quote:Op zondag 19 december 2021 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit potje is dood aan het bloeden
Een middagje niet vind ik niet zo heel erg als'k eerlijk ben.quote:Op zondag 19 december 2021 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We missen wel het sympathieke middagprogramma.
Sate betekent geen saus.quote:Op zondag 19 december 2021 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Sate kan ook mayonaise zijn bijvoorbeeld. Sate is een woord voor saus allen.
Zin in worst nu.quote:Op zondag 19 december 2021 22:44 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus omikron was het meest worst case scenario waar ze rekening mee hadden gehouden ooit
Vandaar
Leukste is als nieuwe mods dat doen die nog niet het blauwe tagje hebbenquote:Op zondag 19 december 2021 22:44 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over moderators die door het slotje heen posten.
Het valt me mee dat ze überhaupt ergens rekening mee hebben gehouden.quote:Op zondag 19 december 2021 22:44 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus omikron was het meest worst case scenario waar ze rekening mee hadden gehouden ooit
Vandaar
Eet ik eerst de worst met je mee en neem ik daarna de kaasquote:
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op zondag 19 december 2021 22:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Rund. Of kaas, want ook zin in kaas.
Fijn voor jequote:Op zondag 19 december 2021 22:44 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over moderators die door het slotje heen posten.
Ik wil eigenlijk niet delen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eet ik eerst de worst met je mee en neem ik daarna de kaas
Ik heb dit weekend al teveel gemist.quote:Op zondag 19 december 2021 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een middagje niet vind ik niet zo heel erg als'k eerlijk ben.
Smerige opportunisten.quote:Op zondag 19 december 2021 22:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wordt ook gewoon totaal niet gejuicht als Beaton uitgooit.
Oliehoorn.quote:Op zondag 19 december 2021 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.
Rund > kalf
HELA curry.quote:Op zondag 19 december 2021 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Een gehaktbal neem je met mayo of pindasaus en anders rot je maar op naar een ander land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |