In de friettent hadden ze het domme idee mij Gouda's Glorie curry te serveren. Ik heb die Chinees bijna kapot geschoten. Wat een imbeciel joh.quote:
Eindelijk iets gevonden waar iedereen het mee eens is.quote:Op zondag 19 december 2021 22:47 schreef Tagliano het volgende:
Als je curry eet dan is dat HELA curry
Anders niks
Speciaal is met curry en niet met ketchup.quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles aan deze post klopt niet, wow.
Zeker ook nog speciaal met ketchup ipv curry [ afbeelding ]
Moet je maar gewoon naar een patatzaak gaan.quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de friettent hadden ze het domme idee mij Gouda's Glorie curry te serveren. Ik heb die Chinees bijna kapot geschoten. Wat een imbeciel joh.
Behalve @Poepz0rquote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eindelijk iets gevonden waar iedereen het mee eens is.
Ik was het ermee eens ouwe reus, LEZENNNNN. OF Oliehoorn dat is een prima vervanger.quote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Behalve @:poepz0r
Dan weet je dus dat het klopt
Dat laatste absoluut niet. Alleen JR-Style doet dat.quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles aan deze post klopt niet, wow.
Zeker ook nog speciaal met ketchup ipv curry [ afbeelding ]
Niemand zegt hier patat. Diegene die dat zeggen worden doodgeschoten.quote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon naar een patatzaak gaan.
Dan zijn we het dus niet eensquote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was het ermee eens ouwe reus, LEZENNNNN. OF Oliehoorn dat is een prima vervanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |