Ik doe geen voorspellingen, maar ik reken wel op een rare dag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:28 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Euro - Lira ruim 35% verschil geweest tussen hoog gisteren en laag vandaag. Kan niet goed gaan.
De mensen in Turkije worden nu wakker en na de euforie van gisteren beginnen ze nu wat nuchterder te denken, hè, hoe gaat dat eigenlijk allemaal betaald worden….quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:16 schreef Perrin het volgende:
Alweer hard aan het kelderen, bijna 16 lira per euro. Wat een spektakel.
Door te printen ja. De beste man heeft het ook nooit over hervormingen of dingen beter doen. Alleen maar meer lira's tegenaan gooien. Dit wordt een klassieke dead cat bounce.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
De mensen in Turkije worden nu wakker en na de euforie van gisteren beginnen ze nu wat nuchterder te denken, hè, hoe gaat dat eigenlijk allemaal betaald worden….
Dat zijn de vruchten van extreem nationalistische groeperingen als Diyanet en Milli Gorus die we decennia lang maar hun gang hebben laten gaan in Nederland en andere Europese landen.quote:
Was het eigenlijk niet gewoon een soort short squeeze wat we gisteren zagen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:28 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Euro - Lira ruim 35% verschil geweest tussen hoog gisteren en laag vandaag. Kan niet goed gaan.
Volgens mij grotendeels blind nationalisme.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
En figuren al Werkperd, vanuit het veilige Nederland, maar in blinde adoratie (waarom eigenlijk?) achter Erdo aan blijven rennen.
Ja daar leek het wel op.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Was het eigenlijk niet gewoon een soort short squeeze wat we gisteren zagen?
Omdat ze op ongekend mooie voorwaarden onroerend goed kunnen verwerven in Turkije.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:25 schreef StateOfMind het volgende:
En figuren al Werkperd, vanuit het veilige Nederland, maar in blinde adoratie (waarom eigenlijk?) achter Erdo aan blijven rennen.
Ik hoop dat de Nederlandse belastingdienst hun oogjes open houden voor grote overboekingen naar Turkijequote:Op dinsdag 21 december 2021 10:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat ze op ongekend mooie voorwaarden onroerend goed kunnen verwerven in Turkije.
OMdat er heel veel betaalde trollen zijn die vanuit Turkije het domme Turkse stemvolk hier beinvloedenquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat ze op ongekend mooie voorwaarden onroerend goed kunnen verwerven in Turkije.
Omdat ondanks alle educatie een groot deel zichzelf niet kan of wil verheffen boven dom nationalisme.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
OMdat er heel veel betaalde trollen zijn die vanuit Turkije het domme Turkse stemvolk hier beinvloeden
funda.tr/marmarisquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wat kost in Turkije een vrijstaande villa met zwembad aan de kust tegenwoordig?
Voor 4-6 ton heb je al wel iets leuks:quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wat kost in Turkije een vrijstaande villa met zwembad aan de kust tegenwoordig?
Niet bepaald koopjes, voor dat geld heb je ook mooie huizen aan de kust in Kroatië of Spanjequote:Op dinsdag 21 december 2021 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor 4-6 ton heb je al wel iets leuks:
https://www.propertyturke(...)-with-panoramic-view
https://www.propertyturke(...)in-selimiye-for-sale
Ik denk dat veel mensen nu proberen met een hypotheek in lira iets te kopen, de prijzen van vastgoed zullen vast lekker gaanquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Niet bepaald koopjes, voor dat geld heb je ook mooie huizen aan de kust in Kroatië of Spanje
Mja, had je 5 jaar geleden moeten doen, was je nu spekkoper, euh, Sucukkoperquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen nu proberen met een hypotheek in lira iets te kopen, de prijzen van vastgoed zullen vast lekker gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |