Hij is wel het type speler die hiermee om kan gaan.quote:Op zondag 19 december 2021 22:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wordt ook gewoon totaal niet gejuicht als Beaton uitgooit.
quote:
quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Of Oliehoornquote:Op zondag 19 december 2021 22:47 schreef Tagliano het volgende:
Als je curry eet dan is dat HELA curry
Anders niks
Klaar. Uitgemaakt. Punt. Uit. Keiharde feiten.quote:Op zondag 19 december 2021 22:47 schreef Tagliano het volgende:
Anders niks
Alles aan deze post klopt niet, wow.quote:Op zondag 19 december 2021 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ketsjup. Joppie. Heel soms speciaal. Maar nooit alleen mayo.
En het is patat, kklul.
In de friettent hadden ze het domme idee mij Gouda's Glorie curry te serveren. Ik heb die Chinees bijna kapot geschoten. Wat een imbeciel joh.quote:
Eindelijk iets gevonden waar iedereen het mee eens is.quote:Op zondag 19 december 2021 22:47 schreef Tagliano het volgende:
Anders niks
Speciaal is met curry en niet met ketchup.quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles aan deze post klopt niet, wow.
Zeker ook nog speciaal met ketchup ipv curry [ afbeelding ]
Moet je maar gewoon naar een patatzaak gaan.quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In de friettent hadden ze het domme idee mij Gouda's Glorie curry te serveren. Ik heb die Chinees bijna kapot geschoten. Wat een imbeciel joh.
Behalve @Poepz0rquote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eindelijk iets gevonden waar iedereen het mee eens is.
Ik was het ermee eens ouwe reus, LEZENNNNN. OF Oliehoorn dat is een prima vervanger.quote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Behalve @:poepz0r
Dan weet je dus dat het klopt
Dat laatste absoluut niet. Alleen JR-Style doet dat.quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles aan deze post klopt niet, wow.
Zeker ook nog speciaal met ketchup ipv curry [ afbeelding ]
Niemand zegt hier patat. Diegene die dat zeggen worden doodgeschoten.quote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon naar een patatzaak gaan.
Dan zijn we het dus niet eensquote:Op zondag 19 december 2021 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was het ermee eens ouwe reus, LEZENNNNN. OF Oliehoorn dat is een prima vervanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |