SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Hopelijk ook een optie tot koop.quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Mooi, was vorig jaar vaak beslissend als invaller. Die had ik er graag bij gehad in de eerste seizoenshelft. Zou als invaller een aantal keer puntverlies kunnen hebben voorkomen.quote:![]()
Had Haller nooit gekocht en Brobbey altijd speeltijd gegeven. Men zegt dat Brobbey niet bij wilde tekenen omdat Haller kwam, maar dat is niet waar. Ajax wilde Haller 2-3 jaar geleden al hebben en dat gerucht voor een eventuele transfer was al veel eerder bij Brobbey bekend.quote:Op maandag 20 december 2021 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Mooi, was vorig jaar vaak beslissend als invaller. Die had ik er graag bij gehad in de eerste seizoenshelft. Zou als invaller een aantal keer puntverlies kunnen hebben voorkomen.![]()
Haller heeft z'n waarde toch wel bewezen inmiddels en Brobbey als basisspeler niet echtquote:Op maandag 20 december 2021 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had Haller nooit gekocht en Brobbey altijd speeltijd gegeven. Men zegt dat Brobbey niet bij wilde tekenen omdat Haller kwam, maar dat is niet waar. Ajax wilde Haller 2-3 jaar geleden al hebben en dat gerucht voor een eventuele transfer was al veel eerder bij Brobbey bekend.![]()
Brobbey is niet zo statisch als Haller en heeft zich amper kunnen bewijzen als basisspeler natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Haller heeft z'n waarde toch wel bewezen inmiddels en Brobbey als basisspeler niet echt![]()
Brobbey werd er laatst bij Leipzig na 40 minuten uitgehaald omdat hij het conditioneel niet aan kon en hij niet begreep hoe hij druk moest zetten. Leuke invaller maar ik ben toch blij met Haller.![]()
Brobbey mist wedstrijdritme dat is het grote probleem.quote:Op maandag 20 december 2021 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Brobbey werd er laatst bij Leipzig na 40 minuten uitgehaald omdat hij het conditioneel niet aan kon en hij niet begreep hoe hij druk moest zetten. Leuke invaller maar ik ben toch blij met Haller.![]()
Hij heeft dat al vanaf de jeugd, waren bij Ajax ook altijd problemen mee.quote:Op maandag 20 december 2021 14:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey mist wedstrijdritme dat is het grote probleem.![]()
Ik snap echt niet dat je Brobbey terughaalt. Dat hij ervoor kiest om niet bij te tekenen en weg te gaan is tot daar aan toe. Prima, even goede vrienden. Maar als hij vervolgens mislukt ga je hem toch niet terughalen? Zelf een speler opleiding die gratis vertrekt waar je vervolgens geld gaat voor betalen om terug te keren. Onbegrijpelijk.![]()
Maar stukken minder als nu. Dat is ook logisch, want telkens 10 minuten spelen, dan 3 weken helemaal niet en dan weer 60 tot 90 etc daar raak je juist geblesseerd van.quote:Op maandag 20 december 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft dat al vanaf de jeugd, waren bij Ajax ook altijd problemen mee.![]()
Onzin. Blind kwam ook terug, evenals De Boer en Rijkaard etc etc. Goede spelers altijd welkom.quote:Op maandag 20 december 2021 14:10 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap echt niet dat je Brobbey terughaalt. Dat hij ervoor kiest om niet bij te tekenen en weg te gaan is tot daar aan toe. Prima, even goede vrienden. Maar als hij vervolgens mislukt ga je hem toch niet terughalen? Zelf een speler opleiding die gratis vertrekt waar je vervolgens geld gaat voor betalen om terug te keren. Onbegrijpelijk.![]()
Nee precies hetzelfde, deze geluiden hoor je echt al jaren. Had hij ook toen hij wel steeds volop minuten maakte, o.a. bij Jong en eerder in de jeugd.quote:Op maandag 20 december 2021 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar stukken minder als nu. Dat is ook logisch, want telkens 10 minuten spelen, dan 3 weken helemaal niet en dan weer 60 tot 90 etc daar raak je juist geblesseerd van.![]()
Dat zijn toch totaal niet vergelijkbare situaties?quote:Op maandag 20 december 2021 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onzin. Blind kwam ook terug, evenals De Boer en Rijkaard etc etc. Goede spelers altijd welkom.![]()
Hij heeft sportief gezien de verkeerde beslissing genomen, de paar keer dat hij basis stond was het niks en dit seizoen had hij wat meer kansen kunnen krijgen op een basisplek en sowieso speelminuten maar verkoos de bank in Leipzig.quote:Op maandag 20 december 2021 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brobbey is niet zo statisch als Haller en heeft zich amper kunnen bewijzen als basisspeler natuurlijk.
Echt wel een talent hoor maar hij ipv Haller, nee dat niet.![]()
Ik heb de indruk dat hij nu vaker blessa is dan voorheen. Daarom zeg ik er zit geen ritme in zijn speeltijd. Daar raak je juist geblesseerd van.quote:Op maandag 20 december 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee precies hetzelfde, deze geluiden hoor je echt al jaren. Had hij ook toen hij wel steeds volop minuten maakte, o.a. bij Jong en eerder in de jeugd.![]()
Dat maakt toch niet uit? Hij zegt spelers terughalen etc etc moet je niet willen. Zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 20 december 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn toch totaal niet vergelijkbare situaties?![]()
Haller is toch niks bijzonders? Brobbey heeft snelheid, kracht en een redelijk schot. Haller staat op de goede plek, maar is mokertraag en niet zo sterk als dat hij eruit ziet.quote:Op maandag 20 december 2021 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft sportief gezien de verkeerde beslissing genomen, de paar keer dat hij basis stond was het niks en dit seizoen had hij wat meer kansen kunnen krijgen op een basisplek en sowieso speelminuten maar verkoos de bank in Leipzig.
Echt wel een talent hoor maar hij ipv Haller, nee dat niet.![]()
Dat zegt hij niet.quote:Op maandag 20 december 2021 14:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Hij zegt spelers terughalen etc etc moet je niet willen. Zou niet weten waarom niet.![]()
Maar als hij vervolgens mislukt ga je hem toch niet terughalen? Zelf een speler opleiding die gratis vertrekt waar je vervolgens geld gaat voor betalen om terug te keren. Onbegrijpelijk.quote:
Dat maak ik hier wel uit op. Terughalen moet je niet willen zegt hij letterlijk. Ik zou niet weten waarom niet.![]()
Daar maak jij van dat je überhaupt geen spelers moet terughalen, wat natuurlijk totaal niet is wat hij bedoelt. Hij geeft toch aan waarom hij het in dit specifieke geval niet wil, en dan kan ik wel begrijpen. Zoals je ook in het restant van de post kun lezen.quote:Op maandag 20 december 2021 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar als hij vervolgens mislukt ga je hem toch niet terughalen? Zelf een speler opleiding die gratis vertrekt waar je vervolgens geld gaat voor betalen om terug te keren. Onbegrijpelijk.
Dat maak ik hier wel uit op. Terughalen moet je niet willen zegt hij letterlijk. Ik zou niet weten waarom niet.![]()
Het gaat toch niet puur om het terughalen van spelersquote:Op maandag 20 december 2021 14:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Hij zegt spelers terughalen etc etc moet je niet willen. Zou niet weten waarom niet.Meer om de context en alles wat er aan vooraf is gegaan. Lees mn post nog eens terug.
Plus Mino zegt dat Brobbey weg wilde omdat ze Haller haalde ( terwijl dat denk ik eerder een gevolg is van het niet bijtekenen van Brobbey wat al een jaar ofzo duurde). Alleen Haller speelt er natuurlijk nog steeds, wat is dit voor onzin![]()
![]()
Een speler kan toch een fout maken? Het siert hem juist dat hij de kans Ajax wil pakken. Hij kan ook zeggen krijg maar de tering ik blijf hier mijn zakken vullen.quote:Op maandag 20 december 2021 14:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het gaat toch niet puur om het terughalen van spelersMeer om de context en alles wat er aan vooraf is gegaan. Lees mn post nog eens terug.
Plus Mino zegt dat Brobbey weg wilde omdat ze Haller haalde ( terwijl dat denk ik eerder een gevolg is van het niet bijtekenen van Brobbey wat al een jaar ofzo duurde). Alleen Haller speelt er natuurlijk nog steeds, wat is dit voor onzin
Haller speelde al veel langerOvermars gaf zelf aan dat ze Haller al 2-3 jaar op de korrel hadden.
![]()
Een speler kan zeker een fout maken, zijn fout kost Ajax uiteindelijk veel geld. Dat hoeft vervolgens toch niet te betekenen dat Ajax geld moet betalen om hem terug te halen?quote:Op maandag 20 december 2021 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een speler kan toch een fout maken? Het siert hem juist dat hij de kans Ajax wil pakken. Hij kan ook zeggen krijg maar de tering ik blijf hier mijn zakken vullen.
Haller speelde al veel langerOvermars gaf zelf aan dat ze Haller al 2-3 jaar op de korrel hadden.
Plus ik denk dat er voldoende perspectief was voor Brobbey. Als hij een (half) jaar eerder had bijgetekend vraag ik me echt af of ze Haller hadden gehaald. Er staan zoveel spelers op lijstjes, ik denk dat ze hem juist nu haalde omdat Brobbey weg ging. En niet andersom.![]()
Haller is in alles veel verder dan Brobbey, wat ook logisch is maar als je dat niet ziet houdt het wel op.quote:Op maandag 20 december 2021 14:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haller is toch niks bijzonders? Brobbey heeft snelheid, kracht en een redelijk schot. Haller staat op de goede plek, maar is mokertraag en niet zo sterk als dat hij eruit ziet.![]()
Haller wilde ze al halen, 2 jaar daarvoor al. Natuurlijk moet Ajax betalen, vraag en aanbod. Wat ik begrijp willen ze hem eerst huren en daarna kopen. Prima oplossing.quote:Op maandag 20 december 2021 14:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een speler kan zeker een fout maken, zijn fout kost Ajax uiteindelijk veel geld. Dat hoeft vervolgens toch niet te betekenen dat Ajax geld moet betalen om hem terug te halen?
Plus ik denk dat er voldoende perspectief was voor Brobbey. Als hij een (half) jaar eerder had bijgetekend vraag ik me echt af of ze Haller hadden gehaald. Er staan zoveel spelers op lijstjes, ik denk dat ze hem juist nu haalde omdat Brobbey weg ging. En niet andersom.![]()
Heb je Haller weleens bij zijn vorige clubs bekeken? Ik zeg niet dat Brobbey op hetzelfde level zit, maar die heeft wel een bak meer potentie. Haller is een redelijke spits, niks meer of minder.quote:Op maandag 20 december 2021 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Haller is in alles veel verder dan Brobbey, wat ook logisch is maar als je dat niet ziet houdt het wel op.![]()
Haller liep 1 op 2 in de Bundesliga, hoeveel heeft Brobbey er daar gemaakt? Het is gewoon een talent en het kan echt nog wel wat worden maar voorlopig heeft hij een half jaar weggegooid, potentie is leuk maar het gaat om het hier en nu.quote:Op maandag 20 december 2021 14:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je Haller weleens bij zijn vorige clubs bekeken? Ik zeg niet dat Brobbey op hetzelfde level zit, maar die heeft wel een bak meer potentie. Haller is een redelijke spits, niks meer of minder.![]()
Bij Auxerre mokermatig en bij West Ham was het ook matig. Leuke upswing in Duitsland inderdaad en het is een redelijke spits, maar geen topper.quote:Op maandag 20 december 2021 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Haller liep 1 op 2 in de Bundesliga, hoeveel heeft Brobbey er daar gemaakt? Het is gewoon een talent en het kan echt nog wel wat worden maar voorlopig heeft hij een half jaar weggegooid, potentie is leuk maar het gaat om het hier en nu.![]()
kan je nagaan wat dat zegt over Brobbey, die zit daar vooralsnog ver onderquote:Op maandag 20 december 2021 14:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij Auxerre mokermatig en bij West Ham was het ook matig. Leuke upswing in Duitsland inderdaad en het is een redelijke spits, maar geen topper.![]()
Ver weet ik niet, gaan we zien. Heeft wel 200 x meer talent dat lijkt mij vrij duidelijk.quote:Op maandag 20 december 2021 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je nagaan wat dat zegt over Brobbey, die zit daar vooralsnog ver onder![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 14:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ver weet ik niet, gaan we zien. Heeft wel 200 x meer talent dat lijkt mij vrij duidelijk.nee man, dan was hij gewoon al lang 1e spits geweest, sowieso is het niet echt een Ajax spits net als Haller, het is wel een goeie aanvulling even afhankelijk van in wat voor staat hij is fysiek.
![]()
Hoezo niet een Ajax spits? Denk juist meer een Ajax spits dan Haller. Brobbey is wel een werker die 2-3 verdedigers bezig kan houden en zeer behoorlijk kan kaatsen. Overmars wil hem niet voor niets terug he. Daarbij is Brobbey belachelijk snel voor zijn postuur.quote:Op maandag 20 december 2021 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]nee man, dan was hij gewoon al lang 1e spits geweest, sowieso is het niet echt een Ajax spits net als Haller, het is wel een goeie aanvulling even afhankelijk van in wat voor staat hij is fysiek.
![]()
Ik zie weinig van Kluivert of Van Basten in hem terug, meevoetballende spits die ook z'n eigen goals meepikt, ik begrijp ook wel dat die niet zo vaak geboren worden maar weet wel dat Brobbey het niet is, leuke counterspits, ideaal bij een voorsprong als er ruimtes ontstaan.quote:Op maandag 20 december 2021 14:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo niet een Ajax spits? Denk juist meer een Ajax spits dan Haller. Brobbey is wel een werker die 2-3 verdedigers bezig kan houden en zeer behoorlijk kan kaatsen. Overmars wil hem niet voor niets terug he. Daarbij is Brobbey belachelijk snel voor zijn postuur.![]()
Alsof iedereen aan Kluivert of v Basten zou moeten voldoenquote:Op maandag 20 december 2021 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie weinig van Kluivert of Van Basten in hem terug, meevoetballende spits die ook z'n eigen goals meepikt, ik begrijp ook wel dat die niet zo vaak geboren worden maar weet wel dat Brobbey het niet is, leuke counterspits, ideaal bij een voorsprong als er ruimtes ontstaan.Kluivert was de beste ooit naar mijn inziens. Die had een techniek boh.
Ik zou zeggen zet Brobbey maar eens van de bal af als hij met zijn snelheid op je af komt rennen. Is enorm sterk met de bal, Haller heeft dat ook wel trouwens.![]()
dat zeg ik toch ook, dat soort talenten zijn een zeldzaamheid maar jij stelt dat Brobbey zo'n enorm talent is en dat is gewoon niet zo, maar ik hoop dat hij het redt.quote:Op maandag 20 december 2021 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof iedereen aan Kluivert of v Basten zou moeten voldoenKluivert was de beste ooit naar mijn inziens. Die had een techniek boh.
Ik zou zeggen zet Brobbey maar eens van de bal af als hij met zijn snelheid op je af komt rennen. Is enorm sterk met de bal, Haller heeft dat ook wel trouwens.![]()
Ik denk van wel, mits hij in zijn kracht zal worden gebruikt.quote:Op maandag 20 december 2021 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook, dat soort talenten zijn een zeldzaamheid maar jij stelt dat Brobbey zo'n enorm talent is en dat is gewoon niet zo, maar ik hoop dat hij het redt.![]()
Het was gewoon een domme zet om naar Rasenball te gaan. Jammer dat hij zich niet heeft ingelezen van te voren, want dan had Brobbey geweten dat zowel Nagelsmann als Krösche (de twee die hem enthousiast maakten) zouden weggaan, of zou Raiola dat wel weten maar zwijgen voor de $$$. Marsch kwam, nam zijn eigen spelers en eigen visie mee. En inderdaad, die visie van Marsch kon Brobbey to-taal niet aan. Wat niet wil zeggen dat het bij Ajax niet zou lukken, Ten Hag laat ze bij lange na niet zoveel draven. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, zullen we maar zeggen"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Ze kennen hem binnen Ajax door en door en toch willen ze (Overmars en Ten Hag) hem dolgraag hebben. Dan neem ik aan dat ze zijn conditieproblemen hebben meegerekend en blijkbaar geen factor vinden om hem niet terug te halen. En alle andere factoren waardoor wij hem niets vinden of twijfelen ook.quote:Op maandag 20 december 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft dat al vanaf de jeugd, waren bij Ajax ook altijd problemen mee.
Tegelijkertijd is het ook een enorm teken van armoede dat er blijkbaar geen betere, haalbare spits op het lijstje staat.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Als het alleen huur is maakt dat ook niet zoveel uit want dan zal het vooral voor de laatste minuten/ half uur zijn. En zo'n type kan Ajax wel gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ze kennen hem binnen Ajax door en door en toch willen ze (Overmars en Ten Hag) hem dolgraag hebben. Dan neem ik aan dat ze zijn conditieproblemen hebben meegerekend en blijkbaar geen factor vinden om hem niet terug te halen. En alle andere factoren waardoor wij hem niets vinden of twijfelen ook.![]()
Beter een goede spits kunnen halen die zichzelf al bewezen heeft, toch geld zat.
Maar oke, zien het wel weer![]()
![]()
Dan moet hij dat nu wel accepteren... want dat was juist één van de redenen waarom hij niet verlengde. Dat hij nu gecasht heeft helpt daarbij wellicht.quote:Op maandag 20 december 2021 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het alleen huur is maakt dat ook niet zoveel uit want dan zal het vooral voor de laatste minuten/ half uur zijn. En zo'n type kan Ajax wel gebruiken natuurlijk.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Brobbey is in ieder geval beter dan Danilo dus heb je een alternatief vooe Haller.
Maar in de zomer lekker weer weg laten gaan![]()
![]()
Moet hij wel kansen krijgen van Ten Hag en dan bedoel ik niet 20 x 10 minuten invallen.quote:Op maandag 20 december 2021 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die het goed doet gaat Ajax hem echt wel kopen denk ik.![]()
Arika cup is nog niet afgelast toch dus voor januari heb je sowieso wel iemand nodigquote:Op maandag 20 december 2021 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het alleen huur is maakt dat ook niet zoveel uit want dan zal het vooral voor de laatste minuten/ half uur zijn. En zo'n type kan Ajax wel gebruiken natuurlijk.![]()
Als Brobbey straks wat kools maakt zou ik hem in ieder geval een x oproepen voor NL, anders gaat Ghana er mee lopen. Daar kan die nog voor kiezen geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2021 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arika cup is nog niet afgelast toch dus voor januari heb je sowieso wel iemand nodig![]()
Staat beetje raar beschreven, maar Ajax gaat zijn loon volledig betalenquote:Op maandag 20 december 2021 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
RB Leipzig gaat het salaris 100% doorbetalen? KOEKOEK GENOT![]()
![]()
Volgens mij staat dat wel op de planning (om af te lasten) alleen nog niet definitief, maar als het ze daar om te doen is zou ik Brobbey niet nemen in ieder geval.quote:Op maandag 20 december 2021 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Arika cup is nog niet afgelast toch dus voor januari heb je sowieso wel iemand nodig![]()
Misschien een overbrugging voor die Alvarez van River Plate.quote:Op dinsdag 21 december 2021 06:38 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam gaan huren zonder optie tot koop![]()
Ik heb al zo lang geen 'echte ajax-spits' gezien dat ik me afvraag of die term wel enige houvast biedt. Voor mij is een echte ajax spits een gast uit de Balkan die met zijn rug naar het doel staat en bij iedere halfbakken goal een stel latino's verzamelt om te knuffelen-nee-![]()
dan heb je in januari Danilo en Tadic, vind ik niet zo raar dat ze hem erbij nemenquote:Op maandag 20 december 2021 17:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat wel op de planning (om af te lasten) alleen nog niet definitief, maar als het ze daar om te doen is zou ik Brobbey niet nemen in ieder geval.![]()
Ik ben hier ook geen fan van, zeker als je het salaris betaalt heeft het alleen maar voordelen voor de verhurende partij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 06:38 schreef Heeinz het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam gaan huren zonder optie tot koop
Scheelt wel dat hij toch alleen maar back up is.No bitch to me![]()
denk toch dat ze Danilo wat te licht vinden en daar zit wat inquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Half jaar speler huren lijkt me niet echt van meerwaarde tov Danilo...![]()
Dat begrijp ik wel maar ik zou ook een signaal willen afgeven dat je bij Ajax er beter van af bent als jonge speler.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk toch dat ze Danilo wat te licht vinden en daar zit wat in![]()
Ik denk dat Brobbey dat nu wel weet en je moet als club ook wat verder kijken, je staat geen straatlengte voor maar zelfs 1 punt achter halverwege dus die potjes in januari doen er echt wel toe, zeker die tegen PSV.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel maar ik zou ook een signaal willen afgeven dat je bij Ajax er beter van af bent als jonge speler.![]()
Zo'n gelul altijd dit. Ajax heeft een extra spits nodig aangezien Danilo er geen klote van kan. Dus het voordeel van Ajax in dezen is dat het een extra spits heeft.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik ben hier ook geen fan van, zeker als je het salaris betaalt heeft het alleen maar voordelen voor de verhurende partij.
Scheelt wel dat hij toch alleen maar back up is.![]()
Snap al die kritiek op Brobbey niet. Was vorig seizoen heel erg nuttig als invaller. Heeft een aantal keer wedstrijden gered. Ben erg blij met zijn tijdelijke terugkomst.![]()
Heeft ook niks met kwaliteiten te maken. Meer met instelling.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:05 schreef Ramboetan het volgende:
Snap al die kritiek op Brobbey niet. Was vorig seizoen heel erg nuttig als invaller. Heeft een aantal keer wedstrijden gered. Ben erg blij met zijn tijdelijke terugkomst.
Spelers die we graag houden, vertrekken, en dan met hangende pootjes terugkeren, daar heb ik niet zoveel mee.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aan de ene kant eens, maar je mag hopen dat veel van die gasten ook onderhand eens wakker worden. Vrijwel iedereen die Ajax de afgelopen jaren heeft verlaten heeft er geen vaste basisplek voor over gehouden, behalve Frenkie en in iets mindere mate De Ligt. En dat zijn dan nog gasten die buitengewoon talent hebben, alle andere jonkies floppen overal.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ook niks met kwaliteiten te maken. Meer met instelling.
Spelers die we graag houden, vertrekken, en dan met hangende pootjes terugkeren, daar heb ik niet zoveel mee.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
De Ligt, De Jong en zelfs vd Beek waren wel van een andere orde dan Brobbey die net komt kijken, maar je weet nooit wat erachter zit, er wordt heel snel naar Raiola gewezen maar het is meestal de familie die zulke dingen er doorheen drukt, die heeft 15 jaar lang 5 keer in de week langs de zijlijn gestaan en vinden het dan tijd om te cashen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de ene kant eens, maar je mag hopen dat veel van die gasten ook onderhand eens wakker worden. Vrijwel iedereen die Ajax de afgelopen jaren heeft verlaten heeft er geen vaste basisplek voor over gehouden, behalve Frenkie en in iets mindere mate De Ligt. En dat zijn dan nog gasten die buitengewoon talent hebben, alle andere jonkies floppen overal.![]()
Dom van ajax om dit te doen. Brobbey gaf ajax de middelvinger en koos voor het geld en nu nemen wij hem terug? Zelfs op huurbasis moet je hem niet nemen, zo een instelling blijft bij zo een jongen
Rot op zeggraag op anoniem![]()
Hij koos, hoe naïef ook, voor een andere omgeving tegen interessante voorwaarden en hoop op meer minuten. Wat niet zo gek was gezien het feit dat Ajax in de winterstop een spits kocht van tegen de ¤30m.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:37 schreef KingRoland het volgende:
Dom van ajax om dit te doen. Brobbey gaf ajax de middelvinger en koos voor het geld en nu nemen wij hem terug? Zelfs op huurbasis moet je hem niet nemen, zo een instelling blijft bij zo een jongen
Rot op zeg
Mooi dat de romantici en principielen onder ons altijd maar verwachten dat talenten net als vroeger hun bek houden en braaf tot hun 23e met sporadische minuten genoegen nemen, maar niet meer echt in lijn met de realiteit.![]()
Brobbey is nooit een serieuze kandidaat voor de spitspositie van Ajax 1 geweest. In de jeugd vond men hem wat te lomp voor een Ajax-spits, hij zou heel dom zijn geweest als hij was gebleven. Dat hij nu wordt teruggehaald om Haller te vervangen en niet naar een andere spits wordt uitgekeken komt natuurlijk omdat men bij Ajax veel belang hecht aan het systeem en spelers moeten precies weten hoe hun rol daarbinnen in te vullen, vandaar dat nieuwe aankopen altijd eerst een jaar bijscholing krijgen op troosteloze velden in Almere, Helmond en Velsen-noord. Het heeft binnen de Ajax-filosofie dus niet zoveel zin om een 'vreemde' spits voor een halfjaar te huren en men neemt dan liever de mankementen van Brobbey op de koop huur toe.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Volgens mij vindt Labyad het zelf wel best zo. Lekker trainen op hoog niveau, af en toe een (oefen)wedstrijdje meepakken en wel een miljoen pakken.![]()
Zou best willen ruilen inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij vindt Labyad het zelf wel best zo. Lekker trainen op hoog niveau, af en toe een (oefen)wedstrijdje meepakken en wel een miljoen pakken.![]()
Als ze hem kopen, moet hij ook gaan leveren als Rijkaardquote:Op dinsdag 21 december 2021 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zonder optie tot koop hoeft het van mij echt niet![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door -XOR- op 22-12-2021 12:25:07 (verkeerde topic) ]Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Fortuna slopen.We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Veelt te koud joh en de jongens zijn moe. 1-0quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En als het tegenzit is er een aardige verdediging afwezig met Rensch, Timber, Martinez en Mazraoui.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veelt te koud joh en de jongens zijn moe. 1-0
Maar Fortuna moet je gewoon winnen natuurlijk, die kunnen er geen reet van.![]()
verwacht ook een matte potquote:Op woensdag 22 december 2021 10:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veelt te koud joh en de jongens zijn moe. 1-0![]()
Marc heeft een klusje te doen als we "de expert" mogen geloven.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Wat een onzin verkoopt die gast, afschrijvingen gaan ten koste van de winst, staat tegenover dat je met CL inkomsten enorm veel cash binnenhaalt, dan zijn die afschrijvingen alleen maar voordelig omdat je dan ook minder kwijt bent aan de belastingdienst en om geen verlies te draaien zal je misschien wel wat moeten verkopen maar niet voor 50 miljoen.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:16 schreef manny het volgende:
Marc heeft een klusje te doen als we "de expert" mogen geloven.
Wat ik zorgelijker vind bij Ajax is dat spelers de deur uitgaan voor die afgeschreven waarde zoals Brobbey, Onana, en waarschijnlijk Mazraoui, dat kunnen ze zich niet veroorloven.![]()
Dit is een zorgwekkende trend idd. Daarnaast natuurlijk ook spelers als Gravenberch, Nico en Neres waar we niets of niet veel aan gaan verdienen om verschillende redenen. Ajax moet naar eigen zeggen elk seizoen 1 a 2 klappers maken qua uitgaande transfers maar van de huidige selectie blijven er maar weinig kandidaten over waarbij dat kan op korte termijn (Timber, Martinez, Alvarez, Antony, Haller).quote:Op woensdag 22 december 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik zorgelijker vind bij Ajax is dat spelers de deur uitgaan voor die afgeschreven waarde zoals Brobbey, Onana, en waarschijnlijk Mazraoui, dat kunnen ze zich niet veroorloven.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarvan ook Martinez en Alvarez amper 20 miljoen waard zijn. Daarom moet worden aangestuurd op een Beneliga of Superleague.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit is een zorgwekkende trend idd. Daarnaast natuurlijk ook spelers als Gravenberch, Nico en Neres waar we niets of niet veel aan gaan verdienen om verschillende redenen. Ajax moet naar eigen zeggen elk seizoen 1 a 2 klappers maken qua uitgaande transfers maar van de huidige selectie blijven er maar weinig kandidaten over waarbij dat kan op korte termijn (Timber, Martinez, Alvarez, Antony, Haller).Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
doe dan maar dat laatstequote:Op woensdag 22 december 2021 14:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarvan ook Martinez en Alvarez amper 20 miljoen waard zijn. Daarom moet worden aangestuurd op een Beneliga of Superleague.![]()
Dat lijkt me ook onvermijdelijk, zeker als de pandemie aanhoudt. Maar een dergelijke financiele huishouding als Ajax heeft is op de lange termijn niet houdbaar wanneer je in de eredivisie blijft.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Tussen de 20-30 moet ook nog wel lukken denk ik, vooral Alvarez staat er internationaal gezien best goed op. Maar geen Frenkie/De Ligt bedragen nee. Haller vanwege z'n leeftijd zal ook niet de 30-40 ontstijgen normaal gesproken.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarvan ook Martinez en Alvarez amper 20 miljoen waard zijn. Daarom moet worden aangestuurd op een Beneliga of Superleague.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
A&M liggen vast tot 2025, dat scheelt gelukkig wel, maar ik zie goede clubspelers als zij niet zo snel veel meer dan 20 miljoen opbrengen, het lijkt me ook logisch dat er een van hen in de zomer zal vertrekken. Haller schat ik op zo'n beetje datzelfde bedrag, Gravenberch zou denk ik zo'n beetje net boven de 40 moeten kunnen opbrengen, Timber iets minder.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tussen de 20-30 moet ook nog wel lukken denk ik, vooral Alvarez staat er internationaal gezien best goed op. Maar geen Frenkie/De Ligt bedragen nee. Haller vanwege z'n leeftijd zal ook niet de 30-40 ontstijgen normaal gesproken.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Antony zie ik nog wel vertrekken als eerste Ajax speler boven de 100, even afhankelijk van de corona situatie ook in de top landenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
A&M liggen vast tot 2025, dat scheelt gelukkig wel, maar ik zie goede clubspelers als zij niet zo snel voor veel meer dan 20 miljoen vertrekken, het lijkt me ook logisch dat er een van hen in de zomer zal vertrekken. Haller schat ik op zo'n beetje datzelfde bedrag, Gravenberch zou denk ik zo'n beetje net boven de 40 moeten kunnen opbrengen, Timber iets minder.![]()
Dat lijkt me wel heel erg veel. Ik heb ook het idee dat er ondanks Newcastle een stuk minder geld in de markt zit momenteel. Italiaanse en Spaanse clubs kunnen momenteel geen 100 miljoen voor een speler betalen (heel misschien Real wel, maar ook die zitten vrij krap) en Bayern doet dat niet, dus dan zou het een Engelse club of PSG moeten zijn. De 100+ miljoen transfers voor de Joao Felixen en Ousmane Dembeles van deze wereld zitten er denk ik de komende jaren met alle onzekerheid niet in.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Antony zie ik nog wel vertrekken als eerste Ajax speler boven de 100, even afhankelijk van de corona situatie ook in de top landen
Ook denk ik dat clubs in het buitenland ook wel door hebben dat je uit de eredivisie geen kant-en-klaar product koopt, maar dat je heel erg moet afwachten of ze het in een grotere competitie ook waar kunnen maken. Bij goede prestaties van Ajax in de CL lijkt me 70+ miljoen al echt heel erg veel.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
het is ook veel maar hij is dan ook wel een speciale speler, of het ook zoveel wordt gaan we zien maar Ajax is qua transferinkomsten sowieso klaar mochten ze hem verkopenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel erg veel. Ik heb ook het idee dat er ondanks Newcastle een stuk minder geld in de markt zit momenteel. Italiaanse en Spaanse clubs kunnen momenteel geen 100 miljoen voor een speler betalen (heel misschien Real wel, maar ook die zitten vrij krap) en Bayern doet dat niet, dus dan zou het een Engelse club of PSG moeten zijn. De 100+ miljoen transfers voor de Joao Felixen en Ousmane Dembeles van deze wereld zitten er denk ik de komende jaren met alle onzekerheid niet in.
Ook denk ik dat clubs in het buitenland ook wel door hebben dat je uit de eredivisie geen kant-en-klaar product koopt, maar dat je heel erg moet afwachten of ze het in een grotere competitie ook waar kunnen maken. Bij goede prestaties van Ajax in de CL lijkt me 70+ miljoen al echt heel erg veel.![]()
Geef hem even de tijd, Neres kon ook totaal niet overtuigen het eerste jaar.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Heeinz het volgende:
Hebben wij trouwens 12 miljoen betaald voor die stijve hark uit Denemarken?![]()
Ja. Die is niet zo goed hequote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Heeinz het volgende:
Hebben wij trouwens 12 miljoen betaald voor die stijve hark uit Denemarken?![]()
Lekker voorbeeldquote:Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef hem even de tijd, Neres kon ook totaal niet overtuigen het eerste jaar.![]()
![]()
Neres kan er weinig vanquote:Op woensdag 22 december 2021 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want? Vergelijkbaar aankoop bedrag, vergelijkbare positie en leeftijd.![]()
Neres is nooit meer dezelfde geweest na zijn blessures en krijgt nu amper speel ritme. In het CL jaar was Neres fenomenaalquote:![]()
Erg mooiquote:Op woensdag 22 december 2021 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeetje geen Mexicaanse veldomploeger![]()
Kansen en speelminuten zat gehad toch na zijn blessure. Helaas lijkt hij het niveau van toen niet meer te halen. Jammer.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neres is nooit meer dezelfde geweest na zijn blessures en krijgt nu amper speel ritme. In het CL jaar was Neres fenomenaalproberen is de eerste stap naar falen
Haller is toch een apart verhaal he, in de Champions League schiet hij de een na de ander erin. In de Eredivisie valt het echt enorm tegen.![]()
1 bruikbare bal gehad waar die wel iets meer mee had kunnen doen. In Europa krijg je gewoon veel meer ruimtequote:Op woensdag 22 december 2021 21:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
Haller is toch een apart verhaal he, in de Champions League schiet hij de een na de ander erin. In de Eredivisie valt het echt enorm tegen.![]()
Ah, Henk Spaan zijn tweet over druk op jonge sporters was ietwat voorbarig dus.quote:
Sneu, maar mooi dat hij gescoord heeft dan.![]()
1 assist in 14 eredivisiewedstrijden en 4 assists in 6 CL-wedstrijden. Bijzondere statistiek.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel uhmm enorm matig.![]()
Hoorde ten hag ook praten dat hij in de buurt komt van Robben toen hij in de Eredivisie speelde. Hard gelachen. Robben was exceptioneel, zag je meteen al.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel uhmm enorm matig.graag op anoniem![]()
Lekker man, weer 5 goals.
MAAR IK WIN LIEVER ALLES MET 1-0 DAN AL DIE PUNTEN VERSPELEN AFGELOPEN HALFJAAR.
Matige competitiehelft gespeeld. Wel klasse in de CL, maar dat kwam omdat Ajax de makkelijkste poule ooit had in de geschiedenis en die clubs er ook nog eens niks van kunnen.![]()
Stukje voorassist zoals gisteren is net zo impactvol, maar is niet zichtbaar in de stats. Rendement van Antony downplayen getuigt van een beperkte geest.quote:Op woensdag 22 december 2021 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel uhmm enorm matig.![]()
Er zijn er meer bij Ajax met dat probleem.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ben er ook nog niet van overtuigd, al is het lastig omdat ie zo weinig ritme kan opbouwen met die kruimels die hij aan speeltijd krijgt. Die bekerpot tegen Barendrecht was wel echt een drama.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Heeinz het volgende:
Hebben wij trouwens 12 miljoen betaald voor die stijve hark uit Denemarken?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik begrijp niet zo goed wat er downplayen is aan dit feit maar goed. Hij moet met zijn (geweldige) kwaliteiten natuurlijk veel meer assist geven in de Eredivisie, ondanks de 'impactvolle' voorassist. (lol)quote:Op donderdag 23 december 2021 08:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje voorassist zoals gisteren is net zo impactvol, maar is niet zichtbaar in de stats. Rendement van Antony downplayen getuigt van een beperkte geest.![]()
Het heeft er ook wel mee te maken dat we allejezus veel kansen nodig hebben om een goal te scoren. We maken er weliswaar best veel, maar als je ziet wat er aan kansen gemist wordt is dat echt bizar. Dat kost je tegen wat betere ploegen dan ook meteen punten. Vaak ook omdat het teveel wordt doorgevoerd qua tiki-taki en ze hem er het liefst met hun lul willen intikken.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat er downplayen is aan dit feit maar goed. Hij moet met zijn (geweldige) kwaliteiten natuurlijk veel meer assist geven in de Eredivisie, ondanks de 'impactvolle' voorassist. (lol)Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Expected goals tot voor gisteren: 47,9quote:Op donderdag 23 december 2021 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het heeft er ook wel mee te maken dat we allejezus veel kansen nodig hebben om een goal te scoren. We maken er weliswaar best veel, maar als je ziet wat er aan kansen gemist wordt is dat echt bizar. Dat kost je tegen wat betere ploegen dan ook meteen punten. Vaak ook omdat het teveel wordt doorgevoerd qua tiki-taki en ze hem er het liefst met hun lul willen intikken.
Goals: 47♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
So. @TheVulture krijgt hier billenkoek van het feitenmonster.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Expected goals tot voor gisteren: 47,9
Goals: 47![]()
Het is ook niet te vergelijken, in de CL spelen ze toch allemaal om te winnen, in de competitie is het tegen Ajax toch meestal om niet te verliezen dus de ruimtes blijven kleiner plus dat het voor de spelers minder interessant is, ipv110% geven ze 80% (als ze dat al halen), dat allemaal bij elkaar opgeteld maakt het wat stroperiger als ze er niet doorheen komen en die eerste goal uitblijft.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn er meer bij Ajax met dat probleem.![]()
Het probleem is meer dat Ajax of 'goed' of 'slecht' speelt. Er zit weinig tussenin. En als ze slecht spelen, zitten ze ook niet in de flow om makkelijk te scoren.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
So. @:TheVulture krijgt hier billenkoek van het feitenmonster.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Tel daar inderdaad ook maar een gezonde dosis gebrek aan inzet bij op ja. En het is ook logisch dat zelfs het grote Ajax de krachten wat spaart voor de CL wedstrijden.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook niet te vergelijken, in de CL spelen ze toch allemaal om te winnen, in de competitie is het tegen Ajax toch meestal om niet te verliezen dus de ruimtes blijven kleiner plus dat het voor de spelers minder interessant is, ipv110% geven ze 80% (als ze dat al halen), dat allemaal bij elkaar opgeteld maakt het wat stroperiger als ze er niet doorheen komen en die eerste goal uitblijft.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 09:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
So. @:TheVulture krijgt hier billenkoek van het feitenmonster.
Dat had ik totaal niet verwacht nee
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Downplayen misschien het verkeerde woord. Gaat er om dat één zo'n statistiek niet zo veel zegt en roepen "hij moet meer assists geven" beetje kort door de bocht is, wanneer hij zoveel voorassists geeft, al scoort en zoals ook aangegeven ook een hele hoop assists worden vernacheld voor de goal. Kan me er zo 10 voor de geest halen (bij wijze van spreken, voordat je om de voorbeelden gaat vragen) waar Haller, Gravenberch of Mazraoui de bal voor het inpissen had maar miste. Prima assists waren dat.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat er downplayen is aan dit feit maar goed. Hij moet met zijn (geweldige) kwaliteiten natuurlijk veel meer assist geven in de Eredivisie, ondanks de 'impactvolle' voorassist. (lol)![]()
Expected assist: 2.12quote:Op donderdag 23 december 2021 10:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Downplayen misschien het verkeerde woord. Gaat er om dat één zo'n statistiek niet zo veel zegt en roepen "hij moet meer assists geven" beetje kort door de bocht is, wanneer hij zoveel voorassists geeft, al scoort en zoals ook aangegeven ook een hele hoop assists worden vernacheld voor de goal. Kan me er zo 10 voor de geest halen (bij wijze van spreken, voordat je om de voorbeelden gaat vragen) waar Haller, Gravenberch of Mazraoui de bal voor het inpissen had maar miste. Prima assists waren dat.
https://www.infogol.net/en/player/antony/38623
Dat valt best mee dus.![]()
Ja, euhh, nou. Gewoon.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Expected assist: 2.12
Voetbal is emotie, donder op met je stats.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Expected assist: 2.12
Feiten zijn eng!quote:Op donderdag 23 december 2021 10:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Voetbal is emotie, donder op met je stats.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lekker boeiend die statistieken, ik geniet met volle teugen van Antony. Kan een mannetje voorbij, is razendsnel, heeft lef, techniek.
Als hij drie man voorbij speelt, de bal teruglegt op Berghuis die vervolgens een scorende Haller bedient boeit het me echt geen reet hoeveel directe assists hij heeft gegeven.![]()
Als je Nous als rechtshalf of rechtsbuiten opstelt heb je voor dat toernooi wel beter dan wat er al staat, toch?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:06 schreef Ramboetan het volgende:
Hakimi lijkt me daar sowieso wel vaste rechtsback, dus heeft ie Nous niet zozeer nodig.-nee-![]()
Ik ken 3 spelers van die gehele selectie dus geen ideequote:Op donderdag 23 december 2021 14:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je Nous als rechtshalf of rechtsbuiten opstelt heb je voor dat toernooi wel beter dan wat er al staat, toch?![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Weinig aansprekende namen in die selectiequote:Op donderdag 23 december 2021 15:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ken 3 spelers van die gehele selectie dus geen idee-nee-![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Erg vreemdquote:Op donderdag 23 december 2021 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)we-trainer-ajax-o18/
@:paul zeg er eens wat vanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Voor een jaartje eronder Patrick Pothuizen of een Jeroen Heubach .quote:Op donderdag 23 december 2021 15:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)we-trainer-ajax-o18/
@:paul zeg er eens wat vanRED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker beet GIF en MENTALITEIT bijbrengen aan die knaapjes.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor een jaartje eronder Patrick Pothuizen of een Jeroen Heubach .![]()
Ook heel mooi voor het Nederlands Elftal in de toekomst, aangezien het Franse/Spaanse/Brusselse contingent blijkbaar de interne strijd van het Nederlandse gewonnen heeft, dat maakt de kans dat Marokkaanse talenten voor Nederland kiezen in de nabije toekomst ook een stuk groter.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Coach is gewoon een lul, heeft weinig te maken met Nederlands of Frans.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook heel mooi voor het Nederlands Elftal in de toekomst, aangezien het Franse/Spaanse/Brusselse contingent blijkbaar de interne strijd van het Nederlandse gewonnen heeft, dat maakt de kans dat Marokkaanse talenten voor Nederland kiezen in de nabije toekomst ook een stuk groter.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 17:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker beet GIF en MENTALITEIT bijbrengen aan die knaapjes.
Terug bij af . Bij Utrecht namen ze Sjan Paul niet serieus omdat die geen idee heeft waar die mee bezig is .RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is een apart seizoen jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:44 schreef Alpha0 het volgende:
56 voor, 4 tegen ...... geen eerste staan!?
Het enige nadeel is dat ik altijd bang ben dat ie tegen een domme rode kaart oplooptquote:Op donderdag 23 december 2021 11:00 schreef PicoMMP het volgende:
Lekker boeiend die statistieken, ik geniet met volle teugen van Antony. Kan een mannetje voorbij, is razendsnel, heeft lef, techniek.
Als hij drie man voorbij speelt, de bal teruglegt op Berghuis die vervolgens een scorende Haller bedient boeit het me echt geen reet hoeveel directe assists hij heeft gegeven.
Sjaquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:44 schreef Alpha0 het volgende:
56 voor, 4 tegen ...... geen eerste staan!?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Kerst, dat is toch de viering van de geboorte van het minder relevante broertje van Johan Cruijff?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Met 4 tegengoals na 18 wedstrijden gewoon 2x verloren en 12 punten verspeeld.. eigenlijk slaat het gewoon nergens opquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:44 schreef Alpha0 het volgende:
56 voor, 4 tegen ...... geen eerste staan!?![]()
![]()
Om te winnen moet je doelpunten makenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met 4 tegengoals na 18 wedstrijden gewoon 2x verloren en 12 punten verspeeld.. eigenlijk slaat het gewoon nergens op![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Om te winnen moet je meer doelpunten dan je tegenstander maken![]()
om doelpunten te maken heb je spelers nodig die beter zijn dan de verdedigers van je tegenstanderquote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat zit bij Ajax wel goed, zeker in NL, dit puntverlies zat hem toch voornamelijk in gebrek aan urgentie/motivatie.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
om doelpunten te maken heb je spelers nodig die beter zijn dan de verdedigers van je tegenstander![]()
urgentie motivatie verhaal is gewoon onzin dat weet jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zit bij Ajax wel goed, zeker in NL, dit puntverlies zat hem toch voornamelijk in gebrek aan urgentie/motivatie.
Nederlandse clubs weten gewoon beter hoe ze ajax moeten bestrijden en daarin komt ajax ook kwaliteit te kort om volledig over de tegenstander te lopen
In de CL zitten alleen maar ploegen die in hun eigen competities meestal dominant aanvallend kunnen voetballen en die gaan in de CL ook zo spelen waardoor gewoon meer speelruimte is voor ajax...."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nee hoor is geen onzin, Ajax heeft veruit de meeste kwaliteit in de selectie, maar ook weer niet zo dat op halve kracht wedstrijden beslist kunnen worden en om die geparkeerde bussen te bestrijden is gewoon scherpte en handelingssnelheid vereist en dat ontbrak er in NL nogal eens aan.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
urgentie motivatie verhaal is gewoon onzin dat weet jij ook
Nederlandse clubs weten gewoon beter hoe ze ajax moeten bestrijden en daarin komt ajax ook kwaliteit te kort om volledig over de tegenstander te lopen
In de CL zitten alleen maar ploegen die in hun eigen competities meestal dominant aanvallend kunnen voetballen en die gaan in de CL ook zo spelen waardoor gewoon meer speelruimte is voor ajax....
De CL poulefase is anders, een korte competitie waar alleen de eerste 2 doorgaan, dit werkt aanvallend voetbal in de hand en het is qua podium zo'n beetje het hoogst haalbare voor een voetballer dus motivatieproblemen zijn er niet.![]()
Dat is toch precies waar ik het over heb? dat is toch kwaliteitquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
scherpte en handelingssnelheid vereist![]()
Dat ajax de beste kwaliteit heeft is logische met hun begroting van 180 miljoen
Maar toch doen PSV en Feyenoord niets onder voor ajax op dit moment in de competitie.
Op de lange termijn zal het logische zijn als ajax kampioen wordt. Hoewel ik de selectie van PSV niet kansloos acht. Ik vind bepaalde spelers van PSV gewoon veel beter dan die van Ajax. ik denk ook dat internationaal bepaalde spelers van psv meer in trek zullen zijn dan die van ajax.
Op dit moment vind ik alleen die rechtsbuiten een toptransfer waardig."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Wie dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk ook dat internationaal bepaalde spelers van psv meer in trek zullen zijn dan die van ajax.![]()
Blijf nog even selectief quotenquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is toch precies waar ik het over heb? dat is toch kwaliteit![]()
Dat Ajax de beste kwaliteit heeft is logische met hun begroting van 180 miljoen
Maar toch doen PSV en Feyenoord niets onder voor ajax op dit moment in de competitie.
Op de lange termijn zal het logische zijn als ajax kampioen wordt. Hoewel ik de selectie van PSV niet kansloos acht. Ik vind bepaalde spelers van PSV gewoon veel beter dan die van Ajax. ik denk ook dat internationaal bepaalde spelers van psv meer in trek zullen zijn dan die van ajax.
Op dit moment vind ik alleen die rechtsbuiten een toptransfer waardig.maar het is kerst dus we hebben de tijd, PSV spelers die Ajax beter zouden maken, denk alleen Gakpo maar die speelt net op de plek van de beste speler van de eredivisie.
Bij Feyenoord zie ik geen enkele, al ben ik wel gecharmeerd van Sinisterra, misschien Bijlow over een seizoen of 2
En punten, ik denk dat PSV er wat teveel heeft, Ajax wat te weinig maar dat dit in de 2e seizoenshelft wel goed komt.![]()
quote:Kijk gewoon naar die selectie van psvquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijf nog even selectief quotenmaar het is kerst dus we hebben de tijd, PSV spelers die Ajax beter zouden maken, denk alleen Gakpo maar die speelt net op de plek van de beste speler van de eredivisie.
Bij Feyenoord zie ik geen enkele, al ben ik wel gecharmeerd van Sinisterra, misschien Bijlow over een seizoen of 2
En punten, ik denk dat PSV er wat teveel heeft, Ajax wat te weinig maar dat dit in de 2e seizoenshelft wel goed komt.
https://www.psv.nl/psv/team/overzicht.htm
ik denk gewoon dat ze ondergewaardaard zijn.
Tactische zijn ze minder dan ajax en feyenoord maar individueel hebben ze echt een goede selectie
Het zal mij echt helemaal niets verbazen als ze kampioen gaan worden. Ik vind dat ze aanvallend veel meer goede spelers hebben dan Feyenoord en AJAx.
Als bij ajax bijvoorbeeld tadic haller of anthony wegvallen is het een stuk minder. Psv heeft voorin wat meer dubbele bezetting omdat ze ook op andere manieren kunnen voetballen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Feyenoord doet niks onder voor Ajax zegt diequote:Op zaterdag 25 december 2021 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is toch precies waar ik het over heb? dat is toch kwaliteit![]()
Dat ajax de beste kwaliteit heeft is logische met hun begroting van 180 miljoen
Op dit moment vind ik alleen die rechtsbuiten een toptransfer waardig.
Dat was anders niet te zien want ik heb Ajax nog nooit zo kansloos zien spelen en Feyenoord dood simpel aan de kant zien zetten.![]()
ajax was voorig week net zo slechtquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord doet niks onder voor Ajax zegt die
Dat was anders niet te zien want ik heb Ajax nog nooit zo kansloos zien spelen en Feyenoord dood simpel aan de kant zien zetten.
en feyenoord is aanvallend heel erg zwak in de spitpositie
maar we praten over een competitie verloop
je speelt niet toch niet 34 keer ajax feyenoord?
kampioenschap wordt vaak beslist in de kleine wedstrijden"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
nog 16 wedstrijden dus we gaan het zienquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax was voorig week net zo slecht
kampioenschap wordt vaak beslist in de kleine wedstrijden![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
![]()
Het was de slechtste feyenoord ajax ooit vorige weekquote:
ajax wint door 2 kadootjes
ajax en feyenoord maken beide gehakt van psv ...zijn ze 6 punten door kwijt geraakt maar toch staan ze bovenaan
daarom denk ik dat psv de verrassing gaat worden....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Het schijnt dat elke pasgeborene in Rotterdam deze dvd als cadeau van het stadsbestuur krijgt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:16 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Zo blij zijn een keertje te winnen dat je er direct exclusief videomateriaal van maakt
Sorry ik dwaal een beetje af in het Ajax topic![]()
Denk het niet, PSV heeft net zoveel punten als vorig jaar na dit aantal wedstrijden, toen stonden ze er 3e mee, dat ze nu 1e staan ligt vooral aan Ajax zelf.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het was de slechtste feyenoord ajax ooit vorige week
ajax en feyenoord maken beide gehakt van psv ...zijn ze 6 punten door kwijt geraakt maar toch staan ze bovenaan
daarom denk ik dat psv de verrassing gaat worden.....![]()
Ik denk dat Ajax met twee vingers in de neus en een in de kont kampioen wordt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het was de slechtste feyenoord ajax ooit vorige week
daarom denk ik dat psv de verrassing gaat worden.....![]()
Als ajax dit seizoen kampioen kan worden dan kan Feyenoord ook kampioen worden denk ik...quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax met twee vingers in de neus en een in de kont kampioen wordt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als ajax dit seizoen kampioen kan worden dan kan Feyenoord ook kampioen worden denk ik...nee
![]()
Er kan maar 1 team kampioen worden in een seizoen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als ajax dit seizoen kampioen kan worden dan kan Feyenoord ook kampioen worden denk ik...![]()
Beetje lastig om te zeggen wie er kampioen gaat worden natuurlijk aangezien er nog 16 speelrondes zijn. Geloof dat Ajax nog wel een aantal lastige uitwedstrijden krijgt, maar sta er niet van te kijken als die redelijk eenvoudig worden gewonnen.![]()
Je zegt letterlijk dat het elkaar niet veel ontloopt terwijl Ajax werkelijk geen kans heeft weggeven en het wel best vond allemaal.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In uitwedstrijden is Ajax juist onverslaanbaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:37 schreef Ramboetan het volgende:
Beetje lastig om te zeggen wie er kampioen gaat worden natuurlijk aangezien er nog 16 speelrondes zijn. Geloof dat Ajax nog wel een aantal lastige uitwedstrijden krijgt, maar sta er niet van te kijken als die redelijk eenvoudig worden gewonnen.
Denk dat september 2020 (?) tegen Grunn de laatste uitnederlaag was in de Eredivisie. En in alle competities daarna enkel verloren van Liverpool in de CL![]()
tenzij er echt een meltdown komt wat ik niet verwacht dan pakken ze nog een punt of 42 uit die 16 wedstrijden en dat zie ik zowel PSV als Feyenoord niet doenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:37 schreef Ramboetan het volgende:
Beetje lastig om te zeggen wie er kampioen gaat worden natuurlijk aangezien er nog 16 speelrondes zijn. Geloof dat Ajax nog wel een aantal lastige uitwedstrijden krijgt, maar sta er niet van te kijken als die redelijk eenvoudig worden gewonnen.![]()
Ok, maar gelijke spelen zijn ook niet wenselijk. En die kans is groter dan dat je tegen GAE thuis gelijk speelt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In uitwedstrijden is Ajax juist onverslaanbaar
Denk dat september 2020 (?) tegen Grunn de laatste uitnederlaag was in de Eredivisie. En in alle competities daarna enkel verloren van Liverpool in de CL![]()
Feyenoord heeft ook geen kans weggeven en had deze wedstrijd kunnen winnen als slot een normale opstelling had gemaakt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat het elkaar niet veel ontloopt terwijl Ajax werkelijk geen kans heeft weggeven en het wel best vond allemaal."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
In principe kunnen Feyenoord en psv alle wedstrijden van alle clubs die er onder staan ook winnenquote:Op zaterdag 25 december 2021 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
tenzij er echt een meltdown komt wat ik niet verwacht dan pakken ze nog een punt of 42 uit die 16 wedstrijden en dat zie ik zowel PSV als Feyenoord niet doen
Maar ik verwacht eigenlijk dat ajax de titel weer gaat kopen door de komende weken een paar grote transfers te doen."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Tja, dat is de luxe die je zelf verdiend door goed te presteren in Europa.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar ik verwacht eigenlijk dat ajax de titel weer gaat kopen door de komende weken een paar grote transfers te doen.![]()
als ze al spelers gaan halen, Brobbey lijkt me een goeie aanvulling in de breedte maar zie ze Bergwijn of een andere dure speler niet zo snel halenquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:52 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja, dat is de luxe die je zelf verdiend door goed te presteren in Europa.![]()
Ja er is een of andere Instagrammer die deze maakt, ook al van tal van andere voetballers zoals Benzema, Asensio etc.quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:03 schreef Machielovic het volgende:
Net gespot op Reddit en wilde ik dit topic toch niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
![]()
kan je hier een instagram post plaatsen of niet....
of is die knop er voor de sier....
[ Bericht 100% gewijzigd door klaasweetalles op 25-12-2021 18:38:28 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Wat moet je dan met de centen doen? Soms koop je een Antony en soms Daramy.quote:Op zaterdag 25 december 2021 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In principe kunnen Feyenoord en psv alle wedstrijden van alle clubs die er onder staan ook winnen
Maar ik verwacht eigenlijk dat ajax de titel weer gaat kopen door de komende weken een paar grote transfers te doen.
Ik ben blij dat ze het uitgeven.![]()
ik vind het niet zo raar hoor, ze moeten een vervanger hebben voor Haller in januari, Danilo is te licht gebleken, hij kent de club en de manier van voetballen dus kan in januari wel minuten maken en is erna een betere wissel dan Daniloquote:Op maandag 27 december 2021 14:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare deal, helemaal zonder optie tot koop.![]()
We missen Haller letterlijk maximaal 4 wedstrijden afhankelijk hoe ver hij komt. Dat hadden we ook wel met Tadic, Danilo en jeugd kunnen opvangen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het niet zo raar hoor, ze moeten een vervanger hebben voor Haller in januari, Danilo is te licht gebleken, hij kent de club en de manier van voetballen dus kan in januari wel minuten maken en is erna een betere wissel dan DaniloUitvinder van de biersmiley.![]()
daar denken ze dan toch anders over, Tadic is op links waarschijnlijk waardevoller dan in de punt en op links heb je ook geen goed alternatief voor hemquote:Op maandag 27 december 2021 14:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
We missen Haller letterlijk maximaal 4 wedstrijden afhankelijk hoe ver hij komt. Dat hadden we ook wel met Tadic, Danilo en jeugd kunnen opvangen.![]()
een optie nu kan duurder zijn dan hem kopen in juniquote:Op maandag 27 december 2021 14:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Geen optie tot koop.Rechtsomkeert maken en wegwezen.
![]()
Kan je dan niet beter een goede linksbuiten halen of zeg ik dan iets heel vreemds.quote:Op maandag 27 december 2021 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar denken ze dan toch anders over, Tadic is op links waarschijnlijk waardevoller dan in de punt en op links heb je ook geen goed alternatief voor hemVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Brobbey is een speler die uiteindelijk wel gewoon een basisplek wil en dat gaat bij Ajax niet gebeuren denk ik. Nu voor een half jaar, met z'n Leipzig salaris en tekengeld op zak, zal hij minder moeite hebben met een tijdelijke reserverol/supersub rol zoals hij eind vorig seizoen ook had. En als hij uiteindelijk z'n bijdrage heeft bij het kampioenschap en/of Champions League succes wat hebben we dan verder eigenlijk nog te klagen? Het is niet ideaal nee maar vanuit pragmatisch opzicht valt er veel voor te zeggen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
In principe wel maar welke goeie linksbuiten wil achter Tadic in de pikorde zitten? Want Haller is ook maar 1 maand weg.quote:Op maandag 27 december 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een goede linksbuiten halen of zeg ik dan iets heel vreemds.![]()
Nou precies. Als hij er nu geen klote van bakt kan je hem eigenlijk niet kopen en als hij het goed doet kan Leipzig lekker veel vragenquote:Op maandag 27 december 2021 14:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
![]()
Misschien is Ajax al ver met een spits voor het nieuwe seizoen. Alvarez?quote:Op maandag 27 december 2021 14:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2021 17:03 schreef Machielovic het volgende:
Net gespot op Reddit en wilde ik dit topic toch niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Chaos bij Benfica. Beetje te vroeg.proberen is de eerste stap naar falen
In ieder geval onder druk. En veel gedoe / onrust.quote:proberen is de eerste stap naar falen
hij schijnt er wel uit te liggen inmiddels maar het is nog niet officieelquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:35 schreef manny het volgende:
[..]
In ieder geval onder druk. En veel gedoe / onrust.![]()
Schijnbaar sterke geruchten dat Neres mogelijk naar Shaktar gaat. Niet de club en vooral competitie waar je twee jaar geleden aan dacht, maar als Ajax er nog 15 a 20 miljoen voor kan vangen, lijkt het mij wel de beste oplossing voor iedereen.![]()
Prima club om jezelf opnieuw in de kijker te spelen van de Valencias en Villarreals van deze wereld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schijnbaar sterke geruchten dat Neres mogelijk naar Shaktar gaat. Niet de club en vooral competitie waar je twee jaar geleden aan dacht, maar als Ajax er nog 15 a 20 miljoen voor kan vangen, lijkt het mij wel de beste oplossing voor iedereen.![]()
15 tot 20 zou een heel aardig bedrag zijn voor onze vriend toch. Wel heel erg jammer dat ie het niveau nooit meer gehaald heeft in Ajax shirt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schijnbaar sterke geruchten dat Neres mogelijk naar Shaktar gaat. Niet de club en vooral competitie waar je twee jaar geleden aan dacht, maar als Ajax er nog 15 a 20 miljoen voor kan vangen, lijkt het mij wel de beste oplossing voor iedereen.proberen is de eerste stap naar falen
Alsjeblieft geen Bergwijn.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ja man. Irrelevante onzin over onze eerstvolgende CL tegenstander. Laten we het gewoon bij al het Ajax nieuws houden dat deze week op ons afkomt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:30 schreef damsco het volgende:
Ah hier is het Benfica topic, ik zocht m al. Nog nieuws over onze trainer?proberen is de eerste stap naar falen
Die komt toch niet om op de bank te zitten?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
Neres out en Bergwijn in dat zal toch geen achteruitgang zijnOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Mag zich toch gewoon bewijzen. Die Neres heeft volgens mij op 2 wedstrijden na in alle Eredivisiewedstrijden minuten gemaakt. Net als in de CL en beker. Gaan genoeg kansen komen en mocht hij zijn vorm hebben dan kan hij toch prima spelen samen met Tadic en Anthony. Heb daar meer vertrouwen in, dan dat Brobbeast er staat in de wedstrijden waar Haller niet bij is.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die komt toch niet om op de bank te zitten?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar heb je wel een punt. Al denk ik dat Brobbey het echt goed gaan doen en dan staan we voor lul.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mag zich toch gewoon bewijzen. Die Neres heeft volgens mij op 2 wedstrijden na in alle Eredivisiewedstrijden minuten gemaakt. Net als in de CL en beker. Gaan genoeg kansen komen en mocht hij zijn vorm hebben dan kan hij toch prima spelen samen met Tadic en Anthony. Heb daar meer vertrouwen in, dan dat Brobbeast er staat in de wedstrijden waar Haller niet bij is.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop ook dat Brobbey het goed doet. Maar gevoelsmatig weinig vertrouwen in.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Al denk ik dat Brobbey het echt goed gaan doen en dan staan we voor lul.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoeveel leuker is Neres dan Bergwijn?quote:Op woensdag 29 december 2021 09:59 schreef StevenHyde het volgende:
Neres out en Bergwijn in dat zal toch geen achteruitgang zijn
Alleen daarom al heb ik liever Neres![]()
leuker in wat?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoeveel leuker is Neres dan Bergwijn?
Alleen daarom al heb ik liever NeresDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja heel veel liefde voor Neres, maar die geraakt maar niet in enige vorm.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bergwijn doet enorm veel verdedigend werk en heeft meer overzicht. Neres is dan inderdaad weer veel vloeiender en als hij in vorm is heeft hij meer dreiging.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoeveel leuker is Neres dan Bergwijn?
Alleen daarom al heb ik liever NeresIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Neres lijkt me ook wat beter in de kleine ruimte en meer overzicht bij Bergwijn, betwijfel ik ook nogquote:Op woensdag 29 december 2021 14:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bergwijn doet enorm veel verdedigend werk en heeft meer overzicht. Neres is dan inderdaad weer veel vloeiender en als hij in vorm is heeft hij meer dreiging.![]()
Bergwijn heeft altijd wel een goed overzicht gehad, stond geloof ik in de jeugd ook regelmatig op 10. Neres is inderdaad veel wendbaarder en verfijnder, Bergwijn is wat log, geschikter om grote ruimtes te bespelen.quote:Op woensdag 29 december 2021 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neres lijkt me ook wat beter in de kleine ruimte en meer overzicht bij Bergwijn, betwijfel ik ook nogIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Ik begrijp ook niet zo dat Neres weg moet tenzij hij echt wil, ik zou hem eerder verlengen en Antony voor de hoofdprijs verkopen na dit seizoen, de kans dat die weggaat is toch wel hoog en ben je ze allebei kwijt, Bergwijn speelt liever vanaf links.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bergwijn heeft altijd wel een goed overzicht gehad, stond geloof ik in de jeugd ook regelmatig op 10. Neres is inderdaad veel wendbaarder en verfijnder, Bergwijn is wat log, geschikter om grote ruimtes te bespelen.![]()
Ik vermoed eigenlijk dat Overmars alles uit de kast gaat trekken om Antony in ieder geval nog een jaartje te kunnen behouden. Je moet er natuurlijk rekening mee houden dat Tadic op zijn leeftijd opeens snel kan aftakelen en het lijkt me wel belangrijk dat er een echte sterspeler voorin overblijft.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zo dat Neres weg moet tenzij hij echt wil, ik zou hem eerder verlengen en Antony voor de hoofdprijs verkopen na dit seizoen, de kans dat die weggaat is toch wel hoog en ben je ze allebei kwijt, Bergwijn speelt liever vanaf links.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Denk dat hij moeilijk te houden is en Neres was ook op een gegeven 50? miljoen waard en nu mag je blij zijn als het 15 wordt dus ijzer smeden als het heet is, hoe graag ik Antony ook zou behouden.quote:Op woensdag 29 december 2021 15:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat Overmars alles uit de kast gaat trekken om Antony nog in ieder geval een jaartje te kunnen behouden. Je moet er natuurlijk rekening mee houden dat Tadic op zijn leeftijd opeens snel kan aftakelen en het lijkt me wel belangrijk dat er een echte sterspeler voorin overblijft.
En Tadic, mocht hij instorten zie ik wel weer een rol voor Bergwijn op zijn plek en dan Berghuis in de Tadic rol vanaf rechts, mocht Antony weggaan.![]()
De Belgische Nouri, als dat maar goed gaat.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Tja, hij wil omdat Anderlecht niet genoeg geldt biedt. Als dat nu al de motivatie moet zijn.
“Misschien moeten er nu massaal initiatieven en acties ontstaan”, lacht Vandenhaute, die erop hint dat het talent naar Ajax trekt. “We moeten er nu op een positieve manier alles aan doen om Bounida bij Anderlecht te houden en hem te verleiden. Misschien moeten we de fans oproepen om in minuut 14, zijn rugnummer, te applaudisseren.”
Wat een pijnlijke opmerking overigens van de voorzitter van Anderlecht. Ben je als club toch wel erg gezonken als je gaat klappen voor een jeugdspeler die nog nooit een minuut gespeeld heeft en weg wil.![]()
Samen met Onana verstoppen achter het gordijntje in de bus genot.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gaan we de KNVB-beker niet pakken dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
haha moest hardop lachen. Wat genant was dat zegquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Samen met Onana verstoppen achter het gordijntje in de bus genot.![]()
Waar gaat hij spelen danquote:
op de bank zitten gaat hij
precies dezelfde situatie die hij eerst had
hij heeft het financieel denk ik wel goed uitgespeeld zijn heen en weer transfer
Het is geen marco van basten
het is geen kluivert"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Haller gaat naarquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar gaat hij spelen dan
op de bank zitten gaat hij
precies dezelfde situatie die hij eerst had
hij heeft het financieel denk ik wel goed uitgespeeld zijn heen en weer transfer
Het is geen marco van basten
het is geen kluivert
de Afrika cup,
dus hij zal wel
genoeg minuten maken.![]()
zou kunnenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haller gaat naar
de Afrika cup,
dus hij zal wel
genoeg minuten maken.
ik denk Tadic in de spits"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Dat zou ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zou kunnen
ik denk Tadic in de spits
Kunnen
Maar Tadic op links
Speelt toch een stukje fijner
Althans
Voor het spel dat
Ajax wilt spelen wel
Ik vind het leuk
Dat Brobbey terug is
Maar zoals jij al zei
Tadic in de spits
En Neres op links
Kan natuurlijk ook
Fijne jaarwisseling
Jongens en meisjes![]()
Alsnog
welkom Brian
BrobbeyWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Happy newyear Ajacieden
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Gelukkig en succesvol 2022 Ajacieden......
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Hoeveel wedstrijden in de competitie gaat Haller missenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haller gaat naar
de Afrika cup,
dus hij zal wel
genoeg minuten maken."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Mmm. Na Engeland, nu ook Covid bij spelers / staf in Nederland. Dat is wel een factor waar je heel veel geluk of pech mee kan hebben als je net een paar belangrijke wedstrijden speelt.
Fingers crossed dat het ons een beetje meezit wat dat betreft de komende maanden.proberen is de eerste stap naar falen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Top post wel.quote:
Is toch een mooie club voor hem waar hij gewoon de aankomende jaren de eerste keeper gaat zijn.![]()
Lekker logo'tjes kussen in Milan met racistische supporters, top show.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Top post wel.
Is toch een mooie club voor hem waar hij gewoon de aankomende jaren de eerste keeper gaat zijn.![]()
"bullshit" was het toch, André?quote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou je theoretisch gezien als Ajax zijnde een engelse club kunnen kopen om daar je 2e elftal te laten voetballen?
https://www.voetbalprimeu(...)oor-southampton.htmlJe hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
dat is niet helemaal waar natuurlijk, hij heeft een paar ton gekost en was z'n salaris tot het pilletje meer dan waard, jammer is het wel, zeker de manier waaropquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:24 schreef RamboDirk het volgende:
30 miljoen verdampt door het gedoe met die keeper.![]()
denk het wel, city group heeft ook veel clubsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zou je theoretisch gezien als Ajax zijnde een engelse club kunnen kopen om daar je 2e elftal te laten voetballen?
https://www.voetbalprimeu(...)oor-southampton.html![]()
Een premier league club verdiend meer dan Ajax qua geld en heeft een grotere begroting dan Ajax. Zou wel een vreemde situatie zijn om als satellietclub te hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)oor-southampton.html![]()
![]()
Tadić nog altijd dolgelukkig bij Ajax: 'Wil hier verdergaan.
Du¨an Tadić is nog altijd enorm blij speler van Ajax te zijn. De aanvoerder van de Amsterdamse club zou zijn carrière maar al te graag willen afsluiten bij Ajax en bovendien is hij erg blij met het feit dat hij na zijn voetbalcarrière bij Ajax aan de slag kan als trainer.
In de zomer van 2018 werd Tadić voor een fors bedrag - zo'n 13,7 miljoen euro - overgenomen van Southampton. 'Ajax was niet sceptisch, maar het probleem was wel dat ze daarvoor niet zoveel geld investeerden in spelers. Nu zijn ze erg blij en voldaan', weet Tadić, die zelf erg blij is bij Ajax, in gesprek met Nova. 'Alles is fantastisch. De club ontwikkelt zich in de juiste richting. Op dit moment behoort de club tot de top vijf of tien clubs van de wereld als het gaat om organisatie, het spel en dominantie. Ik ben hier dolgelukkig en wil hier verdergaan.'
De vraag is dan ook: wil Tadić zijn loopbaan bij Ajax beëindigen? 'Dat wil ik, dat wil ik. Alleen: in het voetbal weet je het nooit', blijft de Serviër eerlijk. 'Het belangrijkste in het voetbal is dat je je best doet. Dit is een geweldige club. Er is veel druk en je moet iedere dag je best doen voor het team. Daar ben ik op gefocust. Ik denk niet zoveel na over andere zaken.
Het opvallende aan het contract van Tadić is dat hij ook na zijn spelerscarrière nog onder contract staat bij Ajax. Het verlangen om na zijn voetballoopbaan in Amsterdam actief te blijven is groot, zo vertelt hij. 'Ik ben de enige speler die zo'n contract heeft. Dat getuigt van enorm veel respect en daar ben ik de club enorm dankbaar voor.'
Dat Ajax er goed opstaat bij Tadić is inmiddels wel duidelijk. Ook zijn afsluitende woorden laten dat wederom zien. 'Het is alsof je behoort tot de beste school van de wereld. Hier kan je alles leren over voetbal. Ik denk niet dat dat ergens anders ook zo kan. Het is een enorm genoegen om hier te wonen en te "studeren.
Bron Nova
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
dat verspreid ziek snelquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ook Ajax is CORRED. Dat zat er dik in natuurlijk.![]()
wie nog meer nu behalve Timber?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Timber hep zelf geen kerona he.quote:
Maar de kanalen melden dat er een paar CORRED zijn in het trainingskamp, namen noemen ze nooit.![]()
Nee hij is in direct contact geweest met een besmet iemand. Daarom bleef hij eerst weg, test elke dag en zou hij eind van de week invliegen bij een negatieve test.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat werd gezegd voor het trainingskamp![]()
Beter nu dan na afloop van de winterstop zullen we maar denkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Benieuwd hoeveel wedstrijden er gespeeld gaan worden bij de hervatting van de competitie.
Al het een beetje tegenzit dan mis je de helft van je basisteam (wat ook bij de tegenstander kan gebeuren uiteraard).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kan wel eens een raar seizoenshelftje worden. Dus maar snel bovenaan gaan staan mochten ze het weer afblazen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd hoeveel wedstrijden er gespeeld gaan worden bij de hervatting van de competitie.
Al het een beetje tegenzit dan mis je de helft van je basisteam (wat ook bij de tegenstander kan gebeuren uiteraard).![]()
zorgen dus dat we zo snel mogelijk eerste staan voordat de stekker eruit gaat :pquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Al het een beetje tegenzit dan mis je de helft van je basisteam (wat ook bij de tegenstander kan gebeuren uiteraard).![]()
Worden die voetballers eigenlijk nog wekelijks getest?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ook Ajax is CORRED. Dat zat er dik in natuurlijk.
Hoor steeds meer mensen om mij heen die het hebben, maar dan eigenlijk zonder klachten.![]()
Bij elke club is het protocol iets anders, maar grotendeels wel ja. Bij Ajax moest iedereen op 1 januari een test inleveren en nu zullen ze ook wel dagelijks testen. Voor een competitiewedstrijd hoeft het niet als je onlangs een booster hebt gehad of een X aantal maanden geleden dubbel gevaccineerd bent.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Worden die voetballers eigenlijk nog wekelijks getest?
Hoor steeds meer mensen om mij heen die het hebben, maar dan eigenlijk zonder klachten.![]()
Ah duidelijk, thanksquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij elke club is het protocol iets anders, maar grotendeels wel ja. Bij Ajax moest iedereen op 1 januari een test inleveren en nu zullen ze ook wel dagelijks testen. Voor een competitiewedstrijd hoeft het niet als je onlangs een booster hebt gehad of een X aantal maanden geleden dubbel gevaccineerd bent.![]()
![]()
Ideaal scenarioquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Worden die voetballers eigenlijk nog wekelijks getest?
Hoor steeds meer mensen om mij heen die het hebben, maar dan eigenlijk zonder klachten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: