quote:Op dinsdag 21 december 2021 00:24 schreef spapaars het volgende:
Alles in de kerstsfeer, en buiten moeten de eerste blaadjes nog van de bomen vallen.
Zover deze pure reality en niets gescript hoor.
wordt denk ik allemaal wat door elkaar gemonteerd en ook vooraf opgenomen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 06:55 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]![]()
Mijn referentiepunt is de overval op Mark. Dat was op 6 november, in de serie nog niet gebeurd. Ondertussen moet ons Nicole wel opschieten met haar diner want over een paar weken is het kerst…
En gelijk heeft hij...laat Nicol haar eigen zaakjes maar opknappen...want ook al helpen die zoons of anderen haar, respect vanuit Nicol is ver te zoeken.quote:Op maandag 20 december 2021 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja
Nouja dat laatste viel mee maar hij trapte wel boos wat in elkaar ja
Zodra die bolle haar verlaat, zal ze dat gedrag ook verliezen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:08 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij...laat Nicol haar eigen zaakjes maar opknappen...want ook al helpen die zoons of anderen haar, respect vanuit Nicol is ver te zoeken.
Jaaa ik zou dat echt niet pikken als Peter ook dat ze zo'n grote muil heeft tegen die jongens...quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:08 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij...laat Nicol haar eigen zaakjes maar opknappen...want ook al helpen die zoons of anderen haar, respect vanuit Nicol is ver te zoeken.
Als je goed keek stond er een hele ploeg aan busjes klaarquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:15 schreef JJ76 het volgende:
[..]
wordt denk ik allemaal wat door elkaar gemonteerd en ook vooraf opgenomen.
*overval op Mark was inderdaad al eerder.
*uitspraak over Valkenburg was ook al begin November bekend.
*overwinteraars gaan niet pas in december vanuit camping naar Spanje.
betwijfel ook of de broers werkelijk de hele tuin versieren of dat alleen stukje voor TV zo is en voor de rest gewoon een bedrijfje wordt ingehuurd.
En het zag er toch wat armoedig uit. Elke keer denk ik bij Nicole, al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding. Ze probeert het, maar het komt er nooit uit...quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:00 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik werd wel een beetje onpasselijk hoe hij die tartaar op stond te vreten met een rauw ei.
Weet wel dat het zo gegeten kan worden maar vond t toch vies. Hoe Nicol ook dat tartaar stond aan te duwen met die tentakels.. bah
En wegrijden zonder kentekenplatenquote:Op maandag 27 december 2021 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
Peter meteen met een kouwe motor liggen planken...
ook nog jaquote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En wegrijden zonder kentekenplaten![]()
Ik zit nog vol van het avondeten. (Buggles eet je met een koksmaatjequote:Op maandag 27 december 2021 20:48 schreef Snowsquall het volgende:
Ik zit lekker aan de Bugles + Heks'nkaas![]()
en jullie?
Ikke niequote:Op maandag 27 december 2021 20:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zit nog vol van het avondeten. (Buggles eet je met een koksmaatje)
Mark bedoel je? Ik denk dat ie dan nog geen vrouw aan durft te kijkenquote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef praadje het volgende:
Zo, als hij al zo doet op tv dan wil ik niet weten hoe hij doet als er geen camera bij is
Daar had ie zat goed personeel voor kunnen hebben. en de auto's zijn op die Porsche na spuuglelijk.quote:Op maandag 27 december 2021 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Gillis kan beter investeren in beter personeel ipv auto'tjes
Nee, Peter bedoelde ik. Met dat vloeken tegen Nicol in de tuin. Zoiezo zoals hij tegen haar doet. En zij vreet dat weer uit op een ander.quote:Op maandag 27 december 2021 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Mark bedoel je? Ik denk dat ie dan nog geen vrouw aan durft te kijken
De verkoopster had eigenlijk moeten zeggen het is helemaal niet gek dat jij een blauw oog hebt.quote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef praadje het volgende:
Verschrikkelijk toch als zo'n Mark je probeert te versieren. Het enige waar die later mee aankomt is een golddigger.
Ahh op die manier, ja veel poeha bij hem!quote:Op maandag 27 december 2021 21:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, Peter bedoelde ik. Met dat vloeken tegen Nicol in de tuin. Zoiezo zoals hij tegen haar doet. En zij vreet dat weer uit op een ander.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
De verkoopster had eigenlijk moeten zeggen het is helemaal niet gek dat jij een blauw oog hebt.
MrBeanquote:Op maandag 27 december 2021 21:19 schreef Snowsquall het volgende:
Wie koopt er nou zo'n onnozel grote kalkoen.....
Ja hij is niet echt consequentquote:Op maandag 27 december 2021 21:22 schreef praadje het volgende:
Zeiken over zo'n stroomkacheltje en dan heel je huis volhangen met lichtjes.
Ja maar dat is ledquote:Op maandag 27 december 2021 21:22 schreef praadje het volgende:
Zeiken over zo'n stroomkacheltje en dan heel je huis volhangen met lichtjes.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik kijk die terug. Ga een huis vol kijken.
Ik dacht om Nicolle te pesten.quote:Op maandag 27 december 2021 21:27 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vond die kalkoen er niet erg smakelijk uitzien.
Waarom hadden ze die paragnost die keihard stond te boeren nou voor uitgenodigd? Gewoon zomaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |