Ik had graag meer van hem gezien. Kreuntje Roelvink had ik liever als afvaller gehad.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:24 schreef Vuvuzelala het volgende:
Ik
[..]
vraag me af hoe bewust die keuze voor die opdracht en het gevolg was. Zou er al een draaiboek van te voren vast staan?
Want toen het uitgelegd werd, was het voor mij meteen duidelijk wie er af zou vallen.. Alle anderen kunnen redelijk goed lopen. Het is jammer maar ergens was hij ook wel een stoorzender, en vrij vol van zichzelf.
Ik vind dat Roelvink het nog best goed doet. Ja hij kreunt en steunt veel. Maar werkt verder wel hard en lijkt ook echt aan zichzelf te willen werken.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had graag meer van hem gezien. Kreuntje Roelvink had ik liever als afvaller gehad.
Ja en? Ik had liever die ander er nog in gehad.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:28 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik vind dat Roelvink het nog best goed doet. Ja hij kreunt en steunt veel. Maar werkt verder wel hard en lijkt ook echt aan zichzelf te willen werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom eigenlijk? Staan momenteel super veel leuke en nieuwe originals op..zoals Special Ops VIPS maar ook het nieuwe seizoen Expeditie die alleen op Videoland komt en nieuwe seizoen Mocro Mafia, De Verraders alleen op Videoland al is die serie volgende week afgelopen, maar nog wel meer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:36 schreef potjecreme het volgende:
Ik kan het helaas niet meer kijken. Heb vorige maand Videoland opgezegd.
Ik heb besloten om de 6 maanden te wisselen met Discovery. Dus hopelijk blijft het staan en kan ik over 6 maanden lekker bingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:56 schreef Eagles89 het volgende:
Waarom
[..]
waarom eigenlijk? Staan momenteel super veel leuke en nieuwe originals op..zoals Special Ops VIPS maar ook het nieuwe seizoen Expeditie die alleen op Videoland komt en nieuwe seizoen Mocro Mafia, De Verraders alleen op Videoland al is die serie volgende week afgelopen, maar nog wel meer.
Ik kijk er momenteel heel veel dingen dus voor die paar euro per maand ben ik er wel blij mee:)
quote:
Volgens mij zag ik 4 mensen gegijzeld worden. Previews zijn voor de hype.quote:Op maandag 10 januari 2022 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
Roelvink houdt het toch lang vol, al lijkt de preview voor volgende week zijn afscheid aan te kondigen. Vermakelijke uitzending weer.
Ja, met Ant Middleton en Foxy. Echt veel beter en erger dan de NL versie.. Terwijl die met Sander Aarts is, de meest en best getrainde special force van NL..quote:Op zondag 16 januari 2022 14:20 schreef BeriBeri het volgende:
Op videoland staat ook de Australische versie met Vips
SAS Australië
Pardon? Je doet mee aan een opleiding tot Special Forces, en je schreeuwt vervolgens tijdens een opdracht dat je het niet meer trekt en wilt stoppen, meerdere keren, dan wordt je uit je simulatie gehaald en begin je te beseffen dat je jezelf onnodig hebt opgefokt, en dan zou je weer terug mogen bij de rest om de eindtestopdracht te vervolgen? Je hebt dan gewoon hard gefaald, met alle respect wat hij heeft laten zien al die dagen tot dat moment aan toe.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Wel geweldige show dit. Dat Giel moest afvallen in het zicht van de haven vind ik wat slap terwijl hij dat niet wilde. Blijkbaar wilde ze dat er 2 zouden overbleven aan het eind. Denk ook wel een beetje gemanipuleerd dit. Maar verder genoten van dit eerste seizoen hoor, weer eens wat originelers tussen alle BN'er shows.
Gewoon miscommunicatie met de staf of oost Indisch doof omdat men anders wilde besluiten door uiteindelijk 2 te laten eindigen op het einde en zodoende Giel geslachtofferd werd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:45 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Pardon? Je doet mee aan een opleiding tot Special Forces, en je schreeuwt vervolgens tijdens een opdracht dat je het niet meer trekt en wilt stoppen, meerdere keren, dan wordt je uit je simulatie gehaald en begin je te beseffen dat je jezelf onnodig hebt opgefokt, en dan zou je weer terug mogen bij de rest om de eindtestopdracht te vervolgen? Je hebt dan gewoon hard gefaald, met alle respect wat hij heeft laten zien al die dagen tot dat moment aan toe.
🤩quote:Op woensdag 2 november 2022 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
Seizoen 2 aflevering 1 is vandaag te zien op Videoland. Iedere woensdag een nieuwe aflevering.
Deelnemers: Kaj Gorgels (presentator), Ferry Doedens (acteur en OnlyFans-ster), Donny Roelvink (influencer), Henk Grol (judoka), Thijs Zeeman (presentator), Denzel Slager (realityster), Mark Schaaf (presentator), Marianne Timmer (schaatser), Mariska van Kolck (musicalster), Sylvia Geersen (model) en Ouassima Tajmout (presentator).
Ja, Sylvia zal snel uit het spel verdwijnen, en Henk Grol ook. Had eigenlijk wel wat meer van deze groep verwacht. Schrik een beetje van het niveau en de mentale + fysieke weerbaarheid.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
Het is nog bijzonder te noemen dat Ferry de tweede aflevering heeft gehaald. Wat die allemaal aan het doen was de hele tijd is mij echt een raadsel. Aansteller Sylvia zal snel volgen.
Geldnood denk ik. Zat laatst ook in lang leve de liefde..quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een sukkel is Ferry toch, zijn reep en dat brood
Waarom een Mariska in het programma zat, is mij een raadsel.
Meest recente aflevering eigenlijk ook weer. Heb best wel wat respect voor haar gekregen hierdoor.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:48 schreef Moira het volgende:
Ferry![]()
_ Karma voor die ene keer dattie FOK!kers marktkleding-dragers noemde
Trouwens wel respect voor Sylvia dat die al tig keer is doorgegaan waar ze eigenlijk zou zijn gestopt.
Ze willen altijd ook een ouder iemand. Zal iets met inclusiviteit te maken hebben, maar het lijkt me evident dat je op die leeftijd niet meer aan dit soort dingen mee moet doen. Natúúrlijk ga je niet kunnen meekomen...quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:39 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een sukkel is Ferry toch, zijn reep en dat brood
Waarom een Mariska in het programma zat, is mij een raadsel.
Ferry heeft alleen maar laten zien hoeveel hij alleen maar aan zichzelf denkt. Nul respect voor die gozer en daar was naquote:Op woensdag 9 november 2022 12:04 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het wel jammer ferry bracht wat sjeu.
al niet veel van overquote:Op donderdag 17 november 2022 21:48 schreef Moira het volgende:
Ferry![]()
Ja, dat hoort denk ik bij de formule. Bij de UK/Australia-varianten van dit programma zijn er ook steeds wel een veertiger en vijftiger die willen bewijzen dat ze toch écht nog wel wat kunnen, maar vervolgens bijna altijd in aflevering 1 of 2 opgeven.quote:Op maandag 28 november 2022 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze willen altijd ook een ouder iemand. Zal iets met inclusiviteit te maken hebben, maar het lijkt me evident dat je op die leeftijd niet meer aan dit soort dingen mee moet doen. Natúúrlijk ga je niet kunnen meekomen...
Vond het maar een beetje een zeikerd. Die blessure van hem leek ook best mee te vallen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 00:21 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vind het wel fijn dat Henk Grol er niet zo heel lang in heeft gezeten. Hij komt bij mij gewoon niet zo heel sympathiek over.
Sowieso vallen beide zoontjes Roelvink me enorm mee. Dave zie je wat vaker dan Donny, maar beiden zijn volgens mij best geschikte gasten. Donny is wel iets geschikter voor Special Forces werk dan z'n broer denk ik.quote:Op maandag 28 november 2022 11:01 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja, dat hoort denk ik bij de formule. Bij de UK/Australia-varianten van dit programma zijn er ook steeds wel een veertiger en vijftiger die willen bewijzen dat ze toch écht nog wel wat kunnen, maar vervolgens bijna altijd in aflevering 1 of 2 opgeven.
[..]
Vond het maar een beetje een zeikerd. Die blessure van hem leek ook best mee te vallen.
Die Donny daarentegenPrima gast, erg goed tot nu toe ook.
Ik volg Dave Roelvink op instagram, hij heeft wel veel humorquote:Op maandag 28 november 2022 11:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Sowieso vallen beide zoontjes Roelvink me enorm mee. Dave zie je wat vaker dan Donny, maar beiden zijn volgens mij best geschikte gasten. Donny is wel iets geschikter voor Special Forces werk dan z'n broer denk ik.
Is een doorzettertjequote:Op maandag 28 november 2022 08:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Meest recente aflevering eigenlijk ook weer. Heb best wel wat respect voor haar gekregen hierdoor.
Waar koop jij je wolven shirt dan?quote:Op donderdag 17 november 2022 21:48 schreef Moira het volgende:
Ferry![]()
Trouwens wel respect voor Sylvia dat die al tig keer is doorgegaan waar ze eigenlijk zou zijn gestopt.
O johquote:Op woensdag 30 november 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
Leuk om Michel uit BB 2021 terug te zien als medic.
Je ziet hem ook nooit in zijn gezicht en zijn haar is ook wat langer dan in zijn tijd in BB.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
O johDie had ik helemaal niet herkend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |