Waarom heb jij het idee dat het ‘voor wat hoort wat’ is? Ik stuur naar mensen die ik lief vind, of die iets voor mij betekenen. We hebben zondag kerstkoekjes gebakken voor de hele straat en die rondgebracht, met kerstkaart erbij. Omdat wij daar blij van worden. Ik verwacht echt niet dat mensen nu ook koekjes voor ons gaan bakken oid.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's nou de enige kersttraditie waar ik een bloedhekel aan heb, vooral het 'voor wat hoort wat'-gehalte: als jij niks stuurt, stuurt de ander ook niks meer, lekker puh. Zak d'r maar in, denk ik dan.
Toevallig ben je de 3e die ik daarover hoor. Moeder van A’s vriendje heeft ook dagen vette koorts gehad en schoonzus ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verdomme. Toch een heftige reactie op de boosterprik.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toevallig ben je de 3e die ik daarover hoor. Moeder van A’s vriendje heeft ook dagen vette koorts gehad en schoonzus ook.
Vervelend!
Waar heb je last van?
Ruilen tegen mijn pup?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:24 schreef oh-oh het volgende:
er is al een schapenvacht ondergekotst, de bank al zes keer, en drie manden.
Iemand nog een leuke pup hebben gratis?
Beter te vroeg dan te laat, zoals in februariquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef laziness het volgende:
Snowboots? Ik heb net de voorspelling bekeken. Het wordt 7 graden boven nul de hele week. We verwachten toch niet serieus snowboots weer nu?
Het is hier echt ijskoud nu hoor, bevroren auto's, zo noordelijk woon ik toch niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef laziness het volgende:
Snowboots? Ik heb net de voorspelling bekeken. Het wordt 7 graden boven nul de hele week. We verwachten toch niet serieus snowboots weer nu?
Ja maar dat het 's nachts een beetje vriest maakt het toch niet meteen sneeuwpoppen weer? Ik snap de stress van dat het nu moet dat skipak niet zo geloof ik als ik naar de voorspelling kijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:09 schreef exode het volgende:
[..]
Het is hier echt ijskoud nu hoor, bevroren auto's, zo noordelijk woon ik toch niet.
B kan momenteel kiezen tussen zijn sneakers en zijn sneakers. Dus met buiten rondbaggeren de komende weken, zijn warme schoenen wel fijn. B loopt er in zijn vrije tijd best vaak op, vooral alstie de speeltuin in gaat.
En ik ken onszelf, dan vallen er sneeuwvlokken en heeft B nog steeds alleen zijn sneakers.
Het ging om boots en een pak en nog meer toch? En het klinkt alsof flinke stress als het niet nog voor kerst arriveert. Ja het is lekker warm maar om nou te zeggen dat er geen andere opties om warm aan te kleden zijn als het niet gaat sneeuwen. Ik snap de stress van nu nu nu want het vriest een paar dagen niet zo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef Elleska het volgende:
Draag je snowboots alleen met sneeuw dan?
Het is hier momenteel 1 graad buiten en de wereld is nog deels wit. Voorspelling zegt eind van de week een uitschieter naar 8 graden maar daarna temperaturen van max 0 tot 2 graden.
Ik heb oprecht een hekel aan puppies dus thnx but no thnxquote:
Als de rest niet binnen komt dan komen de snowboots ook niet. Ik lees dat ze de snowboots dan wel bij de decathlon haalt dus ik zie geen flinke stress om de rest.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Het ging om boots en een pak en nog meer toch? En het klinkt alsof flinke stress als het niet nog voor kerst arriveert. Ja het is lekker warm maar om nou te zeggen dat er geen andere opties om warm aan te kleden zijn als het niet gaat sneeuwen. Ik snap de stress van nu nu nu want het vriest een paar dagen niet zo.
Maar het zal wel aan mij liggen dan
KOM MAAR SNEL!quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef vencodark het volgende:
2 graden, zonnig.
Al heb ik meer zin in opruimen/schoonmaken dan naar buiten gaan.![]()
Gooi zand over de kots leerde ik hier. Als dat niet genoeg helpt, gooi zand over je hond.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Hij kotst nog steeeeeeds, de laatste onbekotste items in mijn kamer hangen nu ook vol.
Decathlon kan je 365 dagen retour sturen, dus als er geen snowboots weer komt dan kunnen ze altijd nog terug...quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef laziness het volgende:
enkel met stevige schoen ging hier goed. Al heeft oudste ook nog soort zijwieltjes gehad (zandstra easy glider had een soort extra schaatsje..https://www.google.com/se(...)imgrc=_GQO7c8R-9fHTM)quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:59 schreef Elleska het volgende:
Schaatsen had ik bij de kringloop willen halen, 2 weken geleden lag er nog niets en nu zijn ze dicht.
We hebben wel een hele doos met houtjes maar die touwtjes zijn vergaan en in de vrieskou touwtjes knopen vond ik vorig jaar geen succes.
Ik kan alleen geen smalle dubbele ijzers vinden zoals we bij de houtjes hebben. Ga je dan van de gewone dubbele ijzers direct over naar enkel?
Joep is beledigd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb oprecht een hekel aan puppies dus thnx but no thnx
Lol. Ik haal het zand gewoon uit de speeltuin bij ons achter.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:50 schreef PKM het volgende:
[..]
Gooi zand over de kots leerde ik hier. Als dat niet genoeg helpt, gooi zand over je hond.
Zijwieltjes voor de schaatsenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
enkel met stevige schoen ging hier goed. Al heeft oudste ook nog soort zijwieltjes gehad (zandstra easy glider had een soort extra schaatsje..https://www.google.com/se(...)imgrc=_GQO7c8R-9fHTM)
quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lol. Ik haal het zand gewoon uit de speeltuin bij ons achter.
Arme jij en hij!quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Hij kotst nog steeeeeeds, de laatste onbekotste items in mijn kamer hangen nu ook vol.
Wat is je budget ? En maat. Ik heb nog een zgan winterjas die voor een klein prijsje weg mag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij hebben geen schaatsen, wel snowboots. En ik heb geen winterjas. De jas die ik nu heb is wel redelijk dik, maar nu het vriest toch best koud. Zou er nog ergens een winterjas te vinden zijn? Dat wordt googelen na kerstkaartjes maken. Dat wilde Kim graag op de valreep. Morgen mag ze nog 2 uurtjes naar school en donderdag stage. Kan ze nog net op tijd kerstkaartjes uitdelen. Verder doen we er niet veel aan, een aantal buren, wat familie en goede vrienden.
Ik heb er ook nog een die weg kan, dus als je me je maat even wil laten weten?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat is je budget ? En maat. Ik heb nog een zgan winterjas die voor een klein prijsje weg mag.
Tnx, die kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:19 schreef lunapuella het volgende:
Anders staat bijvoorbeeld ook Vinted vol met winterjassen voor een klein prijsje. Ik heb mijn twee oude daar net verkocht.
Da's nu toch bevroren dus schep je er zo uitquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]dat zit altijd vol met kattenstront hier
Dit, ik vind de prijs van postzegels echt bizar, en van decemberzegels ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:42 schreef PKM het volgende:
Ohja kerstkaarten. Eigenlijk ben ik gestopt, vooral omdat ik de postzegels te duur vind.
Maar vandaag of morgen wil ik toch wat kaarten schrijven omdat ik kaartjes in de buurt rondbrengen wel lekker knus vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door BE op 21-12-2021 20:02:26 ]***
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:55 schreef BE het volgende:
Ik stuur alleen als ik tijd en inspiratie heb om een leuke kaart te bedenken. En dus dit jaar niks. Ik vind het altijd wel rot als ik dan zie dat ik toch wel kaartjes van anderen krijg, maar het zat er even niet in tot dusver.
Meestal verstuur ik sws pas na kerst trouwens, dus kaarten met 'de beste wensen' in een of andere vorm.
Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal...Ach BE, wat een naar bericht. Heel veel sterkte voor jullie en vooral ook voor je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik stuur alleen als ik tijd en inspiratie heb om een leuke kaart te bedenken. En dus dit jaar niks. Ik vind het altijd wel rot als ik dan zie dat ik toch wel kaartjes van anderen krijg, maar het zat er even niet in tot dusver.
Meestal verstuur ik sws pas na kerst trouwens, dus kaarten met 'de beste wensen' in een of andere vorm.
Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal...Jeetje BE. Wat een verschrikkelijk bericht om te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel veel sterkte
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
sterkte, hopelijk trekt 't snel weg.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verdomme. Toch een heftige reactie op de boosterprik.
Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal...Wat een vreselijk rotnieuws. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Decemberzegels mogen ook van oude jaren, gewone zegels ook trouwens, dat is ook gelijk het enige voordeel van het gegeven dat er geen waarde meer op staat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:15 schreef F_r het volgende:
Ik kwam nog een oud velletje tegen. Mag vast niet maar heb ze gewoon opgeplakt
Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal...Och wat verschrikkelijk lieve BESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neem rustig de tijd om dat te verwerken, het is nogal wat.
disclaimer
Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal...Ai, wat een ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte![]()
Ligt eraan bij welke winkel. Je kunt eventueel al online een bericht sturen met bon en product.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:25 schreef Hupje het volgende:
Ik ben me net een partij afgezet in de supermarktheb 18 rollen koekjes betaald terwijl ik er 1 kocht. Ik moest wat meer betalen dan anders maar dacht, zal wel komen door wat duurdere varianten van producten voor kerst.
Ik ben benieuwd of ik mijn geld terug kan krijgen hiervoor, vrees van niet als ik morgen pas terug kan gaan
Lidl...quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:27 schreef F_r het volgende:
[..]
Ligt eraan bij welke winkel. Je kunt eventueel al online een bericht sturen met bon en product.
Als je verder ook geen spullen voor tig man hebt gekocht geloven ze dat vast wel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:32 schreef Hupje het volgende:
[..]
Lidl...
Stom van mezelf om de bon niet beter te controleren, maar ja, haast voor sluitingstijd, mensen die geen afstand houden achter je en toen sloeg ik dat dus over. Plus dat ik eigenlijk dus minder kwijt was geweest dan ik had verwacht.
Dat zegt niet zoveel. Per nieuw autootje stijg je meteen een paar honderd plaatsenquote:Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb me net aangemeld op de wachtlijst voor picnic.
Nr 3946...
Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal...Sterkte!!! Knuffel uit 🇧🇪SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Oeps.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:25 schreef Hupje het volgende:
Ik ben me net een partij afgezet in de supermarktheb 18 rollen koekjes betaald terwijl ik er 1 kocht. Ik moest wat meer betalen dan anders maar dacht, zal wel komen door wat duurdere varianten van producten voor kerst.
Ik ben benieuwd of ik mijn geld terug kan krijgen hiervoor, vrees van niet als ik morgen pas terug kan gaan
Daar kun je echt nog wel mee terug hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:25 schreef Hupje het volgende:
Oh ja een tankstation, daar kan ik ook even kijken.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Verwacht vooral niet dat je die morgen hebt dan hoor, of voor de kerst, kun je zo een ding niet bij een tankstation halen?
Eerste klant van de dag, schold me al uit dat haar pakket 1 dag later is gekomen.
Dat wordt nog een laaaaaaaaange werkdag.
Maar het lichtjesding werkt, en het is echt leuk voor die paar euro!
Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jemig wat een heftig nieuws. Is er al wat gezegd over de mogelijkheden om eventueel levensverlengend te behandelen? Heel veel sterkte, hopelijk kunnen jullie elkaar goed steunen in dit verdriet. Dikke knuffel
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Nog niet, ze krijg volgende week dinsdag een echoscopisch onderzoek waarbij er biopten worden genomen en dan heeft ze 3 januari een afspraak om idd te bespreken wat er nog mogelijk is met chemo en/of immuuntherapie.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
![]()
Jemig wat een heftig nieuws. Is er al wat gezegd over de mogelijkheden om eventueel levensverlengend te behandelen? Heel veel sterkte, hopelijk kunnen jullie elkaar goed steunen in dit verdriet. Dikke knuffel
.
Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal...Wat ontzettend verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Dat wordt een spannend gesprek dan. Eer het nu zover is. Ik hoop dat er nog mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:50 schreef BE het volgende:
Tx!
[..]
Nog niet, ze krijg volgende week dinsdag een echoscopisch onderzoek waarbij er biopten worden genomen en dan heeft ze 3 januari een afspraak om idd te bespreken wat er nog mogelijk is met chemo en/of immuuntherapie.
Dat worden heel spannende feestdagen voor jullie. Ik zal een kaarsje branden voor jequote:Op woensdag 22 december 2021 11:50 schreef BE het volgende:
Tx!
[..]
Nog niet, ze krijg volgende week dinsdag een echoscopisch onderzoek waarbij er biopten worden genomen en dan heeft ze 3 januari een afspraak om idd te bespreken wat er nog mogelijk is met chemo en/of immuuntherapie.
Ja, ik zag dat de winkel om 07.00 al open was, dus dat doe ik misschien ook. Moet wel om 08.30 aan het werk zijn, dus dat wordt dan wel haasten.quote:Op donderdag 23 december 2021 07:11 schreef lunapuella het volgende:
Ik kan ook vrijdag pas kerstboodschappen doen. Maar ik ga juist in alle vroegte, hopelijk valt de drukte dan nog mee. Kerstavond en eerste kerstdag worden voor ons verzorgd, dus het is vooral eten voor tweede kerstdag regelen.
Op dat tijdstip zit ik aan het kerstdinerquote:Op donderdag 23 december 2021 06:40 schreef livelink het volgende:
Nog helemaal geen boodschappen gedaan hier. Fulltime werken en een lockdown is geen goede combinatie als het voor plannen om boodschappen gaat. Heb zelfs nog geen idee wat we gaan eten met de Kerst. Waarschijnlijk wordt het kerstdiner bepaald door wat er op vrijdagavond tussen 18.00 en 19.00 nog te krijgen is bij de AH.
Gourmet bij ouders en een dinerbox hierquote:Op donderdag 23 december 2021 08:09 schreef Lemijn het volgende:
Ik laat gewoon 2 kerstdagen voor me koken..
Vertel eens wat meer over je assortiment en plannenquote:Op donderdag 23 december 2021 08:16 schreef SQ het volgende:
Maar mijn sterke drank is allemaal in huis! #prioriteiten
Gewoon adten toch?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je assortiment en plannen
Ik laat ook al jaren bezorgen dus weinig stress hier. De paar dingen die ze niet hadden, missen we vast niet voor de gourmet en dinerbox
Welke dinerbox doe jij?quote:Op donderdag 23 december 2021 08:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je assortiment en plannen
Ik laat ook al jaren bezorgen dus weinig stress hier. De paar dingen die ze niet hadden, missen we vast niet voor de gourmet en dinerbox
Hoe heb je dat gereserveerd bij Picnic dan? Ik greep misquote:Op donderdag 23 december 2021 07:25 schreef BE het volgende:
Ik had geen zin in stress en drukte. Ik heb de afgelopen vier weken bijna non-stop gewerkt en hoewel F ook had kunnen gaan natuurlijk was ik blij op tijd een bezorgplekje te hebben gereserveerd.
En wat er niet is, is maar pech. We verhongeren vast niet.
Nee hoor, die hoeven echt niet meerquote:Op donderdag 23 december 2021 08:57 schreef Mushanga71 het volgende:
Gisteravond kreeg ik mijn bestelling binnen. Behalve dan de soesjes (boeit niet) en de tomaatjes. En die boeien wél. Staat een beetje lullig bij de mozzarella/tomaat salade😐, dus die mag man straks halen. Oh, en olijven. Die ben ik gewoon vergeten😅
Uhm, en de kerstkaarten moeten ook nog😳
Om 09:00 uur in de ochtend komen de nieuwe bezorgmomenten online. En worden de geannuleerde plekken ook weer vrij gezet. Gewoon je mandje volgooien en dan op tijd de app openen..quote:Op donderdag 23 december 2021 09:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gereserveerd bij Picnic dan? Ik greep mis
Weer wat geleerd, dank! Er is nu gewoon een moment vrij op 1e kerstdagquote:Op donderdag 23 december 2021 09:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Om 09:00 uur in de ochtend komen de nieuwe bezorgmomenten online. En worden de geannuleerde plekken ook weer vrij gezet. Gewoon je mandje volgooien en dan op tijd de app openen..
Brasserie van Dam. 1 vlees, 1 vega.quote:
Ik geef gewoon de post de schuld😇quote:
De Zusters, 1 vlees, 1 vegaquote:Op donderdag 23 december 2021 09:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Brasserie van Dam. 1 vlees, 1 vega.
Jij?
Stiekem dacht ik dat al.quote:
Ik ben vrij behoudend, dat kloptquote:
Ik gok dat de Mrs daar laatst een bezorg liet doen. Zij is de enige in ons huis die van reguliere sushi houdt, dat wordt m hier sowieso niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben vrij behoudend, dat kloptClose call met de nieuwe sushi-toko wel.
Ik had vorige week donderdag al een groot deel van de bestelling gedaan. Zaterdag de rest erbij gezet omdat ze al aangaven dat het druk werd.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag al het eerste deel v d bestelling gedaan en het bezorgmoment gekozen en toen later de rest er bij.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hè bah zeg. Sterkte voor julliequote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zou morgen met mijn moeder de laatste kerst gourmet inkopen doen. Maar dat liep anders vandaag.
Mijn moeder is rond de middag gevallen met de fiets op haar achterhoofd en elleboog.
Ze is uren in het ziekenhuis. De conclusie nu is gebroken elleboog en er moet geopereerd worden.
Ze zijn nog aan het overleggen of de operatie vandaag of morgen kan, of dat het uitgesteld moet worden ivm zwelling. En hoe dan verder enzo.
Nu 1,5 uur niks gehoord nog.
Mijn vriendin appte net dat ze mij straks wel op komt halen om samen boodschappen te doen.
Gaan we langs mijn vader, om een boodschappenlijstje op te halen en ook voor hun de normale boodschappen erbij doen.
Edit: Krijg net een appje of ik kleding ed kan brengen, ze moet dus sowieso blijven. Zo sneu!
Wat een ellende.. Beterschap voor je moeder!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zou morgen met mijn moeder de laatste kerst gourmet inkopen doen. Maar dat liep anders vandaag.
Mijn moeder is rond de middag gevallen met de fiets op haar achterhoofd en elleboog.
Ze is uren in het ziekenhuis. De conclusie nu is gebroken elleboog en er moet geopereerd worden.
Ze zijn nog aan het overleggen of de operatie vandaag of morgen kan, of dat het uitgesteld moet worden ivm zwelling. En hoe dan verder enzo.
Nu 1,5 uur niks gehoord nog.
Mijn vriendin appte net dat ze mij straks wel op komt halen om samen boodschappen te doen.
Gaan we langs mijn vader, om een boodschappenlijstje op te halen en ook voor hun de normale boodschappen erbij doen.
Edit: Krijg net een appje of ik kleding ed kan brengen, ze moet dus sowieso blijven. Zo sneu!
Gefeliciteerd dames! 🥳💐🎁quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:25 schreef Vicky het volgende:
@:BE 😘😘
Sterkte voor je moeder @:Ingrid
Wow lekker bezig @:_Nikki_
Werkze @:F_r
Ik heb vakantie![]()
![]()
En ik ben jarig vandaag 🥳🥳
@:amaranta ook. Gefeliciteerd met je verjaardag! 🎁
Kom je normaliter in aanmerking voor de groep prik dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:30 schreef Malteser het volgende:
Beterschap voor je moeder Ingrid!
Gefeliciteerd aan alle jarigen vandaag!![]()
Exode, zit je aan de savanne in zo’n lodge? Veel plezier alvast, wij waren er in oktober.
Kerstboodschappen deed ik maandag al. Gisteren haalde ik de laatste verse dingen, vandaag de bestelling ophalen bij de slager en bij de bakker.
Gisteren ook mijn booster gehad.
Ach wat enorm kut... Misschien iets met videobellen ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:50 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn vriendin testte vanmorgen positief en nu heb ik niemand om morgen Kerst mee te vieren#FWP
Dat is stom, alle boodschappen en lekkers liggen hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ach wat enorm kut... Misschien iets met videobellen ofzo?
Ik heb gisteren m'n booster gehad (was een eenmalige campagnedag van de huisartsen hier) en m'n arm doet me toch een partij pijn
Dat is niet leukquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:50 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn vriendin testte vanmorgen positief en nu heb ik niemand om morgen Kerst mee te vieren#FWP
Ach🙁. Sterkte en beterschap😘quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:50 schreef Declan-Harp het volgende:
Wil je nou zeggen dat ze zolang met jou bezigwaren dat er inmiddels 40 mensen achter je stonden?quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:39 schreef amaranta het volgende:
Ik ging net de bestelling bij de slager halen. Toen ik er was stonden er 4 mensen voor mij en (uiteraard) niemand achter mij.
Toen ik weg ging stonden er denk ik een stuk of 40 mensen achter mij
Niet zozeer met mij. Ik denk dat het de groep was die 11 uur als tijdslot had.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:42 schreef exode het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat ze zolang met jou bezigwaren dat er inmiddels 40 mensen achter je stonden?
Vomar zoals verwacht hartstikke rustig, 0 mensen voor me bij de kassa, net op tijd thuis voor de regenbui. Einde middag alleen de bestelde sushi halen, maar dat is een lekker wandeling altijd.
Ja, ik krijg ook altijd een griepprik.quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kom je normaliter in aanmerking voor de groep prik dan?
Ik ben gisteren naar Helmond geweest om mijn zoon te laten vaccineren.
Het was er druk maar niet super. Ging allemaal vrij vlot. Al werden we in eerste instantie naar het verkeerde gebouw gestuurd.
Mijn man was ook niet lekker. Koorts, spierpijn, lamlendigquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:00 schreef Nijna het volgende:
Mijn man had na de booster wel een wat pijnlijke arm, maar was vooral gewoon niet lekker. Verhoging en toch wat grieperig een dag.
Mijn beste vriendin idem.
Mijn moeder had alleen een zere arm en ik ben nog niet geweest.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:50 schreef Declan-Harp het volgende:
quote:
Het is ook gewoon zwaar als dingen zo last minute in het water vallen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:00 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Een andere vriendin kwam een kerstpakketje brengen, zó lief! Maakt het toch weer wat minder negatief allemaal.
En dan heb ik niet eens te klagenquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zwaar als dingen zo last minute in het water vallen.
Heerlijk. Geniet ervan. Mijn man heeft gekookt, was weer heerlijk. Ik buik uit op de bank en kijk naar DopeSick.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:04 schreef LeSage het volgende:
Ik werd net na het werk op de bank geparkeerd met een boek. Ik mag absoluut niet in de eetkamer en keuken komen, want de mannen bereiden het gourmetten voor
Dat is het nadeel van onze 'fijne' overheid. Ze willen alles in eigen hand houden, zodra ze ook maar enigszins de controle dreigen te verliezen, wordt het je ons lastig gemaakt !quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:19 schreef hilliebillie het volgende:
Hier in de regio waren gisteren de huisartsen boosterprikken aan het zetten voor 60+ en griepprikgerechtigden. Behoorlijk wat prikken gezet als ik om me heen zo hoor. Mijn ouders ook, die waren eigenlijk 6 januari aan de beurt maar gelukkig dus nu al geweest.
En later op de middag werden de overige prikken nog gezet blijkbaar (maar ik was zelf niet thuis).
Ik vind dat een goede zaak. Alleen jammer dat Hugo dit niet vind en het elders niet uitgerold mag worden 😕
Ja inderdaad. Ze roepen dat ze willen versnellen enable er dan een plan opgezet wordt dan wordt er gezegd dat het niet mag. Zo zonde. Ik heb gee idee hoeveel prikken er gezet zijn in de gemeente (en de omringende gemeenten) mar volgens mij waren het er flink wat. En die mensen zijn allemaal blij dat ze eerder konden. En de mensen die verhinderd waren kunnen waarschijnlijk bij de ggd eerder terecht omdat er afspraken vervallen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van onze 'fijne' overheid. Ze willen alles in eigen hand houden, zodra ze ook maar enigszins de controle dreigen te verliezen, wordt het je lastig gemaakt !
Maar die AZ in maart en mei kreeg ik wel via de huisarts.quote:Op vrijdag 24 december 2021 20:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van onze 'fijne' overheid. Ze willen alles in eigen hand houden, zodra ze ook maar enigszins de controle dreigen te verliezen, wordt het je ons lastig gemaakt !
Ik neem programma's met reclame altijd op met de Ziggo box en dan kan ik reclames doorspoelenquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:34 schreef BE het volgende:
Beetje jammer dat je de reclames niet kan doorspoelen bij ‘All you need’. Dat was toch in de tijd van VHS beter geregeld.
Jaaaaa heb 'm opgenomen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:45 schreef Declan-Harp het volgende:
Geen All you need hier maar vanavond de Christmas Special van Call the Midwife op BBC1__!!!
Die griepprikgroep viel hier toen gelijk met de gewone oproep dus daar had ik niks aan🤪. Nu ook nog geen sms gehad maar vanmorgen was mijn bouwjaar aan de beurt voor afspraak maken. Kreeg ik overal en nergens behalve de lokatie vlakbij. Maar nergens een foonnummer te bekennen. De Rai maar gedaan, dinsdag om 20.30 uur.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb inderdaad nog geen sms gehad en eerste twee prikken wel met voorrang gehad bij GGD ivm griepprik-groep. Ik ben heel benieuwd of de sms überhaupt nog gaat komen..
Fijne kerst allemaal!
Ja ik ben wat jonger (89) dus voor mij was 't wel daadwerkelijk eerder en het duurt nu ook nog wel even voor m'n bouwjaar aan de beurt is..quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:32 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Die griepprikgroep viel hier toen gelijk met de gewone oproep dus daar had ik niks aan🤪. Nu ook nog geen sms gehad maar vanmorgen was mijn bouwjaar aan de beurt voor afspraak maken. Kreeg ik overal en nergens behalve de lokatie vlakbij. Maar nergens een foonnummer te bekennen. De Rai maar gedaan, dinsdag om 20.30 uur.
Hoezo egoïstisch? Dat vind ik juist praktisch gedacht… ik wil zelf bij voorkeur ook pas eind februari. Ik heb ook pas begin augustus prik 2 gekregen, dus ben sowieso tot begin februari gedekt. En hoe langer ik wacht, hoe langer hij weer geldig is, anders zit ik straks weer in de vakantie met een ongeldige inenting/booster. Als ik eind februari pas ga ben ik tot de scholen weer starten gedekt en hoeven we qua vakantie nergens rekening mee te houden. Als we niet op wintersport zouden gaan (hopelijk wel) zou ik nog langer wachten denk ik, tot de volgende vakantie of tot mijn QR niet meer geldig is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:49 schreef Loj het volgende:
Mijn vader, ook 60+ en risicogroep kan dus pas de 30ste prikken. Dat is toch laat…
Zelf ook nog niets gehoord, maar qua jaartal nog niet aan de beurt. Stiekem willen we ook pas over een maand, ik wil namelijk deze zomer heel graag mijn droomwens maken na twee jaar wachten en straks is die QR code maar 6 maanden geldig… wel een beetje egoïstisch weet ik.
Maar goed, eerst gaan we zo gezellig gezamenlijk zelftesten
Iedereen fijne kerst
Ik ben wat creatief met postcodes geweest voor het vinden van een lokatie dichterbij. Ik kreeg ook alleen maar onmogelijke opties. Maar met de postcode van mijn oude adres in Utrecht kon ik ineens bij de Jaarbeurs terecht. En dat is voor mij met het ov goed te doen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:32 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Die griepprikgroep viel hier toen gelijk met de gewone oproep dus daar had ik niks aan🤪. Nu ook nog geen sms gehad maar vanmorgen was mijn bouwjaar aan de beurt voor afspraak maken. Kreeg ik overal en nergens behalve de lokatie vlakbij. Maar nergens een foonnummer te bekennen. De Rai maar gedaan, dinsdag om 20.30 uur.
Dan hoop ik dat je snel dat smsje krijgtquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja ik ben wat jonger (89) dus voor mij was 't wel daadwerkelijk eerder en het duurt nu ook nog wel even voor m'n bouwjaar aan de beurt is..
Wel fijn dat je hem hebt kunnen plannen, ook zo snel al!
Heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wat creatief met postcodes geweest voor het vinden van een lokatie dichterbij. Ik kreeg ook alleen maar onmogelijke opties. Maar met de postcode van mijn oude adres in Utrecht kon ik ineens bij de Jaarbeurs terecht. En dat is voor mij met het ov goed te doen.
Ja hoor, ze zijn dan gewoon open. Ik heb op 2 januari om 21.00 een afspraak.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:21 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je snel dat smsje krijgt![]()
Begin nu te twijfelen over de snelheid. Zal ik voor de zomervakantie een nieuwe moeten. Maar vind het toch ook wel belangrijk om nu goed beschermd te zijn. Nouja, het veranderd met de dag, zien we tegen die tijd wel weer
[..]
Heb ik ook gedaan. Heb de postcodes van al onze bedrijven geprobeerd plus random in de omgeving. Er zit er hier op fietsafstand eentje, die wilde maar niet tevoorschijn komen. Rai is ook te doen, maar dan moet man me brengen. Ik heb een gruwelijke pesthekel aan de A10 daar
Ik maakte om 11 uur de afspraak, nog geen bevestiging? Tis de 28e om 20.30, hoop dat ze dan open zijn![]()
Dan zal het wel goed zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor, ze zijn dan gewoon open. Ik heb op 2 januari om 21.00 een afspraak.
Ja, dat wel. Duurde ook wel eventjes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:38 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed zijnWas al aan het zoeken maar kon alleen openingstijden tot 20u vinden. Heb jij de bevestiging al wel?
Oké, dan zal ik me verder niet druk makenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Duurde ook wel eventjes.
Oeps...ik heb niet uitgelogd. Stond net nog steeds open en toen heb ik het scherm gewoon gesloten zonder uitloggen dusquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:42 schreef livelink het volgende:
En je moest ook wel echt uitloggen uit het afsprakenscherm kwam ik achter![]()
Want toen ik dat had gedaan kreeg ik de bevestigingen wel snel.
Dat is wel opmerkelijk, mijn man en ik zijn beiden van 66 (en schelen ook maar een paar weken), maar ik had mijn 2de AZ (interval van 12 weken dus), een paar dagen voor hij zijn eerste Pfizer had en hij heeft direct een afspraak gemaakt toen dat kon.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:32 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik neem programma's met reclame altijd op met de Ziggo box en dan kan ik reclames doorspoelen
Volgens mij kan je, als je weer inlogt, zien of er een afspraak staat toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oeps...ik heb niet uitgelogd. Stond net nog steeds open en toen heb ik het scherm gewoon gesloten zonder uitloggen dusHeb ook geen screenshot gemaakt en dat doe ik met een bestelling, als de bevestiging er nog niet is, meestal wel. Haha, gaat lekker
Ik snap dat oprecht niet, het is niet dat het uitzonderlijk is dat het zo druk is bij de bezorgdiensten in december... maar ik weet wel dat er best wel wat mensen zijn die denken dat alles op bestelling en precies zoals het hen uitkomt kan...quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Mensen die enorm gaan lopen schelden en bashen dat hun kinderen geen kado's kregen en het de 23e bestelden, echt, wat een volk...
En wij kregen niet eens een kerstkado of pakket, dus mijn motivatie om ook maar een beetje aardig te blijven is enorm op dit moment, not!
Ik ben altijd heel aardig als ik met bol chatquote:Op zaterdag 25 december 2021 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit op chat, dat is duizend keer erger dan telefoon
Keek bij de afspraken en er staat dus niks. Kan opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:50 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij kan je, als je weer inlogt, zien of er een afspraak staat toch?
Ik zou even checken of 'ie is overgekomen als je nog geen bevestiging hebt...
[..]
Ik snap dat oprecht niet, het is niet dat het uitzonderlijk is dat het zo druk is bij de bezorgdiensten in december... maar ik weet wel dat er best wel wat mensen zijn die denken dat alles op bestelling en precies zoals het hen uitkomt kan...
Tot hoe laat moet je Oh-oh
Ik heb er welgeteld 1 gehad die zelf begon met vrolijk kerstfeest, de rest alleen maar waar is me pakje?quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel aardig als ik met bol chatOok als ik het antwoord redelijk onzinnig vind, ik ga er meestal vanuit dat zo'n chatmens er ook weinig aan kan doen.
Werkt ook duizend beter, werd laatst zelfs gebeld door een bolchatmw omdat ze nog wat extra service wilde verlenen
Ik kreeg de 1e op 20 mei en de 2e 25 juni. Man werd gespammed met brieven voor afspraak toen hij ze al lang gekregen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel opmerkelijk, mijn man en ik zijn beiden van 66 (en schelen ook maar een paar weken), maar ik had mijn 2de AZ (interval van 12 weken dus), een paar dagen voor hij zijn eerste Pfizer had en hij heeft direct een afspraak gemaakt toen dat kon.
Snap dat echt niet hoor. Vind bol een van de beste klantenservice hebben. Altijd goed geholpen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb er welgeteld 1 gehad die zelf begon met vrolijk kerstfeest, de rest alleen maar waar is me pakje?
Me ook echt , kill me please![]()
En boze smileys jonge![]()
Nee ik zal echt mijn stinkende best doen voor die mensen
Ja wij mogen en kunnen echt veel maar van de klanten van vandaag was er maar 1 die aardig deed.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Snap dat echt niet hoor. Vind bol een van de beste klantenservice hebben. Altijd goed geholpen.
Had een keer gemaild dat ik het fietsslot had betaald maar dat het slot zelf al doorgeknipt op de lege fietsplek van dochterlief lag. Werd binnen no time gebeld en kreeg een tegoed voor een nieuw slot. En een kaartje😀. Vond ik echt zo lief.
Logica. Snap niet dat men niet snapt dat er geen garantie is dat het de volgende dag wordt bezorgd. En das jouw schuld🤪quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij mogen en kunnen echt veel maar van de klanten van vandaag was er maar 1 die aardig deed.
Want wij verpesten iedereen's kerst omdat hun kinderen geen kado krijgen omdat ze het donderdag al bestelden he.
Man man man.
Staat het weer te koop dan? Of waarom wilde je zus aanbellen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:48 schreef exode het volgende:
Fijne Kerst allemaal!
Gisteren heerlijke sushi gegeten en tussen de buien door vuurwerk afgestoken (klinkt stoer, was van dat kleine kinderspul waaronder knalerwtjes) en uiteraard Al you need gekeken.
Vandaag bij mijn moeder geluncht. Heel gezellig en vooral lekker relaxt met broodjes etc. Nog een flinke wandeling gemaakt en we kwamen voorbij het huis wat we 5 jaar geleden wilden kopen maar dat net verkocht was. Mijn zus liep ook mee en die was in staat aan te bellen. Die zou een gat in de lucht springen als we die kant op zouden komen.
Even los van dat soort geneuzel vind ik het juist nu heel belangrijk om lokaal te bestellen, dus waar nodig heb ik nog click & collect in het dorp gedaan, want alles online is leuk, maar aan het eind van de rit wil ik ook dat er over 5 jaar nog een Intertoys, Blokker, Bruna en Hema in het dorp is.quote:Op zaterdag 25 december 2021 18:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij mogen en kunnen echt veel maar van de klanten van vandaag was er maar 1 die aardig deed.
Want wij verpesten iedereen's kerst omdat hun kinderen geen kado krijgen omdat ze het donderdag al bestelden he.
Man man man.
Of ze het willen verkopen. Mijn zus kent iedereen in het dorp en dacht 'nooit geschoten' zoiets. Het ging op een hilarische manier overigens, niet zo serieus. Maar goed dus niet aangebeld of door het raam geloerd. Ik had niet door dat we er langsliepen en riep ineens 'eej dat is 'ons' huis' en de rest was heel leuk als je erbij wasquote:Op zaterdag 25 december 2021 19:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Staat het weer te koop dan? Of waarom wilde je zus aanbellen?
Eens maar op het moment dat begin december de lokale Hema al 5 dagen nodig had om mijn click & collect klaar te leggen terwijl het artikel gewoon op voorraad was dan knap ik toch wel af op het lokaal kopen. Dit was namelijk niet de eerste keer dat click & collect bij winkels in het centrum lager duurt dan online bestellen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even los van dat soort geneuzel vind ik het juist nu heel belangrijk om lokaal te bestellen, dus waar nodig heb ik nog click & collect in het dorp gedaan, want alles online is leuk, maar aan het eind van de rit wil ik ook dat er over 5 jaar nog een Intertoys, Blokker, Bruna en Hema in het dorp is.
Brood koop ik sowieso bij de bakker en vlees bij voorkeur bij de slager.
Ik kan er niet op vertrouwen dat de lokale middenstand wel op het toerisme kan overleven.
Ja, dat is idd wel een faalquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:01 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Eens maar op het moment dat begin december de lokale Hema al 5 dagen nodig had om mijn click & collect klaar te leggen terwijl het artikel gewoon op voorraad was dan knap ik toch wel af op het lokaal kopen. Dit was namelijk niet de eerste keer dat click & collect bij winkels in het centrum lager duurt dan online bestellen.
Oh echt? Mijn ervaring is juist anders. Aan de telefoon is men vaak boziger dan op de chat. Als ik zelf chat als klant probeer ik mijn eigen ervaring aan de andere kant van de lijn altijd wel mee te nemen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit op chat, dat is duizend keer erger dan telefoon
Had je dat online besteld? Dat duurt indd lang bij de Hema (gaat nl volgens mij via de centrale Hema dan). Je kunt beter rechtstreeks naar het betreffende filiaal bellen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:01 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Eens maar op het moment dat begin december de lokale Hema al 5 dagen nodig had om mijn click & collect klaar te leggen terwijl het artikel gewoon op voorraad was dan knap ik toch wel af op het lokaal kopen. Dit was namelijk niet de eerste keer dat click & collect bij winkels in het centrum lager duurt dan online bestellen.
Nou. In teken van de hond van tafel / aanrecht houden. Dus niet echt super ontspannend. 😅quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:11 schreef exode het volgende:
[..]
Of ze het willen verkopen. Mijn zus kent iedereen in het dorp en dacht 'nooit geschoten' zoiets. Het ging op een hilarische manier overigens, niet zo serieus. Maar goed dus niet aangebeld of door het raam geloerd. Ik had niet door dat we er langsliepen en riep ineens 'eej dat is 'ons' huis' en de rest was heel leuk als je erbij was
Hoe is jouw Kerst totnogtoe?
Beterschap en sterkte, hopelijk een negatieve test!quote:Op zaterdag 25 december 2021 19:23 schreef vencodark het volgende:
Wij hadden plannen voor de 2 dagen bij familie maar vandaag de boel geannuleerd want man en ik zijn beide ziek.Lijkt een gewone verkoudheid maar echt niet fit genoeg om verder de deur uit te gaan.
Dusss dan maar broodjes en salade thuis.
Typisch.
Nee joh bozen mensen aan de telefoon heb ik zo aan het lachen maar met chat is dat echt heel lastig hoor!quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt? Mijn ervaring is juist anders. Aan de telefoon is men vaak boziger dan op de chat. Als ik zelf chat als klant probeer ik mijn eigen ervaring aan de andere kant van de lijn altijd wel mee te nemen.
Zo chatte ik laatste met Greetz, waar een heleboel mis was gegaan en ik zelfs al 8 minuten in de wachtrij stond voor de chat. Dus dan eindig ik wel even met 'Sterkte met de drukte'.
Dat deed ik gisteren. Vanuit de rij voor de Blokker bellen en het dan 3 minuten later kunnen meenemenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wel een faal
Hier hebben de meeste winkels zelfs het telefoonnummer voor het raam hangen, dan is het bellen en ophalen (of na x uur als dat voorgeschreven is).
Ik ben door jouw verhalen geneigd om met bol te gaan chatten alleen maar om iets aardigs tegen die mensen te zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2021 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh bozen mensen aan de telefoon heb ik zo aan het lachen maar met chat is dat echt heel lastig hoor!
Haha, ja is de pup zo wild?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou. In teken van de hond van tafel / aanrecht houden. Dus niet echt super ontspannend. 😅
Hier hebben we gisteren de kerstaflevering van mighty Express gekeken op netflix. Geen topentertainment, maar onze kleuter gedoogde het. Alle andere films werden geveto'dquote:Op zondag 26 december 2021 11:42 schreef exode het volgende:
Wij hebben een onverwachtse bankhangdag. Het plan was lunchen bij schoonzus en zwager, maar verloofde voelt zich echt niet lekker. Geen idee of gisteren toch teveel is geweest of dat het een ander soort terugval is.
Morgen maar weer naar de huisarts. Het begon gisterenavond al dus ik drink extra sterke koffie vandaag.
Wat is een leuke Kerstfilm voor een 3 jarige? Ze vindt dingen al snel spannend en onze ervaring is dat er dan weinig overblijft maar wie weet zie ik iets over het hoofd.
Kerst met Henk en de vuilniswagen (Netflix) is hier al weken favoriet. En best te pruimen nog.quote:Op zondag 26 december 2021 11:42 schreef exode het volgende:
Wij hebben een onverwachtse bankhangdag. Het plan was lunchen bij schoonzus en zwager, maar verloofde voelt zich echt niet lekker. Geen idee of gisteren toch teveel is geweest of dat het een ander soort terugval is.
Morgen maar weer naar de huisarts. Het begon gisterenavond al dus ik drink extra sterke koffie vandaag.
Wat is een leuke Kerstfilm voor een 3 jarige? Ze vindt dingen al snel spannend en onze ervaring is dat er dan weinig overblijft maar wie weet zie ik iets over het hoofd.
Robin de Roodborst (of zoiets). Emma en Casper hebben ook een kerstfilm.quote:Op zondag 26 december 2021 11:42 schreef exode het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |