abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202733783
Want lockdown :{
pi_202733802
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 december 2021 09:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Da's nou de enige kersttraditie waar ik een bloedhekel aan heb, vooral het 'voor wat hoort wat'-gehalte: als jij niks stuurt, stuurt de ander ook niks meer, lekker puh. Zak d'r maar in, denk ik dan.
Waarom heb jij het idee dat het ‘voor wat hoort wat’ is? Ik stuur naar mensen die ik lief vind, of die iets voor mij betekenen. We hebben zondag kerstkoekjes gebakken voor de hele straat en die rondgebracht, met kerstkaart erbij. Omdat wij daar blij van worden. Ik verwacht echt niet dat mensen nu ook koekjes voor ons gaan bakken oid.
pi_202733828
Verdomme. Toch een heftige reactie op de boosterprik.

:'(
Werewolf
pi_202733834
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Want lockdown :{
Dikke knuffel
Werewolf
pi_202733885
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:

Toevallig ben je de 3e die ik daarover hoor. Moeder van A’s vriendje heeft ook dagen vette koorts gehad en schoonzus ook.
Vervelend!
Waar heb je last van?
pi_202733935
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:55 schreef vencodark het volgende:

[..]
Toevallig ben je de 3e die ik daarover hoor. Moeder van A’s vriendje heeft ook dagen vette koorts gehad en schoonzus ook.
Vervelend!
Waar heb je last van?

Uitslag. Straks even huisarts want blijft dik en warm.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinnenmutske op 21-12-2021 14:13:00 ]
Werewolf
pi_202733983
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:24 schreef oh-oh het volgende:
:'( er is al een schapenvacht ondergekotst, de bank al zes keer, en drie manden.
Iemand nog een leuke pup hebben gratis?
Ruilen tegen mijn pup?
pi_202733986
Heerlijk gesprek gehad met de Lidl net over mijn nog steeds niet geleverde bestelling.
'We kunnen een deel niet versturen omdat het bakje in het magazijn leeg was.'
En nu dan?
'Tja, het is uitvrekocht.'
En de 4 dingen die jullie nog wel hebben?
'Ja dat is een goede vraag, dat weet ik eigenlijk ook niet.'

En dat ging zo even door he, ik geloof dat de 4 artikelen die ze wel hebben extra worden besteld en dat de bestelling die dus in een soort zwart gat is beland ook nog ooit een keer binnenkomt.
Ik ga voor de zekerheid maar even snowboots bij Decathlon bestellen.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:05:40 #9
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202734011
Snowboots? Ik heb net de voorspelling bekeken. Het wordt 7 graden boven nul de hele week. We verwachten toch niet serieus snowboots weer nu?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_202734028
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef laziness het volgende:
Snowboots? Ik heb net de voorspelling bekeken. Het wordt 7 graden boven nul de hele week. We verwachten toch niet serieus snowboots weer nu?
Beter te vroeg dan te laat, zoals in februari :D
Ik heb al schaatsen, snowboots en een skibroek bij de kringloop gehaald :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202734055
quote:
Het is hier echt ijskoud nu hoor, bevroren auto's, zo noordelijk woon ik toch niet.
B kan momenteel kiezen tussen zijn sneakers en zijn sneakers. Dus met buiten rondbaggeren de komende weken, zijn warme schoenen wel fijn. B loopt er in zijn vrije tijd best vaak op, vooral alstie de speeltuin in gaat.

En ik ken onszelf, dan vallen er sneeuwvlokken en heeft B nog steeds alleen zijn sneakers.

Bij de Lidl gaat de verkoop van skispul altijd in de Herfstvakantie in, dan, bestel ik meestal meteenvoor beide koters. Dan heb ik het maar liggen, maar dit jaar dus vergeten. En nu is het dus deels uitverkocht.
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:13:05 #12
244125 laziness
pi_202734094
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:09 schreef exode het volgende:

[..]
Het is hier echt ijskoud nu hoor, bevroren auto's, zo noordelijk woon ik toch niet.
B kan momenteel kiezen tussen zijn sneakers en zijn sneakers. Dus met buiten rondbaggeren de komende weken, zijn warme schoenen wel fijn. B loopt er in zijn vrije tijd best vaak op, vooral alstie de speeltuin in gaat.

En ik ken onszelf, dan vallen er sneeuwvlokken en heeft B nog steeds alleen zijn sneakers.
Ja maar dat het 's nachts een beetje vriest maakt het toch niet meteen sneeuwpoppen weer? Ik snap de stress van dat het nu moet dat skipak niet zo geloof ik als ik naar de voorspelling kijk.

Maar goed wij zijn ivm wintersport altijd up to date met dit spul dus ik schiet niet in de stress van een vlokje.
pi_202734262
Draag je snowboots alleen met sneeuw dan?
Het is hier momenteel 1 graad buiten en de wereld is nog deels wit. Voorspelling zegt eind van de week een uitschieter naar 8 graden maar daarna temperaturen van max 0 tot 2 graden.
pi_202734373
Joh. Wat maakt het uit wie wanneer snowboots haalt?
Wij zijn altijd laat met die dingen en ik zie wel wanneer het sneeuwt. Meestal ligt het er toch maar 1 dag. :')
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:30:07 #15
244125 laziness
pi_202734376
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:23 schreef Elleska het volgende:
Draag je snowboots alleen met sneeuw dan?
Het is hier momenteel 1 graad buiten en de wereld is nog deels wit. Voorspelling zegt eind van de week een uitschieter naar 8 graden maar daarna temperaturen van max 0 tot 2 graden.
Het ging om boots en een pak en nog meer toch? En het klinkt alsof flinke stress als het niet nog voor kerst arriveert. Ja het is lekker warm maar om nou te zeggen dat er geen andere opties om warm aan te kleden zijn als het niet gaat sneeuwen. Ik snap de stress van nu nu nu want het vriest een paar dagen niet zo.

Maar het zal wel aan mij liggen dan :')
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:42:14 #16
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_202734536
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ruilen tegen mijn pup?
Ik heb oprecht een hekel aan puppies dus thnx but no thnx :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202734546
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:30 schreef laziness het volgende:

[..]
Het ging om boots en een pak en nog meer toch? En het klinkt alsof flinke stress als het niet nog voor kerst arriveert. Ja het is lekker warm maar om nou te zeggen dat er geen andere opties om warm aan te kleden zijn als het niet gaat sneeuwen. Ik snap de stress van nu nu nu want het vriest een paar dagen niet zo.

Maar het zal wel aan mij liggen dan :')
Als de rest niet binnen komt dan komen de snowboots ook niet. Ik lees dat ze de snowboots dan wel bij de decathlon haalt dus ik zie geen flinke stress om de rest.

Geen idee wat de temperaturen bij jou zijn maar hier heeft het de hele ochtend gevroren (vanmorgen was het -5) en de verwachting is nog meer vorst dus ik snap wel dat iemand warm schoeisel in huis wil hebben want die droeg ik vanmorgen ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 21-12-2021 12:51:13 ]
pi_202734562
Wij hebben straks kinderfeestje van de jongste. Foto speurtocht, fikkie stoken.. heb de ouders maar getipt om minimaal muts en wanten mee te geven :D

Maar het zonnetje is er lekker bij. Even opladen (binnen, voor het raam)
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:45:29 #19
176471 oh-oh
pi_202734578
Oh hier is het nog 0 graden nu maar stralend zonnetje wel.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_202734636
2 graden, zonnig.

Al heb ik meer zin in opruimen/schoonmaken dan naar buiten gaan. :') :@
  dinsdag 21 december 2021 @ 12:50:19 #21
176471 oh-oh
pi_202734646
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef vencodark het volgende:
2 graden, zonnig.

Al heb ik meer zin in opruimen/schoonmaken dan naar buiten gaan. :') :@
KOM MAAR SNEL!
( Groucho Marx )
pi_202735021
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]
KOM MAAR SNEL!
Jaaaaaa doei! :W :P
Geen kots!
pi_202735034
Hier 2 graden, maar wel een strakblauwe lucht en heerlijk zonnetje O+
Met enige tegenzin een rondje gaan wandelen na de lunch, maar nu wel heel blij dat ik het gedaan heb; daar knap je toch best van op :)
pi_202735138
Ik begrijp niet helemaal waarom ik stress zou hebben, maar wees gerust, dat heb ik niet.

Ik was vooral verbaasd over de Lidl, ik snap ook nog steeds wat nu de oplossing is, zolang ik maar of de artikelen krijg of geld terug.

En met toestemming ga ik zo snowboots bestellen :)

Hier straalt de zon heerlijk, maar wat is het koud joh. Ijs staat nog steeds op de slaapkamer ramen. (Buitenkant he).
pi_202735401
Ik bestelde gisteren ook een skipak. Meestal haal ik mooie van Next maar zowel nieuw als tweedehands was het schaars. Nou maar eentje van Decathlon. Kan Poffertje over een paar jaar ook nog in. :s)

Wij missen heel veel onderdelen uit een Lego doos. Lijkt wel alsof ik een heel zakje met kleine onderdelen er niet in zat.
Nou heb ik die online aangevraagd via de website maar het zijn zoveel onderdelen dat die order er door de computer uit gefilterd is.

Het genot van zoiets uitzoeken en bestellen met twee kleine kinderen.
Mag ik chocola? Nootjes dan? En een bakje. Water!!! Neemt dan met tegenzin een slok omdat hij het bijna omstoot en ik het weg wil leggen. Smarties? Mag ik al Smarties? -O-

Dat bij het rustgevende gejengel van Poffertje. *O*
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202735447
Ohja kerstkaarten. Eigenlijk ben ik gestopt, vooral omdat ik de postzegels te duur vind.

Maar vandaag of morgen wil ik toch wat kaarten schrijven omdat ik kaartjes in de buurt rondbrengen wel lekker knus vind. O+
  dinsdag 21 december 2021 @ 13:42:37 #27
176471 oh-oh
pi_202735450
:'( Hij kotst nog steeeeeeds, de laatste onbekotste items in mijn kamer hangen nu ook vol.
( Groucho Marx )
pi_202735618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:42 schreef oh-oh het volgende:
:'( Hij kotst nog steeeeeeds, de laatste onbekotste items in mijn kamer hangen nu ook vol.
Gooi zand over de kots leerde ik hier. Als dat niet genoeg helpt, gooi zand over je hond. ^O^
pi_202735698
D
quote:
Decathlon kan je 365 dagen retour sturen, dus als er geen snowboots weer komt dan kunnen ze altijd nog terug...
Zo hebben wij de schaatsen nog even gepast, die konden nog. Anders had ik schaatsen besteld en ze in de verpakking gelaten tot we ofwel konden schaatsen of dat de winter voorbij was. ;).
De skibroeken heb ik ergens verstopt... iemand nog een briljant idee waar je die dingen kan laten...?

Het is hier inmiddels 0 graden maar het gras (in de schaduw) is nog bevroren, zonnetje schijnt wel :).

Kon bij de supermarkt ineens geen ruitenwisservloeistof vinden, ze waren bij de garage zo vriendelijk om het er gelijk ff in te gieten ^O^ .

@oh-oh, sterkte met de kots pup... :*
Fake it till you make it...
  dinsdag 21 december 2021 @ 13:54:59 #30
176471 oh-oh
pi_202735733
Ik heb geen zand :'(
( Groucho Marx )
pi_202735751
Haha herkenbaar hoor @exode. Normaal zijn wij altijd heel last minute maar vorig jaar had ik toen de corona cijfers beginnen te stijgen meteen in november al gezorgd voor de skibroeken en snowboots. Het zal nl niet de eerste keer zijn dat ik halsoverkop nog wat moest regelen.

Vorig jaar beviel dat prima dus voor dit jaar ook maar op tijd alles geregeld. Misschien moeten we dat er maar eens inhouden
pi_202735806
Schaatsen had ik bij de kringloop willen halen, 2 weken geleden lag er nog niets en nu zijn ze dicht.
We hebben wel een hele doos met houtjes maar die touwtjes zijn vergaan en in de vrieskou touwtjes knopen vond ik vorig jaar geen succes.

Ik kan alleen geen smalle dubbele ijzers vinden zoals we bij de houtjes hebben. Ga je dan van de gewone dubbele ijzers direct over naar enkel?
pi_202736029
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:59 schreef Elleska het volgende:
Schaatsen had ik bij de kringloop willen halen, 2 weken geleden lag er nog niets en nu zijn ze dicht.
We hebben wel een hele doos met houtjes maar die touwtjes zijn vergaan en in de vrieskou touwtjes knopen vond ik vorig jaar geen succes.

Ik kan alleen geen smalle dubbele ijzers vinden zoals we bij de houtjes hebben. Ga je dan van de gewone dubbele ijzers direct over naar enkel?
enkel met stevige schoen ging hier goed. Al heeft oudste ook nog soort zijwieltjes gehad (zandstra easy glider had een soort extra schaatsje..https://www.google.com/se(...)imgrc=_GQO7c8R-9fHTM)
pi_202736055
als het serieus gaat vriezen doen wij gewoon mee met het grote schaatsen-ruilspel via marktplaats.. Schaatsen die we hebben zetten we erop en voor hetzelfde geld kopen we andere in de maat die we dan weer nodig hebben.. Gaat tot nu toe altijd goed.
pi_202736105
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 12:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik heb oprecht een hekel aan puppies dus thnx but no thnx :D
Joep is beledigd.
pi_202736120
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:50 schreef PKM het volgende:

[..]
Gooi zand over de kots leerde ik hier. Als dat niet genoeg helpt, gooi zand over je hond. ^O^
Lol. Ik haal het zand gewoon uit de speeltuin bij ons achter.
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:22:18 #37
176471 oh-oh
pi_202736175
Ik hou echt het meest van hele oude hondjes. Puppies zijn lastig, net als kinderen.
Ik denk dat die eikel een houten kraal heeft opgegeten want die komt er nu in stukjes uit, daar gaat ie denk ik niet dood van.
( Groucho Marx )
pi_202736238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]
enkel met stevige schoen ging hier goed. Al heeft oudste ook nog soort zijwieltjes gehad (zandstra easy glider had een soort extra schaatsje..https://www.google.com/se(...)imgrc=_GQO7c8R-9fHTM)
Zijwieltjes voor de schaatsen :D Maar dat is denk ik wel wat ik zoek, net even wat meer stabiliteit dan enkele ijzers. Zal marktplaats daarvoor eens in de gaten houden. Vind die easy gliders op marktplaats nog best prijzig maar goed punt dat je daarna mee kan doen aan het ruilspel.
pi_202736268
Haha, ik heb begin dit jaar toen er sneeuw werd voorspeld inderdaad nog een avond het halve dorp doorgereden voor marktplaats-aankopen van skibroeken en sleetjes _O- Daarmee ben ik nu gelukkig nog voorzien.
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:29:32 #40
176471 oh-oh
pi_202736276
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:19 schreef amaranta het volgende:

[..]
Lol. Ik haal het zand gewoon uit de speeltuin bij ons achter.
:{ dat zit altijd vol met kattenstront hier :X
( Groucho Marx )
pi_202736467
Wij hebben geen schaatsen, wel snowboots. En ik heb geen winterjas. De jas die ik nu heb is wel redelijk dik, maar nu het vriest toch best koud. Zou er nog ergens een winterjas te vinden zijn? Dat wordt googelen na kerstkaartjes maken. Dat wilde Kim graag op de valreep. Morgen mag ze nog 2 uurtjes naar school en donderdag stage. Kan ze nog net op tijd kerstkaartjes uitdelen. Verder doen we er niet veel aan, een aantal buren, wat familie en goede vrienden.
pi_202736472
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Arme jij en hij!
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:51:28 #43
176471 oh-oh
pi_202736596
Leuke jassen genoeg online te bestellen Ingrid!
Ik kocht een extra jas bij Bonprix, heel snel geleverd, ik vond hem toch net niet tof, vrijdag kwam hij binnen, zelfde dag retour gestuurd en gisteren al verwerkt ook!
( Groucho Marx )
pi_202736857
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij hebben geen schaatsen, wel snowboots. En ik heb geen winterjas. De jas die ik nu heb is wel redelijk dik, maar nu het vriest toch best koud. Zou er nog ergens een winterjas te vinden zijn? Dat wordt googelen na kerstkaartjes maken. Dat wilde Kim graag op de valreep. Morgen mag ze nog 2 uurtjes naar school en donderdag stage. Kan ze nog net op tijd kerstkaartjes uitdelen. Verder doen we er niet veel aan, een aantal buren, wat familie en goede vrienden.
Wat is je budget ? En maat. Ik heb nog een zgan winterjas die voor een klein prijsje weg mag.
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:12:54 #45
176471 oh-oh
pi_202736905
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:09 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wat is je budget ? En maat. Ik heb nog een zgan winterjas die voor een klein prijsje weg mag.
Ik heb er ook nog een die weg kan, dus als je me je maat even wil laten weten?
( Groucho Marx )
pi_202737010
Anders staat bijvoorbeeld ook Vinted vol met winterjassen voor een klein prijsje. Ik heb mijn twee oude daar net verkocht.
pi_202737079
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:19 schreef lunapuella het volgende:
Anders staat bijvoorbeeld ook Vinted vol met winterjassen voor een klein prijsje. Ik heb mijn twee oude daar net verkocht.
Tnx, die kende ik nog niet.
pi_202737488
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]
:{ dat zit altijd vol met kattenstront hier :X
Da's nu toch bevroren dus schep je er zo uit ;)

Mijn vakantie is door de lockdown nu begonnen *O* (helaas de rest van de week dus geen zzp inkomsten, maar goed, ook geen opvang-stress)
  dinsdag 21 december 2021 @ 17:23:28 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202739101
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:42 schreef PKM het volgende:
Ohja kerstkaarten. Eigenlijk ben ik gestopt, vooral omdat ik de postzegels te duur vind.

Maar vandaag of morgen wil ik toch wat kaarten schrijven omdat ik kaartjes in de buurt rondbrengen wel lekker knus vind. O+
Dit, ik vind de prijs van postzegels echt bizar, en van decemberzegels ook.

Maar goed, op het moment dat ze het bedrag vervingen voor een 1 en een 2 op de postzegels kon je verwachten dat de prijzen hufterig zouden stijgen, en dat is ook gebeurd.

Tot de invoering van de postzegels zonder waarde (okt 2013) was de decemberzegel ¤ 0,10 goedkoper dan een gewone postzegel, sinds december 2013 nog maar ¤ 0,05 goedkoper... en dan hebben we het niet eens over procentueel :X

December 2012:
Gewone postzegel ¤ 0,50
Decemberzegel ¤ 0,40
20% goedkoper.

December 2021
Gewone postzegel ¤ 0,96
Decemberzegel ¤ 0,91
5% goedkoper...

[ Bericht 8% gewijzigd door Leandra op 21-12-2021 17:32:43 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202739595
Ik had maar 7 postzegels nodig, dus gewoon Willem gehaald ^O^
pi_202739923
Ik kwam nog een oud velletje tegen. Mag vast niet maar heb ze gewoon opgeplakt
pi_202739977
Tenzij ze van voor 2010 waren mag je oude kerstzegels gewoon gebruiken. Ik heb daarom wel kerstzegels gekocht, dan kan ik weer een paar jaar vooruit.
pi_202741239
Ik koop decemberzegels altijd ruim in, dan hoef ik om het jaar geen zegels te kopen. Duur is het zeker. En kerstkaarten koop ik vaak in de uitverkoop na kerst, dus die zijn meestal veel goedkoper dan de zegels _O-
  dinsdag 21 december 2021 @ 19:55:30 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202741468
Ik stuur alleen als ik tijd en inspiratie heb om een leuke kaart te bedenken. En dus dit jaar niks. Ik vind het altijd wel rot als ik dan zie dat ik toch wel kaartjes van anderen krijg, maar het zat er even niet in tot dusver.
Meestal verstuur ik sws pas na kerst trouwens, dus kaarten met 'de beste wensen' in een of andere vorm.

Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal... :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 47% gewijzigd door BE op 21-12-2021 20:02:26 ]
  dinsdag 21 december 2021 @ 19:58:04 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_202741537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 19:55 schreef BE het volgende:
Ik stuur alleen als ik tijd en inspiratie heb om een leuke kaart te bedenken. En dus dit jaar niks. Ik vind het altijd wel rot als ik dan zie dat ik toch wel kaartjes van anderen krijg, maar het zat er even niet in tot dusver.
Meestal verstuur ik sws pas na kerst trouwens, dus kaarten met 'de beste wensen' in een of andere vorm.

Maar we hebben gisteren te horen gekregen dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is dus de zin ontbreekt me nu echt totaal... :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach BE, wat een naar bericht. Heel veel sterkte voor jullie en vooral ook voor je moeder :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:03:30 #56
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202741715
BE, jij hebt inderdaad wel even wat anders aan je hoofd dan kerstkaartjes versturen. :*
in de haak.
pi_202741720
O BE, wat verdrietig. Heel veel sterkte :*
pi_202741729
quote:

SPOILER
Jeetje BE. Wat een verschrikkelijk bericht om te krijgen ;( heel veel sterkte :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_202741744
O nee BE. Wat een schok. Veel sterkte de voor haar, jou en je familie.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:06:41 #60
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202741793
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef Pinnenmutske het volgende:

sterkte, hopelijk trekt 't snel weg.
in de haak.
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:09:25 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_202741882
quote:

SPOILER
Wat een vreselijk rotnieuws. Sterkte :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:11:29 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202741940
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:15 schreef F_r het volgende:
Ik kwam nog een oud velletje tegen. Mag vast niet maar heb ze gewoon opgeplakt
Decemberzegels mogen ook van oude jaren, gewone zegels ook trouwens, dat is ook gelijk het enige voordeel van het gegeven dat er geen waarde meer op staat.

Alleen decemberzegels van voor 2013 moet je de waarde bijplakken tot je aan het totaalbedrag komt wat je er nu op zou moeten plakken, maar een zegel waar geen bedrag meer op staat blijft geldig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:12:18 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_202741965
quote:

SPOILER
Och wat verschrikkelijk lieve BE ;( :* neem rustig de tijd om dat te verwerken, het is nogal wat.
disclaimer
pi_202741972
Oh nee BE, wat enorm verdrietig nieuws. Wat heftig. Sterkte :*
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:12:38 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202741984
quote:

SPOILER
Ai, wat een ellende :{
Sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_202742014
Wat naar BE. Veel sterkte!
pi_202742059
@BE Dat is schrikken. Sterkte.
pi_202742359
Ik ben me net een partij afgezet in de supermarkt :') heb 18 rollen koekjes betaald terwijl ik er 1 kocht. Ik moest wat meer betalen dan anders maar dacht, zal wel komen door wat duurdere varianten van producten voor kerst.
Ik ben benieuwd of ik mijn geld terug kan krijgen hiervoor, vrees van niet als ik morgen pas terug kan gaan |:(
pi_202742395
Heel veel sterkte BE
pi_202742407
Sterkte BE.. :S___D
pi_202742414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:25 schreef Hupje het volgende:
Ik ben me net een partij afgezet in de supermarkt :') heb 18 rollen koekjes betaald terwijl ik er 1 kocht. Ik moest wat meer betalen dan anders maar dacht, zal wel komen door wat duurdere varianten van producten voor kerst.
Ik ben benieuwd of ik mijn geld terug kan krijgen hiervoor, vrees van niet als ik morgen pas terug kan gaan |:(
Ligt eraan bij welke winkel. Je kunt eventueel al online een bericht sturen met bon en product.
pi_202742534
@BE
Wat een vreselijk nieuws. ;( En zo volslagen onverwacht, begrijp ik?
Moeilijk. Sterkte. :*
pi_202742551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:27 schreef F_r het volgende:

[..]
Ligt eraan bij welke winkel. Je kunt eventueel al online een bericht sturen met bon en product.
Lidl...

Stom van mezelf om de bon niet beter te controleren, maar ja, haast voor sluitingstijd, mensen die geen afstand houden achter je en toen sloeg ik dat dus over. Plus dat ik eigenlijk dus minder kwijt was geweest dan ik had verwacht.
pi_202742604
Och BE, wat een verschrikkelijk nieuws!
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:42:03 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202742814
Tx lieve meiden! *;
pi_202742905
BE, wat een vreselijk nieuws, sterkte :*
pi_202742913
BE :*
  dinsdag 21 december 2021 @ 20:53:53 #78
176471 oh-oh
pi_202743159
Jeetje BE dat is echt heftig...
( Groucho Marx )
pi_202743687
Sterkte @BE :*
pi_202743799
Jemig @BE wat ontzettend heftig en verdrietig. ;( Heel veel sterkte komende tijd. :*
pi_202744124
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:32 schreef Hupje het volgende:

[..]
Lidl...

Stom van mezelf om de bon niet beter te controleren, maar ja, haast voor sluitingstijd, mensen die geen afstand houden achter je en toen sloeg ik dat dus over. Plus dat ik eigenlijk dus minder kwijt was geweest dan ik had verwacht.
Als je verder ook geen spullen voor tig man hebt gekocht geloven ze dat vast wel.
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:33:27 #82
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_202744365
BE sterkte voor jullie allemaal. Kerstkaartjes overslaan is echt geen probleem lijkt me in deze situatie.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:37:45 #83
176471 oh-oh
pi_202744465
Ik weet niet meer wie het wilde weten trouwens, maar ik het die onderwaterdiscodinges binnen van Ali.
En ik krijg hem onmogelijk open om er batterijen in te doen :+
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:40:58 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202744577
Ach BE wat ongelooflijk kut. Heel erg veel sterkte.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_202744889
Jeetje @BE, wat ongelofelijk klote! :'(
Pfff, heel veel sterkte! :*
  dinsdag 21 december 2021 @ 21:56:05 #86
176471 oh-oh
pi_202745034
:') Ik heb me net aangemeld op de wachtlijst voor picnic.
Nr 3946...
( Groucho Marx )
pi_202745250
@BE, wat een kl*tenieuws. Heel veel sterkte gewenst.
pi_202746029
Veel sterkte @BE !
Ik heb het vorig jaar met mijn vader meegemaakt. Het is een van de ergste dingen die er met een ouder kan gebeuren. De onzekerheid over de komende periode alleen al... :{
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:41:27 #89
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202746203
@BE dikke :* voor jou
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:43:17 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202746251
O+ :*
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:46:28 #91
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202746349
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef BE het volgende:
O+ :*
;( :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_202746596
Jeetje BE, wat een klotenieuws :{
Sterkte :*
pi_202747111
Sterkte BE. Wat heftig zeg :*
pi_202747278
Wat een klote nieuws BE. ;(
Ik heb jaren geleden een vergelijkbare situatie doorstaan met betrekking tot mijn vader, als je bij iemand je ei kwijt wilt die een beetje snapt hoe het is dan staat mijn DM altijd voor je open.
Heel veel sterkte. :*
  Moderator dinsdag 21 december 2021 @ 23:45:34 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_202747489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 21:56 schreef oh-oh het volgende:
:') Ik heb me net aangemeld op de wachtlijst voor picnic.
Nr 3946...
Dat zegt niet zoveel. Per nieuw autootje stijg je meteen een paar honderd plaatsen ^O^

Dikke :* voor @BE
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_202747536
Ach BE, wat verdrietig. Heel veel sterkte. :*
pi_202748137
quote:

SPOILER
Sterkte!!! Knuffel uit 🇧🇪
Werewolf
pi_202748331
😗😗😗 BE wat een verdrietig nieuws.
Sterkte de komende tijd.
pi_202748334
quote:
Oeps.
  woensdag 22 december 2021 @ 07:20:34 #100
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_202748392
quote:
Daar kun je echt nog wel mee terug hoor.
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')