Hier ook :pquote:Op zondag 19 december 2021 21:54 schreef Isabeau het volgende:
Wij gaan komende week Witcher-week houden
Op zulke momenten ben ik dan weer een beetje jaloers op dames waarbij de boel groot genoeg is om überhaupt een beetje te kunnen drijvenquote:Op zondag 19 december 2021 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naakt zwemmen is sowieso awesome wbt boobies. Dat voelt heel tof
Ja, we dachten vooral in het geval van de komst van een taxateur. (Nog niet gepland, maar als we deze hut willen verkopen moet dat wel gebeuren). De wc was ook een kwestie van vochtkringen in het plafond/op de plek waar ooit de stortbak heeft gezeten. Dus of gewoon eerst behandelen en daarna weer witten...of... dan maar gelijk een lekker kleurtje overal overheenquote:Op zondag 19 december 2021 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, zo heb ik een slaapkamer vol afgeknaagde plintengeverfd valt het idd wat minder op
![]()
Wij gaan komende week Witcher-week houden
Game is tofquote:Op zondag 19 december 2021 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ook :p
De dames spelen ook beiden de game, dat geeft het nog weer een dimensie.
Ik vind dat al top als ik (zelden) in bad ga. Dan drijven ze heel koddig en kunnen ze ook echt wobbelenquote:Op zondag 19 december 2021 22:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Op zulke momenten ben ik dan weer een beetje jaloers op dames waarbij de boel groot genoeg is om überhaupt een beetje te kunnen drijven
Ik voel me nu net een beetje een vent die als 'ie één dag van geslacht zou mogen veranderen, de hele dag met z'n ('haar') borsten zou gaan spelen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat al top als ik (zelden) in bad ga. Dan drijven ze heel koddig en kunnen ze ook echt wobbelen
quote:Op zondag 19 december 2021 22:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een beetje een vent die als 'ie één dag van geslacht zou mogen veranderen, de hele dag met z'n ('haar') borsten zou gaan spelen.
Ik zou dus denk ik de hele dag in bad zitten, als ik voor één dag wobbelaars kon hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Er zijn vast penis hebbende users hier die je uit de brand kunnen helpen.quote:Op zondag 19 december 2021 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Zou een penis in het water ook bobbelen en awesome voelen? De grote vragen des levens
Wobbelen iig wel jaquote:Op zondag 19 december 2021 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Zou een penis in het water ook bobbelen en awesome voelen? De grote vragen des levens
Zijn nogal wat factoren daarop van invloed.quote:Op zondag 19 december 2021 22:28 schreef Isabeau het volgende:
Zoveel vragen..... hebben de factoren invloed op het wobbelen, of op het gevoel van awesomeness ?quote:Op zondag 19 december 2021 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn nogal wat factoren daarop van invloed.
- Voor de hand liggend: de watertemperatuur
- Dan de anatomie: is de betreffende heer voorzien van een grower of en shower
- En het gezelschap: is er sprake van toegenomen doorbloeding of is het onderwerp van discussie in totale rust
Jezelf? Wat is daar nou aan?quote:Op zondag 19 december 2021 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het kader van ‘we schamen ons nergens voor en hebben het zwembad voor ons alleen’ deden we laatst een wedstrijd ‘jezelf knock-out slaan met je boob(s)’ Ik was kansloos![]()
En @minilot?quote:Op zondag 19 december 2021 22:17 schreef fietsie het volgende:
Over wobbelaars gesproken, waar is @:DancingPhoebe ineens gebleven?
Vreselijk lijkt mij dat. Hopelijk test ze negatiefquote:Op maandag 20 december 2021 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhG keeg gister een appje dat ze donderdag in huis was bij iemand die vervolgens positief getest was. Niet al te veel in een kamer geweest, maar toch...... vandaag maar weer een ritje naar de teststraat voor haar
Ik begin er echt wel een beetje klaar mee te zijn nu
Het virussss is niet klaar met onsssquote:Op maandag 20 december 2021 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhG keeg gister een appje dat ze donderdag in huis was bij iemand die vervolgens positief getest was. Niet al te veel in een kamer geweest, maar toch...... vandaag maar weer een ritje naar de teststraat voor haar
Ik begin er echt wel een beetje klaar mee te zijn nu
Mijn treintje was praktisch leegquote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef Blues het volgende:
Na een week weer naar het werk.
Zal wel stil zijn onderweg
Valt best tegenquote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef Blues het volgende:
Na een week weer naar het werk.
Zal wel stil zijn onderweg
Dat gaat helaas voor de werkende dit jaar niet door. De feestdagen vallen in het weekend.quote:Op maandag 20 december 2021 08:12 schreef Clubsoda het volgende:
ik heb vrijwel het hele weekend zitten werken. Daardoor ben ik heel tevreden met wat ik af heb gekregen, maar het voelt niet echt alsof ik weekend had
ik had het leuker gevonden als er ergens een lang weekend met feestdagen in het verschiet zou liggen
Da's duidelijk jaquote:Op maandag 20 december 2021 07:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Het virussss is niet klaar met onsss
Dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 20 december 2021 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat helaas voor de werkende dit jaar niet door. De feestdagen vallen in het weekend.
Ja dat zeg je ook, het is wel jammer dat er geen extra vrije dagen zijnquote:
O dat is wel netjesquote:Op maandag 20 december 2021 08:21 schreef borisz het volgende:
We hebben dit jaar 16u extra verlof gekregen ter compensatie van 'de verloren feestdagen dit jaar'.
Nog een volle en nog best drukke week te gaan.
Gezelligquote:Op maandag 20 december 2021 08:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag de provincie rond om kerstpakketten te bezorgen.
Kersttrui aan, hoofd uitgedost als kerstboom… en ik moet nog even de supermarkt in
Zo zou het moeten zijn!quote:Op maandag 20 december 2021 08:21 schreef borisz het volgende:
We hebben dit jaar 16u extra verlof gekregen ter compensatie van 'de verloren feestdagen dit jaar'.
Nog een volle en nog best drukke week te gaan.
Dit vat het wel samen jaquote:
Oh heerlijk als je die mogelijkheid hebt!quote:Op maandag 20 december 2021 08:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit vat het wel samen ja![]()
Ik ga voor volgend jaar maar eens uitzoeken hoe ik meer verlof kan kopen. Ik heb momenteel meer behoefte aan vrije tijd dan aan vakantiegeld en 13e maand geloof ik.
Wat een geluk dat dat nog gewoon mag hequote:Op maandag 20 december 2021 08:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezellig
Wij zijn onderweg voor onze laatste echte bezorgdag
Ja we knopen hem wel even.quote:Op maandag 20 december 2021 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een geluk dat dat nog gewoon mag he
Je kan bij ons PLB uren inzetten voor vrije tijd/extra vakantiedagen.quote:Op maandag 20 december 2021 08:27 schreef Clubsoda het volgende:
Dit vat het wel samen ja![]()
Ik ga voor volgend jaar maar eens uitzoeken hoe ik meer verlof kan kopen. Ik heb momenteel meer behoefte aan vrije tijd dan aan vakantiegeld en 13e maand geloof ik.
Nee, maar gelukkig zit er op bezorgen geen beperking toch?quote:Op maandag 20 december 2021 08:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja we knopen hem wel even.
Of dat we maar tot 8u alcohol zouden mogen bezorgen dat zou op deze lange dagen ook niet handig zijn.
Maar bier(winkels) zijn essentieel
Inderdaadquote:Op maandag 20 december 2021 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig zit er op bezorgen geen beperking toch?
Die PLB uren die eerst gewoon verlof waren bedoel je? En nu ineens worden gespaard waardoor een heel contingent alleen de wettelijke dagen opneemt om eerder met pensioen te kunnen?quote:Op maandag 20 december 2021 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan bij ons PLB uren inzetten voor vrije tijd/extra vakantiedagen.
De mijne slapen gelukkig nog een beetje uit. Dus begonnen om 7:00 dan heb ik nu al bijna een halve dag erop zitten. De eerst was om 9:00 beneden en de ander komt net naar beneden.quote:Op maandag 20 december 2021 09:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Eerste dag kinderen thuis, tot nu toe spelen ze zoet. *knock on wood
Jammer dat man het hele weekend al ziekjes is, die gaat vandaag een test doen.
Mijn mantra is deze dagen nog 4 dagen nog 4 dagen nog 4 dagen...
Kersttrui-boks.quote:Op maandag 20 december 2021 08:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag de provincie rond om kerstpakketten te bezorgen.
Kersttrui aan, hoofd uitgedost als kerstboom… en ik moet nog even de supermarkt in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vroeg ik mij ook af of het zou doorgaan.quote:Op maandag 20 december 2021 11:59 schreef Tele6 het volgende:
Rijles ging gewoon door. In tegenstelling tot vorige lockdown is rijinstructeur nu een essentieel beroep.
De rijinstructeur was erg lollig aan het doen over het feit dat hij vorige lockdown ingedeeld was bij de kappers en sekswerkers, maar dat hij nu in de categorie advocaten en notarissen valt.
quote:Op maandag 20 december 2021 12:04 schreef Tele6 het volgende:
Mijn internet lag er gisteren het grootste deel van de dag uit![]()
vannacht pas gerepareerd. Kabelbreuk ergens. Dit is nu de derde grote storing in de twee jaar dat ik hier woon, geloof ik. Vorige maand lag het internet er ook al een halve dag uit. En je kunt er niks aan doen
Het gedoe met A en B is wel opgelost nu, B belde gisteren om te vertellen dat hij met A overlegd had.Of jij, of B, of beide: ik vind dat jullie engelengeduld hebben. Misschien geen keuze hoor, maar ik was allang door het plafond geknaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 20 december 2021 12:04 schreef Tele6 het volgende:
Mijn internet lag er gisteren het grootste deel van de dag uit![]()
vannacht pas gerepareerd. Kabelbreuk ergens. Dit is nu de derde grote storing in de twee jaar dat ik hier woon, geloof ik. Vorige maand lag het internet er ook al een halve dag uit. En je kunt er niks aan doen
Het gedoe met A en B is wel opgelost nu, B belde gisteren om te vertellen dat hij met A overlegd had.Ik vind dit best een goed teken eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Prima. Leuk dat ze naar het zin zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 14:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:AnneX, met jouw ballen heb ik nu genoeg om een boom vol te hangen. Ik heb een grote doos met alle overgebleven ballen (39 stuks) gratis op Facebook gezet. Morgen worden ze opgehaald. Dat ruimt lekker op en dan heeft iemand er nog iets aan voor de feestdagen.
Buitensporten is tot 17:00 toegestaan dus daar zal de ijsbaan wel onder geschaard worden.quote:Op maandag 20 december 2021 12:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook af of het zou doorgaan.
Leuk voor je, alleen onlogisch imho.
En dat Oudjaarsgedoe. Tsja. Wie bepaalt?
En wie kan mij uitleggen: sportscholen, zwembaden dicht en de ijsbaan open?
Vanmorgen werd ik wakker en was wel een beetje veel treurig vanwege de lege agenda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kans op een witte kerst overigens ook nihilRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Het is altijd leuk om anderen blij te maken. Ik ga morgen een kerstpakketje shoppen voor vrienden. Anders eten ze waarschijnlijk een broodje knakworst dit weekend, als er al gegeten wordt.quote:Op maandag 20 december 2021 14:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Prima. Leuk dat ze naar het zin zijn.
De kerstversiering die ik geërfd had, heb ik uitgezocht en de rest via de buurvrouw/vpk kinderziekenhuis overgedragen. Lichtsnoeren alles.
Die hadden een verzoekje gedaan.,
Leuk op zijn plek: een culi kerst boom.
Waarschuwing: in de winkel hoorde ik dat er volgend jaar Weer Zes Nieuwe komen,![]()
🎄
De muffin ging het hardst ook.
quote:Op maandag 20 december 2021 15:19 schreef Barreltje het volgende:
We hebben hier ook een kerstboomWaar hang je momenteel uit? Aan het afdakje te zien heb ik een vakantie gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kans op een witte kerst overigens ook nihil
Spoilers!
Aha. Een overdekte ijsbaan😉quote:Op maandag 20 december 2021 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Buitensporten is tot 17:00 toegestaan dus daar zal de ijsbaan wel onder geschaard worden.
Op de journaalbeelden waren het kinderen (en ouders) die werden geïnterviewd.quote:Op maandag 20 december 2021 15:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misschien voor de topsporters? Anders is t raar idd
Ja, de plb uren die eerder werden uitbetaald als verlofuren + ort en nu als kale plb uren zonder ortquote:Op maandag 20 december 2021 09:45 schreef fietsie het volgende:
Die PLB uren die eerst gewoon verlof waren bedoel je? En nu ineens worden gespaard waardoor een heel contingent alleen de wettelijke dagen opneemt om eerder met pensioen te kunnen?
Ik ben toch echt van mening dat 20 dagen rust erg krap is op een heel jaar..quote:Op maandag 20 december 2021 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de plb uren die eerder werden uitbetaald als verlofuren + ort en nu als kale plb uren zonder ortMaar je hoeft ze nu niet binnen 1,5 jaar op te nemen! Mooie truc was dat.
Ja dat plus de feestdagen!!quote:Op maandag 20 december 2021 16:26 schreef fietsie het volgende:
Ik ben toch echt van mening dat 20 dagen rust erg krap is op een heel jaar..
Zal wel een harde eis (ijsquote:Op maandag 20 december 2021 12:51 schreef AnneX het volgende:
En wie kan mij uitleggen: sportscholen, zwembaden dicht en de ijsbaan open?
quote:Demissionair minister van Financiën, Wopke Hoekstra, schaatste gisteren met Sven Kramer een rondje in ijsstadion Thialf. "Sporten is ontzettend leuk en daarnaast heel gezond", schreef Hoekstra op Twitter. Maar zijn actie wordt op sociale media niet door iedereen gewaardeerd.
Op Twitter plaatste minister Wopke Hoekstra een foto vanuit Thialf, met het bijschrift dat het 'juist in deze tijd belangrijk is dat we voldoende blijven bewegen':
Op glad ijs
Veel mensen die op de foto reageren, vinden echter dat Hoekstra zich op glad ijs begeeft. Het overdekte ijsstadion in Heerenveen is sinds eind vorig jaar gesloten voor recreanten vanwege de coronamaatregelen.
Jarig vandaag? Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 december 2021 16:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een rust in het topic vandaag!
De meetings zijn klaar, heb slingers opgehangen in m'n woonkamer, brownies staan in de ovenen ik lig lekker op de bank even tot hier terug te kijken. Had gisteren al gekookt voor vandaag, dus dat is lekker. En dan na het eten met de buren brownies eten om m'n verjaardag te vieren
ondanks alle stommigheid met regels enz toch een fijne dag vandaag.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 december 2021 16:54 schreef vlindertje89 het volgende:
De meetings zijn klaar, heb slingers opgehangen in m'n woonkamer, brownies staan in de ovenen ik lig lekker op de bank even tot hier terug te kijken. Had gisteren al gekookt voor vandaag, dus dat is lekker. En dan na het eten met de buren brownies eten om m'n verjaardag te vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Hoera!quote:Op maandag 20 december 2021 16:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Whehe.quote:Op maandag 20 december 2021 16:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Zal wel een harde eis (ijs) zijn geweest van Wopke voor deelname CDA aan nieuw kabinet vanwege de ijsbaanblunder van februari 2021:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 december 2021 16:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Vandaag jarig inderdaad, dank jullie wel!
Van Harte 🎉 met je leuke verjaardag 💐quote:Op maandag 20 december 2021 16:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Vandaag jarig inderdaad, dank jullie wel!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 december 2021 16:54 schreef vlindertje89 het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 17:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen! Ik heb eindelijk de vaste planten voor in de moestuin besteldNa 10 jaar dromen, en 5,5 jaar hier wachten is het dan eindelijk zo ver
![]()
Voor de liefhebbers een lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zo benieuwd hoe het wordtwat een prachtige planten gaan dat allemaal worden
![]()
quote:
Die is niet om te eten. Hij is voor vogels, voor de mooi en voor de wintergroenheid (roodheid). Is het dan nog steeds een slecht idee?quote:Op maandag 20 december 2021 17:38 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Behalve de rode zuurbes. Daar ga je spijt van krijgen. Gelukkig is het geen woekeraar, dus je krijgt 'm wel weer weg.
Mensen! Ik heb eindelijk de vaste planten voor in de moestuin besteldNa 10 jaar dromen, en 5,5 jaar hier wachten is het dan eindelijk zo ver
![]()
Voor de liefhebbers een lijst.Zo leuk dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echtquote:
![]()
Voor de liefhebbers een lijst.Wat een enorme lijst. Krijg je dat binnen als kant en klare planten/plantjes of komt er zaad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nee, dat zijn allemaal al planten. De bomen zijn tussen de 175 en 200cm. De rest tussen de 30 en 100cm.quote:Op maandag 20 december 2021 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een enorme lijst. Krijg je dat binnen als kant en klare planten/plantjes of komt er zaad?
Overdekt is buiten en dat mag gewoon.quote:Op maandag 20 december 2021 17:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zag ik niet zo gauw in mijn verbazing. Ws gezien op het Jeugdjournaal 😎
Oef. Mag je kiezen of alles tegelijk komt? Want dan moet je ook in korte tijd alles ingraven.quote:Op maandag 20 december 2021 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat zijn allemaal al planten. De bomen zijn tussen de 175 en 200cm. De rest tussen de 30 en 100cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |