Als het niet al te veel tegenzit in Bentheim vanaf dienstregeling 2024 vook niet meer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:26 schreef BLS het volgende:
[..]
Vanaf 2023 worden ze op grotere schaal uitgefaseerd, maar een aantal zal nog minstens nodig zijn tot dat de nieuwe ICE L (Talgo) instroomt. In Bad Bentheim zul je ze ook na volgend jaar nog wel tegenkomen denk ik.
Ja die verhalen horen we al een jaar of 10. Zal nog wel even duren lijkt mequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:26 schreef BLS het volgende:
[..]
Vanaf 2023 worden ze op grotere schaal uitgefaseerd, maar een aantal zal nog minstens nodig zijn tot dat de nieuwe ICE L (Talgo) instroomt. In Bad Bentheim zul je ze ook na volgend jaar nog wel tegenkomen denk ik.
Dat is ook niet doel van die norm.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:03 schreef b2py het volgende:
Spannend voor de norm ja, hoeveel correcties en marges zitten in die norm ingebakken? Ik geloof er niets van dat bij de reinste overschrijding de baan plots onder onze voeten vandaan zakt.
SPOILER: in tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Naar Kassel is het NRW-ticket ook helemaal niet geldig, die geldt maar tot Warburgquote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:02 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij is het erg lastig om de RE11 helemaal van/naar Kassel te pakken
Die TRI Train Rental GmbH (TRI) hat den Auftrag erhalten, ab 17.01.2022 für die SPNV-Aufgabenträger NWL (Nahverkehr Westfalen-Lippe), VRR (Verkehrsverbund Rhein-Ruhr) und Nordhessischer Verkehrsverbund (NVV) den Interimsverkehr auf der Linie RE 11 zwischen Essen Hbf und Kassel-Wilhelmshöhe zusammen mit der Centralbahn (CBB) zu betreiben.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja, leuk idee, maar voorlopig niet wat mij betreft. Ik wil minstens op het perron geen mondkapje meer op hoeven, en als het om 5 uur donker is heb ik ook niet zo veel zin om pas om 7 uur in Venlo te staan of zo. Wie weet over een paar maanden
We zullen een foto van je meenemen en in koekstad even zwaaien op de terugweg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh er is nog haast bij ookDan doe het maar zonder mij.
Ik geloof het direct als jij het zegtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:53 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Als het niet al te veel tegenzit in Bentheim vanaf dienstregeling 2024 vook niet meer.
Ik kan eigenlijk ook allemaal wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:39 schreef dennistd het volgende:
Mogelijke data waarop ik kan:
zondag 16 januari
zondag 23 januari
zaterdag 29 januari
zaterdag 12 februari
zondag 13 februari
zondag 20 februari
zaterdag 26 februari
zondag 27 februari
Ik ben één keer naar de kerk geweest. Ik geloofde direct alles en hoefde derhalve nooit terug te komenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Sorry ik zit op zondag minstens twee keer in de kerk. Dat je überhaupt durft te overwegen om iets anders te gaan doen is mij een gruwel.
En zo hoort het.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Sorry ik zit op zondag minstens twee keer in de kerk. Dat je überhaupt durft te overwegen om iets anders te gaan doen is mij een gruwel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |