Ik was het ermee eens ouwe reus, LEZENNNNN. OF Oliehoorn dat is een prima vervanger.quote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Behalve @:poepz0r
Dan weet je dus dat het klopt
Dat laatste absoluut niet. Alleen JR-Style doet dat.quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles aan deze post klopt niet, wow.
Zeker ook nog speciaal met ketchup ipv curry [ afbeelding ]
Niemand zegt hier patat. Diegene die dat zeggen worden doodgeschoten.quote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon naar een patatzaak gaan.
Dan zijn we het dus niet eensquote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was het ermee eens ouwe reus, LEZENNNNN. OF Oliehoorn dat is een prima vervanger.
Nee.quote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand zegt hier patat. Diegene die dat zeggen worden doodgeschoten.
Get your tits out for the lads is ook niet heel WOKEquote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb t idee ook dat ze t geluid wat wegdraaien af en toe
Ik heb een pittige mening over mensen die zich druk maken of het patat of friet is.quote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn nichtje zeg 'tatjeswinkel' als we naar de cafetaria gaanquote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speciaal is standaard met curry.quote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat laatste absoluut niet. Alleen JR-Style doet dat.
quote:Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat laatste absoluut niet. Alleen JR-Style doet dat.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nutella is genot op een pannenkoek of op wentelteefjes
Stukje mentale beperking.quote:Op zondag 19 december 2021 22:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn nichtje zeg 'tatjeswinkel' als we naar de cafetaria gaan
Levend begraven op de heidequote:Op zondag 19 december 2021 22:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn nichtje zeg 'tatjeswinkel' als we naar de cafetaria gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |