig worden denk ik…..
Als de zelftesten zaterdag negatief zijn ;)

En verder heel veel sterkte BE
pi_202765902
Gisteravond kreeg ik mijn bestelling binnen. Behalve dan de soesjes (boeit niet) en de tomaatjes. En die boeien wél. Staat een beetje lullig bij de mozzarella/tomaat salade😐, dus die mag man straks halen. Oh, en olijven. Die ben ik gewoon vergeten😅

Uhm, en de kerstkaarten moeten ook nog😳
If they say
pi_202766061
ik ben zo blij dat we met kerst helemaal niets hoeven. Geen familie, geen bezoek. Mijn zusje stelde nog voor om op eerste kerstdag te komen maar die heb ik afgewimpeld. We zijn kapot en gaan gewoon heel erg genieten van het niets hoeven te doen. Kerstavond gourmetten, eerste kerstdag lekker eten en verder doen waar we zin in hebben.

Nog een laatste dagje werken en dan zit het er ook op. Ik moet de motivatie vanuit m'n tenen halen vandaag.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 december 2021 @ 09:19:37 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202766086
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 07:25 schreef BE het volgende:
Ik had geen zin in stress en drukte. Ik heb de afgelopen vier weken bijna non-stop gewerkt en hoewel F ook had kunnen gaan natuurlijk was ik blij op tijd een bezorgplekje te hebben gereserveerd.

En wat er niet is, is maar pech. We verhongeren vast niet. :+
Hoe heb je dat gereserveerd bij Picnic dan? Ik greep mis :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 23 december 2021 @ 09:24:41 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_202766155
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:57 schreef Mushanga71 het volgende:
Gisteravond kreeg ik mijn bestelling binnen. Behalve dan de soesjes (boeit niet) en de tomaatjes. En die boeien wél. Staat een beetje lullig bij de mozzarella/tomaat salade😐, dus die mag man straks halen. Oh, en olijven. Die ben ik gewoon vergeten😅

Uhm, en de kerstkaarten moeten ook nog😳
Nee hoor, die hoeven echt niet meer :D
disclaimer
  donderdag 23 december 2021 @ 09:26:54 #147
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202766178
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Om 09:00 uur in de ochtend komen de nieuwe bezorgmomenten online. En worden de geannuleerde plekken ook weer vrij gezet. Gewoon je mandje volgooien en dan op tijd de app openen.. :)
pi_202766185
Wij zijn kerstavond en 1e + 2e kerstdag bij anderen op bezoek dus wij hebben alleen maar voor lekker ontbijt en lunch voor onszelf te zorgen! *O*
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 december 2021 @ 09:31:25 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202766210
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Om 09:00 uur in de ochtend komen de nieuwe bezorgmomenten online. En worden de geannuleerde plekken ook weer vrij gezet. Gewoon je mandje volgooien en dan op tijd de app openen.. :)
Weer wat geleerd, dank! Er is nu gewoon een moment vrij op 1e kerstdag :o
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_202766228
Ik heb maandag eigenlijk alles laten komen. Dadelijk nog even stoofpeertjes zoeken, dat is het enige wat ik hoef te regelen :7
En vriend moet tweede kerstdag met de jongens op de bakfiets de @home-box ophalen :)

Net met schoonbroers afgesproken dat we (als het allemaal kan) volgende week woensdag naar Frankrijk rijden en vrijdag weer terug.
Weinig spannends aan qua risico, want we zitten dan gewoon in hun huis. Misschien even langs de supermarkt, maar dan heb je het ook wel gehad.
Even lekker eruit en naar het Franse platteland om te chillen O+
pi_202766272
AH is echt net binnengekomen en gisteren bij onze sushi tent voor morgenavond besteld. Bij de sushi waren we nummer 37 voor die avond. Dus die hebben het lekker druk.

Wij zouden 1e Kerstdag gebraden kip meenemen van onze slager, maar helaas, die hebben ze deze week niet. Alleen ingewikkeld spul zoals gevulde parelhoen.

En gisteren nog de Beekse Bergen geboekt met Oud en Nieuw, 5 nachtjes *O* Efteling ging dus niet door en ik had geen zin een bak geld uit te geven aan een gewoon huisje. Dan blijf ik liever thuis. We kunnen ook elke dag op auto safari en de schaatsbaan is open. Dus genoeg te beleven naast de dieren voor ons huis en de speeltuinen. Zo mijn moeder bellen of ze met Oud en Nieuw wil komen en blijven slapen. We hebben bedden over en dat zit ze niet alleen. Ze redt 12 uur niet, maar wij ook niet.
1 nadeel, vuurwerk mag niet, dus we gaan los met Kerst (los _O- kindervuurwerk van de Lidl)
pi_202766427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 08:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Welke dinerbox doe jij? :7
Brasserie van Dam. 1 vlees, 1 vega.
Jij?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202766723
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:24 schreef SQ het volgende:

[..]
Nee hoor, die hoeven echt niet meer :D
Ik geef gewoon de post de schuld😇

Was toch maar zelf naar naar ah gegaan. Toch even een uitje🙄 met zoon. Was stil. Had alleen wel een volle kerstboodschappenkar voor me en een oud mannetje die zijn bonuswok met muntjes betaalde😫.
If they say
pi_202766937
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 09:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Brasserie van Dam. 1 vlees, 1 vega.
Jij?
De Zusters, 1 vlees, 1 vega :D
pi_202767407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De Zusters, 1 vlees, 1 vega :D
Stiekem dacht ik dat al.
pi_202767426
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Stiekem dacht ik dat al.
Ik ben vrij behoudend, dat klopt :+ Close call met de nieuwe sushi-toko wel.
pi_202767524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 11:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik ben vrij behoudend, dat klopt :+ Close call met de nieuwe sushi-toko wel.
Ik gok dat de Mrs daar laatst een bezorg liet doen. Zij is de enige in ons huis die van reguliere sushi houdt, dat wordt m hier sowieso niet.

Ik doe wel verslag ;)
pi_202767608
Zo. Zoon heeft de kaartjes bij de buren in de brievenbus gemikt.
Maaaam, er hangt een groene kleine vuilnisbak aan de muur. Moet ie daar in?😄
En foons zijn zo handig he, zeker als je die níet bij je hebt en je zoon naar de brievenbus stuurt. Moest teruglopen omdat ik naam stad had gezegd maar dat staat er niet op?🙄. Jaja, we versturen heel veel post. Vond nog een kerstzegel van 2013😅
If they say
pi_202768965
Ik wilde net nog een afhaalmenu voor 2e kerstdag bij een plaatselijk restaurant bestellen. What was I thinking, dat is natuurlijk al lang allemaal uitverkocht. :@

Gelukkig was het nog net voor 12.00 uur en kon ik mijn Appie bestelling die morgen tussen 7:00-8:00 uur bezorgd wordt nog aanpassen. Ik heb net maar 2 kilo verkensschouder uit de vriezer gehaald en slinger tweede kerstdag maar gewoon maar de bbq aan en maak een broodje pulled pork. Lekker makkelijk dus.
Mijn kinderen willen 2e kerstdag spinazie eten overigens, dus dat heb ik ook maar besteld. :')
pi_202769087
*O* *O* *O*
Deadlines gehaald, zo blij, wat een stress met de kinderen thuis en nog steeds niet herstelde verloofde.
Nu heb ik een soort van vakantie, moet bereikbaar zijn voor spoed maar verder doeeeeeeeei.

Vanmiddag nog een virtuele borrel met het team, manager heeft een erg goed gevulde borrelbox naar iedereen gestuurd. Jammer dat ik daarna de auto nog in moet anders popte ik de champagne wel open.
pi_202770190
quote:

[..]
Ik had vorige week donderdag al een groot deel van de bestelling gedaan. Zaterdag de rest erbij gezet omdat ze al aangaven dat het druk werd.
pi_202770466
Ik bestel al zo'n vijf jaar bij AH. Nou zat de granaatappel en flespompoen er niet bij. Dat wordt maandag nog een keer naar de supermarkt.

We doen 1x gourmet, 1x gehaktbrood met bietjes en aardappelkroketjes. Kerstavond wil ik voor bestellen bij de Argentijn.

Wij hebben net de kerstkaarten in de buurt rondgebracht. Toch wel even leuk om te doen met de kleintjes. ~:)

Helaas heeft kleuter weer een slecht humeur. En hij wil graag weten wanneer de vakantie voorbij is. Ik ook. :s)
pi_202771377
Yay, action heeft weer click en collect😀.

Dochterlief en vriend komen 1e kerstdag en kook ik, de 2e gaan we bankhangen en films kijken en bestellen we pizzaaa🍕
If they say
  donderdag 23 december 2021 @ 16:21:31 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202772002
quote:

[..]
Ik heb afgelopen vrijdag al het eerste deel v d bestelling gedaan en het bezorgmoment gekozen en toen later de rest er bij.
pi_202772897
Ik zou morgen met mijn moeder de laatste kerst gourmet inkopen doen. Maar dat liep anders vandaag.
Mijn moeder is rond de middag gevallen met de fiets op haar achterhoofd en elleboog.
Ze is uren in het ziekenhuis. De conclusie nu is gebroken elleboog en er moet geopereerd worden.
Ze zijn nog aan het overleggen of de operatie vandaag of morgen kan, of dat het uitgesteld moet worden ivm zwelling. En hoe dan verder enzo.
Nu 1,5 uur niks gehoord nog.
Mijn vriendin appte net dat ze mij straks wel op komt halen om samen boodschappen te doen.
Gaan we langs mijn vader, om een boodschappenlijstje op te halen en ook voor hun de normale boodschappen erbij doen.
Edit: Krijg net een appje of ik kleding ed kan brengen, ze moet dus sowieso blijven. Zo sneu!
pi_202773042
Jeetje Ingrid.. ;( veel sterkte en beterschap voor haar!
pi_202773110
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zou morgen met mijn moeder de laatste kerst gourmet inkopen doen. Maar dat liep anders vandaag.
Mijn moeder is rond de middag gevallen met de fiets op haar achterhoofd en elleboog.
Ze is uren in het ziekenhuis. De conclusie nu is gebroken elleboog en er moet geopereerd worden.
Ze zijn nog aan het overleggen of de operatie vandaag of morgen kan, of dat het uitgesteld moet worden ivm zwelling. En hoe dan verder enzo.
Mijn vriendin appte net dat ze mij straks wel op komt halen om samen boodschappen te doen.
Gaan we langs mijn vader, om een boodschappenlijstje op te halen en ook voor hun de normale boodschappen erbij doen.
Edit: Krijg net een appje of ik kleding ed kan brengen, ze moet dus sowieso blijven. Zo sneu!
Hè bah zeg. Sterkte voor jullie :* geeft de kerstdagen ineens een andere wending.
pi_202773165
Bedankt! Is het mijn vader niet, is het mijn moeder. Pffft!
Verder nog geen duidelijkheid. Straks na het eten iig die kant op tasje inpakken.
Ik ben best wel gestressed nu merk ik.
  donderdag 23 december 2021 @ 17:37:24 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202773204
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wat een ellende.. Beterschap voor je moeder!
pi_202773693
Blij met mijn bestie! O+ Ze komt zo hierheen, gaan we naar mijn vader, tasje inpakken enzo.
Dan naar het ziekenhuis naar mijn moeder. Dan boodschappen voor kerst en gewoon voor mijn ouders.
Kan mijn vriend bij de kinderen blijven.
pi_202773900
Sterkte Ingrid, dat is even schrikken, hopelijk valt het mee.
pi_202773931
Ik heb haar net even gesproken, ze wordt vandaag nog geopereerd. Ze staat als het ware in de wachtrij.
Nou, lijstjes in de tas, boodschappentas, mondkapje enzo en ik ben er vandoor.
Kinders zijn bezorgd, maar niet te erg gelukkig. Ze snappen de situatie wel goed.
pi_202774008
Beterschap voor je moeder Ingrid en sterkte voor jou zelf
pi_202774356
Beterschap en sterkte. :) @_Ingrid_
pi_202778111
Bedankt allen. Ben net thuis. Mijn moeder is ondertussen geopereerd, ik werd ineens gebeld door het ziekenhuis toen we op de parkeerplaats stonden van de supermarkt. (Merendeel boodschappen is gelukt)
Blijkbaar heeft ze mij en niet mijn vader als contactpersoon opgegeven.
Nu ligt ze op de verkoever. Ik verwacht niet dat we haar vandaag nog spreken. Maar de operatie is goed gegaan.
Ze hoopt wel met kerst thuis te kunnen zijn.
pi_202778130
@_Ingrid_ Fijn bericht!
  donderdag 23 december 2021 @ 22:00:43 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202778232
Wat sneu Ingrid, maar wat fijn dat ze vandaag nog geopereerd kon worden, beterschap voor haar :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202778259
sterkte Ingrid dat de operatie goed verloopt en het herstel voorspoedig
pi_202778538
Sterkte voor je moeder ingrid!

Mijn moeder brak 24 jaar geleden op 1e kerstdag tijdens het uitlaten van de hond haar enkel. Ook geopereerd eraan, we hebben toen ons kerstdinner in het ziekenhuis gegeten. Ik was nog zo klein maar ik weet het nog heel goed haha!
pi_202779872
Sterkte voor je mams, Ingrid. Fijn dat ze met kerst thuis is🙂

Wat een gekut met dat stomme folie inpakpapier🤪. Maar alles is ingepakt, inclusief de kadootjes voor dochterlief haar verjaardag.
Ga ik morgen vast de Turkse linzensoep maken, kipfilet marineren en de chaat maken. Hoef ik niet zo te ploeteren op kerstdag zelf😊
If they say
  vrijdag 24 december 2021 @ 07:25:44 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202782006
Ach Ingrid, wat een nare val zeg! :{
Sterkte voor jullie!
pi_202782157
Sterkte met je moeder @_Ingrid_ . Fijn dat de operatie al achter de rug is in ieder geval.

Ik stond vanmorgen om 6:45 uur bij de slager, dus dat is binnen. Appie komt binnen nu en een kwartier en dan ga ik nog even een kersttaart halen bij de patisserie. Met 'n beetje geluk ben ik om 9:00 uur helemaal ready to go. :)
pi_202782188
Ik moet werken vandaag. Daarna nog naar de bakker en met ean naar de huisarts
pi_202782338
@BE 😘😘
Sterkte voor je moeder @Ingrid
Wow lekker bezig @_NIKKI_
Werkze @F_r

Ik heb vakantie *O* *O*
En ik ben jarig vandaag 🥳🥳
@amaranta ook. Gefeliciteerd met je verjaardag! 🎁
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_202782368
Ik moet een ossenhaas zien te scoren vandaag voor het eten voor mijn ouders. Kon het gisteravond niet vinden bij jumbo. Gelukkig maar dat google me heeft verteld hoe dat eruit ziet. _O- Ik ben niet zo culinair, ken dat helemaal niet. Bij ons zit AH, hopelijk heeft die het wel.
Nog een paar kleine dingetjes nodig, maar voor kerst is alles er wel gelukkig.
Vanavond lekker makkelijk broodje hamburger.
En naar het ziekenhuis, of om mijn moeder op te halen, of om op bezoek te gaan.
Mijn zusje appte al dat ze 'gewoon' langs wilde gaan. Die vind bezoekuur maar onzin. :?
Gelukkig kon ik haar ompraten.

Vicky en amaranta gefeliciteerd!
pi_202782449
Ik werk vandaag tot 1 uur dan komt mijn moeder voor lunch en gezellig dagje.

Om 7 uur bij Lidl de boodschappen gehaald die manlief gisteren niet meebracht (want hij ging hier pas om 19.15 weg en lege koelingen bij de AH toen al).

Nu even knallen, dan weekend en maandag weer werken. Voelt niet heel kerst-ig zo.

Lidl en jumbo en AH zijn hier allemaal het hele weekend open. En ik woon in een uithoek. Dus totaal geen eet stress hier. Wij krijgen zondag gasten en ik heb nog geen idee wat ik ga maken. Ga zondagochtend wel boodschappen doen.
Met een meidenkwartet
pi_202782464
En ik heb de stoofpeertjes al in de slowcooker zitten. Dus mijn hele lijstje al klaar.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 24 december 2021 @ 08:52:51 #188
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202782519
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 08:25 schreef Vicky het volgende:
@:BE 😘😘
Sterkte voor je moeder @:Ingrid
Wow lekker bezig @:_Nikki_
Werkze @:F_r

Ik heb vakantie *O* *O*
En ik ben jarig vandaag 🥳🥳
@:amaranta ook. Gefeliciteerd met je verjaardag! 🎁
Gefeliciteerd dames! 🥳💐🎁
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:10:27 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_202782640
Gefeliciteerd vicky!

Omg, ze hebben alleen maar de pecannoten voor walnoten vervangen in mijn bestelling, wat een unicum :D
disclaimer
pi_202782774
Beterschap voor je moeder Ingrid!

Gefeliciteerd aan alle jarigen vandaag! *O*

Exode, zit je aan de savanne in zo’n lodge? Veel plezier alvast, wij waren er in oktober.

Kerstboodschappen deed ik maandag al. Gisteren haalde ik de laatste verse dingen, vandaag de bestelling ophalen bij de slager en bij de bakker.
Gisteren ook mijn booster gehad.
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:38:05 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202782852
Gefeliciteerd @Vicky ! *O*
  vrijdag 24 december 2021 @ 09:43:59 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202782904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:30 schreef Malteser het volgende:
Beterschap voor je moeder Ingrid!

Gefeliciteerd aan alle jarigen vandaag! *O*

Exode, zit je aan de savanne in zo’n lodge? Veel plezier alvast, wij waren er in oktober.

Kerstboodschappen deed ik maandag al. Gisteren haalde ik de laatste verse dingen, vandaag de bestelling ophalen bij de slager en bij de bakker.
Kom je normaliter in aanmerking voor de groep prik dan?

Ik ben gisteren naar Helmond geweest om mijn zoon te laten vaccineren.
Het was er druk maar niet super. Ging allemaal vrij vlot. Al werden we in eerste instantie naar het verkeerde gebouw gestuurd.
pi_202782905
Gefeliciteerd @Vicky en @amaranta *O*

@_Ingrid_, hopelijk kan je moeder vandaag naar huis!
pi_202783032
Gefeliciteerd @Vicky en @amaranta *O* *O* *O*

Hier heeft manlief gister alle boodschappen gehaald. Ik ga zo nog even de keuken en woonkamer stofzuigen en dweilen en dan zijn we klaar :)
Vanavond lekkere kleine hapjes. Simon verheugt zich erop, het was zo'n beetje het eerste waar hij het vanochtend over had O+
pi_202783388
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:30 schreef Malteser het volgende:
Ik sta nu in de rij voor de booster *O*
pi_202783516
Jeetje, kan iemand vandaag een 7 jarige jongen onderdak bieden? B is echt zo ontzettend sjago, niet te geloven. Om alles huilen, overal boos om worden. In de week dat verloofde flink ziek was, sliep hij heel slecht. Ik denk dat dat er nu uitkomt samen met nou ja alles.

Maar vandaag is verloofde voor het eerst goed uit bed gekomen, nergens last van. Sterker nog ze heeft alleen gedoucht. Ze durfde het aan zonder dat ik erbij zat. Bijna 2 weken ziek, maar beter voor Kerst *O*

Malteser: ja, een savana lodge, we zaten 2 jaar geleden ook in de Beekse Bergen met Oud en Nieuw. Toen huisje 452 (dikke aanrader!) nu 455. Ik had die 2 jaar geleden opgeslagen als 'leuke plek'.
Zoveel zin in, even thuis weg, volledig andere omgeving.

Gefeliciteerd Vicky en Amaranta!

Ik 'moet' zo nog even naar de winkel want de honing is op en die was ik dus vergeten te bestellen. Aangezien alledrie mijn blondies elke ochtend honing in hun yoghurt bliefen. Ik ga naar de Vomar daar is het altijd rustig en anders wacht ik wel even in de rij.
Ben al bij de bakker geweest, maar dat is easy, ik had besteld en al betaald dus ze kwamen het buiten brengen zodat ik niet in de rij hoefde te staan. O+
pi_202783717
@Vicky en @amaranta gefeliciteerd
pi_202783726
Ik doe de weekboodschappen altijd op maandag dus het meeste was gelukkig al binnen voordat de koopgekte begon. Man gaat na het werk nog even langs de markt voor de laatste verse dingen.

Enige probleem is dat we snipverkouden zijn en vannacht kon geen van allen goed slapen dus dat moet komende nacht wel beter gaan willen we kerst met familie kunnen vieren. Coronatesten zijn negatief dus we zijn welkom maar ziek is toch echt ziek.
pi_202783773
Mijn vriendin testte vanmorgen positief en nu heb ik niemand om morgen Kerst mee te vieren ;( #FWP
  vrijdag 24 december 2021 @ 10:55:53 #200
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202783866
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:50 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn vriendin testte vanmorgen positief en nu heb ik niemand om morgen Kerst mee te vieren ;( #FWP
Ach wat enorm kut... Misschien iets met videobellen ofzo?

Ik heb gisteren m'n booster gehad (was een eenmalige campagnedag van de huisartsen hier) en m'n arm doet me toch een partij pijn :X
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202783885
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ach wat enorm kut... Misschien iets met videobellen ofzo?

Ik heb gisteren m'n booster gehad (was een eenmalige campagnedag van de huisartsen hier) en m'n arm doet me toch een partij pijn :X
Dat is stom, alle boodschappen en lekkers liggen hier. ;(
Ik baal gewoon een beetje.
pi_202783982
quote:
Dat is niet leuk :*

@Tink, auw :*

Ik was vanmorgen even snel bij de Lidl, wat een verademing vergeleken bij de Jumbo. Geen schreeuwerige radio in de winkel, het was bijna stil _O_ (en deze keer had ik wel mijn oordoppen in mijn zak, van de week bij Jumbo helaas niet).
Volgens mij hebben we alles nu wel in huis. Straks nog een online afspraak.
pi_202784033
Wij krijgen zo gewoon nog pakketjes binnen die ik gisteren heb besteld. Het is niet voor Kerst overigens. Verbaasd dat het een dag later binnenkomt in deze tijd (Coolblue en Bol).

En yes, we maken vandaag eindelijk het Lego Kerstdorp af. Heerlijk, Sky Radio aan, koekjes, Kerstthee (ja die hebben wij dus) en lekker bouwen met zijn 4tjes.
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:11:31 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202784075
Nou, de opbrengst van die kutkerststukjes komt zo in beeld... dat is nog een heel bedrag geworden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:27:48 #205
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202784295
@Leandra, de manier waarop je het zegt ook :D

Wij kregen gisteren de kerstfilm die op school is gemaakt, mijn moppie aan het dansen met haar vriendinnetjes en een 🌟, zo lief O+

Oh, @Declan-Harp, dat is rot! :{

@amaranta en @Vicky gefeliciteerd met jullie verjaardag. *O*
pi_202784379
Gefeliciteerd jarigen🎂😘

Turkse linzensoep is klaar, kipfilet staat in de kruiden en de chaat...krijg de tamarinde met kruiden niet goed. Was zuur🙈. Gelukkig deed ik dat apart dus er is niks verloren. Morgen dat afmaken plus de mozzarellasalade. Zo zuigstoffen en dweilen.
Mehn, zal nog es kerstkoken met een sprinkhaan naast me🤪
En vanavond eten we de lievelings van zoon: andijviestamppot met bal😎
If they say
pi_202784432
quote:
Ach🙁. Sterkte en beterschap😘
If they say
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:39:07 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202784439
Ik ging net de bestelling bij de slager halen. Toen ik er was stonden er 4 mensen voor mij en (uiteraard) niemand achter mij.
Toen ik weg ging stonden er denk ik een stuk of 40 mensen achter mij
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:42:21 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202784471
Achter mij stond een vrouw die had zich gisterenlaten boosteren bij de huisarts.
Ze was smorgens als begeleider meegegaan, en had haar nummer achtergelaten. Smiddags werd ze gebeld dat er vaccins over waren.

Ik vind het trouwens prima om zulke gesprekken te voeren. Maar je zou maar zo’n gesprek openen en een anti-Vaxxer treffen.
pi_202784473
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:39 schreef amaranta het volgende:
Ik ging net de bestelling bij de slager halen. Toen ik er was stonden er 4 mensen voor mij en (uiteraard) niemand achter mij.
Toen ik weg ging stonden er denk ik een stuk of 40 mensen achter mij
Wil je nou zeggen dat ze zolang met jou bezigwaren dat er inmiddels 40 mensen achter je stonden?

Vomar zoals verwacht hartstikke rustig, 0 mensen voor me bij de kassa, net op tijd thuis voor de regenbui. Einde middag alleen de bestelde sushi halen, maar dat is een lekker wandeling altijd.
  vrijdag 24 december 2021 @ 11:45:20 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_202784502
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 11:42 schreef exode het volgende:

[..]
Wil je nou zeggen dat ze zolang met jou bezigwaren dat er inmiddels 40 mensen achter je stonden?

Vomar zoals verwacht hartstikke rustig, 0 mensen voor me bij de kassa, net op tijd thuis voor de regenbui. Einde middag alleen de bestelde sushi halen, maar dat is een lekker wandeling altijd.
Niet zozeer met mij. Ik denk dat het de groep was die 11 uur als tijdslot had.
En toevallig konden ze de bestelling van de vrouw voor mij en mijzelf niet vinden. Maar dat had er denk ik niet mee te maken. Want van iedereen die aansloot werd direct het nummer genoteerd dus er werden ook bestellingen uitgedeeld aan mensen die na mij in de rij waren gaan staan.
pi_202785052
Balen Declan-Harp.. -O-
Ingrid, beterschap voor je moeder, hopelijk hersteld ze goed!

Vanochtend voor 8 uur de laatste dingen gehaald bij de ah. Was net zo druk als normaal overdag, maar prima te doen in die ruimte winkel (onze lidl is echt krap, gaat gelukkig verbouwen). Zag dat de winkel morgen ook gewoon open is, dus voor nood kan ik altijd nog eens gaan.

Nu zijn de peertjes gekookt en ga ik zo paprika- tomatensoep bouwen. Voor kerstdiner morgen.
Vanavond is het eten geregeld; de pizza's worden tegen 6-en bezorgd :D
pi_202785884
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 09:43 schreef amaranta het volgende:

[..]
Kom je normaliter in aanmerking voor de groep prik dan?

Ik ben gisteren naar Helmond geweest om mijn zoon te laten vaccineren.
Het was er druk maar niet super. Ging allemaal vrij vlot. Al werden we in eerste instantie naar het verkeerde gebouw gestuurd.
Ja, ik krijg ook altijd een griepprik.
pi_202786486
Ik sta nog steeds niet geregistreerd voor de griepprik dus ik wacht op mijn geboortejaar. 30 juni 2e prik gehad, hopelijk in januari aan de beurt.
Ik hoor wel echt iedereen over een enorm pijnlijke arm na de booster. Ken ik alleen watjes of geeft de booster echt meer (arm) klachten?
pi_202786522
Ik kon na de eerste prik al twee dagen m'n arm nauwelijks bewegen, tweede prik was t wat minder erg. Ben benieuwd hoe derde is dan!
'vanaf 23 december' worden griepprik-groep mensen per sms uitgenodigd, ik ben benieuwd wanneer ik die sms ga krijgen.. ik hoop snel.
pi_202787324
Mijn man had na de booster wel een wat pijnlijke arm, maar was vooral gewoon niet lekker. Verhoging en toch wat grieperig een dag.
Mijn beste vriendin idem.
Mijn moeder had alleen een zere arm en ik ben nog niet geweest ;).
pi_202787351
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:00 schreef Nijna het volgende:
Mijn man had na de booster wel een wat pijnlijke arm, maar was vooral gewoon niet lekker. Verhoging en toch wat grieperig een dag.
Mijn beste vriendin idem.
Mijn moeder had alleen een zere arm en ik ben nog niet geweest ;).
Mijn man was ook niet lekker. Koorts, spierpijn, lamlendig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 24 december 2021 @ 16:07:08 #218
37150 livelink
pi_202787406
Mijn man en ouders hadden alledrie geen enkele last van de booster.
pi_202787599
Ik heb na de booster nu wel een ietwat pijnlijke plek op mijn arm, maar het mag eigenlijk geen naam hebben. Wel duidelijk wat meer dan tijdens prik 1 en 2. Komt vast door de manier van prikken, niet door de inhoud. Toch? 3x Pfizer hier.
Verder geen klachten door de booster.
pi_202787637
Man mag al afspraak maken maar nog niet gedaan. Eerst de neuroloog bellen want de 2e prik viel verkeerd.
Hij kreeg eind januari corona, daardoor een beroerte. In maart geprikt in het revalidatiecentrum en toen 3 wk later prik 2. En daar ging het zo fout dat hij dacht weer een beroerte te hebben. HAP zelfs gebeld, hoorde erbij. Maar hij was wél flink teruggevallen qua revalidatie🙁 en kon weer opnieuw beginnen.
Ik haal um wel, mijn bouwjaar zal morgen wel aan de beurt zijn voor afspraak. Beide andere keren helemaal geen bijwerkingen.
If they say
  vrijdag 24 december 2021 @ 16:58:29 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202787877
quote:
:*
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 december 2021 @ 17:00:27 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202787896
Jarigen gefeliciteerd! 🎂🥳😘😘😘
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202787899
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 16:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
:*
O+
Een andere vriendin kwam een kerstpakketje brengen, zó lief! Maakt het toch weer wat minder negatief allemaal.
  vrijdag 24 december 2021 @ 17:07:15 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202787956
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 17:00 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
O+
Een andere vriendin kwam een kerstpakketje brengen, zó lief! Maakt het toch weer wat minder negatief allemaal.
Het is ook gewoon zwaar als dingen zo last minute in het water vallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202788127
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 17:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het is ook gewoon zwaar als dingen zo last minute in het water vallen.
En dan heb ik niet eens te klagen :@ IK ben niet positief getest..
Het komt wel goed, moest even m'n teleurstelling kwijt hier.
pi_202788450
Ik werd net na het werk op de bank geparkeerd met een boek. Ik mag absoluut niet in de eetkamer en keuken komen, want de mannen bereiden het gourmetten voor O+
pi_202788535
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 18:04 schreef LeSage het volgende:
Ik werd net na het werk op de bank geparkeerd met een boek. Ik mag absoluut niet in de eetkamer en keuken komen, want de mannen bereiden het gourmetten voor O+
Heerlijk. Geniet ervan. Mijn man heeft gekookt, was weer heerlijk. Ik buik uit op de bank en kijk naar DopeSick.
De meiden hebben een spel gemaakt voor morgen voor de cadeautjes. Ze zijn nu aan het testen of het werkt. We gaan een soort bierpong doen en dan met vragen. De oplossing is een getal en er zit dan weer een nummertje op de cadeaus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202788724
Ik ben benieuwd of ik nu weer een risicogroeper ben, de eerste keer wel, maar niet vanwege de griepprik maar vanwege iets anders. Nu sowieso hoogzwanger, dus even overleggen met de gyn ook wat een goed moment is als ik voor de bevalling in aanmerking kom.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_202789387
Hier in de regio waren gisteren de huisartsen boosterprikken aan het zetten voor 60+ en griepprikgerechtigden. Behoorlijk wat prikken gezet als ik om me heen zo hoor. Mijn ouders ook, die waren eigenlijk 6 januari aan de beurt maar gelukkig dus nu al geweest.
En later op de middag werden de overige prikken nog gezet blijkbaar (maar ik was zelf niet thuis).
Ik vind dat een goede zaak. Alleen jammer dat Hugo dit niet vind en het elders niet uitgerold mag worden 😕
pi_202789725
Onze huisarts wilde ook. We kregen een bericht dat ze alles klaar hadden staan om de hele wijk te prikken, maar dat ze werden terug gefloten door de overheid. Zo zonde!
pi_202789729
Mijn moeder zou morgen de booster halen. Ivm de operatie mag dat niet.
Pa gaat wel met mij als chaperone.
Net weer terug van ziekenhuis. Ik mocht nu wel mee. Nabloeding. Nu spalk erom. En dan maandag weer gipsmeester bellen.
Hopelijk dit weekend kersten en geen ziekenhuis meer bezoeken!
  vrijdag 24 december 2021 @ 20:06:08 #232
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202789796
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 19:19 schreef hilliebillie het volgende:
Hier in de regio waren gisteren de huisartsen boosterprikken aan het zetten voor 60+ en griepprikgerechtigden. Behoorlijk wat prikken gezet als ik om me heen zo hoor. Mijn ouders ook, die waren eigenlijk 6 januari aan de beurt maar gelukkig dus nu al geweest.
En later op de middag werden de overige prikken nog gezet blijkbaar (maar ik was zelf niet thuis).
Ik vind dat een goede zaak. Alleen jammer dat Hugo dit niet vind en het elders niet uitgerold mag worden 😕
Dat is het nadeel van onze 'fijne' overheid. Ze willen alles in eigen hand houden, zodra ze ook maar enigszins de controle dreigen te verliezen, wordt het je ons lastig gemaakt !

[ Bericht 1% gewijzigd door Rijstebuiltje op 24-12-2021 22:42:45 ]
pi_202790085
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 20:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Dat is het nadeel van onze 'fijne' overheid. Ze willen alles in eigen hand houden, zodra ze ook maar enigszins de controle dreigen te verliezen, wordt het je lastig gemaakt !
Ja inderdaad. Ze roepen dat ze willen versnellen enable er dan een plan opgezet wordt dan wordt er gezegd dat het niet mag. Zo zonde. Ik heb gee idee hoeveel prikken er gezet zijn in de gemeente (en de omringende gemeenten) mar volgens mij waren het er flink wat. En die mensen zijn allemaal blij dat ze eerder konden. En de mensen die verhinderd waren kunnen waarschijnlijk bij de ggd eerder terecht omdat er afspraken vervallen.
Hopelijk gaan ze die vrijgekomen prikmomenten wel efficiënt invullen en kan alles hier in de regio wat naar voren gehaald worden. (Maar het zal me niks verbazen als ze die oproepen gewoon landelijk uit doen en dat het geheel niet naar voren schuift)

Ingrid wat vervelend van je moeder. Hopelijk kan ze kerst gewoon thuis doorbrengen zonder verdere complicaties
  vrijdag 24 december 2021 @ 23:33:15 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202792791
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2021 20:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Dat is het nadeel van onze 'fijne' overheid. Ze willen alles in eigen hand houden, zodra ze ook maar enigszins de controle dreigen te verliezen, wordt het je ons lastig gemaakt !
Maar die AZ in maart en mei kreeg ik wel via de huisarts.
Ik vind het echt stuitend dat die groep nog niet opgeroepen is.
• Verhoogd medisch risico
• AZ gehad wat helemaal niets doet tegen Omikron
• Ruim meer dan 6 maanden geleden.

Ik roep niet snel "onbetrouwbare overheid", maar ik vind het echt stuitend dat ze mensen met een verhoogd risico op complicaties bij een Covid-besmetting en die een vaccin hebben gehad dat niets tegen de Omikron-variant doet, laten stikken, en dat er werkelijk RIVM- en GGD-medewerkers zijn die "op je beurt wachten" durven te zeggen.
Hoezo zou die groep als ze 60-min zijn later aan de beurt zijn dan een 63-jarige die in september zijn 2de vaccinatie heeft gehad?

Overigens ben ik inmiddels geboosterd maar mensen van in de 30 zijn nog steeds niet aan de beurt, en ik begreep dat de beloofde SMS gisteren ook niet verzonden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202796738
Bovenste snoer kerstlampjes kaduuk. En precies nú he😖
Reserve deed het ook niet, miste lampjes. Doet het nu wel dus ik ga de verlichting vervangen. Echt...🤪
If they say
pi_202796782
Mijn vader, ook 60+ en risicogroep kan dus pas de 30ste prikken. Dat is toch laat…

Zelf ook nog niets gehoord, maar qua jaartal nog niet aan de beurt. Stiekem willen we ook pas over een maand, ik wil namelijk deze zomer heel graag mijn droomwens maken na twee jaar wachten en straks is die QR code maar 6 maanden geldig… wel een beetje egoïstisch weet ik.

Maar goed, eerst gaan we zo gezellig gezamenlijk zelftesten ;)

Iedereen fijne kerst :)
pi_202796873
Hier in het dorp konden alle risicogroepen een booster halen donderdagavond. Vanaf 22.30 uur waren de restvaccins vrijgegeven voor anderen. Dat was georganiseerd door het medisch centrum hier.
Goede zaak!
  zaterdag 25 december 2021 @ 09:13:07 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202796976
Fijne kerst allen! 🎄☃️🎁🎅🎄
pi_202797227
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202797541
Kerstboom half gesloopt en weer opgetuigd. Het werkt weer😅

Fijne kerst allemaal!🎄🎁🎀🎉🌟
If they say
  zaterdag 25 december 2021 @ 10:34:39 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202798077
Beetje jammer dat je de reclames niet kan doorspoelen bij ‘All you need’. Dat was toch in de tijd van VHS beter geregeld. :+
pi_202799176
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef BE het volgende:
Beetje jammer dat je de reclames niet kan doorspoelen bij ‘All you need’. Dat was toch in de tijd van VHS beter geregeld. :+
Ik neem programma's met reclame altijd op met de Ziggo box en dan kan ik reclames doorspoelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 december 2021 @ 11:43:23 #243
176471 oh-oh
pi_202799232
:D Nooit gekeken, All you need!
Fijne kerst allen, ik mag zo beginnen met werken.
De kinderen waren hier tm gisteravond, ze werden "toevallig "om 18:00 opgehaald dus ik kon alsnog last minute kerstdiner voor 6 personen hosselen, echt, die zus van mij kent geen schaamte hoor.
Vervolgens werd ik vriendelijk bedankt voor de opvang en waren ze allemaal weg en stond alle zooi nog op tafel :')
Maar goed, alles om die kinderen twee drie keer per jaar een paar dagen te kunnen zien he :')
( Groucho Marx )
pi_202799267
Geen All you need hier maar vanavond de Christmas Special van Call the Midwife op BBC1 O+ __!!!
pi_202799650
Ik heb inderdaad nog geen sms gehad en eerste twee prikken wel met voorrang gehad bij GGD ivm griepprik-groep. Ik ben heel benieuwd of de sms überhaupt nog gaat komen..

Fijne kerst allemaal! ~:)
  Manager PR/Moderator zaterdag 25 december 2021 @ 12:11:57 #246
269689 crew  Viv
pi_202800042
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 11:45 schreef Declan-Harp het volgende:
Geen All you need hier maar vanavond de Christmas Special van Call the Midwife op BBC1 O+ __!!!
Jaaaaa heb 'm opgenomen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202800170
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 12:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb inderdaad nog geen sms gehad en eerste twee prikken wel met voorrang gehad bij GGD ivm griepprik-groep. Ik ben heel benieuwd of de sms überhaupt nog gaat komen..

Fijne kerst allemaal! ~:)
Die griepprikgroep viel hier toen gelijk met de gewone oproep dus daar had ik niks aan🤪. Nu ook nog geen sms gehad maar vanmorgen was mijn bouwjaar aan de beurt voor afspraak maken. Kreeg ik overal en nergens behalve de lokatie vlakbij. Maar nergens een foonnummer te bekennen. De Rai maar gedaan, dinsdag om 20.30 uur.
If they say
pi_202800268
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 12:32 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Die griepprikgroep viel hier toen gelijk met de gewone oproep dus daar had ik niks aan🤪. Nu ook nog geen sms gehad maar vanmorgen was mijn bouwjaar aan de beurt voor afspraak maken. Kreeg ik overal en nergens behalve de lokatie vlakbij. Maar nergens een foonnummer te bekennen. De Rai maar gedaan, dinsdag om 20.30 uur.
Ja ik ben wat jonger (89) dus voor mij was 't wel daadwerkelijk eerder en het duurt nu ook nog wel even voor m'n bouwjaar aan de beurt is..
Wel fijn dat je hem hebt kunnen plannen, ook zo snel al!
pi_202800535
Ik zag net dat 71, 72 en 73 nu een afspraak kunnen maken.
Kennen jullie de site prullenbakvaccin?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_202800836
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 08:49 schreef Loj het volgende:
Mijn vader, ook 60+ en risicogroep kan dus pas de 30ste prikken. Dat is toch laat…

Zelf ook nog niets gehoord, maar qua jaartal nog niet aan de beurt. Stiekem willen we ook pas over een maand, ik wil namelijk deze zomer heel graag mijn droomwens maken na twee jaar wachten en straks is die QR code maar 6 maanden geldig… wel een beetje egoïstisch weet ik.

Maar goed, eerst gaan we zo gezellig gezamenlijk zelftesten ;)

Iedereen fijne kerst :)
Hoezo egoïstisch? Dat vind ik juist praktisch gedacht… ik wil zelf bij voorkeur ook pas eind februari. Ik heb ook pas begin augustus prik 2 gekregen, dus ben sowieso tot begin februari gedekt. En hoe langer ik wacht, hoe langer hij weer geldig is, anders zit ik straks weer in de vakantie met een ongeldige inenting/booster. Als ik eind februari pas ga ben ik tot de scholen weer starten gedekt en hoeven we qua vakantie nergens rekening mee te houden. Als we niet op wintersport zouden gaan (hopelijk wel) zou ik nog langer wachten denk ik, tot de volgende vakantie of tot mijn QR niet meer geldig is.

Fijne feestdagen allemaal! Wij hebben een pokke-kerst. 1 herstellende en twee verse waterpokkenkinderen.

En ik heb AYNIL ook gewoon handmatig opgenomen. Scheelt een uur aan reclames, en je kan ook de postcodeloterij onzin doorspoelen *O*. Verder wel een leuke aflevering. Vooral het AH kerstdiner O+ Ik vind de niet voorspelbare altijd het leukste.
  zaterdag 25 december 2021 @ 13:02:16 #252
37150 livelink
pi_202800960
quote:

[..]
Ik ben wat creatief met postcodes geweest voor het vinden van een lokatie dichterbij. Ik kreeg ook alleen maar onmogelijke opties. Maar met de postcode van mijn oude adres in Utrecht kon ik ineens bij de Jaarbeurs terecht. En dat is voor mij met het ov goed te doen.
  zaterdag 25 december 2021 @ 13:08:09 #253
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202801103
Jeutje @FF heftig, al die pokkebende bij jou.

Wij sliepen 2 nachtjes in het oude ziekenhuis van Veenhuizen en kregen op de kamer o.a. gister 5-gangen kerstdiner, voor Max alles een halve portie. Tegelijk lekker AYNIL met 'm kijken en op schoot in slaap sukkelen O+

Het was heerlijk er even uit te zijn (en schoonouders wonen er dichtbij).

Lieve Fok!kies, hele fijne dagen O+
pi_202801512
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 12:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja ik ben wat jonger (89) dus voor mij was 't wel daadwerkelijk eerder en het duurt nu ook nog wel even voor m'n bouwjaar aan de beurt is..
Wel fijn dat je hem hebt kunnen plannen, ook zo snel al!
Dan hoop ik dat je snel dat smsje krijgt :)
Begin nu te twijfelen over de snelheid. Zal ik voor de zomervakantie een nieuwe moeten :') . Maar vind het toch ook wel belangrijk om nu goed beschermd te zijn. Nouja, het veranderd met de dag, zien we tegen die tijd wel weer :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 13:02 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik ben wat creatief met postcodes geweest voor het vinden van een lokatie dichterbij. Ik kreeg ook alleen maar onmogelijke opties. Maar met de postcode van mijn oude adres in Utrecht kon ik ineens bij de Jaarbeurs terecht. En dat is voor mij met het ov goed te doen.
Heb ik ook gedaan :Y. Heb de postcodes van al onze bedrijven geprobeerd plus random in de omgeving. Er zit er hier op fietsafstand eentje, die wilde maar niet tevoorschijn komen. Rai is ook te doen, maar dan moet man me brengen. Ik heb een gruwelijke pesthekel aan de A10 daar :@

Ik maakte om 11 uur de afspraak, nog geen bevestiging? Tis de 28e om 20.30, hoop dat ze dan open zijn :')
If they say
  zaterdag 25 december 2021 @ 13:28:06 #255
37150 livelink
pi_202801676
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 13:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dan hoop ik dat je snel dat smsje krijgt :)
Begin nu te twijfelen over de snelheid. Zal ik voor de zomervakantie een nieuwe moeten :') . Maar vind het toch ook wel belangrijk om nu goed beschermd te zijn. Nouja, het veranderd met de dag, zien we tegen die tijd wel weer :D
[..]
Heb ik ook gedaan :Y. Heb de postcodes van al onze bedrijven geprobeerd plus random in de omgeving. Er zit er hier op fietsafstand eentje, die wilde maar niet tevoorschijn komen. Rai is ook te doen, maar dan moet man me brengen. Ik heb een gruwelijke pesthekel aan de A10 daar :@

Ik maakte om 11 uur de afspraak, nog geen bevestiging? Tis de 28e om 20.30, hoop dat ze dan open zijn :')
Ja hoor, ze zijn dan gewoon open. Ik heb op 2 januari om 21.00 een afspraak.
pi_202801892
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 13:28 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja hoor, ze zijn dan gewoon open. Ik heb op 2 januari om 21.00 een afspraak.
Dan zal het wel goed zijn :D Was al aan het zoeken maar kon alleen openingstijden tot 20u vinden. Heb jij de bevestiging al wel?
If they say
  zaterdag 25 december 2021 @ 13:40:56 #257
37150 livelink
pi_202801955
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 13:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dan zal het wel goed zijn :D Was al aan het zoeken maar kon alleen openingstijden tot 20u vinden. Heb jij de bevestiging al wel?
Ja, dat wel. Duurde ook wel eventjes.
pi_202801987
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 13:40 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, dat wel. Duurde ook wel eventjes.
Oké, dan zal ik me verder niet druk maken :)
If they say
  zaterdag 25 december 2021 @ 13:42:27 #259
37150 livelink
pi_202801997
En je moest ook wel echt uitloggen uit het afsprakenscherm kwam ik achter :@
Want toen ik dat had gedaan kreeg ik de bevestigingen wel snel.
pi_202802081
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 13:42 schreef livelink het volgende:
En je moest ook wel echt uitloggen uit het afsprakenscherm kwam ik achter :@
Want toen ik dat had gedaan kreeg ik de bevestigingen wel snel.
Oeps...ik heb niet uitgelogd. Stond net nog steeds open en toen heb ik het scherm gewoon gesloten zonder uitloggen dus :@ Heb ook geen screenshot gemaakt en dat doe ik met een bestelling, als de bevestiging er nog niet is, meestal wel. Haha, gaat lekker :D
If they say
  zaterdag 25 december 2021 @ 14:37:31 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202803257
quote:

[..]
Dat is wel opmerkelijk, mijn man en ik zijn beiden van 66 (en schelen ook maar een paar weken), maar ik had mijn 2de AZ (interval van 12 weken dus), een paar dagen voor hij zijn eerste Pfizer had en hij heeft direct een afspraak gemaakt toen dat kon.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 25 december 2021 @ 15:03:21 #262
176471 oh-oh
pi_202803804
Mensen die enorm gaan lopen schelden en bashen dat hun kinderen geen kado's kregen en het de 23e bestelden, echt, wat een volk...
En wij kregen niet eens een kerstkado of pakket, dus mijn motivatie om ook maar een beetje aardig te blijven is enorm op dit moment, not!
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 december 2021 @ 15:48:18 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202804434
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 11:41 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik neem programma's met reclame altijd op met de Ziggo box en dan kan ik reclames doorspoelen
Die heb ik niet. ;)
pi_202804458
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 13:46 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oeps...ik heb niet uitgelogd. Stond net nog steeds open en toen heb ik het scherm gewoon gesloten zonder uitloggen dus :@ Heb ook geen screenshot gemaakt en dat doe ik met een bestelling, als de bevestiging er nog niet is, meestal wel. Haha, gaat lekker :D
Volgens mij kan je, als je weer inlogt, zien of er een afspraak staat toch?
Ik zou even checken of 'ie is overgekomen als je nog geen bevestiging hebt...

quote:
10s.gif Op zaterdag 25 december 2021 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Mensen die enorm gaan lopen schelden en bashen dat hun kinderen geen kado's kregen en het de 23e bestelden, echt, wat een volk...
En wij kregen niet eens een kerstkado of pakket, dus mijn motivatie om ook maar een beetje aardig te blijven is enorm op dit moment, not!
Ik snap dat oprecht niet, het is niet dat het uitzonderlijk is dat het zo druk is bij de bezorgdiensten in december... maar ik weet wel dat er best wel wat mensen zijn die denken dat alles op bestelling en precies zoals het hen uitkomt kan...
Tot hoe laat moet je Oh-oh :*
  zaterdag 25 december 2021 @ 15:53:40 #265
176471 oh-oh
pi_202804492
Ze denken ook echt dat we het vandaag nog eigenhandig komen brengen, ik moet nog tot 18 gelukkig, maar echt, ik krijg me toch een bloedhekel aan mensen zo :X
( Groucho Marx )
pi_202804717
Wij hadden van die buren, die vonden dat als zij op vakantie wilden (midden in de zomervakantie), dat dat ook gewoon moest kunnen. Dat was niet een kwestie van in samenspraak met de collega's, nee er werd medegedeeld dat er dan en dan vakantie werd genomen.

Ik vraag me altijd af of mensen dan niet nadenken van goh hoe zou ik het vinden als iemand anders mij zo aansprak door de telefoon... (maar dat zal wel niet).
Volgens mij bereik je ook nog eens meer als je vriendelijk blijft, meestal...
Zou zo niks voor mij zijn, allemaal boze mensen aan de telefoon...

Hou nog even vol oh-oh!
  zaterdag 25 december 2021 @ 16:14:22 #267
176471 oh-oh
pi_202804780
Ik zit op chat, dat is duizend keer erger dan telefoon :D
( Groucho Marx )
pi_202805224
Fijne Kerst allemaal!
Gisteren heerlijke sushi gegeten en tussen de buien door vuurwerk afgestoken (klinkt stoer, was van dat kleine kinderspul waaronder knalerwtjes) en uiteraard Al you need gekeken.

Vandaag bij mijn moeder geluncht. Heel gezellig en vooral lekker relaxt met broodjes etc. Nog een flinke wandeling gemaakt en we kwamen voorbij het huis wat we 5 jaar geleden wilden kopen maar dat net verkocht was. Mijn zus liep ook mee en die was in staat aan te bellen. Die zou een gat in de lucht springen als we die kant op zouden komen.
pi_202805441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben altijd heel aardig als ik met bol chat :Y Ook als ik het antwoord redelijk onzinnig vind, ik ga er meestal vanuit dat zo'n chatmens er ook weinig aan kan doen.
Werkt ook duizend beter, werd laatst zelfs gebeld door een bolchatmw omdat ze nog wat extra service wilde verlenen O+
pi_202805810
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 15:50 schreef Nijna het volgende:

[..]
Volgens mij kan je, als je weer inlogt, zien of er een afspraak staat toch?
Ik zou even checken of 'ie is overgekomen als je nog geen bevestiging hebt...
[..]
Ik snap dat oprecht niet, het is niet dat het uitzonderlijk is dat het zo druk is bij de bezorgdiensten in december... maar ik weet wel dat er best wel wat mensen zijn die denken dat alles op bestelling en precies zoals het hen uitkomt kan...
Tot hoe laat moet je Oh-oh :*
Keek bij de afspraken en er staat dus niks. Kan opnieuw beginnen :{

Opnieuw afspraak gemaakt, op de 31e om 11.05. Nu staat ie wel bij mijn afspraken. En ik heb er een foto van gemaakt >:)

Edit: inmiddels bevestiging per mail en sms.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mushanga71 op 25-12-2021 17:52:39 ]
If they say
  zaterdag 25 december 2021 @ 17:53:17 #271
176471 oh-oh
pi_202806034
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 17:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben altijd heel aardig als ik met bol chat :Y Ook als ik het antwoord redelijk onzinnig vind, ik ga er meestal vanuit dat zo'n chatmens er ook weinig aan kan doen.
Werkt ook duizend beter, werd laatst zelfs gebeld door een bolchatmw omdat ze nog wat extra service wilde verlenen O+
Ik heb er welgeteld 1 gehad die zelf begon met vrolijk kerstfeest, de rest alleen maar waar is me pakje?
Me ook echt , kill me please ;(
En boze smileys jonge :')
Nee ik zal echt mijn stinkende best doen voor die mensen O+
( Groucho Marx )
pi_202806118
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 14:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is wel opmerkelijk, mijn man en ik zijn beiden van 66 (en schelen ook maar een paar weken), maar ik had mijn 2de AZ (interval van 12 weken dus), een paar dagen voor hij zijn eerste Pfizer had en hij heeft direct een afspraak gemaakt toen dat kon.
Ik kreeg de 1e op 20 mei en de 2e 25 juni. Man werd gespammed met brieven voor afspraak toen hij ze al lang gekregen.
Wel pfizer, maar afwachten wat er nu ingespoten wordt.
If they say
pi_202806169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 17:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik heb er welgeteld 1 gehad die zelf begon met vrolijk kerstfeest, de rest alleen maar waar is me pakje?
Me ook echt , kill me please ;(
En boze smileys jonge :')
Nee ik zal echt mijn stinkende best doen voor die mensen O+
Snap dat echt niet hoor. Vind bol een van de beste klantenservice hebben. Altijd goed geholpen.
Had een keer gemaild dat ik het fietsslot had betaald maar dat het slot zelf al doorgeknipt op de lege fietsplek van dochterlief lag. Werd binnen no time gebeld en kreeg een tegoed voor een nieuw slot. En een kaartje😀. Vond ik echt zo lief.
If they say
  zaterdag 25 december 2021 @ 18:06:38 #274
176471 oh-oh
pi_202806173
*O* Klaar met al die gare mensen ik ga echt meteen slapen geloof ik _O-
( Groucho Marx )
  zaterdag 25 december 2021 @ 18:07:49 #275
176471 oh-oh
pi_202806185
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 18:06 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Snap dat echt niet hoor. Vind bol een van de beste klantenservice hebben. Altijd goed geholpen.
Had een keer gemaild dat ik het fietsslot had betaald maar dat het slot zelf al doorgeknipt op de lege fietsplek van dochterlief lag. Werd binnen no time gebeld en kreeg een tegoed voor een nieuw slot. En een kaartje😀. Vond ik echt zo lief.
Ja wij mogen en kunnen echt veel maar van de klanten van vandaag was er maar 1 die aardig deed.
Want wij verpesten iedereen's kerst omdat hun kinderen geen kado krijgen omdat ze het donderdag al bestelden he.
Man man man.
( Groucho Marx )
pi_202806266
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 18:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ja wij mogen en kunnen echt veel maar van de klanten van vandaag was er maar 1 die aardig deed.
Want wij verpesten iedereen's kerst omdat hun kinderen geen kado krijgen omdat ze het donderdag al bestelden he.
Man man man.
Logica. Snap niet dat men niet snapt dat er geen garantie is dat het de volgende dag wordt bezorgd. En das jouw schuld🤪
Nou, je hebt het weer gehad voor vandaag. Geniet van je avond, of slaapse😉
If they say
pi_202806744
Oh-oh, ik zou er zo chagerijnig van worden. En dan moet je zeker ook nog heel redelijk blijven... :X
Ik vind het knap.

Mijn man had voor mij en de meiden mariokart voor de switch gekocht met stuurtjes. Switch is van de oudste, die zit al de hele dag te racen :s) . Maar we hebben de meiden gezegd dat ze zo maar vast even haren moeten wassen, kunnen wij ook even racen :+ .
Was wel een leuke verrassing. *)
  zaterdag 25 december 2021 @ 19:02:11 #278
176471 oh-oh
pi_202806779
:D Het was niet mijn beste dag maar ik heb mn eten van gisteren in de magnetron gegooid en zit nu te eten :Y) ^O^
( Groucho Marx )
pi_202806909
Ik boekte net nog even een paar dagen weg voor Sjaak en mezelf de komende week O+ Nu al zin in!
pi_202806947
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 16:48 schreef exode het volgende:
Fijne Kerst allemaal!
Gisteren heerlijke sushi gegeten en tussen de buien door vuurwerk afgestoken (klinkt stoer, was van dat kleine kinderspul waaronder knalerwtjes) en uiteraard Al you need gekeken.

Vandaag bij mijn moeder geluncht. Heel gezellig en vooral lekker relaxt met broodjes etc. Nog een flinke wandeling gemaakt en we kwamen voorbij het huis wat we 5 jaar geleden wilden kopen maar dat net verkocht was. Mijn zus liep ook mee en die was in staat aan te bellen. Die zou een gat in de lucht springen als we die kant op zouden komen.
Staat het weer te koop dan? Of waarom wilde je zus aanbellen?
  zaterdag 25 december 2021 @ 19:20:11 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202806974
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 18:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Man man man.
Even los van dat soort geneuzel vind ik het juist nu heel belangrijk om lokaal te bestellen, dus waar nodig heb ik nog click & collect in het dorp gedaan, want alles online is leuk, maar aan het eind van de rit wil ik ook dat er over 5 jaar nog een Intertoys, Blokker, Bruna en Hema in het dorp is.
Brood koop ik sowieso bij de bakker en vlees bij voorkeur bij de slager.
Ik kan er niet op vertrouwen dat de lokale middenstand wel op het toerisme kan overleven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202807002
Wij hadden plannen voor de 2 dagen bij familie maar vandaag de boel geannuleerd want man en ik zijn beide ziek. :') Lijkt een gewone verkoudheid maar echt niet fit genoeg om verder de deur uit te gaan.
Dusss dan maar broodjes en salade thuis.
Typisch. :')
pi_202807811
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 19:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Staat het weer te koop dan? Of waarom wilde je zus aanbellen?
Of ze het willen verkopen. Mijn zus kent iedereen in het dorp en dacht 'nooit geschoten' zoiets. Het ging op een hilarische manier overigens, niet zo serieus. Maar goed dus niet aangebeld of door het raam geloerd. Ik had niet door dat we er langsliepen en riep ineens 'eej dat is 'ons' huis' en de rest was heel leuk als je erbij was ;)

Hoe is jouw Kerst totnogtoe?
pi_202808460
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 19:20 schreef Leandra het volgende:

[..]
Even los van dat soort geneuzel vind ik het juist nu heel belangrijk om lokaal te bestellen, dus waar nodig heb ik nog click & collect in het dorp gedaan, want alles online is leuk, maar aan het eind van de rit wil ik ook dat er over 5 jaar nog een Intertoys, Blokker, Bruna en Hema in het dorp is.
Brood koop ik sowieso bij de bakker en vlees bij voorkeur bij de slager.
Ik kan er niet op vertrouwen dat de lokale middenstand wel op het toerisme kan overleven.
Eens maar op het moment dat begin december de lokale Hema al 5 dagen nodig had om mijn click & collect klaar te leggen terwijl het artikel gewoon op voorraad was dan knap ik toch wel af op het lokaal kopen. Dit was namelijk niet de eerste keer dat click & collect bij winkels in het centrum lager duurt dan online bestellen.
  zaterdag 25 december 2021 @ 21:06:17 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202808519
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:01 schreef Roosje84 het volgende:

[..]
Eens maar op het moment dat begin december de lokale Hema al 5 dagen nodig had om mijn click & collect klaar te leggen terwijl het artikel gewoon op voorraad was dan knap ik toch wel af op het lokaal kopen. Dit was namelijk niet de eerste keer dat click & collect bij winkels in het centrum lager duurt dan online bestellen.
Ja, dat is idd wel een faal :{
Hier hebben de meeste winkels zelfs het telefoonnummer voor het raam hangen, dan is het bellen en ophalen (of na x uur als dat voorgeschreven is).
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 25 december 2021 @ 22:25:49 #286
37150 livelink
pi_202810037
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt? Mijn ervaring is juist anders. Aan de telefoon is men vaak boziger dan op de chat. Als ik zelf chat als klant probeer ik mijn eigen ervaring aan de andere kant van de lijn altijd wel mee te nemen.

Zo chatte ik laatste met Greetz, waar een heleboel mis was gegaan en ik zelfs al 8 minuten in de wachtrij stond voor de chat. Dus dan eindig ik wel even met 'Sterkte met de drukte'.
pi_202810441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:01 schreef Roosje84 het volgende:

[..]
Had je dat online besteld? Dat duurt indd lang bij de Hema (gaat nl volgens mij via de centrale Hema dan). Je kunt beter rechtstreeks naar het betreffende filiaal bellen.
pi_202810464
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 20:11 schreef exode het volgende:

[..]
Of ze het willen verkopen. Mijn zus kent iedereen in het dorp en dacht 'nooit geschoten' zoiets. Het ging op een hilarische manier overigens, niet zo serieus. Maar goed dus niet aangebeld of door het raam geloerd. Ik had niet door dat we er langsliepen en riep ineens 'eej dat is 'ons' huis' en de rest was heel leuk als je erbij was ;)

Hoe is jouw Kerst totnogtoe?
Nou. In teken van de hond van tafel / aanrecht houden. Dus niet echt super ontspannend. 😅
pi_202810730
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 19:23 schreef vencodark het volgende:
Wij hadden plannen voor de 2 dagen bij familie maar vandaag de boel geannuleerd want man en ik zijn beide ziek. :') Lijkt een gewone verkoudheid maar echt niet fit genoeg om verder de deur uit te gaan.
Dusss dan maar broodjes en salade thuis.
Typisch. :')
Beterschap en sterkte, hopelijk een negatieve test!
  zaterdag 25 december 2021 @ 23:01:25 #290
176471 oh-oh
pi_202810768
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef livelink het volgende:

[..]
Oh echt? Mijn ervaring is juist anders. Aan de telefoon is men vaak boziger dan op de chat. Als ik zelf chat als klant probeer ik mijn eigen ervaring aan de andere kant van de lijn altijd wel mee te nemen.

Zo chatte ik laatste met Greetz, waar een heleboel mis was gegaan en ik zelfs al 8 minuten in de wachtrij stond voor de chat. Dus dan eindig ik wel even met 'Sterkte met de drukte'.
Nee joh bozen mensen aan de telefoon heb ik zo aan het lachen maar met chat is dat echt heel lastig hoor!
( Groucho Marx )
pi_202810883
@oh-oh kun jij niet een eigen topic openen en dagelijks een dagboekverslag voor ons maken? O+
pi_202811067
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 21:06 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, dat is idd wel een faal :{
Hier hebben de meeste winkels zelfs het telefoonnummer voor het raam hangen, dan is het bellen en ophalen (of na x uur als dat voorgeschreven is).
Dat deed ik gisteren. Vanuit de rij voor de Blokker bellen en het dan 3 minuten later kunnen meenemen *)

Ik hoop dat iedereen een fijne kerst aan het hebben is O+ Ik ben echt kapot, m'n kinderen zijn zó intensief op het moment. Het ene moment heerlijk aan het spelen, het andere moment een stel krijsende apen waar ik niet tot kan doordringen om ze te kalmeren :') Bedtijd dus! :O
pi_202811089
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Nee joh bozen mensen aan de telefoon heb ik zo aan het lachen maar met chat is dat echt heel lastig hoor!
Ik ben door jouw verhalen geneigd om met bol te gaan chatten alleen maar om iets aardigs tegen die mensen te zeggen O+ Maar dat is vast zonde van hun tijd hè?
pi_202816041
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2021 22:45 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nou. In teken van de hond van tafel / aanrecht houden. Dus niet echt super ontspannend. 😅
Haha, ja is de pup zo wild?
Kerstboom nog wel heel?
pi_202816216
Ik gaf gistermorgen de kerstboom water, voor de kijkers thuis, een echte boom van vloer tot plafond.

Gisteravond nestelde ik me lekker naast onze haard, zat ik met mijn kont in het water. Had dus teveel, veel teveel, water gegeven, de lekbak onder de pot van de kerstboom kon het niet meer opvangen, mijn houten vloer onder water. 8)7
Dus dat werd dweilen, de boom verplaatsen en optillen (OMG hoe dan?) om de lekbak eronderuit te halen en nog meer dweilen en heel hard hopen dat mijn vloer een beetje redelijk uit de strijd komt.

Na onze stroomuitval op pakjesavond, was dit weer een enerverend feestavondje.
pi_202817165
Wij hebben een onverwachtse bankhangdag. Het plan was lunchen bij schoonzus en zwager, maar verloofde voelt zich echt niet lekker. Geen idee of gisteren toch teveel is geweest of dat het een ander soort terugval is.
Morgen maar weer naar de huisarts. Het begon gisterenavond al dus ik drink extra sterke koffie vandaag.

Wat is een leuke Kerstfilm voor een 3 jarige? Ze vindt dingen al snel spannend en onze ervaring is dat er dan weinig overblijft maar wie weet zie ik iets over het hoofd.
pi_202817270
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 11:42 schreef exode het volgende:
Wij hebben een onverwachtse bankhangdag. Het plan was lunchen bij schoonzus en zwager, maar verloofde voelt zich echt niet lekker. Geen idee of gisteren toch teveel is geweest of dat het een ander soort terugval is.
Morgen maar weer naar de huisarts. Het begon gisterenavond al dus ik drink extra sterke koffie vandaag.

Wat is een leuke Kerstfilm voor een 3 jarige? Ze vindt dingen al snel spannend en onze ervaring is dat er dan weinig overblijft maar wie weet zie ik iets over het hoofd.
Hier hebben we gisteren de kerstaflevering van mighty Express gekeken op netflix. Geen topentertainment, maar onze kleuter gedoogde het. Alle andere films werden geveto'd :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 26 december 2021 @ 12:05:34 #298
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202817512
quote:

Kerst met Henk en de vuilniswagen (Netflix) is hier al weken favoriet. En best te pruimen nog.
pi_202817675
quote:

Robin de Roodborst (of zoiets). Emma en Casper hebben ook een kerstfilm.
pi_202817683
Ik ga vanmiddag pogen of Sjaak Elf wil kijken. Ik vind dat zo’n heerlijk foute film O+
pi_202817687
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')