Op mijn lijstquote:Op maandag 17 januari 2022 17:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gekeken!(Twee keer inmiddels.
)
Derek is een iets oudere serie van Ricky Gervais en kornuiten (veel acteurs uit Derek zie je terug in een andere rol in After Life) en absoluut een aanrader.![]()
Ik vond het een geweldig goede serie; niet alleen kritisch en actueel (bezuinigingen in de ouderenzorg), maar ook weer heerlijk op z’n Gervais’, dus ontroerend, aandoenlijk, veel (harde) humor, absurd, rauw, lief, herkenbaar, confronterend …
[ link | afbeelding ]
Ik zeg: zeker kijken!
Leuk! Ben heel benieuwd wat jij ervan vindt!quote:
Ga ik zeker delen hierquote:Op maandag 17 januari 2022 19:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Leuk! Ben heel benieuwd wat jij ervan vindt!
Die wilde Netflix direct na After Life voor me afspelen. Maar het was midden in de nacht en ik wilde toch wel graag slapen.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
)
Derek is een iets oudere serie van Ricky Gervais en kornuiten (veel acteurs uit Derek zie je terug in een andere rol in After Life) en absoluut een aanrader.![]()
Ik vond het een geweldig goede serie; niet alleen kritisch en actueel (bezuinigingen in de ouderenzorg), maar ook weer heerlijk op z’n Gervais’, dus ontroerend, aandoenlijk, veel (harde) humor, absurd, rauw, lief, herkenbaar, confronterend …
[ link | afbeelding ]
Met een glimlach drie afleveringen gekekenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Leuk! Ben heel benieuwd wat jij ervan vindt!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOTA: Dragon's Blood - [VS] B02 2021 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een getroubleerde, maar dappere Drakenridder moet zijn drakenkracht gebruiken om een dodelijke demon te stoppen in dit epische fantasyverhaal gebaseerd op de onlinegame.
Mighty Express: Problemen in Sporendorp - [Canada/VS] 2022 AL 0:25 uur - Netflix Original | Kinderserie
Een geniepig duo heeft de treinen misleid en het Mission Station overgenomen! Kan Flicker zijn vaardigheden op het spoor gebruiken om zijn vrienden te redden?
The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman - [VS] Miniserie 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze schokkende docuserie doet een wrede oplichter zich voor als een Britse spion. Met manipulatie en diefstal laat hij een spoor van geruïneerde families achter.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
De in-house troubadour-vertalerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Getroubleerd?![]()
@:cherrylips had je een middeleeuwen vibe tijdens het vertalen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:40 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dota moet iets beter naar League of Legends kijken hoe je een goede animatie over een moba game maaktSPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOTA: Dragon's Blood - [VS] B02 2021 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een getroubleerde, maar dappere Drakenridder moet zijn drakenkracht gebruiken om een dodelijke demon te stoppen in dit epische fantasyverhaal gebaseerd op de onlinegame.
Mighty Express: Problemen in Sporendorp - [Canada/VS] 2022 AL 0:25 uur - Netflix Original | Kinderserie
Een geniepig duo heeft de treinen misleid en het Mission Station overgenomen! Kan Flicker zijn vaardigheden op het spoor gebruiken om zijn vrienden te redden?
The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman - [VS] Miniserie 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze schokkende docuserie doet een wrede oplichter zich voor als een Britse spion. Met manipulatie en diefstal laat hij een spoor van geruïneerde families achter.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik was het niet!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Getroubleerd?![]()
@:cherrylips had je een middeleeuwen vibe tijdens het vertalen?
Whehe, die ben ik nu dus aan het kijken, met nog een minuut of 20 te gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:22 schreef maily het volgende:
Trailer gezien van animatieserie The House![]()
Op mijn lijst gezet. Alleen al kijken vanwege de gedane moeite van de makers
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.THE CRAZIES - [VS] 2010 16 1:40 uur | Horror
De bewoners van een klein plaatsje in Kansas krijgen te maken met een vervuiling van hun watervoorziening. Stukje bij beetje beginnen de inwoners gestoord te worden...
La divina gula | Heavenly Bites: Mexico - [Mexico] S01 2022 AL - Netflix Original | Documentaire
Welkom bij een culinair festijn. Een visueel dichtwerk over de genialiteit van foodies in Mexico en de bijzondere en heerlijke smaken die het uitbuiken waard zijn.
Le papillon - [Frankrijk] 2003 6 1:20 uur | Drama, Feelgood
Een oudere man wil simpelweg vlinders verzamelen en bewaren. Maar als er nieuwe buren naast hem komen wonen, wordt zijn wereld een stuk groter.
Too Hot to Handle - [VS] S03 2021 12 - Netflix Original | Reality
Knappe vrijgezellen ontmoeten elkaar aan de oevers van het paradijs. Maar om de verleidelijke hoofdprijs te winnen, zullen ze seks moeten opgeven.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Vrijdag al (deel 1 van seizoen 4).quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:39 schreef Mrmime het volgende:
laatste seizoen van Ozark komt ook volgende week, verheug ik me ook op!
Dan ben je een van de weinige. Er zullen geen nieuwe seizoenen meer komen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:42 schreef Questular het volgende:
Cowboy Bebop (de serie met echte acteurs) uitgekeken, aangenaam verrast.
Fantastische serie. Stijl van filmen is ook erg goed en past bij onderwerpen en thema's. En ik ben verliefd op Hannah.quote:Op maandag 17 januari 2022 17:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
)
[ link | afbeelding ]
Op onze nog-te-kijken-lijst gezet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:05 schreef Ama het volgende:
Begin gemaakt aan Archive 81, begint wel goed.
Ja, vrijdag al! Zo'n zin in.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:39 schreef Mrmime het volgende:
laatste seizoen van Ozark komt ook volgende week, verheug ik me ook op!
Ik vond het eigenlijk een prima serie, had alleen qua verhaal vrijwel niets met de anime te maken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dan ben je een van de weinige. Er zullen geen nieuwe seizoenen meer komen.
Ik vond het zelf een gedrocht om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |