Niet meteen opgevenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerste aflevering van serie 3 bekeken en eerlijk gezegd viel ie mij iets tegen. Hopelijk wordt ie weer net zo goed als de vorige series.
Ja, dat houdt me echt tegen. Moet echt zo gruwelijk janken van die serie dat ik gewoon geen zin heb in 3.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:42 schreef Tokay het volgende:
Gisteravond alle zes afleveringen in 3 uur gebingewatcht van het derde en laatste seizoen After Life.
Ik heb er een pakje papieren zakdoekjes doorheen gejaagd, en heb nu nog dikke ogen.![]()
Het was weer mooi, en ook rauw, herkenbaar en confronterend (hoe lelijk mensen tegen elkaar kunnen doen; arme Kath), en grappig, lief, absurd, eerlijk … Wat een fijn einde ook, met een prachtig laatste shot.![]()
![]()
Dat doet hij toch goed, die Ricky Gervais.
[ link | afbeelding ]
Tony met de liefde van zijn leven Lisa
Ik kan niet meer naar Alyssa Milano kijken zonder aan Quagmire uit Family Guy te denkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 00:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Brazen vanavond aangezet vanwege Alyssa Milano. Afrader. Heb hem niet afgekeken; enkel eerste 40 minuten. Wat een flinterdun verhaal. Zwakke personages waar je niks om geeft. Geen graadje realisme.
Ach gossie!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:59 schreef Noek het volgende:
Ja, dat houdt me echt tegen. Moet echt zo gruwelijk janken van die serie dat ik gewoon geen zin heb in 3.![]()
spoiler-alert!!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:42 schreef Tokay het volgende:
Gisteravond alle zes afleveringen in 3 uur gebingewatcht van het derde en laatste seizoen After Life.
Ik heb er een pakje papieren zakdoekjes doorheen gejaagd, en heb nu nog dikke ogen.![]()
Het was weer mooi, en ook rauw, herkenbaar en confronterend (hoe lelijk mensen tegen elkaar kunnen doen; arme Kath), en grappig, lief, absurd, eerlijk … Wat een fijn einde ook, met een prachtig laatste shot.![]()
![]()
Dat doet hij toch goed, die Ricky Gervais.
[ link | afbeelding ]
Tony met de liefde van zijn leven Lisa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heeft iemand de vermissingszaak van Birgit Meier in 'Dig Deeper' gevolgd?
Mooi gemaakte docu met veel details over die zaak.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat vond je ervan? Ik heb nu de eerste aflevering gezien, maar ik vind het een beetje mwah.
Dan ga ik nog even verder kijkenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi gemaakte docu met veel details over die zaak.
is seizoen 3 wat gezelliger? Als in. Wat minder depri? Vind het een erg goede serie. Alleen het zo is depri dat ik geen zin heb om seizoen 3 te kijkenquote:Op maandag 17 januari 2022 13:50 schreef 297534 het volgende:
Helemaal eens met alle positieve reactie op After Life. Wat een heerlijke serie is dat toch. Alleen jammer dat de psychiater er niet in zit
Misschien iets gezelliger. Er is wel wat meer hoop, denk ik, dan in het vorige seizoen. Verder ook veel van hetzelfde, wat ik prima vond.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is seizoen 3 wat gezelliger? Als in. Wat minder depri? Vind het een erg goede serie. Alleen het zo is depri dat ik geen zin heb om seizoen 3 te kijken
Oh zat net te janken bij de laatste afl, gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zondag 16 januari 2022 13:54 schreef Felixa het volgende:
Verdorie, dat After Life grijpt je toch iedere keer weer bij de keel.
Ja, die heb ik gekeken!quote:Op maandag 17 januari 2022 14:36 schreef maily het volgende:
Aan alle kijkers van After Life
Kregen jullie ook van Netflix dit als suggestie: Verborgen serieparel; Ricky Gervais als aandoenlijke autist Derek
En wie heeft dat al gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |