Jazekerquote:Op maandag 27 december 2021 17:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Haaai, daar is onze Oostblokkert weer. Mistte je al en dacht dat je geen interesse meer had. Hier een fijne kerst gehad, jij ook?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Neeeeee interesse is er altijd, al ben ik niet altijd ingelogd
Poppel_Godquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Het wordt hier weer sport met schaatsen en darten.
Morgenochtend Een Huis Vol (Rob) terugkijken.
Nee maar in mijn durp loopt het wel vol met mensen die vuurwerk komen halen. Stond al een hele rij Ollanders vanmorgen vroeg voor de winkeldeur te wachten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:03 schreef potjecreme het volgende:
Gaan jullie ook lekker winkelen in Antwerpen?
Was net in het nieuws dat Antwerpen vol is door de Nederlanders die daar gaan voor vermaak.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee maar in mijn durp loopt het wel vol met mensen die vuurwerk komen halen. Stond al een hele rij Ollanders vanmorgen vroeg voor de winkeldeur te wachten.
Ik ben nu 4 dagen op rij vrij 26 tot en met 29 december. En 30 en 31 december mag ik nog met treintjes spelenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WcGod
Ook vrij tussen kerst en O&N?
Fijn een paar dagen vrijquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben nu 4 dagen op rij vrij 26 tot en met 29 december. En 30 en 31 december mag ik nog met treintjes spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |