Ik corrigeer je wel. Dat doe ik graag bij anderen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:17 schreef Debsterr het volgende:
Nou, verkeerd dusen dan denk ik daarna ja laat oook maar want jezelf corrigeren klinkt ook zo debiel.
Zakelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Tegan het volgende:
Maar waarom zou je opnemen met je achternaam? Doe ik echt nooit.
Je was te traag naar mijn zin.quote:
Geen uitnodiging gekregen voor je feestje. Dit is mijn wraak.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Debsterr het volgende:
EN DAN NIET EENS EEN NAAMTOPIC IN MIJN BIRTHDAY WEEK.
Dan weten mensen dat het een serieus gesprek wordtquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Tegan het volgende:
Maar waarom zou je opnemen met je achternaam? Doe ik echt nooit.
Welk feestjequote:Op dinsdag 21 december 2021 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen uitnodiging gekregen voor je feestje. dit is mijn wraak.
Omdat we je naam niet meer wetenquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Debsterr het volgende:
Je "ik ben jarig en trakteer mijzelf op een strandwandeling met Air" feestje.quote:
Debbie, mevrouw Koffiemeneer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat we je naam niet meer weten
HET KAN NOG.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:19 schreef Debsterr het volgende:
Ah oke. Dat doe ik ook nietquote:
Ik neem altijd op met "uff.....SPEAK!" Ik wordt hierdoor zelden gebeld. Lekker rustigquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan weten mensen dat het een serieus gesprek wordt
Ik zeg volgens mij juist alleen mn naam als ze onbekend bellen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:23 schreef Tegan het volgende:
Prive zeg ik mijn naam gewoon helemaal niet, zeker niet bij onbekende nummers.
Ik wordt. Auch.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik neem altijd op met "uff.....SPEAK!" Ik wordt hierdoor zelden gebeld. Lekker rustig
Ik spreek ook vaak klantenquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah oke. Dat doe ik ook niet. Maar ik bel vrijwel alleen intern wel.
Prive zeg ik mijn naam gewoon helemaal niet, zeker niet bij onbekende nummers.
Met warme choco?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je "ik ben jarig en trakteer mijzelf op een strandwandeling met Air" feestje.
Ik wil eerst weten wie ik spreek voordat ik priveinformatie deelquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg volgens mij juist alleen mn naam als ze onbekend bellen.
Dat inderdaad. Maar itt Tegan zijn wij beiden geen lekker ding met een groot risico op stalkers.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:25 schreef rival het volgende:
Ik zeg volgens mij juist alleen mn naam als ze onbekend bellen.
Waren wij niet om en nabij tegelijkertijd jarig?quote:
quote:
Precies. Alleen zeg ik bedrijfsnaam alleen bij externenquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Zakelijk is 't "Bedrijf X, met <voornaam>", privé zeg ik m'n naam nooit, want of ik zie wie er belt en zeg hún naam als ik opneem of ik zie niet wie er belt en dan wil ik niet perse dat ze m'n naam meteen weten.
Tis nog vroegquote:
Nah, ik ben in februari jarig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waren wij niet om en nabij tegelijkertijd jarig?
Wachten nu op gcjoel die zegt dat rival wčl een lekker ding is...quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:26 schreef AirwiN het volgende:
Dat inderdaad. Maar itt Tegan zijn wij beiden geen lekker ding met een groot risico op stalkers.
Ja, ok. Bij directe collega's is het inderdaad alleen voornaam.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Precies. Alleen zeg ik bedrijfsnaam alleen bij externen.
Omg, ik zat serieus te overwegen om het te zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wachten nu op gcjoel die zegt dat rival wčl een lekker ding is...
Omnomnomquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... én slagroom als je wil. Je bent immers jarig.
Verder ben je niet voorspelbaar ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:29 schreef gcjoel het volgende:
Omg, ik zat serieus te overwegen om het te zeggen
Nou ik deed het niet, dus valt best mee!quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder ben je niet voorspelbaar ofzo.
Ik denk niet dat er veel zal veranderen of gebeuren wanneer ik mijn naam noemquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wie ik spreek voordat ik priveinformatie deel.
Aha, op die fietsquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Maar itt Tegan zijn wij beiden geen lekker ding met een groot risico op stalkers.
Why didnt youquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg, ik zat serieus te overwegen om het te zeggen
Nog niet...quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:31 schreef gcjoel het volgende:
Nou ik deed het niet, dus valt best mee!
Het gaat die telefonische verkopert helemaal niets aan wie ze aan de lijn hebben en "Microsoft" hoeft m'n naam ook al niet te weten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel zal veranderen of gebeuren wanneer ik mijn naam noem
Dat soort mensen vallen mij nooit lastig eigenlijk. *klopt af*quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat die telefonische verkopert helemaal niets aan wie ze aan de lijn hebben en "Microsoft" hoeft m'n naam ook al niet te weten.
Ik neem anonieme en onbekende nummers gewoon nooit op.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gaat die telefonische verkopert helemaal niets aan wie ze aan de lijn hebben en "Microsoft" hoeft m'n naam ook al niet te weten.
Geen plotselinge stilte muv het geluid van geschrokken opvliegende duiven, het gerammel van een vuilnisbak en een krijsende kat aan de andere kant van de lijn?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel zal veranderen of gebeuren wanneer ik mijn naam noem
Ik zelden. Maar bijvoorbeeld de bel bij de voordeur doe ik niet open als ik niemand verwacht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem anonieme en onbekende nummers gewoon nooit op.
Blij met mijn nerd bel; kan ik via de telefoon zien of het een bekende is of niet en kan ik ook via de telefoon reageren dus deur opendoen hoeft niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:37 schreef Tegan het volgende:
Ik zelden. Maar bijvoorbeeld de bel bij de voordeur doe ik niet open als ik niemand verwacht.
Maar wel je privacy verkocht aan dat bedrijfquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij met mijn nerd bel; kan ik via de telefoon zien of het een bekende is of niet en kan ik ook via de telefoon reageren dus deur opendoen hoeft niet.
Gaat dit nog over je deurbel of gaat dit over je sekstapes?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:40 schreef rival het volgende:
Ik neem altijd alles op, een stervend ras
Nou, de mop is dus: ik had een tijdje dat ik echt con-ti-nu gebeld werd door random spamnummers. Negeren hielp niet, want die lui belden ieder uur (en m'n telefoon op stil zetten is ook niet écht een optie) en nummer blokkeren had geen zin, want dan pakten ze wel een ander nummer om mee te bellen. (Ze = computer)quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem anonieme en onbekende nummers gewoon nooit op.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:41 schreef Tegan het volgende:
Maar wel je privacy verkocht aan dat bedrijf.
O dat is wel een goeiequote:Op dinsdag 21 december 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, de mop is dus: ik had een tijdje dat ik echt con-ti-nu gebeld werd door random spamnummers. Negeren hielp niet, want die lui belden ieder uur (en m'n telefoon op stil zetten is ook niet écht een optie) en nummer blokkeren had geen zin, want dan pakten ze wel een ander nummer om mee te bellen. (Ze = computer)
De oplossing: opnemen en muisstil blijven tot er opgehangen werd.
voordeur doe regelmatig niet open.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, voordeur doe ik wel open, verkopers en geloofsleurders kap ik vriendelijk doch duidelijk af en verder zijn het vooral buren.
hue hue huequote:Op dinsdag 21 december 2021 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit nog over je deurbel of gaat dit over je sekstapes?
Blijkbaar wordt je nummer dan genoteerd als een "dood" nummer of als een andere computer.quote:
Ik zeg meteen dat ik ze veel succes wens bij de volgende. Dan is het altijd snel weer over.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, voordeur doe ik wel open, verkopers en geloofsleurders kap ik vriendelijk doch duidelijk af en verder zijn het vooral buren.
Mja, voordeur zit naast m'n keukenraam en via daar kan ik al zien dat er iemand naar de deur komt (en zij mij dus ook).quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordeur doe regelmatig niet open.
Alhoewel sinds covid de bedelaars aan de deur ook een stuk minder zijn geworden.
Wat is de toegevoegde waarde dan als je perse thuis moet zijn ervoor?quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Werkt via een lokale server en de bel heeft geen toestemming om verbindingen naar 'buiten' te maken.
Gewoon vriendelijk lachend een "geen interesse" en de deur meteen daarna weer dichtzwieren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg meteen dat ik ze veel succes wens bij de volgende. Dan is het altijd snel weer over.
Een lokale server is niet hetzelfde als "alleen lokaal toegankelijk", natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde dan als je perse thuis moet zijn ervoor?
Dat ik niet twee verdiepingen naar beneden hoef als ik in een digitale meeting zit. En als ik weg ben, kan ik inloggen op mijn thuisnetwerk via VPN en dan werkt het wel. Dus thuis zijn hoeft niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:48 schreef Tegan het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde dan als je perse thuis moet zijn ervoor?
Je hebt nooit open gedaan dus je weet het beide nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:49 schreef Tegan het volgende:
Spontane visite belt altijd wel op mobiele nummer lijkt me als ik niet opendoe.
Plus, ik krijg nooit spontane visite.
Dat, maar dan zonder lachen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon vriendelijk lachend een "geen interesse" en de deur meteen daarna weer dichtzwieren.
Deze vrouw weet...quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Een lokale server is niet hetzelfde als "alleen lokaal toegankelijk", natuurlijk.
Die mensen gaan door wind en weer om een boterham te verdienen, een beetje vriendelijkheid kost niksquote:
Ik zit niet voor niks in R&P; ik mis het empathisch vermogen om die vriendelijkheid op te brengen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:52 schreef rival het volgende:
Die mensen gaan door wind en weer om een boterham te verdienen, een beetje vriendelijkheid kost niks
ik weet ook niet waar je woont en ook je nummer niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:49 schreef Tegan het volgende:
Spontane visite belt altijd wel op mobiele nummer lijkt me als ik niet opendoe.
Plus, ik krijg nooit spontane visite.
Dit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet ook niet waar je woont en ook je nummer niet.
Buiten dat heb ik een hekel aan spontane visite, dus ik doe dat ook niet bij anderen.
Ik zou het ook wel heel gek (of eng) vinden als jij ineens voor de deur staatquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet ook niet waar je woont en ook je nummer niet.
Buiten dat heb ik een hekel aan spontane visite, dus ik doe dat ook niet bij anderen.
Is gewoon simpele logica. Spontane visite die mijn telefoonnummer niet heeft is al helemaal niet welkomquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt nooit open gedaan dus je weet het beide niet
Viel ik hier even door de mandquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een lokale server is niet hetzelfde als "alleen lokaal toegankelijk", natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Zo maar eens met het hondje buiten spelen.
Het kwartje is gevallenquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:30 schreef Tegan het volgende:
Oh wacht, loop ik nu al die leuke mannen mis hierdoor?
Onze kerstborrel wordt een MS Teams borrelquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kerstbrunch gaat definitief niet door.
zou op zich wel vrij verontrustend zijn jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel heel gek (of eng) vinden als jij ineens voor de deur staat.
Ik heb morgen ook een digitale kerstborrel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Onze kerstborrel wordt een MS Teams borrel
"Uhh jah ik had last van een internetstoring thuis kon niet aanwezig zijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Onze kerstborrel wordt een MS Teams borrel
Of je moet zelf te frituur aanzettenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een digitale kerstborrel.![]()
Dus ik verwacht geen bittergarnituur.
Eerst wel aanwezig zijn en dan opeens de verbinding verbreken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
"Uhh jah ik had last van een internetstoring thuis kon niet aanwezig zijn"
Ja, dat is wel een optie. Tijdens de borrel even weglopen en dan terugkomen met grootst in beeld een schaal met bitterballen e.d.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Of je moet zelf te frituur aanzetten
Ik ga niet eens een excuus verzinnen, ben er gewoon niet bijquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
"Uhh jah ik had last van een internetstoring thuis kon niet aanwezig zijn"
"Jullie geen hapjes? Hebben jullie hem niet zien lopen met die schaal?quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een optie. Tijdens de borrel even weglopen en dan terugkomen met grootst in beeld een schaal met bitterballen e.d.![]()
Geluid van een inbelmodem afspelen KRRR TSCHHSH KRRR en telkens reconnectenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst wel aanwezig zijn en dan opeens de verbinding verbreken.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga niet eens een excuus verzinnen, ben er gewoon niet bij
Gewoon een foto met z'n connectie schijfje in het midden en die dan uitzenden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Geluid van een inbelmodem afspelen KRRR TSCHHSH KRRR en telkens reconnecten
Heel irritant was dat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Net als in MSN Messenger vroegah steeds opnieuw aanmelden.
Aandachttrekkerquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Waren dat geen plug-ins/scriptjes? Ik weet wel dat ik ooit een dingetje had waarin ik met m'n naam kon kloten met een paar klikken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel irritant was dat.
Nog steeds geen idee hoe ze dat deden trouwens en dan steeds een andere naam.
°ē¤ø,¸¸,ø¤ē°`°ē¤ø ιjsdяααkjє °ē¤ø,¸¸,ø¤ē°`°ē¤ø.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon aanpassen en hele tijd offline en online gaanquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel irritant was dat.
Nog steeds geen idee hoe ze dat deden trouwens en dan steeds een andere naam.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
°ē¤ø,¸¸,ø¤ē°`°ē¤ø ιjsdяααkjє °ē¤ø,¸¸,ø¤ē°`°ē¤ø.
Ah vandaar. Dat gebruikte ik allemaal nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waren dat geen plug-ins/scriptjes? Ik weet wel dat ik ooit een dingetje had waarin ik met m'n naam kon kloten met een paar klikken.
Is dat dat je hele MSN scherm beweegt als een spastische?quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
En uiteraard de buzzers blokkeren. God, de teleurstelling van etters toen ze ontdekten dat ik alleen maar zag dát ze er een hadden gestuurd.
Ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:20 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Is dat dat je hele MSN scherm beweegt als een spastische?
Echt kutirritant was dat.
Dat kon toch ook met de blackberrys toen? Dat je iemand helemaal gek kon pingen ook al had hij em op stil staan oid?quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:20 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Is dat dat je hele MSN scherm beweegt als een spastische?
Echt kutirritant was dat.
Ziek melden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:04 schreef DrMarten het volgende:
Ik had gehoopt op een relaxte laatste werkdag, is het ineens poepdruk met vanalles
Ze was heel blijquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze was heel blijlekker achter de bal aan gerend en met haar vriendin Charlie de Berner Sennen gespeeld.
Geen idee wat dit is, maar vriendin Charlie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze was heel blijlekker achter de bal aan gerend en met haar vriendin Charlie de Berner Sennen gespeeld.
Nee, mijn hondje heet ook Charliequote:Op dinsdag 21 december 2021 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat dit is, maar vriendin Charlie?Is Charlie geen naam meer voor een man?
Ok. Bij Charlie, moet ik standaard denken aan Charlie Sheen.quote:
Geen idee, ik had pas een mobieltje toen de 3e generatie smartphones zijn intrede dedenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:24 schreef rival het volgende:
Dat je iemand helemaal gek kon pingen ook al had hij em op stil staan oi
quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat dit is, maar vriendin Charlie?Is Charlie geen naam meer voor een man?
Wat een kutfilms waren dat zeg.quote:
rip.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:44 schreef Senn88 het volgende:
Gehemelte verbrand aan mijn late lunch. Nu weer arbeiten
quote:
Wil ik ook.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een weertjeZo lekker gewandeld
de middag kruipt wel voorbijquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een weertjeZo lekker gewandeld
Deed ie maar kruipen dan zat er nog een soort van voortgang in.quote:
Al 2 jaar niet gedaan en daar ben ik stiekem best trots opquote:
Covid! Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al 2 jaar niet gedaan en daar ben ik stiekem best trots op![]()
Kan me niet herinneren dat ik eerder zo'n lange tijd heb gehad dat ik niet iets serieuzers heb gehad dan een stevige verkoudheid.
5 negatieve zelftests en er inmiddels weer overheenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Covid! Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
5 keer vals negatief.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
5 negatieve zelftests en er inmiddels weer overheen
Fijn voor jequote:Op dinsdag 21 december 2021 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon doen
[..]
Geen last van
Te druk atm en het begon net te regenenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon doen
[..]
Geen last van
quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:47 schreef Barbusse het volgende:
Een vriendin van me stuurde net een foto van haarzelf waar ze op een kerstmarkt haar moeder aan het helpen is met gluhwein verkopen voor een goed doel. En het enige dat ik me kan bedenken is; is die pan nu zo groot of zij zo klein? Ze kan er gewoon een bad in nemen joh
quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:47 schreef Barbusse het volgende:
Een vriendin van me stuurde net een foto van haarzelf waar ze op een kerstmarkt haar moeder aan het helpen is met gluhwein verkopen voor een goed doel. En het enige dat ik me kan bedenken is; is die pan nu zo groot of zij zo klein? Ze kan er gewoon een bad in nemen joh
Ik kan me ergere manieren bedenken om te verdrinkenquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:47 schreef Barbusse het volgende:
De realiteit is dat je dacht: stuurde ze maar een foto van zichzelf terwijl ze baddert in gluhwein.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:47 schreef Barbusse het volgende:
Nee want hoe lief ze ook is en hoe leuk ze er ook uitziet, ze kan niet tippen aan m'n vriendinquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De realiteit is dat je dacht: stuurde ze maar een foto van zichzelf terwijl ze baddert in gluhwein.
Ohquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te druk atm en het begon net te regenen
Zekers welquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh
Wel nog steeds naar je zin op je nieuwe werk?
Ah, dat vergelijkend warenonderzoek heb je dus wel gedaan dat je die conclusie kan trekken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Nee want hoe lief ze ook is en hoe leuk ze er ook uitziet, ze kan niet tippen aan m'n vriendin
#klefbek
Knowledge is powerquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat vergelijkend warenonderzoek heb je dus wel gedaan dat je die conclusie kan trekken.
Jaquote:
Ja, daarom extra fijn dat je het nu wel naar je zin hebtquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaMag ook wel een keertje want m'n vorige baan maakte me bijkans depressief
Om te voorkomen dat iedereen wegbrandt van de zuurgraad hierquote:
Heb je een goed punt. En het mag ook wel. Moet elkaar een beetje warm houdenquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat iedereen wegbrandt van de zuurgraad hier
Nog lang nietquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom extra fijn dat je het nu wel naar je zin hebt![]()
Huisje ook op orde?
Is daar de thee en warme chocomel niet voor?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je een goed punt. En het mag ook wel. Moet elkaar een beetje warm houden
Preciesquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je een goed punt. En het mag ook wel. Moet elkaar een beetje warm houden
Moet er nog veel gebeuren?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog lang niet
Maar komt helemaal goed
Ook. Maar knuffelen is soms ook fijnquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is daar de thee en warme chocomel niet voor?
Ik vond het de afgelopen dagen juist wel meevallen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Om te voorkomen dat iedereen wegbrandt van de zuurgraad hier
Valt mee, maar ik wil op z'n tijd wel een nieuwe keuken en de zolder schilderen want dat is nu een donker hok. En zo zijn er nog wat dingetjes, zoals een nieuw bureau. Maar eerst van het huis een thuis makenquote:
Wie ben jij en wat heb je met TaMieke gedaan?quote:
Alleen met specifieke personen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met TaMieke gedaan?
Insert gifje uit post 84.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:09 schreef TaMieke het volgende:
Alleen met specifieke personen.
Ik ben soms ook heel klef
Oh ik heb afgelopen tijd niet heel vaak meegelezen, maar meestal vind ik het vrij zuur hierquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het de afgelopen dagen juist wel meevallen.
Zit je er al wel in?quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt mee, maar ik wil op z'n tijd wel een nieuwe keuken en de zolder schilderen want dat is nu een donker hok. En zo zijn er nog wat dingetjes, zoals een nieuw bureau. Maar eerst van het huis een thuis maken
Nu mis ik m'n Alien T-shirt met de tekst "free hugs!"quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Ik draag mn "not a hugger" shirt met trots anders.
Yes, een maand nu ongeveer geloof ik?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit je er al wel in?
En dat laatste is wel het belangrijkste
Dan zullen de azijnpissers minder aanwezig zijn geweest. Of ik had mijn zuurfilter aanstaan omdat ik geen behoefte heb aan gezanik over niks.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh ik heb afgelopen tijd niet heel vaak meegelezen, maar meestal vind ik het vrij zuur hier
Als je ooit aan de kinderen gaat, krijg je deze van mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Nu mis ik m'n Alien T-shirt met de tekst "free hugs!"
Die baby?quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je ooit aan de kinderen gaat, krijg je deze van mij.
[ afbeelding ]
Ah, lekker! Heb je dat in ieder geval al gehad. Dan komen de dingen die je nog wil doen later welquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, een maand nu ongeveer geloof ik?
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je ooit aan de kinderen gaat, krijg je deze van mij.
[ afbeelding ]
Ik was aan het werkquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zullen de azijnpissers minder aanwezig zijn geweest. Of ik had mijn zuurfilter aanstaan omdat ik geen behoefte heb aan gezanik over niks.
Yes, preciesquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, lekker! Heb je dat in ieder geval al gehad. Dan komen de dingen die je nog wil doen later wel
Ah, minder-aanwezige azijnpisser gespot.quote:
Humbugquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, minder-aanwezige azijnpisser gespot.
Pas op wat je zegt. Ik zei vorige week: mijn knie is beter! Nu is mijn andere knie pijnlijkquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Al 2 jaar niet gedaan en daar ben ik stiekem best trots op![]()
Kan me niet herinneren dat ik eerder zo'n lange tijd heb gehad dat ik niet iets serieuzers heb gehad dan een stevige verkoudheid.
ik denk dat ik nog 1x naar de winkel moetquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:48 schreef Tegan het volgende:
Alle Kerstboodschappen gedaan. Ik hoef niet meer naar buiten tot 2022 gok ik. Tevreden
.
Wel nog vier dagen werken dit jaar.
Dan wordt het gewoon wat er nog is in de winkel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet nog verzinnen wat ik de gasten zondag voor ga schotelen. Moet alle boodschappen nog halen. Lekker op tijd zoals ieder jaar
Tomatensoep uit blik. Opdonderen met al die mensen die m'n koelkast leeg komen vreten en zuipenquote:Op dinsdag 21 december 2021 19:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet nog verzinnen wat ik de gasten zondag voor ga schotelen. Moet alle boodschappen nog halen. Lekker op tijd zoals ieder jaar
wat ga je maken?quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:31 schreef Tegan het volgende:
Ik ga twee dagen uitgebreid koken voor mezelf en de rest van de dagen leftovers.
Ik heb geen plek meer in mn vriezer voor ijsquote:
Pre corona ging ik ook altijd zo laat mogelijk. Supermarkt is toch overvol en voor de tht en dat mijn koelkast niet overvol is is wel tof.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:00 schreef DrMarten het volgende:
Het kerstmenu wordt biefstuk met verse championsaus en haricots verts en nog iets met aardappel. Toe kaneelijs, aardbeien en warme chocolademelk met slagroom.quote:
niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kerstmenu wordt biefstuk met verse championsaus en haricots verts en nog iets met aardappel. Toe kaneelijs, aardbeien en warme chocolademelk met slagroom.
quote:
De andere dag ga ik allemaal hapjes maken en gewoon de hele dag borrelen i.p.v. avondeten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:31 schreef Tegan het volgende:
Ik ga twee dagen uitgebreid koken voor mezelf en de rest van de dagen leftovers.
beter, geen kerst activiteiten voor jou?quote:
Jawel, uitgebreid koken en Kerstfilms kijken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter, geen kerst activiteiten voor jou?
Wij hebben hetzelfde idee bij kerst geloof ikquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jawel, uitgebreid koken en Kerstfilms kijken.
En wat familieverplichtingen afgeslagen.
nou ja, ook alleen koken, eten, drinken en films kijkenquote:
Nee johquote:
Wat ga jij koken?quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, ook alleen koken, eten, drinken en films kijken
en fietsen als het weer meezit, om toch een beetje actief te zijn.
Ik ga stoofvlees maken. Lekker een hele dag pruttelen in bruin bier.quote:
Klinkt ook top.quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga stoofvlees maken. Lekker een hele dag pruttelen in bruin bier.
Daar wat wat friet of Hasselback aardappel of friet bij en wat ovengroente
Nu al zin in
Al lang niet meer gemaakt. Omdat het zo lang duurt, maar nu heb ik alle tijd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt ook top.
Laatst al stoofvlees gemaakt dus ik ben even genezen.
Nee joh, hard aan het werk al.quote:
Que?quote:Op woensdag 22 december 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, hard aan het werk al.
Moest een doos kortwieken.
Spul verzenden, past niet in de kleinere maat doos en de grotere maat doos die ik beschikbaar had, was weer serieus te groot. Dus stukjes eraf gehakt.quote:
Ik ben koffie aan het drinken, dus ook heul drukquote:Op woensdag 22 december 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spul verzenden, past niet in de kleinere maat doos en de grotere maat doos die ik beschikbaar had, was weer serieus te groot. Dus stukjes eraf gehakt.
was het maar zo'n feestquote:
scheutje rum erinquote:Op woensdag 22 december 2021 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben koffie aan het drinken, dus ook heul druk
Whiskyquote:
Succes. ik had mn zilverfoliedekending erover liggen. Scheelt een boelquote:Op woensdag 22 december 2021 09:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ben moed aan het verzamelen om de auto te krabben![]()
Als je dan nog moet krabben is er iets mis met je persoonlijke hygienequote:Op woensdag 22 december 2021 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gewoon thuiswerken toch, wanneer je zou moeten krabben.
quote:Op woensdag 22 december 2021 09:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dan nog moet krabben is er iets mis met je persoonlijke hygiene
Just sayin'quote:
Te heet douchen kan ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dan nog moet krabben is er iets mis met je persoonlijke hygiene
Het vlees van je botten koken reken ik ook tot 'iets mis zijn met'.quote:
Wauw. Ik ben al een paar dagen aan het uitstellen een afspraak te maken met de opticien omdat het te koud is om erheen te fietsenquote:Op woensdag 22 december 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben gaan fietsen omdat ik geen zin had om te krabben.
Het is wetenschappelijk aangetoond dat heet water helpt tegen eenzaamheid.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het vlees van je botten koken reken ik ook tot 'iets mis zijn met'.
Vandaar dat ik altijd lang douch.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk aangetoond dat heet water helpt tegen eenzaamheid.
https://www.psychologiema(...)n-tegen-eenzaamheid/
Op standje kokend heetquote:Op woensdag 22 december 2021 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd lang douch.
Draag je een bril, gebruik je contactlenzen of beide?quote:Op woensdag 22 december 2021 10:17 schreef Tegan het volgende:
Wauw. Ik ben al een paar dagen aan het uitstellen een afspraak te maken met de opticien omdat het te koud is om erheen te fietsen.
Beide tegelijkertijd, metabifocalquote:Op woensdag 22 december 2021 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Draag je een bril, gebruik je contactlenzen of beide?
En daarna jezelf echt mķeten invetten omdat kurkdroog.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot je scalp bijna loslaaten je voeten kreeftjesrood zijn.
Mja, ik woon op drie keer rollen van m'n werk, dus als ik kán fietsen, fiets ik.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wauw. Ik ben al een paar dagen aan het uitstellen een afspraak te maken met de opticien omdat het te koud is om erheen te fietsen.
"Ja."quote:Op woensdag 22 december 2021 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Draag je een bril, gebruik je contactlenzen of beide?
Ik twijdelde ook bijna om naar de andere supermarkt te gaan zodat ik inderdaad niet hoef te krabben.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik woon op drie keer rollen van m'n werk, dus als ik kán fietsen, fiets ik.
quote:
Dat scheelt al.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik twijdelde ook bijna om naar de andere supermarkt te gaan zodat ik inderdaad niet hoef te krabben.
Maar morgen komt m'n moeder en zusje Kerst vieren dus wilde wel halen wat ik in gedachte had dus toen toch maar met de auto gegaan. Gelukkig wel een mooi zonnetje erbij
Ik moest gisteravond nog even weg. 10 minuten bezig geweest om de auto open te krijgen en enigszins ijsvrij, om er vervolgens achter te komen dat er net zoveel ijs aan de binnenkant zatquote:Op woensdag 22 december 2021 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik twijdelde ook bijna om naar de andere supermarkt te gaan zodat ik inderdaad niet hoef te krabben.
Maar morgen komt m'n moeder en zusje Kerst vieren dus wilde wel halen wat ik in gedachte had dus toen toch maar met de auto gegaan. Gelukkig wel een mooi zonnetje erbij
Heb jij prekerstavond?quote:Op woensdag 22 december 2021 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De zon moet nog even draaien zodat de auto ontdooit voordat ik naar de supermarkt kanquote:Op woensdag 22 december 2021 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest gisteravond nog even weg. 10 minuten bezig geweest om de auto open te krijgen en enigszins ijsvrij, om er vervolgens achter te komen dat er net zoveel ijs aan de binnenkant zat
Bijna nieuwe auto!quote:Op woensdag 22 december 2021 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest gisteravond nog even weg. 10 minuten bezig geweest om de auto open te krijgen en enigszins ijsvrij, om er vervolgens achter te komen dat er net zoveel ijs aan de binnenkant zat
quote:
Klopt. Enkel de bril wilde ik weten maar had geen zin in voorspelbare reacties over sexy, brildragende nerds van een aantal bloedhonden hier.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:24 schreef Tegan het volgende:
[..]. Maar ik draag al ruim 20 jaar lenzen. Dat wist je al.
Ik heb geen brilhoofd vind ik. Die is voor als ik en ziek ben en binnenshuis blijf.
quote:Op woensdag 22 december 2021 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Enkel de bril wilde ik weten maar had geen zin in voorspelbare reacties over sexy, brildragende nerds van een aantal bloedhonden hier.
Maar je wordt nu wel warm van het idee van mij met mijn bril op?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Enkel de bril wilde ik weten maar had geen zin in voorspelbare reacties over sexy, brildragende nerds van een aantal bloedhonden hier.
Ik moet echt geen vingers meer hebben ofzo wil ik ooit een bril fulltime gaan dragenquote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef TaMieke het volgende:
Heb ook heel lang lezen gedragen en vond dat ik geen brillenhoofd had. Vorig jaar ineens veel last van mn ogen/lenzen dus mn bril maar meer gaan dragen. Nu vind ik het er gek uitzien zonder bril
Komt ook wel een beetje omdat ik eindelijk eens een "hip" model bril heb en ik er niet uitzie als een kind van 12.
Nja de 24e moet ik werken, en de 23e ben ik vrij. Dus morgen de tijd om wat uitgebreider te koken.quote:
Ik dacht dat dat jouw taak was hierquote:Op woensdag 22 december 2021 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Totdat lenzen dragen echt een gevecht werdquote:Op woensdag 22 december 2021 13:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet echt geen vingers meer hebben ofzo wil ik ooit een bril fulltime gaan dragen![]()
.
Dan is het leven sowieso al enorm shit natuurlijk.
Oh hai.quote:
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef TaMieke het volgende:
Heb ook heel lang lenzen gedragen en vond dat ik geen brillenhoofd had. Vorig jaar ineens veel last van mn ogen/lenzen dus mn bril maar meer gaan dragen. Nu vind ik het er gek uitzien zonder bril
Uiteraard. Die bloedhonden hebben wel een punt.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:33 schreef Tegan het volgende:
Maar je wordt nu wel warm van het idee van mij met mijn bril op?
Ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik dacht dat dat jouw taak was hier
Een jaar lang geen lenzen?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit heb ik ookVet lang lenzen gedragen en wilde mijn bril nooit op, vond ik maar lelijk. Maar kreeg op een gegeven moment hoornvliesontsteking. Superveel pijn, kon slecht tegen fel en daglicht. Echt kut. Mocht van de oogarts een jaar geen lenzen dragen en moest elke dag druppelen. Heeft echt lang geduurd voor dat over was. Heb toen een betere bril uitgezocht, die stond mij zoveel beter en die ellende door de lenzen wilde ik niet nog eens, dus sindsdien fulltime brildrager
Ja, mijn hoornvliezen waren beschadigd, daardoor waren ze gaan ontsteken. Blijkbaar heeft dat nogal lang de tijd nodig te herstellen. Ik kon ook ruim een jaar slecht tegen fel en daglicht, dat deed echt pijn aan m'n ogen. Wilde daarmee ook geen lenzen in, wetende dat het daarvan kwamquote:Op woensdag 22 december 2021 14:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een jaar lang geen lenzen?
Ik heb heel wat jaren terug een ontstoken oog gehad, toen waren ze bang dat mn hoornvlies los liet ofzomaar dat viel uiteindelijk mee.
Afgelopen jaar was gewoon gekut met de lenzen. Je went er weer aan, zo'n bril.
Ik heb een heel klein hoofd, dus brillen kopen is altijd een ramp
Moet er eigenlijk nog mee weg vandaag, maar neig ernaar toch maar te gaan fietsenquote:
Ogen laten laseren? Of draag je nu lenzen?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Bril stond me best goed, maar ik mis het ding ZO ENORM niet.
Gelaserd.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ogen laten laseren? Of draag je nu lenzen?
Gezellig! Veel plezierquote:Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja de 24e moet ik werken, en de 23e ben ik vrij. Dus morgen de tijd om wat uitgebreider te koken.
We zijn allemaal niet gelovig dus dan eten we gewoon gezellig samen wanneer het ons uitkomt.
Lekker praktisch.
Geen klachten naderhand? Heb van een aantal mensen gehoord dat ze klachten als constant droge ogen hadden na laserenquote:
Ik kan echt geen boodschappen doen zonder lenzen inquote:Op woensdag 22 december 2021 14:54 schreef Q. het volgende:
Een bril is vooral kut in combinatie met mondkapjes.Voor de rest stoor ik me er niet echt aan. Doe gewoon geen bril op als ik naar de supermarkt ga, zie net zo veel zonder bril als met een beslagen bril.
Amper, hoogstens in de winter als ik de hele dag in een verwarmde ruimte op kantoor zit, zoals nu. Maar ik heb nu een bevochtiger staan die zorgt dat het een beetje aangenaam blijft (m'n slijmvliezen vinden een lagere luchtvochtigheid dan 30% toch ook niet lekker.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen klachten naderhand? Heb van een aantal mensen gehoord dat ze klachten als constant droge ogen hadden na laseren![]()
Misschien wil ik het ooit ook nog laten doen. Ik vind het idee alleen een beetje eng
Ik doe meequote:
Als je die bandjes van de mondkapje wat draait en dan om je oren doet, helpt dat niet?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:54 schreef Q. het volgende:
Een bril is vooral kut in combinatie met mondkapjes.Voor de rest stoor ik me er niet echt aan. Doe gewoon geen bril op als ik naar de supermarkt ga, zie net zo veel zonder bril als met een beslagen bril.
Lotgenootquote:Op woensdag 22 december 2021 14:54 schreef Q. het volgende:
Dat scheelt, dat je er amper last van hebt.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amper, hoogstens in de winter als ik de hele dag in een verwarmde ruimte op kantoor zit, zoals nu. Maar ik heb nu een bevochtiger staan die zorgt dat het een beetje aangenaam blijft (m'n slijmvliezen vinden een lagere luchtvochtigheid dan 30% toch ook niet lekker.)
Moet ik wel aan toevoegen dat bij de behandeling die ik had er een veel kleiner snijvlak was dan bij lasik (da's snijden, flapje openklappen, laseren, flapje dicht), ik had relex. En wat ze niet loshalen, hoeft ook niet te herstellen.
Zo ben ik. Soms.quote:
Eh, het idee is vooral naar. Ingreep zelf is met een paar minuten gebeurd en doet geen pijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat scheelt, dat je er amper last van hebt.
En het klinkt echt heel naar
Ik ben nooit zo goed in pub quizzesquote:Op woensdag 22 december 2021 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe ging de quiz bij jou?
Ik ook niet, maar ik was wel goed in goed gokken.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo goed in pub quizzes
quote:Op woensdag 22 december 2021 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik was wel goed in goed gokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |